<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kaneli83: Koska olet imetyksen lopettanut? Nimim. vähentänyt imetystä toisen toivossa. Josko tuo testi nyt ei oliskaan sellanen hölmö, vaan kertois jostain.

Kolmikympppinen: Josko se tärppi tulis kun vähiten juuri ressaa tai miettii koko asiaa. Vaan aika kokopäiväistä kuumeilu tuppaa olemaan, kun kovin toivoo...

ON: tää taustailu on aika hyvin toiminut. Olen aina pikaseen käynyt vilkaisemassa kuulumisia ja hyvin on plussia tippunutkin. Monet mm. pidempiaikaiset tai suht samaan aikaan tänne kuumeilemaan tulleet on päässeet jo "aidan toiselle puolelle". Olen nyt vähentänyt/lopettamassa imetystä, kun 1 vuosi tulee täyteen. Josko sitten... alkais edes ne menkat :stick:
 
Carriina: Lopetin imetyksen joskus elokuun puolivälissä ja kuukautiset tuli n. 2 viikkoa lopetuksen jälkeen. Imetin koko kesän vain aamulla ja illalla mutta kuukautiset alkoi vasta kun lopetin kokonaan!

Minulla menossa nyt vasta kp27(tai28) ja ennen edellistä raskautta kierto oli28-32 eli onhan tässä vielä vähän toivoa...
 
NiQ
Älähän nyt Kaneli toivoasi menetä, pakkohan niiden on oikeitakin plussia kertoa, eihän moiset kapistukset voisi muuten edes myynnissä olla :) Peukut pystyssä! :)

kolmikymppisen
stressitön kierto kuulosta ihan mahtavalta! :p

On: Täällä ovistikutus jatkuu, viiva tummempi kuin eilen, ja yllättävän vahva jo. Ainakin ennenvanhaan tuon vahvuiset viivat enteili parin päivän päästä tulevaa ovista, katsotaan kuinka tässä kierrossa käy...
 
Kuten Carriina, myös täällä taustailu toiminu loistavasti pahimpaan kuumeeseen. Pikavisiittejä, toki lueskellu oon minäki koko ajan..

Onnea plussanneille, teitä taisi olla useampikin! Hienoja haamujakin näytti olevan, vahvistukoon viivat jokaisella :heart:

Oma napa: Tikuttelin ovista, vaikken ehkä aikonutkaan. Todellisuudessa, viime kiertoon verrattuna olen ottanut iisisti ;) Tänään kun on kp15/30, pc:n ovistesti näyttää edelleen hailuraa viivaa - jota on tehnyt jo monta päivää. Viime kierrossa ovisplussa ja ovis samalle vrk:lle, kp 15. Ovistuntemuksia ei muuten ole, mutta selkeästi on märempi olo (tuo lausahdus muuten kuulostaa kamalalta!) ja eilen juilasi hieman mahasta ovismaisesti, ihan hetkellisesti. Että vähän arvailua, odotellaan, odotellaan ja kuulostellaan omaa kroppaa. Suuria toiveita tämän kierron suhteen ei ole, viikonlopun jälkeen ei ole vaan jaksanut heilutella peittoja. Josko ehkä tänään |O Eli, todennäköisesti tästä tulee taas täti- kuukausi, mutta sitten tulee. Ehtiihän tuota.

Plussatuulia :heart:
 
Kaneli83 Kyllähän siellä tikussa jotakin pilkistää, peukut pystyyn että vahvistuu.

Kolmikymppinen Kumpa pystyisin itekin ottamaan noin rennosti, hienoa!

NiQ Tsemppiä tikutteluun!

Ja kaikille tasapuolisesti paljon plussatuulia!!!


