Olipa varsinainen päivä. Minä, jokaa olen vannonut, että mitään en hanki, ennen kuin vauva on maailmassa. Mites ollakkaan, niin sitä vaan mentiin innostuksen mukana. Tässä kopsu toisesta pinosta.
Tänään eksyn paikallisesn lastentarvikeliikkeseen, uuteen ja vanhaan. Uudessa oli edullisemmat hinnat, ja sieltä taidan käväistä hakemassa ainakin sängyn joka mielytti. Vanhassa paikassa koettiin miehen kans varsinainen ahaa elämys ja tarrattiin kiinni löytöön, jota ei voinu ohittaa. Emmaljunga Duo Edge (Classic Cryptonite) yhd. vm. 2007 väri punainen. Käyttämättömät, osat muoveissa...käytetyn hinnalla! Vastaavat uudet maksoi reippaasti yli 800? ja näillä oli hintaa 400?. Okei, hyvä hinta "käytetyille", mutta nämä on uudet. Ne oli tullu sinne eilen. Joku oli ostanu ne ja jostain syystä jääny käyttämättä. Muovipusseissa lukee emmaljunga, joten kaippa ne tosiaankin on alkuperäisiä pakkauksia. Edellinen omitaja oli sanonut, että niissä ei ole vauva ollut kertaakaan. Jokainen osa siis uutta. Hoitolaukkua ei setissä ollu, mutta se mitään haittaa. Haluttiinkin jokku raikkaammat kärryt, kuin mustat. Noissa on vielä se metallikori tavarakorina. Sen halusinkin, kun hiekkatiellä se kangaskori on heti täynnä rapaa. Tulkoot sitten kumpi vaan, niin saa nyt sitten kärryttelykyytiä punaisissa vaunuissa Tuota ei vain voinut ohittaa, kun kerran kohdalle osui. Vitsit, kun olen hyvällä mielellä noista vaunuista. Kunhan nyt vain saatais se tuhisijakin niihin...
Ettäs tällainen päivä
Lumi-Marja ja Nuppunen 21+4