<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Pajunkissa-85; vähä vissiin villiinnyin verkkokaupassa :D
ON; Täällä mennään mielenkiintosissa fiiliksissä, eilen menkkajuilinnat, mut ei tippaakaan vuotoa, nännit kipiänä niin ettei voi liivejä pittää eikä ilmankaan olla. Ja tänään alko närästään niin maan kerpeleesti ja jatkunu koko päivän. Jännää. Ku oviksesta ei mittään hajua, koska ikuna ei oo moista tarvinnu miettiä. Mennään ajatuksella; ovis kp 12-14 ja alotetaan piinailu.. :D
 
Morot!

Nännit on hellinä ja vain nännit tällä hetkellä. Muita tuntemuksia ei juurikaan ole. Nyt olis sitten dpo4 jos mä oon oikein laskuissa pysyny mukana. Ehkä vähän aikaista olla mitään tuntemuksia.. noh, jään odottamaan. Hyviä piinailuja muillekin :)
 
Rv
Käyminen täällä jäi, uusi kiertohan sieltä alko heti testin tekemisen jälkeen. Se sitten onkin taas joku megakierto, tänään nimittäin kp55. Tosi raivostuttavaa, mitähän tässä kannattaisi tehä kun nää kierrot pitkiä muutenkin 40 molemmin puolin. Nyt ajattelin että tilaan ovistikut ja kokeilen niitä kun en ota yhtään selvää milloin ovuloin vai ovuloinko ollenkaan ????

Mahassa on pari päivää tuntunut menkkamaista vihlontaa, sais alkaa nyt jos on alkaakseen että pääsisi uuteen kiertoon ja yritykseen
 
Moi kaikille. Täällä on eletty pari viikkoa hiljaiseloa kun eihän siitä menkkojen aikaisesta ja jälkeisestä ajasta paljon oo kerrottavaa. Mieskin ollut työreissulla viimeiset puolitoista viikkoa. Eilen palasi kotiin just oikeeseen aikaan! Mä ostin tähän kiertoon Clearluen sen digitaalisen testin jonka pitäis kertoa 4 hedelmällistä päivää. Vielä sunnuntaina oli testissä tyhjä rinkula mikä tarkoittaa että ei hedelmällinen, mutta eilen sain siihen tuli vilkkuvan naaman. Tuo vilkkuva naama tarkoittaa että on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. No eilen mies palasi illalla kotiin ja tallettelut saatiin hoidettua oikeen mukavasti yli viikon erossa olon jälkeen :D
Tuon vilkkunaaman pitäsi testin ohjeiden mukaan näkyä siinä testissä kai pari päivää mutta mulla se näyttikin tänä aamuna jo ihan pysyvää naamaa mikä tarkoittaa että parhaat mahdolliset mahdollisuudet tulla raskaaksi. Sen pysyvän naaman pitäs näkyä siinä kans kaks päivää mut saa nähdä ku se vilkkunaamaki oli vain päivän. No joka tapauksessa ovis on ihan näillä hetkillä käsillä.
Nyt mä en sitten oo ihan varma että olisko paras jättää petipuuhat huomiseksi vai jo tänään uudestaan. Periaatteessa sitä suositellaan että joka toinen päivä ja kun eilen illalla on puuhasteltu niin huomenna vois olla ehkä parempi... vai sittenkin tänään?

20141104 055111 HDR
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

nyt on käyty lääkärissä ja jotain tuloksia tullut. Ensinnäkin, mulla oli tosi huono veri, mut johtuu kuulemma mun verenluovutuksesta reipas 1kk takaperin. Papa näyte oli tasoa 2, eli ei tullut puhdasta :( saattaisi kuulemma olla joku piilevä tulehdus tai jotain.. oireita ei ainakaan ole. Siitä kontrolli 6kk kuluttua, itse epäilisin ehkä jotain tulehdusta, sain siihen reseptin.
Prolaktiini oli kuulemma koholla (650), mutta kun kyseessä sykäyksittäin muuttuva arvo niin ei voida vielä päätellä mitään. Eli siitä tulee uusi verikoe.
Jatko on, että käytän tuon kuurin minkä sain siihen "tulehdukseen" :D, ja sit uudestaan laajempi verikoe, jonka jälkeen jatketaan tutkimuksia miksi ei tärppi käy :)
Niin ja yk? jo meneillään :D uusi kierto alkoi 5 päivää sitten.
Eli tällästä täälä... :/
 
Voi elämä taas tätä. Alkkareihin vuotelee jotain verisenrusehtavaa tuhrua. Mun elimistöni ei selvästikään tiedä, että Terolutia kun käytän, niin pitäisi vuotaa vasta, kun lopetan pillereiden popsimisen. Miksi oi miksi se vuotaa nyt läpi??

