K
Kristiina
Vieras
Ensimmäiseksi, katso tuotteen kilo- ja litrahinta
Lohen kilohinta iso (15,88e/kg) - K-kaupoilla lohifilee tarjouksessa (ainakin oli tänään, siis perjantaina), alle 6e/kg
Valion tilalle Ingman jugurtti, jopa 30cnt edullisempi
Kanasuikale...? Tarvitseeko juuri niitä suikaleita?
Voit itse tehdä peruna-sipulisekoituksen
HE-VI tuotteissa ole tarkkana, se edullisin on yleensä jemmattu (tomaatti, kurkku, omena ainakin)
Mehukeitto, vertaile tuotteita - tosin olisi helppoa tehdä itsekin
Jauheliha, naudanliha, possunliha, kalkkunanliha - vertaile ja valitse sopivin ruokaan mitä aiot tehdä - isompi pkt on edullisempi
Ruokakerma, osta tarjouseriä - siis niitä 3prk 2e juttuja sekä vertaile litrahintaa ja tuotesisältöä
Salaattikastikkeiden kevyt vai ei kevyt ei ole juurikaan eroja, katsoitko kalorit, rasvat vai hiilarit? Entä se "halpis" versio? Vertaile tuotesisältöjä
Itse käytän pestäviä, omatekoisia liivinsuojuksia
Vaippa-asiasta ei voi oikein tinkiä, paitsi tutkimalla pakkauskoot ja niiden kpl hinnat
Montako tuttia ostit? Kaksi olisi riittänyt
Vaikka tuotemerkki olisi "halpis" on se aivan samaa kuin brändätty merkkituote - ollaan testattu monet tuotteet
Tee itse leipä, ei ole vaikeata saati vie aikaa juuri ollenkaan
Leivän kilohinta on korkea kaupasta ostettuna
ps. oma muksu syö kiinteitä sekä tissiä ja korviketta jos tulee kaupoilla tms kova nälkä
Lohen kilohinta iso (15,88e/kg) - K-kaupoilla lohifilee tarjouksessa (ainakin oli tänään, siis perjantaina), alle 6e/kg
Valion tilalle Ingman jugurtti, jopa 30cnt edullisempi
Kanasuikale...? Tarvitseeko juuri niitä suikaleita?
Voit itse tehdä peruna-sipulisekoituksen
HE-VI tuotteissa ole tarkkana, se edullisin on yleensä jemmattu (tomaatti, kurkku, omena ainakin)
Mehukeitto, vertaile tuotteita - tosin olisi helppoa tehdä itsekin
Jauheliha, naudanliha, possunliha, kalkkunanliha - vertaile ja valitse sopivin ruokaan mitä aiot tehdä - isompi pkt on edullisempi
Ruokakerma, osta tarjouseriä - siis niitä 3prk 2e juttuja sekä vertaile litrahintaa ja tuotesisältöä
Salaattikastikkeiden kevyt vai ei kevyt ei ole juurikaan eroja, katsoitko kalorit, rasvat vai hiilarit? Entä se "halpis" versio? Vertaile tuotesisältöjä
Itse käytän pestäviä, omatekoisia liivinsuojuksia
Vaippa-asiasta ei voi oikein tinkiä, paitsi tutkimalla pakkauskoot ja niiden kpl hinnat
Montako tuttia ostit? Kaksi olisi riittänyt
Vaikka tuotemerkki olisi "halpis" on se aivan samaa kuin brändätty merkkituote - ollaan testattu monet tuotteet
Tee itse leipä, ei ole vaikeata saati vie aikaa juuri ollenkaan
Leivän kilohinta on korkea kaupasta ostettuna
ps. oma muksu syö kiinteitä sekä tissiä ja korviketta jos tulee kaupoilla tms kova nälkä