<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Onnea wuf! Sut saa siis siirtää vissiin plussanneisiin? :)

Sirppanainen: on totta, että jollain näkyy vasta tosi myöhään plussa testissä, eli ennen kuin menkat on tullu niin ei koskaan tiedä. Kuinka herkällä testailet?

Laitan jo huomisen valmiiksi kun menis muuten niin myöhälle :)
 
Viimeksi muokattu:


Torstai 19.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Bella-...............21...........48/26-29.........5.............01/14.........1.
lottaevelii.........33.............42/28-31........2.............03/14........4.
Hep87..............27.............41/??............1..............05/14........1.

KP 30 -->

Ujm..................25..........39/28-31..........6..........12/13...........1.
Wivi................25...........34/28-44.........5/1(trlt)...01/14..........1.
Empuska..........??...........33/30-->.........8.............11/13.........1.
Sirppanainen.....24..........32/30..............7............12/13..........1.

KP 20 -->

Minisport...........27...........29/34............10............08/13.........1.
Spukka............20+...........24/??..............2............04/14..........1.
Vappuvaavi......31............22/28..............2............05/14..........2.
{anskutin}.......30............22/27-31..........2..............5/14..........2.

KP 10 -->

FantaViona.......27............17/??..............1............06/14...........1.
Haavemaa........25............15/30..............2............05/14............1.
Mariannika.........28..........14/37..............8..............08/13.............1.
carna...............26...........14/27-30..........3...............04/14............1.
KultaSieni..........28...........13/27..............3...............04/14............1.
Jks14................27...........13/28-30..........5...............01/14............?

KP 1 -->

Uimis................25............10/30..............5...............3/14.............1.
SJ....................23............8/28(?)......4/1(km jälk.)...12/13............1.
Ikkuspikkus.......23............6/27..............4...............03/14............1.

Taustalla

Liipa................24.............../27.............6.............1/14..........2.
Katey..............25................/39............3................12/13..........1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14...........1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14...........1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Wivi (dpo 17)
Sirppanainen (dpo 15)
Spukka
KultaSieni (dpo -1)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Oon testaillu 25 ja 10 herkkyyksillä (apteq ja rfsu) tänä aamuna tiputtelu runsastunut joten kohta voin varmasti päivittää uuden kierron alkaneeksi.. rfsu:n testiin tuli aamulla vahvempi viivanpaikka kuin aiempina päivinä mut enköhän usko ennemmin tuota vuotoa ;)
jos en olis niin varma menkkojen alkamisesta niin luokittelisin tuon viivan haaleaksi haamuplussaksi, tosin epävarmaksi koska rfsu.
 
Heheh, vihdoin voin todeta että ne pirun e-pillerit oikeasti vie mun halut pois.
Nyt on nuppi ja kroppa ollut ihan sekaisin ja tuntuu että vois repiä mieheltä vaatteet pois ja raiskata hänet, ihan hirveät himot :LOL:

Ja alavatsaa nipistelee, oiskohan tuo ovis sitten tulossa vai mitä lie. En yleensä koskaan huomaa mitään tähän aikaan kiertoa, ja olen ihmetellytkin että miten muut naiset vain tietävät milloin munasolu irtoaa ja milloin tapahtuu mitäkin :D
 
Wuf vielä kerran iiisooot onnittelut! :flower:

Carna kyllä eron mun mielestä myös huomaa ;) Tosin multa on kolesterolien kanssa jatkossa pillerit ja muut hormonaaliset kielletty niin jatkossa mennään sitten muilla menetelmillä kun sen aika joskus on. Nauttikaa nyt tunnelmista :D Ja nipistelyjä ym. kun seuraillee pari luomukiertoa niin alkaa sieltä pikkuhiljaa selviämään mikä mitäkin tarkoittaa omalla kohdalla.

