3-vuotias lapseni juo tuttipullosta aamulla ja illalla maidon. Kaverini siitä sit märis mulle kännipäisssään

  • Viestiketjun aloittaja "jaaha"
  • Ensimmäinen viesti
"jaaha"
Tuo tarkoittaa siis myös sitä,että 3v lapsellani olisi mielenterveysongelmia :D

Imettäminen ja tuttipullosta juominen on minusta kaksi aivan eri asiaa :D

Tuskin lapsi juo edes tuon ikäisenä enää pullosta koska vähentää sitä koko ajan.

Tuttia lapsi ei ole käyttänyt 1/2v iän jälkee
 
"jaaha"
Ymmärsinkö oikein että itse otit puheeksi tuon tuttipullonjuonnin?
Miksi?

Ja olet ottanut sen puheeksi myös selvinpäin, millaista kommenttia olet yleensä odottanut?

En minä ottanut asiaa puheeksi.
Oltiin oltu yhteyksissä päivällä aikaisemmin ja sit illalla 19 aikaa laittoi viestiä, et ollaanko kotoan jos tulee käymää. En tiesnnyt että oli humalassa.

Mies vei lapsen nukkumaan ja siinä lapsi sit pyys pulloa. Siitä se sitä lähti.
 
"jaaha"
Miksi en laittaisi? Joku kun kertoo tuohon oikein hyvän selvityksen että miksi ei voi noin tehdä niin sit en laita. Ei riitä mikään ikä juttu tai hampaiden vinoutuminen. Tuosta kun nyt se suurin puheenaihe tulikin.
 
"heh"
On kyllä kieltämättä todella kummallista pitää noin isoa lasta ihan vauvana vielä :O En jaksa ymmärtää, mutta eipä kuulu mulle(kaan).
Sanoppa muuta! En käsitä että jotkut kehtaa vielä imettää tuon ikäisiä isoja lapsia! Tuttipullo sen rinnalla kalpenee ;)

Juu, ja mitä haittaa on pullosta josta on kätevä juoda? Aikuisten typerä keksintö taas. Aikaraja sille ja tälle.

Ja meillä vielä 4-vuotias tykkää juoda tuttipullosta maidon iltaisin sekä päivällä kaakaota. Vapiskaa! :D
 
bxbxbx
No voisithan pikkuhiljaa vaihtaa jo nokkamukiin. Haitat tuttipullosta lienevät marginaalisia jos sitä lutkuttaa vain kahdesti päivässä eikä pitkin päivää. Ei tämä kyllä kaverisi päänsärky pitäisi olla. meillä 5-vuotiaskin haikailee välillä tuttipullon perään :D
 
No voisithan pikkuhiljaa vaihtaa jo nokkamukiin. Haitat tuttipullosta lienevät marginaalisia jos sitä lutkuttaa vain kahdesti päivässä eikä pitkin päivää. Ei tämä kyllä kaverisi päänsärky pitäisi olla. meillä 5-vuotiaskin haikailee välillä tuttipullon perään :D
Meiän 7v muistelee ja haaveilee "äiti sun tissimaito on tosi hyvää" ymv. Poika vierottu tissist reilu 6v ikäsenä. Muutaman kerran on lopettamisen jälkeenki maistellu... Myös 2v saa tissii niin kauan ku haluu, jos ei ilmaannu mitään esteit.
 

Yhteistyössä