Kiitos kaikille tsemppauksesta ja tuesta :flower:
Marinatar Tanskassa asiakkaalla näyttäisi olevan suurempi valinnanvapaus. Kuulostaa hyvältä, että teillä on adoptioasia nyt aloitettu. Sillä ajatuksestahan kaikki ensin lähtee. Lopputulosta ei tiedä, vaan on ensin kuljettava pitkä ajatusprosessi. Ei varmasti ole helppoa sekään, mutta ainakin on jotain mitä suunnitella. Mutta toivotaan kovasti, että suurempi hormonimäärä auttaa ja saatte sen +
!
Lapsen tekeminen, saati sen saaminen, on niin monen palasen summa, niin kuin miisamari sanoi. Ja vaikka tilastoja kuinka tuijottelisi ja tulkitsisi, luonto sit kuitenkin lopulta päättää. Olis hirveän tärkeää kuulla asiakkaita, kun ei ne lääkärit mitään ennustajia kuitenkaan ole. Niillä on velvollisuus kertoa riskit ja todennäköisyydet, mutta ei oikeutta päättää. Mun mielestä.
Silakka Solakka On kyllä tosi outoa, että eivät edes kysyneet. Varsinkin kun se on kaupallista toimintaa, niin kuin sanoit. Ja aika moni meistä menee sinne klinikalle vähän häntä koipien välissä eikä uskalla sanoa juuri mitään, ei ainakaan vaatia. Hitto että potuttaa sunkin puolesta. Mehän hitsi vie maksetaan niille omaisuuksia ja niillä ei ole muka aikaa käydä tarpeellisia keskuteluja. Saa asiakasparat järkeillä asioita itsekseen. Grr.
Voi
Miisamari, olen tosi pahoillani puolestasi, en oikein osaa muuta sanoa
. Voima- ja lohtuhalaus:hug:
Seinäkukkanen Voi, kun kiva uutinen! Toihan kuulostaa vallan
positiiviselta ! Nyt ei auta muu kuin piinailla positiiviseen testiin asti +++ Tsempiä siihen.
Ai sulle seinäkukkanen siirrettiin tosta noin vaan kaks?! Asialla oli varmastikin eri solubiologi kuin mulla. Mun solubiologi kertoi jo puhelimessa oman, melko selkeän ja aika jyrkän kantansa kahden alkion siirrosta. Ja sitten siellä klinikalla, kun hän oli antanut siunauksensa kahden alkion siirtoon (toinen oli menossa roskiin kun oli niin huono), niin kun lääkäri tuli paikalle, solubiologi kertoi oman kantansa ja lääkäri sanoi lempeästi, että kyllä se hänelle sopii. Jotenkin mulle jäi sellainen olo, että se solubiologi päättää ensin ja sitten vahvistaa lääkäriltä, joka sanoo joo. Jos mulle tulee vielä eteen tilanne, että olis mahdollista päättää yks vai kaks, aion puhua ensin lääkärin kanssa ja vaatia siltä se lupa. Mä en oikein tiedä mikä mua loppujen lopuks tässä asiassa niin nyppii, mutta ehkä se on itsemääräämisoikeuden puuttuminen, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään hengenvaarallisesta asiasta.
Pottu70 Voihan piina sentään! Miä pidän peukkuja hirmusti, että se vahva + tulee.
Tsemppiä kaikille meille rohkeille ja sisukkaille naisille, jotka taipuu, muttei taitu!