Minä tuun tänne vielä mukaan!
Eilen sain plussan testiin. Plussa oli kyllä pieni järkytys, sillä raskaus ei ollut suunniteltu. Ei se silti yllätyskään ollut, koska riskillä oltiin pari kertaa ilman ehkäisyä.
Minä oon 28v. ja kolmas lapsi ois nyt tulossa. Aiemman lapset on nyt 1v10kk ja 11kk eli kohta ois sit kolme lasta 2,5 vuoden sisällä, apua! |O
Mulla oli viime viikon ajan jo oireita, mutta testi oli kuitenkin nega. Lauantaina luulin menkkojen alkaneen, mutta tulikin vain tuhrua. Oletan sen olleen kiinnittymisvuotoa, jota mulla on tullut aiemmissakin raskauksissa. Eilen oli sit käytävä ostamassa lisää testejä epävarmuuden vuoksi ja plussahan sieltä pärähti. On tässä nyt vähän sulattelemista, mutta iloinen asiahan tämä on. Ehdin kylläkin jo myydä vauvatavaraa pois, mutta täytyy nyt lopettaa myyminen. Äitiysvaatteita en onneksi vielä ehtinyt myydä.
Aiemmista synnytyksistä olitte puhuneet. Mulla esikoinen syntyi 40+0 perätilassa alateitse ja toinen 37+2 alateitse myös. Molemmat synnytykset sujui oikein hyvin ja oli omasta mielestäni helppoja.
Oon kertonut raskaudesta lasten mammaryhmissä sekä siskoni ja veljeni perheille. Muut ei vielä tiedä. Ollaan kaikille puhuttu, ettei meille nyt tuu moneen vuoteen lapsia lisää, niin nyt jotenkin nolottaa tää "vahinko".
Imetyksestäkin oli puhetta tuossa ylempänä. Minä imetän vielä mun kuopusta. Yöimetyksen lopetin 3 viikkoa sitten, mutta päivällä imetän 5-10 kertaa enkä aio lopettaa sitä vielä. Toivon, että lapsi vieroittaa itse itsensä raskausaikana, kun maidon maku luultavasti muuttuu.
Listalle vois päivittää vaikka näin:
LeenaT / 28v / 3.lapsi ja la 26.7.14
En muista tarkkaan milloin mun menkat on alkaneet ja kiertokin on vielä vähän epäsäännöllinen, joten arvioin tuon lasketun ajan sen mukaan, milloin oltiin ilman ehkäisyä.