Tunnelmia tältä päivältä kuvastaa: :headwall:

Hei päivittelen tuohon alle listaa, katsokaa, menikö yhtään mun laskuni oikein! :)


Pajunkissa, laitetaanko sulle jotain tuohon dpo-kohtaan?
Anskuttimelle hieman myöhästyneet synttärionnittelut! :flower:
Ikkuspikkus, vaihdanko sulle tuohon yk 8 vai kuinkas tuo menee?

Pitäskö meidän päivittää blogeja jotenkin? Onko lisättävää tai poistettavaa? Esimerkiksi voisi jättää nyt täällä aktiivisten blogeja listalle, tai sitten pitää kaikki - miten haluatte tehdä?
 
Viimeksi muokattu:


Tiistai 4.11.


Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...


KP 40 -->

tirppaliisa.........33............41/28..............1...........10/14............5.
tuuutikki...........22............41/29-30.........1...........10/14............1.

KP 30 -->

Norna..............30............35/28-30.........3...........07/14............1.

KP 20 -->

heikkulin...........27............28/23-28........4.........07/14............2.
Chuislean..........21............26/28-30........4.........07/14............1.
FantaViona........27...........24/24-27........6/1(trlt)......06/14......1.
Pajunkissa-85....29...........22/??..............1.........10/14............3.
Joline................33...........21/??..............1.........10/14............5.
Mariiii...............24............21/29-??.........3.........08/14............1.
{Anskutin}........31............20/27-31........7.........05/14............2.

KP 10 -->


Päärynärouva....34............18/28.............5........07/14.............4.
Apsuli...............26............18/28.............2........09/14.............3.
Sylikinkku..........26...........16/??..............1........10/14.............1.
Adalmiina1........25............15/21+........4........08/14..............2.
Spukka.............22............15/??........6/3(trlt).....04/14.............1.
KultaSieni.........28............13/27..............8.........04/14............1.
mrs.k...............26............13/26-35.........4.........08/14.............1.
Empuska..........22............12/27+...........11........11/13............1.
Jks14...............28...........12/28-30.........11.........01/14............?
maggis.............26.............11/??.............2........09/14.............2.
Illusia83...........30............11/23-25.........4...........08/14............1.

KP 1 -->

Wivi..................25............6/28-44........10/6(trlt).....01/14............1.

Taustalla

pieni toive............................./(ku 5/14, km 9/14)........................<3
Ikkuspikkus.......23................/27.............7............03/14.............<3
Bella-...............21................/26-29.........5............01/14.............<3
Katey................25.............../39..............3............12/13.............<3
kiskisnami.........23.............../30-35.........2............02/14..............<3


:popcorn:Piinailijat:popcorn:


FantaViona (dpo 10)
Mariiii (dpo 6)
{Anskutin} (dpo 5)
päärynärouva (dpo 5)
Adalmiina1 (dpo 3)
Pajunkissa-85



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...


Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen))
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.))
Carna (yk4)

Syyskuu
Niiskuilija (yk2)
Jennyliini"" (yk1)

Lokakuu
Hep87 (yk3)
jammaillen (yk6)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee kyllä taas uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ootko tehny nyt Rv raskaustestiä? Ettei olis päässy onnistuminen yllättämään.

Kultasieni, tuohon seksin harrastamiseen on kyllä paha sanoa. Kummassakin on omat puolensa. Joka toisen päivän pitäis kyllä piisata, mutta mikäli himoja löytyy niin kannattaa varmaan mennä sen mukaan ;)

Jospa sulla Ikkuspikkus auttais se antibioottikuuri..

Kiitos Fantaviona päivityksestä!

