3-vuotiaan synttärikutsu

Pitäsikö siihen kutsuun laittaa että "vanhemmat ovat halutessaan tervetulleita mukaan". Vai miten sen muotoilis, että pärjäämme kyllä lasten kanssa, jos vanhemmat haluavat ne jättää meille, mutta ovat myös itse tervetulleita mukaan.

Vai tuleeko tuosta lainausmerkeissä olevasta mieleen, että saatte tulla jos haluatte, mutta me emme teitä tänne halua?

Ja joo, tiedän että pähkäilen pikkuasioita liikaa. :xmas:

Entä mikä olisi kivaa ohjelmaa tuonikäisille onginnan lisäksi?
 
silloin kun mun lapset on ollut 3-v olen kyllä tykännyt, että itse olen ollut mukana tai mies, koska on niin pieni vielä.. vasta joskus 5-6 - vuotiaana aloittaneet "itsenäiset" synttärivierailut .
sukulaiset/Ystävät sit erikseen.heille voisin jättää ihan pienenikin, johon kokisin et voin luottaa koska tunnen niin Hyvin.
 
Kiitti vinkeistä! Itse kyllä kanssa menisin tuon oman 3v:n mukaan kaverisynttäreille, mutta mulle on myös ok jos joku jättää omansa meille synttäreiden ajaksi. Ajattelin kutsua kaksi sisarusparia, joissa nuoremmat ovat 3v ja vanhemmat 5v.
 
"mailis"
Itse olen laittanut pienellä sinne VP:n viereen että keittelen kahvit myös vanhemmille, jos maistuu..
Itse tykkään aina kuitenkin jutella myös niiden vanhempien kanssa, just. esim. kerho/pk-vanhempia kun harvoin näkee silleen että ehtis "kunnolla" jutella.. ;)
 

Yhteistyössä