<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3



Maanantai 23.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 50 -->

Bella-...............21...........52/26-29.........5.............01/14.........1.


KP 40 -->

lottaevelii..........33.............46/28-31.........2...........03/14.......4.
Hep87..............27.............45/??...............1..........05/14........1.
Ujm.................25.............43/28-31..........6..........12/13........1.

KP 30 -->

Empuska..........??...........37/30-->.........8............ 11/13..........1.

KP 20 -->

Spukka............20+...........28/??..............2............04/14..........1.
Vappuvaavi......31............26/28..............2............05/14..........2.
{anskutin}.......30............26/27-31..........2..............5/14..........2.
FantaViona.......27............21/??..............1............06/14...........1.

KP 10 -->

Haavemaa........25............19/30.............2............05/14..........1.
Mariannika........28..........18/37..............8............08/13...........1.
carna...............26...........18/27-30.........3.............04/14..........1.
KultaSieni.........28...........18/27..............3.............04/14..........1.
Jks14...............27...........17/28-30.........5.............01/14...........?
Uimis...............25............14/30.............5.............3/14............1.
Ikkuspikkus.......23............10/27..............4............03/14...........1.


KP 1 -->

Sirppanainen....24............5/30...............8.............12/13............1.
Minisport.........27.......... 2/34.............11...............08/13............1.
Wivi................25...........1/28-44.........5/2(trlt).........01/14..........1.
SJ....................23............1/28(?)......4/2(km jälk.)...12/13........1.

Taustalla

Liipa................24.............../27............6..................1/14............2.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14............1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14............1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Spukka
KultaSieni (dpo 3)
Jks14 (dpo 3)
{anskutin} (dpo 11)
Haavemaa (dpo3)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Mietiskelin ,että joka kuukausi raskaustestin teko jännittämisineen ja toivomisineen vastaa lauantai-illan lottoa. Jättipotista haaveilee ja toivoo kovasti, mutta ei osu kohdalle. Eikä siihen oikeastaan edes usko, että NIIN hyvä tuuri voisi käydä että päävoiton saisi.
Eipä tälläkään kertaa tullut päävoittoa vaan YK 11 ja KP 1. Tästä kierrosta eteenpäin lisämausteena on clomifen.
 
minä voisin liittyä taas piinailijoiden ketjuun, tänään todennäköisesti dpo 2 ainakin kivuista päätellen. Kovasti yritän keksiä jo oireita, mikä on aivan turhaa tässä vaiheessa kun ei se olisi edes kiinnittynyt vielä :D

oletteko muuten kertoneet yrityksestänne kavereilla tai muille tutuille?
 
SJ
Pidän kovastinpeukkuja piinailijoille!

Me kerrottiin aika monelle kaverille ja perheenjäsenille raskaudesta joskus 10-12 viikoilla ja keskenmenosta sitten myös, eipä sitä voinutkaan salata. Joten meidän kohalla aika moni tietää yrityksestä. Eikä se mua oikeastaan häiritse, kaikki jotka tietää niin ovat kuitenkin meille läheisiä :) ja jos raskaudun uudestaan niin en sitä varmaan pysty salaamaan enkä näe syytäkään salailuun enää kun kaikki kuitenkin yrityksestä tietää.

Tein ovulaatiotestin iltapissistä ja haalee viiva tuli vain eli ei se vielä ainakaan ihan käsillä oo. Aattelin tikuttaa nyt kp11 alkaen joka päivä ehkä parikin kertaa. Ja ovis hyödynnetään tässä kierrossa jo. Toivon tärppiä kyllä koko sydämestäni..
 
Ovistesteistä!

Tein nyt ekaa kertaa elämässäni ovistestin. Pääsin aloittamaan testaamisen vasta tänään eli kp 14. Jos mun kierto on sen 29 päivää, ovislaskuri sanoo että kp16 ois ovis.

Tänäpäinen testi:
image

Molemmat viivat jäi ns puolihaaleiksi. Onko se silti plussa, kun ovat yhtä tummia ellei peräti testiviiva punasempi? Plussa täsmäisi kuitenkin siihen että tässä kp15 tai 16 ois ovis. Oireita mulla ei ole ja limoja en oikeen osaa seurata (miten niitä edes kuuluisi seurata?? Ei mulla alushousuihin asti mitään tuijoteltavaa tule..) mutta siis onko plussa?