Tänne ei mitään. Flagylit nyt alotettu tohon tulehdukseen. Vähän häiritsee kun tuoteselosteessa lukee että ei raskauden ekan kolmanneksen aikana.. mutta kaipa se lääkäri tietää paremmin, kun useaan kertaan tästä yrityksestä mainitsin. Ja toisaalta hoitamaton bakteerivaginoosi lisää keskenmenon ja ennenaikaisen synnytyksen riskiä reilusti niin parempi kai se nyt hoitaa pois sitten niin ei ole sitten riesana jatkossa. Mä vaan en tykkää noista alapääkapseleista (sorry ällöä!!), kun sitä on sitten jokapaikassa ;)

Mitäs muut listan yläpään kuumeilijat? Mitkä tunnelmat? :)

Ihanaa juhannusta kaikille niille, jotka jo vetäytyy mökille tai muualle reissuun! :cool:
 
Carna No mä olen huomannut ihan saman. Sen takia jätettiin hormonikierukkakin alkuvuodesta jo pois vaikka yrittämistä ei ollut edes tarkoitus aloittaa vielä. Olin ihan apaattinen eikä mitään haluja missään välissä. Ja nyt?! Toi "voisin raiskata tuon miehen" on juuri se joka kuvaa oloja tietyssä kierron vaiheessa. Toki on sitten niitäkin päiviä kun e vaan huvita :D

Onnea wuf!

Pohdittiin tuossa juhannussuunnitelmia ja on kyllä ihanaa kun ei tarvi lähteä mihinkään. Ehkä käydään meidän "mökillä" ja anoppilassa, mutta muuten ollaan kotona. Sen verran olen varautunut, että luvassa on sushia, graavilohta ja aurajuustoa ;)

Mutta ennen juhannusta on vielä vähän töitä tehtävänä :)
 
Mulla tunnelmat tosi sekavat. Oviksen tikutus jäi 6.-8.6 viikonlopulta väliin ja maanantaina 9.6 illalla testissä oli vahva viiva, mutta ei mun mielestä selkeä plussa, joten aattelin et ovis ois vasta tuloillaan. No, ei ole tullut. Jos ovis oli silloin viikonloppuna kuitenkin, nyt ois dpo 8. Oireitahan ois vaikka kuinka paljon, mutta äkkiä niille keksii muunkin selityksen :D Väsymys (olen tehnyt töitä 14 pv putkeen ilman vapaapäiviä), palelu (hemmetin kylmäksi nää ilmat menikin), huimaus (mulla aina alhainen verenpaine ja hb), alavatsan nipistely ja painon tunne (voihan ne menkatkin alkaa tai ovis vasta tulla). Ovistestin viiva on nyt parissa päivässä vahvistunut päiväpäivältä, mutta r-testi (PC) oli kyllä selkeä nega... Jospa tässä parissa päivässä tulisi joku varmuus johonkin suuntaan niin tietää sitten miten juhannus vietetään ;)
 
Moi kaikille! Mä oon lueskellu teidän kirjoitteluita täällä aina ku on vaan vähänki ehtiny. Aika hektistä ollu töissäeikä sellasia hetkiä oo ollu että olis ehtiny kirjotella mitään. Kotona ei vaan jaksa sit enää :D
Mut siis ovis tuloillaan kellontarkasti eli nyt kp13 ja ovisplussa saatu. Kuvassa pc ja David. Kokemuksesta jo tiiän et illan testissä jo haalenneet viivat. Eilen oli kans vielä illalla tosi hailakka viiva. Mulla pitää näemmä toi ovis testat kaks kertaa päivässä ku se näkyy vaan tietyn aikaa. Mut siis anyhow tänään on siis dpo -1




ja siis mainittakoon vielä että en voisi olla onnellisempi! Siis kun lueskelee täälläkin juttuja niin ei se ovulaatiokaan niin itsestään selvyys ole! :)

Mies oli reissussa alkuviikon ja tuli eilen vasta illalla kotiin. Mä ehdin jo hetkeksi hätääntyä että mitä jos ovis tuliski pari päivää ajoissa niin sit ei ehdittäs hyödyntää kunnolla, mut hyvä näin. eilen siis peittoja heiluteltu ja tänään sitten täytynee kai myös :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jks14
mymosa tottakai sun blogis laitetaan listaan! Toivoisin teille paljon voimia sinne ja tottakai sitä plussaa siihen testiin. :)

Tein eilen aamulla sen raskaustestin ja kyllä se plussa sieltä oli haalennut, eli uutta kiertoa mennään. Itse sen tiesinkin, mutta halusin varmistaa, mutta mies kyllä kerkesi hieman innostumaan vaikka sanoinkin, että ottaa ihan iisisti. Todettiin molemmat, että positiivista, että ovulaatio ainakin tapahtuu :) kuten KultaSieni sanoi, on aika onnellinen tuosta ovulaatiostakin.

