V
väsynyt
Vieras
Miks ihminen ei osaa nukkua, vaikka nukuttaa. Viime yö meni epätoivoisesti itkiessä, kun ei vaan saa nukuttua. Tänään jäin saikulle ja siitä huono omatunto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered::hug: Unettomuus on piinaavaa...
Etkö saa nukuttua siksi, että vahdit kelloa ja odotat unta ja lasket ohi kiitäneitä, hukkaan menneitä hetkiä, jotka olisit voinut nukkua?
Kamomillatee, ukontulikukkahauduke tai valeriaananapit voivat auttaa joillain, itse käytän melatiniinia toisinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mitäs jos menisit lepäämään?
Täällä ruikuttaminen ja muiden alotusten mollaaminen tuskin sulle tuo niitä sympatiahaleja.
Sillon kun mulla on huonosti nukuttu yö takana, niin eipä ole kaksplus se eka paikka minne tulen pahaa oloani purkamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä miksi en saa nukuttua. En vahdi kelloa, yritän vaan nukkua mutta uni ei tule ja nyt väsymys ja siitä johtuva epätoivo purkautuu vaan itkuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Onko tuota ollut pitkään? ootko lääkärille puhunut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Onko tuota ollut pitkään? ootko lääkärille puhunut?
Pari viikkoa jatkunut ja lääkärillä en ole käynyt. En oikein tiedä, miten lääkäri voisi auttaa, koska mitään unilääkkeitä en halua syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mitäs jos menisit lepäämään?
Täällä ruikuttaminen ja muiden alotusten mollaaminen tuskin sulle tuo niitä sympatiahaleja.
Sillon kun mulla on huonosti nukuttu yö takana, niin eipä ole kaksplus se eka paikka minne tulen pahaa oloani purkamaan.
Mitä se lepääminen auttaa, jos olen jo koko yön yrittänyt nukkua, mutta uni ei vaan tule. Ja minulla ei ole takana vaan yhtä huonosti nukuttua yötä, vaan niitä on monta. Ja mitään näkyvää syytä siihen ei ole.
Ja anteeksi, että valitin väsymystäni. Unohdin, että sen saa tehdä vaan tunnetulla ja suositulla mustalla nikillä.