Pekku, sehän oli hieno tulos se kaksikin hedelmöittynyttä munasolua. Menikö toinen pakkaseen?
Myy, tosi kiva kuulla, että käynnistä jäi hyvät fiilikset. Muistan itsekin, kuinka hyvältä tuntui, kun "oikeat hoidot" alkoivat
Salina, oletko jo tehnyt r-testin? Miten kävi? Minulla on aina menkat alkaneet Progesteronien lopettamisen jälkeen viikon sisään.
Polkka, pidän peukkuja, että nestepussi olisi olematon huomisessa ultrassa. Ei se stressaaminen etukäteen ketään auta, mutta vaikeaa sitä usein on välttääkään!
Ikäneito, iloista odotusta!
Rosmariini, meillä oli vähän vastaavanlainen tilanne ekassa hoidossa. Meillähän kävi niin, että munarakkuloita näkyi kyllä pilvin pimein, mutta munasoluja ei saatu ulos. Se ei silloin ollut mitenkään huonosta hoidosta kiinni, mutta ensimmäinen kerta on valitettavasti usein harjoitusta. Meillä ilmeisesti kävi niin, että irrotuspiikki ei irrottanutkaan munasoluja. Seuraavalla kerralla meni paljon paremmin. Olen ymmärtänyt asian niin, että olemme niin yksilöllisiä, että ne määrät ja aineet jotka ehkä useimmilla toimivat, eivät toimi kaikilla. Siksi eka kerta voi mennä pieleen. Minä olin ekan kerran jälkeen tosi maassa, kun odotukset olivat kuitenkin olleet niin korkealla. Tämä varmaan ei lohduta juuri nyt, mutta seuraava kerta tulee varmastikin menemään paljon paremmin kun aineet ja määrät saadaan kohdalleen. Koita jaksaa katsoa eteenpäin, vaikka se vaikeaa onkin :hug: Tosi surku, jos yritys teillä meni pieleen siksi, että ei viitsitty ultrata!
Kukka, tervetuloa mukaan ja onnea piinailuun!
Soulmama, toivotaan, että lisää munarakkuloita ilmestyy tai ainakin, että kaikki 4 olemassaolevaa kasvavat ja vahvistuvat. Minulle on aina tehty ensimmäinen ultra vasta viidennen päivän paikkeilla. Pidetään peukkuja, että pääset punktioon! Kiitos listojen päivityksistä.
ON: me aletaan taas testailemaan ovulaatiota viikonloppuna, jotta päästäisiin 2. ICSI:n 2. PASiin ensi viikon lopulla. Toivottavasti kahdesta viimeisestä alkiosta ainakin toinen selviäisi. Meillä seuraava ICSI on jo suunniteltu ja punktio olisi siten viikolla 4. Sumut aloitetaan joulun välipäivinä.