30 v jätkä vangittiin vauvan pahoinpitelystä

• Viestiketjun aloittaja Nyt suututtaa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt suututtaa
Is

Tuollaista tolloa ei pitäisi päästää lähellekään lapsia eikä naisia!

Tuollaisen jätkän paikka on vankilassa ja sielläkin sellaisella osastolla jossa paikalla on oikeita miehiä!

"vieras"
Niinpä isomman tuomion saa kun kavaltaa valtion rahoja tai töhrii eu-meppien vaalinaamoja kaduilla. Ei mene ihan tasan tuomioiden kannsa. Ihmekään kun somalit ja muut haluaa suomessa vankilaan ja kehuvat suomen vankiloita. jos siis edes joutuu sinne.

Kaksi vuotta sitten mies tuomittiin kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeuteen kuuden viikon ja kahdeksan kuukauden ikäisten lastensa pahoinpitelystä. Nämä tapaukset tapahtuivat miehen aiemmassa liitossa.

Aivan uskomattoman olematon tuomio!!!!:O..Grrrrrrrrr!:kieh:
..lapset kuitenkin noin puolustuskyvyttömiä, pienen pieniä:'(

Onkohan uusi puoliso ollut tietoinen tästä tuomiosta?

"vieras"
Minun mielestäni on aivan käsittämätöntä, että yleisesti ottaen hyssytellään sellaista rikollista, joka aiheuttaa puolustuskyvyttömälle vauvalle valtavaa kipua, kärsimystä ja pysyvän ruumiinvamman. Onneksi kasvavilla lapsilla luunmurtumat yleensä paranevat hyvin, mutta ei se jalka silti välttämättä koskaan parane sille tasolle, kuin millä se oli täysin ehjänä. Siinä jalassa voi esiintyä "häiriöitä" koko elämän ajan ja siitä saattaa aiheutua myös henkisiä kärsimyksiä myöhemmällä iällä :(

Mitä höh?
[QUOTE="höh";27814089]mikään jätkä enää oo,aikuinen mies[/QUOTE]

Et taida oikein snaijata asioita .... jätkä voi olla 15 - 100 + miespuolinen henkilö.

Että näin!

"vieras"
[QUOTE="vieras";27814289]Minun mielestäni on aivan käsittämätöntä, että yleisesti ottaen hyssytellään sellaista rikollista, joka aiheuttaa puolustuskyvyttömälle vauvalle valtavaa kipua, kärsimystä ja pysyvän ruumiinvamman. Onneksi kasvavilla lapsilla luunmurtumat yleensä paranevat hyvin, mutta ei se jalka silti välttämättä koskaan parane sille tasolle, kuin millä se oli täysin ehjänä. Siinä jalassa voi esiintyä "häiriöitä" koko elämän ajan ja siitä saattaa aiheutua myös henkisiä kärsimyksiä myöhemmällä iällä :([/QUOTE]

Kuka hyssyttelee?

Tätä jäin itsekin pohtimaan. Siis onko sillä ollut kaksi eri vauvaa toinen 6vk ja toinen 8kk ja niiden pahoinpitelystä saanut tuomion kaksi vuotta sitten. Ja nyt siis pahoinpiteli n kk ikäistä vauvaa :O Noi edelliset on vissiin eri naisten kanssa? Aika tyyppi sikiämään ja vielä pahoinpitelemään omaa jälkikasvuaan...

Aivan varmaan
Tätä jäin itsekin pohtimaan. Siis onko sillä ollut kaksi eri vauvaa toinen 6vk ja toinen 8kk ja niiden pahoinpitelystä saanut tuomion kaksi vuotta sitten. Ja nyt siis pahoinpiteli n kk ikäistä vauvaa :O Noi edelliset on vissiin eri naisten kanssa? Aika tyyppi sikiämään ja vielä pahoinpitelemään omaa jälkikasvuaan...
Paskasat ovat kovia sikiämään - siitä suomityttö pitää huolen.

Missään päin maailmaa tuskin on niin järjiltään olevia ja harkintakyvyttömiä naisia kun täällä

"Vieras"
Luulen että ne lapset on olleet tekohetkellä 6 vko ja 8 kk, pahoinpitelyt on tapahtunu ehkä eri aikoina.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Niin, oudolta tuntuu... Vai olisiko niin että silloin kun jäi kiinni sen 6 viikon ikäisen pahoinpitelystä niin se silloinen vaimo sai lopulta tarpeekseen ja mieleen palautui myös isomman lapsen (ehkä 1v ikäero?) pahoinpitely kun tämä oli 8kk ikäinen. Asia mitä lasten äiti ei ollut aiemmin tuonut esille, uskoi ehkä että jäisi siihen yhteen kertaan.. (Kaikenlaista sitä uskotaan...)

Epäselvää myös kumpi/kuka on se "lasten äiti" ketä myös pahoinpiteli, vauvojen lisäksi.

Mutta juu, kiirettä pitänyt jos 2v sitten sai tuomion noiden aiempien vauvojen pahoinpitelyistä ja tuomion istuttuaan on kerennyt löytää uuden naisen ja saada uuden vauvan pahoinpideltäväksi, ehkä hakannut tämän äitiäkin.

"vieras"
Mun entinen isäpuoli on pedofiili-lastenhakkaaja jolla on 7 lasta neljän eri naisen kanssa. Tää äidin ex-mies halusi ainakin äidin kanssa naimisiin heti ja lapsia heti. Hoki koko ajan "sä et rakasta mua jos sanot ei". Alisti äitiä ja hakkasi ja ***** lapsia. Mulle sanoi "sä et rakasta sun äitiä jos kerrot äidille" ja "mä tapan sut ja sun äidin jos kerrot sun äidille" jne. Äiti kun alkoi odottaa heidän ensimmäistä yhteistä lasta, mies kaatoi äidin rappusista alas (muistan ihan selvästi kun olin vieressä). Verta oli joka paikassa ja naapuri soitti ambulanssin. Äiti sai keskenmenon ja mies syytti äitiä lapsentaposta. Äiti tuli uudestaan raskaaksi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27814091]Kuvitteletko miehen esittäytyneen tyyliin hei olen vaimon- ja lastenpieksijä?[/QUOTE]

Olihan tuo hakannut sitä naistakin. Vain idiootti jää suhteeseen pahoinpitelijän kanssa ja tekee vieläpä hänen kanssaan lapsen. Tuollaiselta naiseltakin pitäis ottaa tuo lapsi pois, kun ei ole suojellut häntä vaan laittanut tollaisen kuspäämiehen lapsen turvallisuuden edelle!

Yhteistyössä