Huomenta!
Neeanäiti Onnittelut Netan kävelemään oppimisesta ja paranemisia eskarilaiselle :hug:
Lintukoira uskomatonta, mulle puhuttiin jo ekalla neuvolakerralla tuosta Rotarokotteesta ja oireita että miten pitää olla varovainen niiden vaippojen kanssa ettei meidän kolmonen koske niihin jne. kun kuitenkin innokas välillä olee vaipanvaihdos mukana.
Äiti-kengu tsemppiä unikouluun :hug:
Kyllä tämä viikkokin on mennyt taas niin hujauksessa, eilen illalla juuri puhuin kuinka en ole ehtinyt koko koneen ääres istahtamaan, sähköpostin käynyt nopeesti kattoo jos joku on koneen avannut. Taas tullut oltua ulkona ja sit olen siivonnut.
Keskiviikkona sain meidän huvimajan pestyä perusteellisesti, ikkunoissa kun on ulkopuolella ne ristikot niin eipä ole helpot pestävät, varsinkin kun niitä ei saa mitenkään irti ja niihin just tarttunut kaikki mahdollinen ristikon ja lasin väliin mut nyt siis ei tartte koko kesänä pestä niitäkään, menee mainiosti. Pienin oli mulla sit sitterissä huvimajassa kun heräsi päikkäreiltä ja katteli ihmeen tyytyväisenä
Enkä mä välttämättä oisi ollut näin ahkera siivoskelija jos mulla ei oisi ollut eilen noita tupperikutsuja
Nyt kun oli ihana ilma, oltiin ulkona ja kahvin laitoin huvimajaan. Mulle hyvä nakki on tosiaan jotkut kutsut, pippalot niin tulee siivoiltuu kunnolla, kuten likkojen kaikki vanhat palkinnotkin mitkä olleet kirjahyllyssä ja niitä ei sit ollutkaan vähän kun keräsin kulhoista ym. noita kunnanmestaruus, seuran että koulun kisoista saatuja laattoja / lusikoita pahvilaatikkoon jemmaan et sain tilaa pienimmän ristiäislahjoille
Nyt siis pikkasten palkintoja odotellessa
maastojuoksuissa ollaan jo käyty harjoittelee, ensviikolla seuran mestaruuskisat ja ainakin näissä harjoituksissa ainoa 3v sarjan tyttö vaikka välillä neiti heittää lekkeriks ja päättää ettei juokse mut niinpä ne pojatkin kuulemma keräilee välillä käpyjä ja milloin mitäkin mut onneks tuol se ei ole niin vakavaa
Meillä jylläs viimeviikon loppuna vatsatautia kun kuvittelin ekaks et kolmonen oli saanut auringonpistoksen et sen takia oksenteli, sit jo kuviteltiin et on maidolle yliherkkä kun välttämätta halus maitoo mut sit seuraavana aamuna olikin Karoliina oksennustaudissa ja kuumeessa niin sit huokastiin et kyse onkin vatsataudistamut nyt se seätettiin aikasta hyvin, esikoisella oli hieman ripulia mut pysty olee koulus kun niillä oli se päättävien lounas niin vopi olla et jännitti sitä, miehellä oli maha kipee keskiviikkona kun tuli töistä ja sit päänsärkyy et torstain poti puoleen päivään mut sekin sit siitä et en oikein tiedä mut pääasia on et kaikki ovat nyt terveitä =)
Eilen oltiin sit neuvolassa Nupun kanssa eli 2kk mitat 4,512kg ja 55cm
pituutta +2cm ja painoa 600g kk.ssa eli ihan hyvin kasvanut. Samoin sai sit sen ekan rotavirus-rokotteen mut eihän se meinannut millään sitä niellä mut sit neuvolatäti hokas et antaa sen tavallaan kuin tissinä suuhun et neiti maiskutti sitä putilon päätä niin sit onnistu se loppu. Meillä ei tullut muita oireita kuin että vatta oli sit tosi löysänä illalla, vaihdoin neitille just pissavaippaa hoitopöydällä kun kakka lensi kaaressa mun päälle ja levisi hoitoalustalle ym. et meinas pikkasen iskee siinä paniikki kun neiti jo viuhtoo siinä käsillään ja jaloillaan minkä kerkee ettei nyrkit menneet siihen kakkaan. Muita oireitahan kuulosti olevan mitä muistakin rokoitteista yleensä et lämpöä voi nostattaa mut ei ainakaan meille tullut ja yöuniinkaan ei tunnu vaikuttavan, nyt siis nukkunut jo 9h pukeen :ashamed: edellisöinä 8-8,5h et sit olen jo herätellyt kun maito alkaa valumaan kunnolla :ashamed: mä en käsitä tuon tytön unenlahjoja vaikka mun pitääkin olla kiitollinen et noin pieni jaksaa nukkua näin pitkiä yöunia.
Nyt heräs onneks Nuppu, palaillaan :wave:
Ävm70 ja Nuppu, tänään tasan 2kk :heart: