3v ei halua yövaippaa mut kastelee sängyn - vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaippa-Virpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sondersson";23373352]Älä anna juoda ennen nukkumaanmenoa. Iltapala vaikka tuntia ennen ja silloin viimiset juomiset. Sit veskiin tietenkin just ennen nukkumista ja suojaat patjan. Äkkiä se unissaan pissaaminen jää.[/QUOTE]

Sanoo ihminen joka ei tiedä yökastelusta, eikä hänellä ole minkäänlaista kokemusta siitä. Nuo keinot ei auta!

Terveisin 16-vuotiaaksi yökastellut

Olen kyllä nyt kallistunut itsekin sille kannalle, että vaippa pois sitten kun se on aamulla kuiva, eli kävin juuri sujauttamassa nukkujalle salaa vaipan jalkaan...

En myöskään halua alkaa rajoittamaan juomista, koska mielestäni se on aika julmaa, lapsi ei kuitenkaan tankkaa ilkeyttään vaan hänellä on jano.

Samoin itse käyn yön aikana helpostikin ainakin kerran vessassa vaikken olisikaan raskaana (nyt raskaana ollessa sen miljoona kertaa), joten pitää vaan odotella kunnes tyttö itse herää tuohon pissahätään ja osaa sen ilmoittaa.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että lapsi ei ole ns. 'yökuiva' jos hänet pitää herättää potalle ettei vahinkoja sattuisi. Heräämisen pitäisi tulla lapselta itseltään.

Yhteistyössä