Mitenhän pitäis seksin suhteen edetä, aikaisempina kiertoina on ollut joka toinen päivä eikä ole tärpännyt. Pitäisköhän kokeilla joka päivä?
 
SJ
Uimis: minusta vaikuttaa plussalta mut kannattaa tehä huomenna vielä aamupäivällä ja illalla niin näet joko haalenee vai vieläkö vahvistuu viiva. Ehkä kannattais nyt harrastaa seksiä joka päivä ennen ovista niin on siellä sitten jo siittiöt oottelemassa :) onnea oviksesta!
 
Hei apua taas omanapailen, mutta flippaa ihan just! Kolmatta päivää on satunnaisesti pyyhkiessä tullu rusehtavaa vuotoo, vessassa pitää ravata pari kertaa tunnissa/tunnin välein, vatsa turpoilee, mutta ei muuten oo mitään kipuiluja tai mitään. Olo on semmonen kuumehorkkanen vaikka lämmöt on vaan vähän normaalista koholla. Ojdbgoknsofkgnpkdfvn... Jokohan on peli menetetty? Huomisaamulle yritän jaksaa oottaa testaamisen kanssa vielä. :S

Mitenköhän muuten magneettikuvaus vaikuttaa jos pitäis mennä plussanneena? Kannattaako mennä?
 
Minisport ja Wivi oikein paljon tsemppiä teille!! Toivottavasti tällä kierrolla onnistaa, pidän peukkuja teille. :hug:

haavemaa mulla myös tänään dpo 2 ja ollut alavatsassa ihan menkkamaista kipua. Noo nä on näitä oviksen jälkeisiä tuntemuksia.. Saa nähdä kuis meille käy! :) Tsemppiä!

uimis luulen, että sulla joko ovisplussa on just ollu tai sit vasta tulossa. Nyt heiluttelemaan peittoja ja toivottavasti tärppää! ;)
 
Mulla on kyllä vähän sellainen olo, että tästä kierrosta ei tule mitään. Mulla on lopputyön kanssa mennyt useampana päivänä tällä viikolla yömyöhään ja alkaa kroppa sanoa stop. Tän yön kun vielä jaksan, niin sit saan nukkua pari yötä. Kunnes tulee korjauskierros...

Mutta kaikenkaikkiaan olot on siis vaihtelevat. Rinnat on välillä arat, mutta ne joskus on. Isojen rintojen kirous. Alapään vuoto on ollut aivan outoa tänään. Siis että ylipäänsä tänään on ollut vuotoa. Tai ainakin pikkuhousunsuojalle on ollut käyttöä. Ei kuitenkaan mitään sellaista minkä paperista erottaisi vessassa käydessä.

Noh, odotellaan ensiviikonloppuun. Silloin on jo ehkä levänneempikin ja kroppa toimii niinkuin sen voisi olettaa.
 
Omaanapaa..

Mulla ollut aiemmissa kierrossa kova odotus, että "jos nyt olis tärppi käynyt", tässä kierrossa sellaista ei ole. Olen asennoitunut siihen, että menkat alkaa silloin, kun pitääkin ja olen ihan ok sen asian suhteen. Ei stressiä tässä kierrossa. Mulla se kauan odotettu lomakin alkaa parin viikon päästä, niin sen puoleenkaan ei haittaa. :)

Mitkäs fiilikset muilla piinailijoilla ja uuteen kiertoon lähteneillä?
 
Hyvää juhannuksen jälkeistä elämää leidit! :)

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille... :hug: Kyllä meidän kaikkien aika vielä koittaa!

