35 v + odottajat, vol 5

Hei!

Liittyisin tähän ketjuun, tunnen oloni kotoisammaksi täällä vähän niin kuin oman ikäisten parissa.

Olen 38 vuotias, tytär on 15 ja poika 9. Viikkoja on vasta 5+2 ja KOVIN pitkältä tuntuu tämä alku. Ennen poikaa oli keskenmeno, joten se kummittelee nyt mielessä. Osa lähipiiristä tietää raskaudesta ja epäluuloinen tytär arvasi eilen. Pojalta yritän pimittää ultraan asti, aion käydä siellä kun rv 7 on täysi. Laskuri antoi la:ksi 2.7., en nyt kauheasti siihen luota kun edellisetkin ovat tulleet aika varhain ja vauhdilla.

Välillä on jomottanut oikealta alhaalta, onneksi ei tänään. Ja kuvotus pahenee iltaa kohti. Että ehkä tässä alkaa uskoa ihan oikeasti lasta odottavansa.:popcorn:
 
Koralli Jos käyt täällä vielä, niin kerrothan, että onhan teidän tytöllä loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin?

Täällä meidän tyttönen on jo 2,5 kk ja kasvaa kovaa vauhtia. Aika rauhallinen tapaus. Hymyilee ja tykkää seurata isoveljen touhuja.

Mukavaa syksyä kaikille!
Piiiiitkästä aikaa täällä kurkkimassa. Marjalle onnittelut vauvelin syntymästä, hienoa, että kaikki meni hyvin!

Ja kyllä, meidän neiti näyttäs olevan ihan terve. Ikää nyt 3kk ja ihan normisti on kehittynyt ainakin tähän asti. Jokeltelee ja hymyilee. 3kk mitat olivat 4545g ja 57cm eli hienosti on kasvanutkin. :) Refluksia hänellä on, mutta sen kanssa pärjätään.

Meillä myös tyttö aika rauhallinen, seurailee isoveljien leikkejä, mutta myös säikkyy helposti kun riehuvat niin äänekkäästi välillä. Suloinen tyttö. Kiva oli kuulla Helvi sinunkin kuulumisia.

Mukavaa odotusaikaa teille muille ketjulaisille! :)

Koralli & Keijukaistyttö
 
Hei äiskä! Tervetuloa tälle puolelle. Herätellään yksissä tuumin tätä pinoa.=)

Olen menossa jo tällä viikolla äitipolille riskiraskausseurantaan. En tiedä yhtään mitä siellä puuhataan ja miten sitten jatkot, mutta sehän tietysti selviää kun menee sinne. En kyllä ole kauhean innoissani, lähineuvola olisi noin muuten riittänyt hienosti.

En ole vielä kylillä puhunut tästä raskaudesta, on ehkä vähän sillä lailla yksinäinen olo kun ystävillä ei ole enää ihan ajankohtaisia nämä vauvajutut. Tuntuu että olen aina liikenteessä väärään aikaan - sain esikoisen suhteellisen nuorena kun ystävät opiskelivat. No, keskimmäinen oli kai oikein ajoitettu mutta siinä tuli muita ongelmia.

Terveiset pinolaisille!

Keskeneräinen 9+4
 
Huh, taas on aikaa kulunut ennen kuin pääsi kurkkimaan pinoa, hiljaista on, mutta kiirettä pisannee varmasti kaikilla.

Kävin itse rakenneultrassa viikko sitten, ja kontrolliin jouduin sieltä, vauva on hieman liian pienikokoinen. Noh, minä en kauheasti tuosta huolestunut, mieskin on sirpakan kokoinen, ja lisäksi kierto on pitkä, jota ei (tietenkään) huomioitu tuossa neuvolan l.a.-määrittämisessä mitenkään. Eli vauva vastannee viikkojansa, viikkoja (tai päiviä) vaan on "virallisessa" laskurissa liikaa.

Muuten kaikki on sujunut hyvin, ilmakin on hiano kun on päässyt hiihtämään (jee!!). Lumisia terveisiä kaikille :)

LK 20+5
 

Yhteistyössä