30V ja kokematon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksin opettelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksin opettelu

Vieras
Moi!

Olen ehkä vähän ujo ja tunteellinen, ja olin suhteessa jossa seksi oli aika mielikuvituksetonta ja pliisua. Nyt olen 30v ja sinkku. En enää niin ujo, että en haluaisi opetella uusia juttuja, mutta huomaan että en vaan osaa, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä uuden kumppanin kanssa. Odottelen että se oikea tulisi kohdalle ja rakastuttaisiin. Haluaisin silti sitä odotellessa ""opetella"" seksin salat ja tekniikat jonkun kivan ja kokeneen ihmisen kanssa. Haluaisin tietää, mikä saa miehen oikeasti nauttimaan, ja oppia tekemään sen. Haluaisin myös oppia tietämään miten itse saan kunnon orgasmeja. Nyt on vaan fantasioita, mutta tosi paikan tullen olen vähän kömpelö ja ujostelenkin.

Olisikohan tämän tyyppinen suhde kiinnostava jollekin miehelle? Jaksaisiko joku opettaa näinkin aikuista naista ""kädestäptäen""? Mistä tällaisia miehiä voisi löytää? ... ei ehkä ainakaan ravintolan narikasta pilkun jälkeen...

Olen täällä keskellä Suomea ja tuollainen suhde olisi juuri oikea minulle. Jos kertoisit mistä päin olet niin yritettäisiin saada jotenkin yhteyttä toisiimme. Nautinnollisia hetkiä odotellessa hyvää kevään alkua :)

Yhteistyössä