Liisalle täältäkin paljon onnea!! Kyllä elämä voi yllättää, onneksi myös näin positiivisella tavalla!
Akupunktio asiaan sen verran kommenttia, että tiedän esim. mun hyvä ystävä käännätti sikiönsä, joka oli perätilassa akupunktiolla oikein päin. Ja mun toinen hyvä ystävä kertoi juuri, että on koko viime talven käynyt akupunktiossa ja kärsinyt monta kymmentä vuotta pahasta heinäallergiasta, mutta tänä kesänä poikkeuksellisesti ei juuri ollenkaan ja ei itse keksinyt mitään muuta syytä kuin akupunktio, mikä olisi auttanut..
Kiva Iines että olitkin kysellyt kuulumisia. Toivottavasti löytyy jokin selitys, tuo epätietoisuus on kaikkeista raastavinta, kun miettii, ettei ihan ole kunnossa, mutta ei tiedä mikä on vialla..
ON: yksi piinailija ilmottautuu myös joukkoon. Meillä ekavekaran kanssa siis tismalleen sama siirtopäivä eli eilen. Ekavekaralle onnea hienosta saaliista! Meillä kävi silleen harmillisesti, että saatiin tosi hyviä munasoluja meidän ihanalta luovuttajalta, mutta jotakin häikkää miehen simpoissa, kun vain 2 hedelmöittyi. Labratulosten mukaan simpat oli ihan hyviä, mutta tää on taas niitä selittämättömiä juttuja.. Toinen siirrettiin ja toinen meni pakkaseen, vaikka pelkään ettei se välttis sitten selviä sulatuksesta, kun ei ollut kovin hyvänlaatuinen. Tämä tekee tietysti piinailusta entistä piinavampaa, kun ei ole sitä varaa, että ei hätää jos tämä ei nyt onnistu, sitten on vielä mahkuja..
wabisabille ja Anjalle myös hurjasti onnea piinailuun! Tuli mieleen Anja, että onko sulla mukana inssissä Luget? Ajattelin vaan, kun Vilkkaalla oli ja heti plussas kaksoset ekasta hoidosta, että silloin kun itsellä oli inssi aikoinaan ei sellaisesta ollut puhettakaan. Ajattelin vaan jälkikäteen, että oisko siitä hyötyä..
SS Onnea hirmuisesti punktioon! Kyllä ne piinistelyt lähestyy niin hyvässä kuin pahassa, koska kyllä se sellaista tunteiden vuoristorataa on.
Itselle annettiin testi päiväksi kaksi vk siirrosta, luulen, että pari päivää ennen sitä ehkä testaan ekan kerran ellei menkat pääse yllättämään ennen. Yritän kuitenkin piinistellä sitkeästi, ettei tule turhia pettymyksiä, mutta saa nähdä kasvaako jännitys päätä huimaavaksi..