ON: Täällä on nyt otettu kovat keinot käyttöön. On greippimehut, vehnänalkioöljy, monivitamiini ja tarkotus olis heiluttaa peittoja ainakin joka kolmas päivä oviksen paikkeilla, ehkä tiheämminkin. Onneks nyt ovis sattuu (laskennallisesti) aamuvuoro viikolle, niin meillä ei mene vuorot niin pahasti ristiin miehen kanssa. Ovistikut odottaa kaapissa korkkaamista. Nyt on siis tosi positiivisinmielin alkanu tää uus kierto. :)
 
**********Keskiviikko 3.10.2012*********






Mukana:

Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 4/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 4/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 8/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 13/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 14/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 14/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 14/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 15/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 15/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 16/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 17/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 22/26-30.............yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 24/30..................yk2
Neiti Näpsän äiti..............10/08.............kp 26/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 26/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 29/?.....................yk1
Shiili..............................09/08............kp 35/40...................yk7



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo10, Bambini dpo0

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NNÄ: Komppaan Bambinia, peukut pystyssä niin kauan kuin tätiä ei näy!

Täällä myös napsitaan vitamiineja ja juodaan greippimehua. Jotain nippailuja on tuntunut munisten tienoilla oikealla puolella (viime kierrossa taas vasemmalla) joten olisko tosiaan ovis lähellä. Pari iltaa sitten pupuiltiin ja tänään olis kans tarkoitus viettää romanttista iltaa. Näillä mennään, jotenkin on tosi rento fiilis mutta myös sellainen jännän rauhallinen olo etten tuu tässä kierrossa raskaaksi. Ei mitään paniikkia kuitenkaan.. ????? Outoa. Mutta kuten aiemmin kerroin niin viime kierrossa elämässä sattui olemaan kaikkea muutakin joka ilmeisesti stressasi, vaikken sitä sillä hetkellä oikein tajunnutkaan. Nyt on kaiken kaikkiaan seesteisempi jakso menossa. Ja toisaalta tuo ensimmäinen yrityskierron melkein varmuus siitä että olin raskaana, mutta silti täti tuli, palautti mut jotenkin tehokkaasti maan pinnalle. Sain konkreettisen muistutuksen siitä ettei se loppupeleissä ole mun päätettävissä milloin vauva saa alkunsa ja vaikka sais alkunsa (edelleen mielessä myös että olisko sittenkin ollut tosi varhainen keskenmeno) niin jatkuuko raskaus. Eli.. kuumeilu jatkuu täälläkin mutta otan rauhallisemmin. Sopii mulle paremmin. Katsotaan pysynkö yhtä rentona viikon-parin-kolmen kuluttua! :kieh:

Aika moni listalla taitaa olla kierron keskivaiheilla samoin kuin allekirjoittanut.. onnea kaikille että saadaan miestä kellistettyä ja simppoja hommiin. Ja tiestysti muillekin piinailijoille. Aika monta plussaa putoillut tässä viime viikkoina, kiihtyköön vauhti! :hug: kaikille!
 
Hei vain taas! Minä en sitten tuonne plussaneiden ketjuun toistaiseksi menekään, kun siellä näyttäisi olevan ainakin yksi henkilökohtaisella tasolla tuttu tyyppi enkä halua hänen fiiliksiä seurailla saati että hän seurailisi minun :) Joten tuun taas kuokkimaan tänne..

Niille tädeille mä antaisin kyllä huutia jos pystyisin, kun kuukausi toisensa jälkeen sinnikkäästi kylään tulevat :/ Ne kuuluisat plussatuulet puuhkun täältä tulemaan! :)
Joku oli Predictorin Earlyllä testannut haamun. NiQlla negatiivisia juttuja testiä koskien ja minullakin ehkä vähän. Itsekin pisuilin siihen testiin hailun haamun, mutta myöhemmin kävi ilmi että se taisikin näyttää ovulaatiota.. Kirjoittelinkin siitä jo tänne, että väkisillä halusin pistää ovulaationi viikkoa liian aikaisin. Itseasiassa nyt kävi ilmi, että tyrkytin sitä kalenteriin KAHTA viikkoa liian aikaisin. Itse siis ovuloin tuosta tärppikierrosta vasta kp 29! Toisin sanoen: ne tännekin postaamani värisuorat olivatkin dpo9, 10 ja 12. Kovin vahvoja viivasia pissailin jo noin aikaisessa vaiheessa.. Eilen kävinkin sitten varmistusultrassa katsomassa, että löytyy syke ja löytyipä tosiaan! Kaksin kappalein :D:heart:

