31v ja viiltely??

aha
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mutta onko tämä viiltely nimenomaan se "juttu" vai opittu esim.mediasta?Koska voihan itseään satuttaa paljon kipeämmin ja siistimmin?
Kerropa esimerkkejä?
Niin vois itten ihan alkaa miettimään että pitäiskö vaihtaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eikös tuota luulis että se morkkis siitä vaan lisääntyy koska tietää kuitenkin tehneensä hölmöjä?Oravanpyörähän on valmis.Jos taas on niin sekaisin ettei edes tajua tekevänsä väärin niin se onkin eri asia.
Ei ole mitään morkkista. Yksinkertaisesti se kaikki henkinen paska tuntuu niin paljon pienemmältä sen fyysisen kivun rinnalla.
Mutta onko tämä viiltely nimenomaan se "juttu" vai opittu esim.mediasta?Koska voihan itseään satuttaa paljon kipeämmin ja siistimmin?
Kai se on ettei kuitenkaan ole vielä ihan valmis päättämään päiviään ja onhan se "näppärää" vetää ventti käteen, saa tehtyä justiin niin ison ja syvän kun tuntee tarvitsevansa.
Ja ehkä jollain mediakin voi olla syyllinen viiltelyyn, mutta sellaiset ihmiset jotka tekee muutakin kun pieniä pintanaaarmuja kehoonsa on syyt kyllä syvällä omassa itsessään eikä missään medioissa.
Harjoitellaanko siinä kenties sitten "sitä" itseään? Koska sen mitä olen vahingossa itseäni viiltänyt ja kerran kaveri puukolla lyönyt niin ei niiden kipu ollut mitään siihen verrattuna kun polven löin teräspalkin kulmaan.Käden joutui paikkaamaan mutta polveen ei jäänyt edes jälkeä.Jos kipua pelkästään hakee niin ehkä olisi kätevämpiäkin keinoja.Vai onko siinä myös jonkunlainen "rituaali" kyseessä? Onhan se kieltämättä aika kiehtovaa nähdä veren vuotavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Harjoitellaanko siinä kenties sitten "sitä" itseään? Koska sen mitä olen vahingossa itseäni viiltänyt ja kerran kaveri puukolla lyönyt niin ei niiden kipu ollut mitään siihen verrattuna kun polven löin teräspalkin kulmaan.Käden joutui paikkaamaan mutta polveen ei jäänyt edes jälkeä.Jos kipua pelkästään hakee niin ehkä olisi kätevämpiäkin keinoja.Vai onko siinä myös jonkunlainen "rituaali" kyseessä? Onhan se kieltämättä aika kiehtovaa nähdä veren vuotavan.
Jaa, mene ja tiedä. Siinä kun on päässä vinksallaan jo jos jonkinmoista kun viiltelemään alkaa. Omalla kohdalla siihen kuului osaltaan se, että kuitenkin näki että tässä sitä vielä ollaan elossa kun veri vielä valuu. pää oli sen verran sekaisin että hetkittäin sitä epäili omaa olemassaoloaankin kaiken muun lisäksi. Tavallaan sen kaiken henkisen paskan keskellä tavallaan lohdutti nähdä että kaikki toivo ei ole vielä menetetty (kun kiistatta näki olevansa elossa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Harjoitellaanko siinä kenties sitten "sitä" itseään? Koska sen mitä olen vahingossa itseäni viiltänyt ja kerran kaveri puukolla lyönyt niin ei niiden kipu ollut mitään siihen verrattuna kun polven löin teräspalkin kulmaan.Käden joutui paikkaamaan mutta polveen ei jäänyt edes jälkeä.Jos kipua pelkästään hakee niin ehkä olisi kätevämpiäkin keinoja.Vai onko siinä myös jonkunlainen "rituaali" kyseessä? Onhan se kieltämättä aika kiehtovaa nähdä veren vuotavan.
Jaa, mene ja tiedä. Siinä kun on päässä vinksallaan jo jos jonkinmoista kun viiltelemään alkaa. Omalla kohdalla siihen kuului osaltaan se, että kuitenkin näki että tässä sitä vielä ollaan elossa kun veri vielä valuu. pää oli sen verran sekaisin että hetkittäin sitä epäili omaa olemassaoloaankin kaiken muun lisäksi. Tavallaan sen kaiken henkisen paskan keskellä tavallaan lohdutti nähdä että kaikki toivo ei ole vielä menetetty (kun kiistatta näki olevansa elossa)
Tuohonhan voisi sanoa ( kuten joku viisas ) : ajattelen siis olen! Mutta ehkä tuossa pisteessä ei sitten ole enää niin filosofinen. Eipä se viiltely taida se suurin ongelma ollakkaan vaan ne löytyvät jostain muualta.
 
Aaa
Jos tuo Töllin ruusan kommentti mulle?
Niin selvennän että: uskon että ainakin minun viiltelyni loppuu just siihen paikkaan kun ne ongelmat sieltä takaa korjaantuisivat. Siitä ei vaan ole pelkoa pitkään aikaan.. jos koskaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaa:
Jos tuo Töllin ruusan kommentti mulle?
Niin selvennän että: uskon että ainakin minun viiltelyni loppuu just siihen paikkaan kun ne ongelmat sieltä takaa korjaantuisivat. Siitä ei vaan ole pelkoa pitkään aikaan.. jos koskaan :(

Se ei ollut sulle.

Mutta sä teet elämästäsi oman elämäsi.
Jätät huomiotta sen, mitä et halua. Huomioit sen, minkä haluat.
Tee siitä hyvä itsellesi!


 
Aaa
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaa:
Jos tuo Töllin ruusan kommentti mulle?
Niin selvennän että: uskon että ainakin minun viiltelyni loppuu just siihen paikkaan kun ne ongelmat sieltä takaa korjaantuisivat. Siitä ei vaan ole pelkoa pitkään aikaan.. jos koskaan :(

Se ei ollut sulle.

Mutta sä teet elämästäsi oman elämäsi.
Jätät huomiotta sen, mitä et halua. Huomioit sen, minkä haluat.
Tee siitä hyvä itsellesi!

:hug: Kiitos. :flower:


 

Yhteistyössä