36/28, missä menkat?

Tiedän että tämän kaltaisia keskusteluja ollut vaikka kuinka paljon, mutta mua alkaa tilanne oikeesti ahdistamaan.

Mulla on tällä hetkellä menossa jo 36/28, menkat jo siis tovin myöhässä. Mitään kummoisempia oireita ei ole, väsymys ja oksentelu aamupäivisin, mutta oksentelua ollut muutenkin vaikka raskaana en ole ollutkaan. Myös vessassa ravaamista ja kauhee jano kokoajan.

Aina kk-kierrot olleet tasaiset, n.28-30, nyt ensimmäisen kerran vuoteen menkat näinkin paljon myöhässä.

Vauva olisi erittäin toivottu, mutta..olen tehnyt nyt 5 herkkää raskaustestiä ja kaikki näyttävät negaa. Ovulaatiota en tässä kierrossa bongannut, joten oisko jäänyt välistä ja sen takia kierto pitkittyy?

Menkkamaisia oireita on, mutta ne menkat ei vaan tule. Joo tiedän, että voi johtua stressistä jne. mutta missä vaiheessa tässä oikeasti pitäisi huolestua? Terveydenhoitaja sanoi kun eilen soittelin että menkat viikon myöhässä, että testaa vaikka viikon päästä vielä uudelleen, että vielä ei ole mitään hätää.

Voiko tosiaan olla että vaikka ovulaatio siirtynyt ja oon tosiaan raskautunut, mutta se ei näy vielä testeissä?

Meillä ei ole mitään ehkäisyä käytössä, eli saa tulla jos on tullakseen.

Kiitos ja anteeksi jo valmiiksi :D
 
Vaihtoehtoja menkkojen myöhästymiseen ovat lähinnä ovulaation myöhästyminen/poisjääminen ja raskaus. Gyne näkee ultralla näkee onko ovulaatiota tapahtunut, jos testi ei muutu pian plussaksi tai menkat ala.
 

Yhteistyössä