Meille on siis tulossa kaksoset :D Laskettu aika 28.5.2013 ja nyt siis 6+1. Kuvottaa 24/7, kusettaa yhtä usein ja tissit ei mahdu mihinkään. Minä varmaan taustailen näitä tiedän kuulumisia ja kirjottelen omiani vanhanaikaisesti kynä-paperi-menetelmällä, niin eivätpähän katoa koskaan bittiavaruuteen :)

Ihanaista syksyä leidit ja voikaa paksusti :heart:
 
NNä :hug: vielä on toivoa.

neiti bee tuplasti onnea! :heart: onko teillä suvussa (paljonkin) kaksosia? :)

kolmikymppinen hyvä että osaat (ainakin vielä) ottaa rennosti. toivottavasti sama meno jatkuis.
 
neiti bee, kiva jos viihdyt seurassamme :D Ihana yllätys että ultrassa näkyi kaksi sykettä! Muakin heti alkoi kiinnostaa että onkos suvussa ennestäänkin kaksosia?

on, taas kerran. Tälle päivälle dpo0, tulihan ne oviskivut joskin aika lievänä. Jos huomenna tilanne on "kipeämpi", päivittelen uusiksi dpo:t :)
 
Voi, vuosien jälkeen täällä taas, en ees muistanu vanhaa nimimerkkiäni, mutta täällä oli tuttuja nimimerkkejä, Tiuhti83, me oltiin samassa ryhmässä: Maalismassut 2006. :D Mun esikoinen syntynyt 2006 maaliskuussa.

Nyt kuumeilen vasta kakkosta, toisaalta hirvittää ihan kauhiasti, ei ihan helppo odotusaika ja raskasta oli vauva-aikana. Miehellä ei niinkään poltata lisää lapsia, ja hälläkin varmasti pelottaa jaksaminen. Ikää tullu vaan lisää ja tosiaan ei helpolla päästy kumpikaan. Ehkäisy edelleen käytössä, eli ei yritystä vielä, keskustelut käynnissä. :)
 
**********Torstai 4.10.2012*********






Mukana:

Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 5/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 5/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 9/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 14/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 15/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 15/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 15/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 16/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 16/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 17/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 18/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 23/26-30.............yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 25/30..................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08............kp 27/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 27/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11.............kp 30/?.....................yk1
Shiili..............................09/08............kp 36/40...................yk7



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo11, Bambini dpo0

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä ny hiljaista.. yksinpuheluksi menee pian :wave:

Oli ihan pakko linkittää vielä tuo keskiviikon ovis- dippailu. Kuva on illalta, aamulla oli samanmoinen. Saapa nähdä pitääkö vielä aamulla dipata, jotta selviää onko se ovis jo ohitettu vaiko vielä "työstövaiheessa" :p

 
Neiti Bee: Oi, oi...tuplasti siis onnea sinne :heart::heart: ja täällä saat roikkua meidän kanssa niin kauan kun jaksat =)

Bambini: Tosi hiljasta täällä kyllä todellakin on, missäköhän kaikki muut seikkailee?;)
 
Hieno viiva Bambini! Toivottavasti jaksoitte/jaksatte puuhastella talletusmielessä. :) Meidänhän täytyy nyt täyttää lokakuu plussauutisilla! =)

neiti bee kaksinkertaiset onnittelut tosiaan! :heart::heart: Varmaan ihan mieletön fiilis kuulla yhden sijasta kaksi pikkuista sydäntä sykkimässä. Mua kans kiinnostaa että osasitteko yhtään odottaa kaksosia, eli onko suvuissa, vai tuliko ihan superyllätyksenä?

Heippa Hellurei81, joukkoon vaan, toivottavasti neuvottelut päättyvät pian positiivisissa merkeissä ja pääsette yrittelemään.

ON: Peittoja heiluteltu, jos yrittäis pitää ainakin sinne kiertopäivä 20 tienoille tasaista tahtia niin voisi sanoa tehneensä kaikkensa tässä kierrossa.
 