Mietin, että mitä tein edellisessä kierrossa erilailla ja tajusin, että laihduin neljä kiloa. Ylipainoa ei ole paljoa, mutta mistä sitä tietää paljonko se vaikuttaa. Päätin sitten tässä kierrossa jälleen tiputtaa muutaman kilon.
Ei paljoa, sillä valtava laihdutus ei oo hyväksi.. voi vissiin siirtää ovulaatiota, mutta sellainen 5% painosta ei ole paljon mitään ja sillä on jo positiivisia vaikutuksia. Lisäksi kävin ostamassa purkin foolihappoa, joten nyt ollaan valmistauduttu, jotta ens kuussa saa sitten taas pettyä oikein kunnolla :D :D
 
Hellurei naiset! Nyt olen reissusta selvinnyt ja takaisin linjoilla. :)

Mymosalle pahoittelut!
Ikkuspokkus – harmillista, mutta hyvä tosiaan, kun on ollut kiinnittymisyritys ja ovulaatio todistetusti tapahtuu!
Wuf – onnea tuhat kiloa ja tarrasukkia matkaan!!

Omanapaista jutustelua, johon liittyen kaipaan kokemuksianne: Kp 13 (viime sunnuntaina siis) oli selvät ovistuntemukset. Olen ennen pitkää e-pillerielämääni tuntenut oviksia ja myös e-pillereiden käytössä pidin muutama vuosi sitten hieman taukoa, tuolloinkin bongasin oviksen jos toisenkin. Tällä kertaa kuitenkin voimakas ovisvihlaisu tuntui nelisen kertaa päivän aikana, ensimmäinen jo aamusta ja viimeinen illasta. Onko muilla ollut samantapaisia tuntemuksia? Ovikseni olen tuntenut aina vain yhtenä kertana, siis yksi selvä hetkellinen vihlaisu, ikinä ei ole ollut useampaa tuntemusta päivän aikana...:confused:

Kp 16 oli koko päivän kovat kivut vas. munasarjan alueella ja mietin, voisiko olla kiinnittymiskipua. Toki voi olla myös matkalla tapahtuneen ylensyönnin aiheuttamaa... :D Tänäänkin vielä hieman vihloi, mutta ei niin pahasti. Eli elämme jännittäviä aikoja.

Edit: niin juu ja nyt pe on dpo 5, kuinka mahtavaa! Ekaa kertaa elämässäni pääsen tällaiselle listalle. :)
 
Viimeksi muokattu:
Fanta: itse en ovista ole tuntenut kuin vain yhden kerran joten en osaa vastata. Mutta ei kai kiinnittyminen ihan vielä olisi..?

Ja vieläkään ei menkkoja, kaipa ne yllättää mut juhannuksena oikein huonolla hetkellä :D

Hyvää juhannusta naiset <3
 
FantaViona itsellä tuli eilen aamupissasta o-testiin VAHVA plussa ja ajattelin et ovulaatio tapahtuu huomenna (eli tänään), mutta koko eilisen päivän oli alavatsa ja selkä todella kipeitä ja alavatsa oli koko päivän kova ja arka. Ihan niinkuin olis kovat menkkakivut. Tuli kans muutamaan otteeseen sellaisia kipeitä vihlaisuja, eli olen kans aika sekaisin, että koska se ovulaatio oikein on tapahtunut. Tänä aamuna, kun heräsin niin nännit on todella arat, eli ovulaatio on jo ollut. Mä kyllä luulen, että oli eilen, mutta saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan.
Mitäs jos ne aiemmat vihlonnat on ollut kypsymiskipuja ja kp16 oli itse ovulaatio? Voiko olla mahdollista sun kohdalla?
 
