amati, saipa teidän poika komean nimen :flower: Juu, alkaahan noita viikkoja olla, mutta pitkältä vielä tuntuu olevan elämää ennen marrskuun loppua. Onnea eskarilaiselle ja mukavia päiviä :wave:
Me ei saatu vauvavakuutusta lähivakuutukselta
syynä raskauden aikaiset ongelmat. lähinnä se osittainen istukan irtoaminen oli syypäänä. Siihen lisäks rd ja edellisten raskauksien jutut, niin se oli stten siinä. Ei jaksettu alkaa vääntään siitä enempää.
Kävin kääntymässä työmaalla ja nyt mulla alko sitten loma
Saikulla olen ollu tähän asti ja osastonhoitaja liittyi lääkärin mielipiteeseen, että tämä ihminen ei nyt dementiaosastolle tule hommiin. Pidän kaikki rästiin jääneet yltyövapaatm talvi ja kesäloman pitämättömät päivät ja muut palkalliset tykyvapaat sun muut tähän saikun perään. Lopusta ennen äitiyslomaa jää rapia viikko tyhjää, jonka lääkäri kirjottaa sitten sairaslomaa. Nyt on aikaa mukavasti jatkaa siitä mihin olen jääny, eli marjankeruuta puskista, kodin laittoo pikkuhiljaa vauvaa varten ja tehdä nyt sitten mitä ikinä huvittaa ja mihin minäkin päivänä kykenee. Kyllä helpotti, on peljättäny niin hirveesti mennä tuonne osastolle murjottavaks. Siellä on muutama väkivaltainen dementikko joilla painoo noin 150kg, että peljättää välillä ilman masuakin.
Sf mitan lääkäri mittas, kun oli sama ihminen kun lääkärineuvolassakin. Hän kävi vähän epäileen, onko se niin paljon, mitä neuvolakortissa on. Noh, mitaksi tuli 28cm....mittas uudelleen ja lukema 29cm. Sen jälkeen lopetti ja tuumas, paree antaa olla, ettei vaan kasva enää tässä välillä
Olen aina ollu iso odotusaikana ja nähtävästi nytkään en sen kummempaa kaavaa noudata. 24. päivä neuvola ja katotaan sitten muut jutut siellä.
Jospa sitä menis nakkaan pyykit narulle ja laittaan ruuan uuniin.
Lumi-Marja ja Nuppunen 25+1