JANTTU ja AKKIS ONNITTELUT NYYTEISTÄ :flower: :flower:
AKKIS:Kaikki meni sitten sulla LOISTAVASTI!! :flower: :heart:
Oli niin helpotus meikääläsellekin lukea hyvät uutiset!!Jännitin niin kovasti sun puolesta!!
Onnellisia vauvantuoksuisia päiviä teille!!
NEVI:Onnea sullekin Silla vauvan syntymän johdosta!!En muista oonko sua jo ehtinyt onnitella enkä ehdi alkaan selaamaan vanhoja viestejä!!Täälä meilläpäin tunnen porukkaa joilla on sukunimenä Silla.
Mutta aivan tajuttoman kaunis tyttö teillä!!
Kylläpä teillä pitää jo pienen kans mennä neuvolaan
Meitin poitsua käytiin kakx kertaa kattomas kotona.Kävin neuvolas vasta kun poitsu oli 2 kk.
Tervetuloa kovasti uusille odottajille ja tsemppiä matkaan.
Täällä päivät,viikot ja kuukaudet menee "lentämällä"...
Pelkällä tissimaidolla mennään edelleen.Illalla tissille nukahtaa ja nostan pinnikseen josta Aleksi herää klo 3-6 välillä syömään.Tissitän ja sitten loppuyöksi jääkin nukkumaan mun kainaloon :heart:
Näin aamupäivällä ottaa 30min-1 tunnin tirsat.Varsinaiset pitkät päikkärit nukkuu ulkona vaunuis 3-4 tuntia.Helppo lapsi on.Hyvin viihtyy lattialla kun tuota seurattavaa on tuosta melkein 4 vee isoo-siskoosta.Ja sitten kun koululaiset tulee koulusta niin meteli sen kun yltyy!!Nautin kyllä kovasti tästä ajasta ja kovin oon kiitollinen johonkin korkealle laitan aina välistä kiitokset näistä ipanoista ja ukosta!!Vaikken mikään uskovainen olekaan.
Toiset menkatkin alkoi ja aloitin nyt sitten noi minipillerit.Katotaan nyt sopiiko ne mulle vaiko ei.
Lopetan kyllä välittömästi ja sitten katotaan jotain muuta.
Kieltämättä vauvakuumekin kovasti vaivaa riesana mutta jotenkin tuntuu toisaalta jotta uskaltaako vielä yrittää vai onko jo ikää liikaa.
LILLI70:Mä oon ollu ns. luomusynnyttäjä.Ilokaasulla oon 4 synnytystä menny.
Ja mä ainakin oon täysillä antanu synnytyksen viedä.kun oon vaan rentoutunut ja ajatellut jotta eiköhän se kätilö osaa katsoa tilannetta sillä silmällä että sanoo jos jotain muuta kivinlievitystä tarttisin.Enkä ole mitään synnytystä etukäteen "suunnitellut".
Mulla esikon synnytyksen tehtiin eppari.Gyne sanoi jotten ois saanu vauvaa ulos repeämättä kun olin ensisynnyttäjä ja vauvan paino oli yli 4kg!
Mutta sitten kolmes muus synnytykses ei ole epparia tarvinnu tehdä ja olikin hienoa kun pystyi välittömästi istua normaalisti...
Ja ponnitusajat on varsinkin kadessa viimeis olleet nopeat(2 min ja viimeiset vaan 1 min)Enkä kuiteskaan ole revennyt vaikka syöksyllä ovat syntyneet.
Että kais mulla sit on joustavat paikat.
Mutta nyt hommiin!!
Äiti-66 ja Aleksi pian 5kk (kääntynyt vatsalleen parin viikon ajan ja kovasti kirkuu)