Nöhvi :hug:

Täällä siirryttiin kymppikierrokselle :headwall: vaikka olin aivan varman kun ei oireita ollut niin hirveesti...mut pettymyksen sieto tässä yrityskerrassa oli niin olematon että itkua piti vääntää. Nyt siis kiertopäivä 2... mut voinhan mä toivoa 30 vee lahjaks muutaman kk päästä +, se riittäisi mulle ja olisin siitä todella onnellinen.
Mä vielä pysyn tuolla taustailijoissa vaikka joka päivä käyn täällä lukemassa, mutta mua helpottaa jo se etten nää koko ajan noita päiviä missä mennään.
 
Voi Nöhvi miten surullisia uutisia sinulla! Voimia ja lämmin :hug: En osaa kuvitellakkaan miltä sinusta nyt tuntuu, teillä niin pitkä yritys jo takana :'( Tervetuloa takaisin tänne sitten kun yrityksen taas aloitatte vaikka mielummin olisit saanut pysyä siellä odottajissa...

NNÄ: Täälläkin komppaan muita eli noilla dpo:lla toivo vielä plussasta vaikka harmittavan negan testasitkin!

Neiti Beelle tuplaonnittelut ja tokihan saat täällä pysytellä niin kauan kuin jaksat!

Hellurei81: :wave: ja toivottavasti keskustelut tuottaa tulosta!

Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: ja peittoja heiluttelemaan ovisaikoija elävät!

(.) Täältä täti pakannut kamansa ja poistunut tältä erää =) Heinävauvan tekemistä aletetaan siis yrittämään nyt, olenkin aina halunnut ison mahan jota esitellä bikineissä :LOL:
 
Neiti Bee Tuplasti onnea! <3

Nöhvi Kovasti vomia. :hug:

Kolmikymppinen mukava kuulla, että sullakin menny kierto rennosti ;) Tuntuu, että menee paljon nopeemmin päivät, kun ei kokoajan jännäile ja mieti oireita :D Paitsi nyt loppukiertoa kohti alkaa taas vähän jännitys kutkuttelemaan välillä. :D

Omaa napaa vähän nopeesti.. Kummallinen kierto taas, ku luulin jo viikonloppuna, että ois ovulaatio ollu limailuista ja nippailuista päätellen, mutta koko tän viikon on jatkunu samanlainen limailu... hmm.. ehkä mulla on joku myöhänen ovis nyt tässä kierrossa, kuitenkin päivät on jo 16/25.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi: Omat pahat muistot palasi kirkkaana mieleen. Ei voi toivoa kuin voimia :( Vähään aikaan tuskin pystyy ajattelemaan asiaa, mutta josko elimistö sitten olisi seuraavalle kierrokselle tavallaan valmiimpi? Neuvola mulle sanoi tuolloin, että heti vaan perään yrittämään, koska kohtu tavallaan "ottaa hanakammin" vastaan seuraavan muniksen. Suuri halaus vielä <3

Neiti Bee: OO! Siis varmaan sanoinkuvailematon fiilis tuo että kuuluu kaksi sykettä. Sitä ei ihan kaikki saakaan kokea. Toivotaan nyt ihan hirmuisesti tarrasukkia mukaan ja onnea odotukseen. :)

ON: Sitä vaan odottaa ja odottaa. Kun noita muistoja tuli mieleen, niin tuntuu jotenkin... pahalta. Jos nyt tärppäisi, se olisi heinäkuu. Ensimmäisen keskenmenneen laskettu oli 18.7. :/ Vähän tavallaan pelkää, että eihän samaa tapahdu nyt. Lisäksi tässä on ihan sikana kaikkia muita kuvioita, kuten TYÖHAASTATTELU. Sitä seuraisi muutto. Olisiko vähän korniakin mennä äitiyslomasijaiseksi ja jäädä ennen työn loppua äitiyslomalle? Ei kai se väärin oo... tavallaan. No, en stressaa. Se mikä tulee, niin tulee ja mikä ei niin sitten ei.
 

Yhteistyössä