Täällä r-testi nega :( Nyt ois dpo 11 tai 12 jos ovis oli niinä ainoina päivinä kun en sitä testannut. Aiemmissa kierroissa menkat on alkanut dpo 12 tai 13 eikä nyt viitteitä menkkojenkaan alusta ole. En siis ilmeisesti ovuloinut vieläkään. Taidan siis korkata siiderin :D

FantaViona: mulla eka ovis pillereiden lopettamisen jälkeen (sitä sai odotella 5 kk) oli todella selkeä ja tuntui voimakkaana kipuna n. 30 min. Siitä seuraavassa kierrossa ei ollut enää yhtään niin selkeä, ilman ovulaatiotestejä olisin sen voinut missatakin, mutta kun sitä tiesi odottaa niin pienenä nipistelynä sen tunsi. Ja nyt kolmannessa kierrossa oon ihan pihalla näiden oireiden kyttäämisen kanssa. Tosiaan jotkut tuntee follikkelin kasvun kipuiluna munasarjoissa, joillain ovulaatio tuntuu selkeästi ja ilmeisesti myös keltarauhasen muodostuminen 1-2 pv ovulaation jälkeen voi aiheuttaa kipuja. Eli aika yksilöllistä mitä kukakin tuntee ja missä vaiheessa.
 
Oho, olipas mulla matka-aivot. :D Siis näin kun oikein ajatuksen kanssa ajattelee niin tosiaan aika erikoista olisi, jos kolme päivää ovulaatiosta olisi jo kiinnittymiskipuja, ehkä ennemmin dpo 5-8. Tää tietysti tarkoittaa sitä, että ovulaatio saattoi olla kp 16 ja me taitavasti missattiin se...:| Haluan siis vielä elätellä ajatusta siitä, että ovulaatio oli kp 13, pitäydytään tässä. :)
 
FantaViona itsellä menee nuo nipistelyt vaihtelevasti myös, useimmissa kierroissa kestää monta päivää! Tässä viime kierrossa kesti oviksesta menkkoihin kovenevissa määrin (tosin ei ollut niin pahaa että olis ollut hankala olla). Nyt mulla siis menossa kp 3. yk 8 Tällä kertaa menkkojen alku ei saanut mua niin kovasti pettymään kun olin jo surrut monta päivää etukäteen ne ettei jaksanu enää, hah
 
( . ) Nyt on juhannus menny jännästi mahaa nippaillessa ja tuli nyt viime wc-käynnillä vaaleenpunasta paperiin! Voi voiiiiii... Oviksesta ois nyt n. Viikko! Saako jo hajota? En oo tosi testannu vielä kun en uskalla.

Tervetuloo takasin messiin FantaViona! :)

Wivi: Eikös menkoilla ole tapana ilmestyä juuri sillon kun niitä ei kaipaa? :D

Hyvää jussia! :)
 
Spukka jos sulla oviksesta n. viikko, niin luulempa tuon vaaleanpunaisen sävyn olleen kiinnittymisvuotoa?! Älä vielä hajoa :) Toivotaan, että siellä masussa joku kiinnittyi. Täällä sulle peukut pystyssä :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Mut voi kanssa laittaa piidailijoihin, dpo 9 (oma arvio)

Juhannus on mennyt nukkuessa, taloa suunnitellessa, syödessä, vähän juodessakin ja opiskelujen parissa. Viimeisen tentin tulos tuli ennen jussia ja olinpa iloinen sen jälkeen :) Tissit on olleet aivan järkyttävän kipeät pari päivää, mutta se voi johtua myös lähestyvästä kierron lopusta. Edellisessä raskaudessa juoksin tässä vaiheessa puolimaratonin ja tissit pysy ihan hyvin messissä. Vasta vajaa viikko plussan jälkeen niitä alkoi särkeä. Joten en pidä tätä vielä merkkinä. Niinpä olen nauttinut mm. siidieriä juhannuksena. Vitamiinit on unohtuneet kaappiin, pitäisi vissiin ruveta muistamaan nekin. Ja sitten on vielä tää painoasia. Mun pitäisi oikeasti pudottaa vähintään 15 kiloa ennen seuraavaa raskautta (omasta mielestäni), mutta en kyllä jaksais odottaa niin kauaa sitä raskauttakaan. Eli kun ensi viikolla arki alkaa ja saan tän lopputyön käsistäni, niin rupean liikkumaan ja syömään vähän tarkemmin. Kroppa reagoi siihen sitten haluamallaan tavalla :) Nyt on ihana liikkua ulkonakin kun ei oo niin kuuma :)
 

Yhteistyössä