Heippa!
Jospa minäkin pikkuhiljaa siistyisin tänne puolelle kun täällä teitä "vanhoja tuttujakin" kuitenkin löytyy
Meidän neljäs prinsessa näki päivänvalon ma 22.pv ja oli syntyessään 3,560kg ja 47,5cm :heart: Meillä siis aikaisemmat neidit synt. -92, -94 ja -07 :heart:
Huomenna tulee viikko täyteen kun ollaan tätä kotona olemista harjoiteltu. Tänään kävin ekaa kertaa näitten pienten kanssa kaupassa kun esikko oli sit apuna kun meni vasta 10 kouluun ja kuitenkin isommat ostokset muutenkin kun olen vain nopeesti kävässy kaupassa kun yleensä on sit jo kaivattu sillä aikaa mammaa vaikka kuinka on syönyt ja oisi pitänyt pärjätä ja sit kun pääsen kotiin niin kaikki hyvin eikä mitään itkua
Ensviikolla meillä muutenkin astuu tuo arki kehiin kun mies menee töihin niin on väkisin aamuisin vielä isojen likkojen vienti kouluun niin saatava nämä kaksi pienintä ajoissa laitettuu vientireissua varten kuntoon. Onneksi nämä pienet ovat aamuvirkkuja ja jopa tämä meidän ruusunnuppumme on jo nyt ottanut tän 5.30 heräämisen ja jäänyt siitä sit hereille muutamaks tunniks
Nuppumme nukkuu ainakin toistaiseksi yössä sen 4-5h putkeen et toivottavasti myös pitää tämän rytmin. Pikkuneiti vaan tahtoo nyt herätä siinä välissä ja mä olen sit siirtynyt sen viereen hetkeks nukkuu et nukahtaa sit uudestaan eli tää tullut kuvioihin kun kotiuduttiin Nupun kanssa, sitä ennen nukkunut koko yöt kk.päivät mitä pääsi isojen tyttöjen vanhaan huoneeseen kun isot likat muuttivat tuohon uuteen mökkiin pihallemme
Uskon että on ohimenevä ja haluaa sit tällä tavalla mamman huomion vaikka olen yrittänyt sitä nyttenkin päivisin antaa eli touhuiltu, leivottu yhdessä kun vauva nukkuu tahi on muiden huomassa. Samoin isot likat yrittäneet myös antaa huomiotaan enemmän pikkuneidille.
Eilen meillä oli vauvakatselmuspäivä eli kaikki halukkaat saivat jotka pääsivät katsastamaan meidän pikkaisen ja ensimmäisenä kuka tahansa tuli niin pikkuneitimme juoksi ulko-ovelle ja julisti kuinka on isosisko :heart: eli keneltäkään ei jäänyt se asia epäselväksi
Tänään sit käytiin pikasesti tässä kylällä leikkipuistossa kun tultiin kaupasta niin pääsi sit neiti hetkeks leikkii perhepäivähoitajan hoitolasten kanssa, heillä kun vakio ulkoiluaika niin neiti juoksi autosta puistoon ja iloisena hihku et meillä on vauva mukana
LK meidän vauveleille tuli sit tasan 2vkon ikäero
Miten musta tuntuu et ei aikaakaan kun teidän osan vauvat juuri syntyi ja nyt omaavat jo vaikka mitä taitoja :heart:
Tää aika vaan tuntuu menevän liian nopeaan, ainakin minusta :ashamed: Nyt yritän sit ottaa kaiken irti tästä meidän Ruusunnupun vauva-ajasta kun on meidän viimeinen vauva :heart: Musta tuntuu et tää asia vaivaa mun mieltä aikasta paljonkin, itku on herkässä kun hetkeksikään jään miettimään asiaa :'( Mitenköhän tän asian kanssa pääsisi tasapainoon :ashamed: ehkä ajan kanssa.
Mutta nyt mentävä koti askareihin ja jospa sitä kävis sen jälkeen hieman vaunuttelemassa et pääsis taas pikkuhiljaa tuohon lenkkeilyn makuun vaikka tosi kurasta ja rapasta täällä nyt on kun lumet sulaa
Kolmelta lupasin viedä pikkuneidin uimahallille kun kakkonen sano vievänsä hänet uimaan, onhan tässä tullut nyt pikkuneidillekkin kohta 2vkon paussi kun tottu et käytiin 2xvkossa.
Pääsiäisen odotusta kaikille!
Ävm70 ja Ruusunnuppu 1vko 2pv :heart: