30e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla meni tänään poikkeuksellisesti viikon ruokiin 70e, 50e sijaan, mutta ostinkin naudan sisäfile pihvit kun kaipasin vähän hemmottelua. ens viikolla syödään sit kevyemmin.. mut viitisen kymppiä meni näihin:

vessapaperi
3l maitoa
1200g naudan paistijauhelijaa
siideri
huuhteluaine
jäävuorisalaatti
nuudelit
kihara spaghetti
täysjyvä spaghetti
banaanit
porkkanat
juusto 700g
perunapiirakka 4kpl
perunasämpylä 4kpl
viiliä 4prk
rahkapurkkeja 4klp
sulatejuusto
klementtiinit
perunat
mehu
kurkku

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
prismaan meni 170e :x tosin molemmille ipanoille vaippapaketit, sitten oli hiuslakkaa, muotovaahtoa sun muuta vielä kivaa pientä extraa.. |O

Mulla meni 150? ja ostin vain ruokaa (+herkut) :D
Tosin viidelle hengelle viikoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
kolme koipea nuudeleiden kanssa, ja kolmesta tehdäöän kastiketta.

tuo kirjolohi maksoi 4,90 kilo.
Täällä oli tänään lohi tarjouksessa 6,90 euroa kilo. Aika suuria eroja...tosin ei ole Prismaa tässä, tuo oli Cittarin tarjoushinta.

karkkipäiävnäkin meidän lapsille rittä yksi jätipussi. sen kun jakaa saa jokainen noin 15-25 karkkia. se on ihan riittävä määrä.

onhan meillä nytkin kaapissa kuivattuja luumuja ja apsikooseja, etä niiitä voi syödä jos karkkia tekee mieli

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mutta eihän ne salaatit sun muut paljon maksa.

maksaa ne jos niitä pitää paljon ostaa. ku tekee salattia ei sitä riitä mikään pieni annos.

porkkanoita meillä on muuten kaapissa ja aamulla nuo lapset söi niitä puuron kanssa

Porkkanaraaste on hyvää ja sinnehän voi lisätä esim ananaspaloja.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
prismaan meni 170e :x tosin molemmille ipanoille vaippapaketit, sitten oli hiuslakkaa, muotovaahtoa sun muuta vielä kivaa pientä extraa.. |O

Mulla 140?, pääasiassa vain ruokaa. Oli siitä kaks vaippapakettia.

Mutta eihän ne salaatit sun muut paljon maksa.

maksaa ne jos niitä pitää paljon ostaa. ku tekee salattia ei sitä riitä mikään pieni annos.

porkkanoita meillä on muuten kaapissa ja aamulla nuo lapset söi niitä puuron kanssa

Porkkanaraaste on hyvää ja sinnehän voi lisätä esim ananaspaloja.

porkkanaraaste, lantturaaste, pienet tomaatit nyt melko halpoja, mandariinit ja klementiinit halpoja nyt myös.. onhan noita vaihtoehtoja vaikka miten paljon jos vain haluaa pitää terveellisestä ruokavaliosta kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

viikon toivon minäkin pärjääväni.. :D no ens pe ei tarvii ostaa vaippapaketteja.. kattelin uudemmasti kuitteja, vaipat 13.95 x2, tutteli2: 12 e 6litraa, joten nopeestihan noista sitten summat nousee.

Alkuperäinen kirjoittaja Hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:
Mihin ap lukihärö on kadonnut?

Mitäs menit kysymään, palas heti sen jälkeen. Mut miten ihmeessä kuus ihmistä syö kolmesta kanankoivesta aterian?

ruoalla syödään kenties leipää lisänä tms. meillä edelleen porukoilla syödään kaikki yhdestä hernekeittopurkista.. ennen 4henk, nykyään 5henks. silti jokainen saa lautasellisen ja kun ottaa leipäpalasen niin maha on varmasti täysi. mä käytän makkarakeittoon puolikkaan lenkin ja kattilallisesta syödään 4-5 aterialla.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
oliko nyt näin että joku maksoi tälläkin kertaa osan loppusummasta? :laugh:

Täh :o

joskus aikoja sitten aplla oli vastaava aloitus. siitä syntyi hirveä riita kun kukaan ei uskonut apn saaneen ne tavarat sillä summalla, lopulta paljastui että loppusumman maksoi joku toinen ja ap vain murto-osan =)

joskus aikoja sitten aplla oli vastaava aloitus. siitä syntyi hirveä riita kun kukaan ei uskonut apn saaneen ne tavarat sillä summalla, lopulta paljastui että loppusumman maksoi joku toinen ja ap vain murto-osan =)

s-bonuksilla maksoi osan

Mitäs menit kysymään, palas heti sen jälkeen. Mut miten ihmeessä kuus ihmistä syö kolmesta kanankoivesta aterian?

Sitä mäkin ihmettelin, se tekee ½ koipea per lärvi. Ja niissä koivissa kun on vielä suhteellisen iso luu...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

ruoalla syödään kenties leipää lisänä tms. meillä edelleen porukoilla syödään kaikki yhdestä hernekeittopurkista.. ennen 4henk, nykyään 5henks. silti jokainen saa lautasellisen ja kun ottaa leipäpalasen niin maha on varmasti täysi. mä käytän makkarakeittoon puolikkaan lenkin ja kattilallisesta syödään 4-5 aterialla.

meillä on AINA ruualla leipää.
keito kanssa sitä mnee noin 3 lapsilla ja aikuislla ( mulla ainkin 5) normaalisti syön leipää 2 /annos. leivällä ei ole leikkeleitä, kuin joskus aamu tai iltapalalla. keiton kanssa silloin tällöin juustoa

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Sitä mäkin ihmettelin, se tekee ½ koipea per lärvi. Ja niissä koivissa kun on vielä suhteellisen iso luu...

kristillinen tasajako kaikille? :xmas: pitkää tikkua kuka saa lihaa? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

s-bonuksilla maksoi osan

hyvä ku joku muistaa paremmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

s-bonuksilla maksoi osan

koko raha oli noita s-bonuksia.
Itse olen nämä rahat ruokaa ostamalla " tienannut" ja takaisin menivät samaan kauppaan :D

Yhteistyössä