Mulla oli kans tänään lääkärin kanssa soittoaika, verikokeiden tulokset oli ihan ok. ei mitään löytynyt sieltä. Kyselin lyhentyneestä kierrosta, mutta en saanut mitään järkevää vastausta. Tuumaili vain että voi olla hormonaalisen ehkäisyn jälkeen sellaista. Sitten kun sanoin että olen lopettanut pillereiden syönnin jo alkuvuonna, ei ottanut mitään kantaa. Käski nyt sitten odottaa seuraavat menkat ja viedä niiden jälkeen pissanäytteen. Ja jos ei menkkoja tuu niin käski tehdä raskaustestin.. Teki mieli sanoa että aijaa enpä olis itse arvannu.. :D
 
Adalmiina1, no voi hitto mikä lekuri, ku kai se nyt kuitenkin tajus että ootte yrittämässä, et varmaa niitä testejä tulee tehtyy? :D

Sori kun päivittely nyt taas venähti. Sunnuntai vaihtukin ihmeellisesti tiistaiksi!

Rv, kerrotko tietojasi niin pääset takaisin listoille? :)

FantaViona! En ihan ehtiny, kun olit niin nopee! Päivitin etusivun huomiselle :)

ON. Täällä ei sillee mitää. Tuntuu, et hiukset rasvottuu normaalia nopeemmin ja *tutuskäyrä on normaalia korkeemmalla jatkuvasti. Myös iho ihan kauheessa kunnossa (finnit). Kolmas terokuuri lähti tänään käyntiin.. Saas nähä taas yhren kerran..
 
Kiitos FantaViona ja Spukkakin päivityksestä. Kiitokset myös onnitteluista :)

Tiättekö naiset ku mulla on tissit kipiät. Vaikka onkin vasta dpo5 niin silti toivo nostaa päätään niin paljon, että tein testin :D Aaaaahahaa :D Noh mutta tuo päivitys tuli hyvään väliin kun oon tänään yrittänyt päässäni laskea, että mikä kiertopäivä tässä on menossa. Ensi viikolla sit uutta testiä vasta :)

Ikkuspikkus. Hyvä että lääkärissä selvisi edes jotain.
 
Spukka mulla lähti kuudes terokierto ja oon alkabut pelkäämään että jää jotain eilinikäisiä arpia noista finneistä. Ja mulla ei koskaan oo ollut finnejä, teininäkin oli hyvä iho! Laskee mun itsetuntoa kamalasti :(

Oon lähetellyt gynen kanssa sähköposteja ja sain selville että oaras aika ultrata ovulaatiota on kp10-12 joten taidankin maanantaille varata ajan. Helpottaa varmaan omaa oloa toi käynti. Lisäksi pitää papakoe ottaa.
 
Joo, himot vei voiton ja päädyttiin tallettelupuuhiin sit eilen. Kun mähän funtsailin sitä että kannattaako ovulaatio plussapäivänä vai vasta sitten seuraavana, mut nyt se meni siis plussapäivänä :) Ovis on oletettavasti tänään ja luulenpa että tämän kierron tallettelut on nyt tehty. Tallettelut osui siis ovisplussaa edeltävälle päivälle ja sitten plussapäivälle. Sen verran kiihkeetä ollu pari päivää että nyt on kyllä fiilis että seuraavat päivät lepoa sillä rintamalla :D En suostu harrastamaan seksiä vain vauvan teon vuoksi. Suhde ja seksielämän mielekkyys on kuitenkin se mikä pitää pitää mielekkäänä :)
Oli muuten niin vahva ovisplussa myös BC liuskatestissä, että ei olis kyl tarvinnu edes ClearBluen digiä kaveriksi :D ei paljon tarvinnu funtsia että onko se viiva nyt kontolliviivaa vahvempi.
Nyt vain odotellaan eli tänään siis dpo 0 ja yk8 siis menossa. Jospa tää kierto nyt olisi SE, johan se olis aika.

Tsempit kaikille piinailijoille :)
 
KultaSieni ihan sama meillä vaikka yrityskertoja kertyis kuinka.. ei seksiä vain vauvan teon vuoksi. Jotenkin ei tuntuisi oikealta :) niin ja osunut kyllä teillä tallettelut tosi hyvin! Ei ainakaan siitä kii oo, eli nyt vaan odottelet rauhassa kuinka käy (helpommin sanottu ku tehty, heh)

Niin ja tosiaan meillä taitaa olla jo yk8 vai yhdeksän.. en oo oikein enää laskenut :/ meillä lääkäri ei kysellyt et ollaankos sitä jo vuosi yritelty vaan otti asian tosissaan ja nyt kun löytyi vähän sitä sun tätä niin reippaasti lähti niitä korjailemaan :) sitten mä kyllä huudan ääneen jos tää odotus on johtunut jostain himputin piilevästä tulehduksesta.. onneksi alkoi olla jo Papan-näytteen aika joten sieltä selvisi. Hankala huomata tulehduksia jos ei oo oireita :D
 
Hei!

