30v ja finnit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tt

Vieras
onko kellään kokemusta? miten saa lähtemään lopullisesti pois. puhdistan kyllä säännöllisesti aamuin illon kasvot, että ei puhtaudesta pitäs olla kiinni. liekö hormonifinnejä vai mitä lie. alkaa todella kyllästyttämään. välillä on iho tosi hyvässä kunnossa mutta sitte just ku on tyytyväinen ni taas pamahtaa monta finniä ja oikein kunnon paiseitakin jonku verran. ÄLLÖTTÄÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
onko kellään kokemusta? miten saa lähtemään lopullisesti pois. puhdistan kyllä säännöllisesti aamuin illon kasvot, että ei puhtaudesta pitäs olla kiinni. liekö hormonifinnejä vai mitä lie. alkaa todella kyllästyttämään. välillä on iho tosi hyvässä kunnossa mutta sitte just ku on tyytyväinen ni taas pamahtaa monta finniä ja oikein kunnon paiseitakin jonku verran. ÄLLÖTTÄÄ!!!

hae apteekista ilman reseptiä sellasia kapseleita mitkä on finnien hoitoon,evolva tms merkkisiä..mulla auttanu todella hyvin..

nuitapa en ookaan vielä kokeillu vaikka monenlaisia oon testannu. pittää kokeilla. just vedin neljä kuukautta naamaan jotai bactosan kapseleita, luontaistuote. ja sen lisänä sinkkiä. eikä mitään hyötyä.

juo paljon vettä, ja jätä rasvaa, suolaa, juustoa pois, hedelmiä tilalle. sillä pysyvä apu mulle. heti kun sorrun esim sipseihin tai popsin juustoo ni naama kukkii jälleen..
sinkkiä oon joskus ite syöny mut ei sovi mulle ku on tommonen sekaiho ni se sit kuivattaa liikaa muualta. ja muista käyttää kosteusvoidetta vaik oiskii finnei, se auttaa ihoo pysyy tasapainosena. ruokavalio on kyllä ollu mulle tehokkain apu ..ja pysyvin!!! :)

ne liittyy ihan tasantarkkaan kuukautiskiertoon eikä siihen auta mikään. tulee 1-3 kovaa herneenkokoista hormonifinniä ja muutamia "normaaleja", jotka häviää kun menkat alkaa.

Yhteistyössä