Aloitin laihiksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-syöppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-syöppö

Vieras
jee, mahtava fiilis...en ole sunnuntain jälkeen syönyt kuin eilen 1:n pikkupizzan (n.200g) + jogurttia, tänään en vielä mitään kuin kahvia pari kuppia ja monivitaaminin tuoremehulasin kera...

mä kun oon niin monesti meinannu vuosien ajan lahduttaa niin nyt sit otijn ittee niskasta kiinni...ja mäkun oon semmonen etten osaa kohtuudella nauttia makeaa, niin parempi varmaan näin että kaikki tai ei mitään...

oikeastaan mukava tunne kun maha kurnii kokoajan ja välillä hörppäsee vettä :) ...tosin päätä särkee :(

ymmärrän et joidenkin milestä mul on väärä tapa tää, vai onks? muttaku haluun nopeen alkusysäyksen et alkais paino tippua ja se sit motivois jatkoo..

Alkuperäinen kirjoittaja ex-syöppö:
jee, mahtava fiilis...en ole sunnuntain jälkeen syönyt kuin eilen 1:n pikkupizzan (n.200g) + jogurttia, tänään en vielä mitään kuin kahvia pari kuppia ja monivitaaminin tuoremehulasin kera...

mä kun oon niin monesti meinannu vuosien ajan lahduttaa niin nyt sit otijn ittee niskasta kiinni...ja mäkun oon semmonen etten osaa kohtuudella nauttia makeaa, niin parempi varmaan näin että kaikki tai ei mitään...

oikeastaan mukava tunne kun maha kurnii kokoajan ja välillä hörppäsee vettä :) ...tosin päätä särkee :(

ymmärrän et joidenkin milestä mul on väärä tapa tää, vai onks? muttaku haluun nopeen alkusysäyksen et alkais paino tippua ja se sit motivois jatkoo..

kuka uskoo tän. ei KUKAAN voi olla noin tyhmä

Tuolla konstilla et saa kuin kroppasi jumiin ja se alkaa kerätä vain lisää painoa. Syö normaalia ruokaa ja jätä herkut vähemmällä, siinä sinulle oikea tie! :D Tämänkin on sellainen asia ettei oikotietä onneen ole.

No jaa, eikai se väärin oo jos se toimii, onhan paastokin yks keino laihuttaa ja moni muu.
Mulla on tämmönen kalorienlaskenta dieetti menossa ja hyvin on tääkin toiminu, n.kilo on lähteny viikossa, välillä junnaa. Keskimäärin syön 1200kcal/pvä, joskus vähemmän, joskus enemmän.. Niin ja yritän syödä säännöllisin väliajoin että ei ala heikottaa, n.neljä kertaa päivässä :)

no kuules. mee laske sun perusaineenvaihdunta ja mee sen jälkeen kalorilaskuri.fi ja merkkaa sinne mitä oot syöny päivän aikana. ja syö nyt ihmees ainaki sun perusaineenvaihdunnan verran ruokaa

Yhteistyössä