Kylläpä jännittää niiden puolesta joilla on jännät paikat :)

Omaa napaa: Juilintaa alamahalla välillä, vatsaa turvottaa. Outo parin tunnin vuoto oli sunnuntaina. Lämmöt on olleet koholla viime lauantaista lähtien ollen n. 36.8 - 37, kun normisti mulla 36.4 - 36.6. Ehkä jotain flunssaa? En jaksa uskoa raskautumiseen, sen verran epäsäännöllistä vuotelua oli sen kierukan poiston jälkeen. Oletettu ovis on ehkä ollut n. 29-31.10., jos ne oli menkat eikä muuta vuotoa (kierukan poistoon liittyvää), jotka alkoi 15.10.

Jos ei menkat ala viikon sisällä niin voisihan sen testin varmuuden vuoksi tehdä. Että näkis että nega on. Suuresti ihmettelen jos muka toisenlainen tulos olisi..
 
Nyt mä oon varmaan melkein kaikissa ketjuissa kun tännekin vielä tulen :D mutta kai tämä on looginen jatke tuolle yrityksen odottaja-ketjulle kun meidänkin odottaminen nyt loppuu ja yritys alkaa :)

Lapset meillä on -11, -12 ja -14, nuorimmainen kohta 8kk.

saraheinä 30v kp 4/27-31 yk1 11/14 4.
 
Saraheinä, eikun tervetuloa vaan! Olkoon vierailusi pikainen :)

Wivi, joo.. Nää finnit sucks ass! Sit koko naama kukkii ja punottaa ja rinta ja selkäkin ihan näppylöillä :( On tosi eroottinen olo............

Ovulaatiota tuskin on taaskaan tapahtunut, mutta siirtyilen silti piinailemaan, koska sitähän tää loppukierto on!

:attn:
Poistin blogilistalta kaksi blogia, joita ei ole päivitelty talven/kevään jälkeen ja yhden mikä oli poistettu kokonaan käytöstä. Jos teillä on omia blogeja, niin feel free to ilmottaa miulle, niin lisäilen listalle!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä onkin aika moni piinailemassa, mut saisi lisätä sinne myös! Elikkäskp 20/27-28, dpo 5 tai 6. Ja yk onkin jo 3.
Eilen illalla oli alavatsalla menkkajomotuksia, myös nännit ovat aavistusken hellinä, yöllä heräsin enkä saanut pitkään aikaan unta.
Saa nähdä onko nämä ihan kuviteltuja oireita :whistle:
Toisaalta meidän seksikerrat ei oikein osunut ovulaation kohdille, tai päivä-pari ennen ovulaatiota että en kyllä oikein usko että näillä raskaudun mutta we'll see.
Oon myös sitä mieltä että meillä seksiä ei pelkästään vauvanteon vuoksi harrasteta, siitä menee muuten hohto =)

On tää piinailu kyllä aika piinaavaa, tuntuu että nää pari viikkoa menee niiiiin hitaasti :stick:
 
Rv
Tein jossain vaiheessa testin, se oli kyllä auttamatta liian aikasin tehty! Pitää varmaan ostaa testi ellei tällä viikolla mitään tapahdu, ihmettelen kyllä suuresti jos nyt ois tärpännyt koska mies oli piiiiiitkään pois kotoa. Olen kyllä ollu nyt jotenkin tosi väsynyt, en ikinä nuku päiväunia ja tällä viikolla olen nukkunut jo kahdet! Silti tuntuu että vois vaan nukkua. Nännit on kyllä tosi kipeet..
 
Rv
Ja niinhän siinä kävi et heti kun ajattelin että jos mitään ei ala tapahtua niin testaan että pikkareissa on punaista. Pyyhittäessä ei kyllä vielä tullu mitään, mutta eiköhän ne hanat siitä aukene vielä
 
Täällä tehty testi tänään aamuvirtsasta ja negahan se oli :( nyt kp 24, mutta kun tuosta kierrosta ei ole selvyyttä. Oletettu ovis oli jo aika alkukierrosta...nännit edelleen kipeät ja suurentuneet, mutta ei voi tietää. Ajattelin vaan, että vois jo näkyä, jos olis tärpännyt. Menkkatuntemuksia ei ole.
 

Yhteistyössä