Sika
Eihän tämä ole mikään sutinapalsta. Taitaa olla säännöissä kielletty. Mutta mitäs tällä haetaan:
Yv-sutinaa? YläVaratalon?
Kaipaatko sutinaa? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Merks
Tällä haetaan sutinaa, ketkä haluaa sutinaa niin ilmoittautuu ketjuun näin ---> :wave: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sika:Eihän tämä ole mikään sutinapalsta. Taitaa olla säännöissä kielletty. Mutta mitäs tällä haetaan:
Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
Niin on! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
miksipä en... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaipaatko sutinaa? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Merks
hmmm... :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:miksipä en... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaipaatko sutinaa? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Merks
mulle . no vastaan minä...Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
Jos laitan sulle ehdotuksen niin vastaatko
:heart: Ketju alkaa tuottaa tulosta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle . no vastaan minä...Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
sulle sulle....kuuntele kun luukku kolahtaa, tiputan sinne ehdotuksen ensi yöstäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle . no vastaan minä...Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:sulle sulle....kuuntele kun luukku kolahtaa, tiputan sinne ehdotuksen ensi yöstäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle . no vastaan minä...Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
no?Alkuperäinen kirjoittaja Sika:hmmm... :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:miksipä en... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaipaatko sutinaa? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Merks
Siis jonkinmoinen virtuaalisuus ja virtuaalijututko on tämän ketjun villakoiran ydin?Tää on niin hyvä että!
no meitä olisi varmaan ihan jonoksi asti...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:no?Alkuperäinen kirjoittaja Sika:hmmm... :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:miksipä en... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaipaatko sutinaa? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Merks
jokainen sutisee tyylillään ja toiset jää ilman sutinoitaAlkuperäinen kirjoittaja Sika:Siis jonkinmoinen virtuaalisuus ja virtuaalijututko on tämän ketjun villakoiran ydin?Tää on niin hyvä että!
Sitä tarvitaan Samaa sullekin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:][/url]