Väsymystä ja työstressiä ollut täälläkin tämä kierto anskutin, eli mun odotukset tärppiin on aika olemattomat, vaikka tässähän "piinaillaan" edelleen ;) Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkoa, niinkun aina mulla alkaa.. Mutta MITÄÄN oloja ei ole tälläkään kertaa, ja voisn lyödä vetoa että en ole raskaana. Eli täällä on jo siirrytty ajatuksen tasolla yk 3:een. Tosin silloinkin on luvassa mm. muuttoa ja muuta kivaa että koskahan sitä pääsisi sellaiseen "rauhalliseen" arkeen, että voisi sanoa olevansa levännyt ja stressitön :D

Mulla tässä on nyt käynyt niin että odotukset ja stressi vaan vähenee kierto kierrolta, kun ei ekassa yk:ssä tärpännyt niin nyt en enää odota tärppiä ollenkaan, omituista :) Ja pupuiltu on joka kierrossa ihan urakalla ja oikeaan aikaankin, että ei yrityksen puutetta ole, mutta silti jotenkin mulla on jo ihan nollaodotukset tärppiin, ehkä sen vaan hyväksyy että se tulee jos tulee ja jos ei tule niin tämä tyttö menee vuodenvaihteessa tutkittavaksi :)

Villasukat jalkaan ja viimeiseen työviikkoon ennen lomaa...! Tsemppiä kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Spukka: tuo vuotohan voi hyvin liittyä raskauteen ja sulla vielä niin pienet dpot että kaikki on mahollista :) tee äkkiä testi ja tuu kertomaan!

Haavemaa ja anskutin: stressiä tuppaa kyllä täälläkin mutta yllättävän toiveikas oon raskautumisen suhteen.. mulla ehkä tää stressi sellasta hyvälaatuista vaikka osittain myös töiden ja opintojen aiheuttamaa.

Uimis: tulehan kertomaan tämän päivän ovistestitulokset!

ON: kp12 mut ei vielä ovistuntemuksia.. testin teen heti kun töistä pääsen, alkaispa vaan viiva vahvistuun. Miehen kans puhuttiin että peittoja heilutellaan tällä viikolla joka toinen päivä ja jos ovistestiin tulee plussaa niin sen molemmin puolin. Toiveet korkeella ja aivan mieletön vauvakuume :) korkeelta tipahan jos tärppiä ei tule.
 
SJ ja uimis toivotaan että se ovisplussa pärähtää tikkuun! :)

Mä kans harkitsen sitä tikuttelua tähän yk3:seen.. Me ollaan uimis kokeiltu yk1 joka päivä ja yk2 joka toinen päivä taktiikkaa :D

Ja spukka kannattaa kertoa aina lääkärille vauvan yrityksestä niin osaa sitten suositella miten kannattaa edetä.. :) Löysin netistä yhden lääkärin vastauksen aiheeseen HUSin sivuilta:

Magneettitutkimus (MRI) on turvallinen ensimmäisen raskauskolmanneksen jälkeen eli raskausviikon 12 jälkeen. Mikäli äidin tilanne sen vaatii voi sen myös tehdä alkuraskaudessa. Kaikkia äidille tehtäviä tutkimuksiä suorittaessa pitää tietenkin miettiä onko tutkimus syytä tehdä raskauden aikana vai voiko sen äidin turvallisuutta vaarantamatta tehdä synnytyksen jälkeen. MRI on yksi turvallisimpia raskauden aikana suoritettavia radiologisia tutkimuksia ja meillä Hyvinkäällä käytämme sitä esimerkiksi tutkittaessa äidin lantion tilavuutta, mikäli lisätutkimuksen ovat aiheellisia (useinhän pelkkä lääkärin käsin suorittama tutkimus riittää).
Sinun kohdallasi ehkä tekisin MRI tutkimuksen vasta synnytyksen jälkeen, sillä mahdollinen leikkauskin olisi vasta silloin, eikö niin?

Ystävällisin terveisin,
Sari Silventoinen
synnytysten ja naistentautien erikoislääkäri
osastonlääkäri, Hyvinkään sairaala
 
SJ
Eipä tarvinnut ovista testailla.. tulin töistä ja menin vessaan ja huomasin että mullahan on alkanu menkat?! Ihan oli vertakin eikä mitään tuhrua.. kp12 piti olla, mitähän tääki on. No, ilmeisesti uusi kierto alkoi joten mulle voi päivitttää kp1.
 

Yhteistyössä