Moikka!
mahtuuko uusi odottaja mukaan? Ollaan vielä ihan alkumetreillä, eli viikoja vasta 5+5, mutta ajatukset silti tässä raskaudessa pyörii.
Mulla ikää jo 41 ja lapsia on 5 ennestään. Tämä ei ollut ihan suunniteltu juttu, vaikka myöntää täytyy että mulla vauvakuumetta on ollut jo viime kesästä lähtien. Se on ilmeisesti kroonista. Olen lueskellut tuota ihanaa ketjua 40+so what, mutta en tullut liittyneeksi, kun meillä ei kuitenkaan varsinaista yritystä ole ollut, mutta eipä ole ehkäisykään kovin varmalla tasolla ollut, niin tässä sitä nyt ihmetellään tilannetta.
En ole tästä vielä kertonut kuin yhdelle ystävälle ja meidän vanhimmalle pojalle, mutta mies oli eilen yhden ystävänsä syntymäpäivillä ja myöhään illalla soitti hilpeässä mielentilassa, että menee vähän myöhään ja siellä hänen kaverinsa onnitteli taustalta, kun "hik on jo khuudes tulossa" ja vähän apeana lisäsi perään että"mulla on vhasta kolme".
Että pitää nyt yrittää hillitä tuota ukkoa ettei ihan kaikille kailota uutista.
Varovaisin mielin tässä kuitenkin odotellaan ekaa ultraa, jota en ole vielä edes varannut neuvolasta puhumattakaan.
Joten kuulumisiin,
Meriaani