Heippa!
Hienoa että
LK ei ollut allergiaa!
Olkkis nyt ainakin olette saaneet varmuuden maitoallergiasta ja voihan se iän myötä kasvaa siitä uloskin, Tietty on opettelua ennenkuin tulee rutiinit noista ruokajutuista :hug:
Poni teilläkin kasvetaan hurjaa vauhtia :heart: Toivottavasti flunssa jo lähtenyt ja olette saaneet nyt olla terveinä :hug:
Näin se aika vaan menee nopiaan, meilläkin ollaan jo viikon päästä 8kk jolloin lekurineuvola.
Meidän neiti on pieni sippura vieläkin, hiljattain siirryttiin 68cm vaatteisiin
Useasti saapi kuulla et miten onkaan pieni, kuvitellaan aina useamman kk.den nuoremmaksi mut eipä tuo meittii ole häirinnyt. Kovasti neiti mennä touhottaa, varsinkin kaikki kielletty on kivaa kuten kirjahyllystä valokuvien ottaminen, keittiön kulmahyllyn tyhjentäminen ym. mutta tarkoituksella en siirrä koska eihän kyläpaikoissakaan ole tyhjät alahyllyt. Neikin kun pitää seistä joka paikkaa vasten ja päästä rummuttamaan. Valitettavasti keksi myös takan luukun kahvan ja eikös ehtinyt parisen viikkoa takaperin nappaamaan siitä kiinni ennenkuin kukaan edes ehti hätiin, käytiin kyllä tk.ssa tarkistaa ja saamassa rasva siteen kera kun ei noiden pienten kämmenestä ota selvää varsinkin kun olin sitä pitänyt siin kylmäs vedes sen melkeen puolisen tuntia, soitin varmuuden vuoks sinne tk.hon samal kun lilliteltiin, sanovat et 15-30min oisi hyvä aika ja oisin sit voinut laittaa bebanteenia jos ei näy rakkulaa. En siis luottanut itseeni niin paljoa niin katsoin et parempi mennä käymään ja sairaanhoitana sit katsoi ja rasvasi vaikkei kans mitään siinä nähnyt. Käytiin sit seuraavana päivänä ottaa side pois ja tarkistuttaa ja kunnos oli, ei siis onneksi polttanut vaik omaankin käteen tuntui aika lämpöiseltä. Neiti kun ei tajunnut irrottaa siitä heti vaan piti kiinni kun seiso sitä kiinni pitäen : /
Tänään kun oltiin uimassa niin nyt toisen kerran tykkäsi olla suihkussa kun aikaisemmin aina itkenyt, on sellaista pakonomaista vaikka altaassa sit viihtyy tosi hyvin. Tuntuu et voisi olla siel vaik kuinka mut en uskalla kuin sen 10-15min. pitää kerralla ja tänään unohdin sukat kun viime perjantaina oli niin sukat pitää jalat lämpöisinä muuten neitokaiselle tulee kylmä niin nopeest kun käydään siis ihan normaalissa lasten altaassa. Hauskinta tuntuu olevan kun saa seurata isosiskon touhuja ja itse sit samalla käsillä pärskyttää sitä vettä =) Kyllähän mä tiedän ettei alle vuoden ikäistä suositella vietäväksi normi lasten altaaseen kun vesi huomattavasti kylmempää kuin vauvauinneissa mut meidän pikkuneitiäkin aloin uittamaan kun oli 3kk niin kukaan ei tullut sanomaan mulle mitään ja nyt onkin sellainen vesipeto
Nyt siis pienin saa ensin olla altaan reunalla turvaistuimes ootella vuoroaan et pääse loppuhuipentumaan
Mut eipä kai muuta, yritän viimeistään ensviikolla kertoilla 8kk mittoja =)
Ävm70 ja Nuppu melkein 8kk :heart: