Kiitos teille kaikille sympatioista :heart:
Oli nyt vielä tultava tarkentaan eilistä viestiä.
Eli siis kyseessä oli julkisen hoitojen loppukeskustelu, kun kaikki kolme hoitoa on läpikäyty. Tää siis on julkisen puolen lääkäri, jota olen tähän asti pitänyt ihan asiansa osaavana ja tosi mukavana. Sit kun se oli kertonut sen oman mielipiteensä hoitojen jatkamisesta, koitin kysellä siltä vielä yksityisen puolen hoidoista, et onko siellä vielä tarjolla jotain uusia keinoja. Ei kuulemma ole, kaikki keinot on muka käytetty jo julkisella. No, sit vielä kyselin siitä et kun on joka hoidossa ollut käytössä se sama gonal, et jos jollain muulla aineella saataisiin parempi vaste. Sen vastaus oli, et ne kaikki aineet on periaatteessa samaa, eri kauppanimillä, eikä siis auta asiaa. No, mulla tuli kyllä mieleeni
Marinatar, eikös sulla ollut aiemmin kanssa aina gonal, nyt tässä onnistuneessa hoidossa joku muu?
Sitten vielä kaiken huipuksi se sanoi, et aina on olemassa se spontaanin raskauden mahdollisuus :O Mä sanoin siihen, että eiköhän se mahdollisuus ole aikas olematon, kun on kuitenki oltu ilman ehkäisyä jo 6 vuotta. Se sanoi, että mahdollisuus on tosi pieni, mut kuitenkin olemassa, kun vikaa ei ole löytynyt. Taas oltiin ihan että häh
Aikas hämmentävä kommentti tämäkin. Eka sanoo et huonosti onnistuu hoidoillakaan, sit perään puhuu spontaanin raskauden mahdollisuudesta :O
Hoppis kiitos ajatuksista. Niin mulle on aiemmin toinen lääkäri sanonutkin, et vähän hyviä soluja on parempi kun paljon huonoja.
wabisabi on tässä ehtinyt tulla muitakin vastoinkäymisiä tän lapsettomuuden tuottaman surun lisäksi. Mut hei, tää iso asia on nyt vaihteeksi tosi hyvä asia.
Miisamari kiitos :heart: myös sä olet ollut mun mielessä. Joo, ne kolme hoitoa nyt tehty, niistä saatiin neljä siirtoa. Kolme tuoresiirtoa ja kerran jopa päästiin pas:iin.
Meillä myöskin on keskusteltu jatkosta, tai siis siitä et jatketaanko vaiko eikö. Ei mitään päätöstä olla tehty, mut jotenkin ton käynnin jälkeen tuli semmoinen tunne, et helvetti soikoon, pakko on mennä johonkin vielä kuuleen toinen mielipide, edes oman mielenrauhan takia. Tuli ihan sellanen tunne, et meille nakattiin siellä kuraa niskaan koko rahalla. Mies kyllä sanoi, et mentäis vasta alkuvuodesta, kun tässä on niitä muita isoja juttuja nyt, et hän ei jaksa montaa isoa asiaa samanaikaisesti. Mä kyllä sille sanoin, et voishan sitä mennä tän vuoden puolella kysyyn sen mielipiteen ja jos sitten päättää jatkaa, se olis ens vuoden puolella. No, pitää katsoa. Nää muut isot jutut nyt tosissaan pitää mun ajatukset muualla.
Mitä te aiotte nyt tässä jonottelun ohessa tehdä?
Mitähän
Seinäkukkaselle kuuluu? Myös sä olet mun mielessä.
Hyvää viikonloppua kaikille!