30v ja raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanni"

Vieras
Lopetin pillerit n kuukausi sitten,heti lopetuksen jälkeen oli ilmeisesti se tyhjennysvuoto ja sitten ei ole kuulunut mitään.Mitenkä on,jos ikää on tämän verran ja haluaisi vielä vauvan (meillä on jo 1 lapsi4v mutta tahtoisimme hälle sisaruksen) niin saako esim.lääkäriltä jotain joka normalisoisi kierron jolloin onnistumisen mahdollisuuksiakin olisi tietysti enemmän?

Mikään itsestäänselvyys vauvan saaminen ei tietenkään ole ja periaatteena on että jos ei nyt vuoteen kuulu mitään niin sitten saa olla.Emme halua kovin vanhoina enää siihen vauvarumbaan,siksi nyt olisi sopiva aika raskautua kun vielä jaksaa.

Ei varmaan vielä tuossa vaiheessa saa apuja kiertohommaan ku eihän se vieläoo ees kovin pitkäkään.
Itse aloin 31v yrittämään kolmatta lasta ja vuoden yrityksen jälkeen olis saatu clomifen kuuri mulle, mutta sit just sillon tärppäs =)

Mie olen kyllä sitä mieltä, että kolmessa kympissä se jo vähän hitaammin onnistuu se raskautuminen kuin nuorempana, siis jos ei sen kummempaa syytä siihen ole kuin ehkä hormonaaliset muutokset.

Yhteistyössä