Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ PÖSSIS:just korkkasin punkkupullon! Nyt on niin hyvä fiilis että oksat pois!
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mikä tää tämmöinen ketju on? *tähän sellainen hölmistynyt hymiö... whaaaat?*
Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:No nyt sitten äkkiä jotain sutinaa kun kerran aloitettiin sutimaan!
Kerrotaanko vitsejä vai ruvetaannko ryyppäämään vai mitä nyt sitten??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:No nyt sitten äkkiä jotain sutinaa kun kerran aloitettiin sutimaan!
Kerrotaanko vitsejä vai ruvetaannko ryyppäämään vai mitä nyt sitten??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Hommatkaa äkat dildo niin saatte sutia itte
Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
kyl menojalkaa tänään vipattais mut ei oo oikein baariin lähtökavereita
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Hommatkaa äkat dildo niin saatte sutia itte
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja omg:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
siellä missä sullakin on profiili...
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja omg:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
siellä missä sullakin on profiili...
AhaaOnko muuten ollu vientiä siellä rintamalla?
![]()