Ai niiin . Saisko salasanan? Vai miten kerhoon pääsee? Hiljalleen mulle kerhosta muuten mainitsiAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Sutinahan on ihan tuttu juttu
Ihan kerhonakin
Toivottavasti ei ole pettymys Mitäs meinaatte tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja omg:no nyt alkaa olla, aluks oli hiljasempaa...ja toi sunnuntain tapaus vaikuttaa aika kivalta...tylsää jos onki pettymys treffeille...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ahaa Onko muuten ollu vientiä siellä rintamalla?Alkuperäinen kirjoittaja omg:siellä missä sullakin on profiili...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
kyl menojalkaa tänään vipattais mut ei oo oikein baariin lähtökavereita
Näin toivon minäkin. varmaan mennään ihan vaan kahvittelemaanAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Toivottavasti ei ole pettymys Mitäs meinaatte tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja omg:no nyt alkaa olla, aluks oli hiljasempaa...ja toi sunnuntain tapaus vaikuttaa aika kivalta...tylsää jos onki pettymys treffeille...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ahaa Onko muuten ollu vientiä siellä rintamalla?Alkuperäinen kirjoittaja omg:siellä missä sullakin on profiili...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
kyl menojalkaa tänään vipattais mut ei oo oikein baariin lähtökavereita
Kelpaako sulle sutina kuin sutina?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mulle kans. :wave:
Sutinat on aina kivoja
Taidat olla palstan munankipein nainenAlkuperäinen kirjoittaja Minskii::heart: Kaikki siis mukaan ketkä ovat sutinan puutteessa :heart: :heart: Tämä on sit uusi sutinaketju :saint: :heart:
:heart: :hug: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidat olla palstan munankipein nainenAlkuperäinen kirjoittaja Minskii::heart: Kaikki siis mukaan ketkä ovat sutinan puutteessa :heart: :heart: Tämä on sit uusi sutinaketju :saint: :heart:
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
Ei yhtään mitn! Oliko kivaa? Jospa tänään onnistaisAlkuperäinen kirjoittaja rebecca:Mites teidän sutinat?
Mä lähdin illalla sit kaverin kans sidukalle keskustaan
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
jos keksit niin kerro mullekinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
Päätön ja MinskiiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?