Moi! Elävien kirjoissa ekaa kertaa tänään =) (siis koneen äärellä oikeesti)
Meille siis syntyi pikkuinen ihana poika tiistai-iltana, eli tositoimiin pääsin tuolloin! Synnytyskertomuksen nakutin tänään tuonne tammikuisten helmikuun pinoon, kaikki meni uskomattoman hyvin ja mulle jäi oikee voittajan fiilis koko hommasta. Sain sinnitellä tahdonvoimalla suppareiden kanssa kotona 12 tuntia ja kovia kipuja ehdin kärvistellä n. 3 tuntia ennen epiduraalia. Loppu meni kuin kivoissa elokuvissa, ihme ja kumma että sain vielä ylimääräisen satsin puudutetta ihan loppumetreillä - taisivat sääliä ekakertalaista tai jotain kummaa
Kotona menee jo aika kivasti. Oon ihan noviisi vauvojen kanssa eli kaikki on pitänyt opetella nostoasennoista vaipanvaihtoon - parempi ennen eläkeikää eikös vain
Miehellä on enemmän otetta vauvoihin ja hänestä oli tosi iso apu sairaalassa, kun itse kärsin kovasta flunssasta, synnytyksestä en ollut juuri ollenkaan kipeä.
Maidon riittävyys on vähän mietityttänyt. Rinnat ei pursua eikä arista, paitsi mitä tuo toinen nänni on purtu aika lahjakkaasti pienillä ikenillä =) Taidan ottaa nyt vakavasti ton juomisen lisäämisen, jos se vaikka laittais asiaan vauhtia. Poika syö kyllä noin 2-3 tunnin välein ja kai sieltä rinnasta tulee ehtaa tavaraa, kun ei ole reklamaatioita tullut tähän ravintolaan.
Kaikken ihaninta on, että se viime metrien uskomaton saamattomuuden ja tylsyyden alho on nyt ohi ja tunnen itseni Kovin Tarpeelliseksi :heart: Ei oo enää ikävä töihin!!
Lilli ja pöllönpoikanen 6 pv