Saatko sä nukuttua päivisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä en ymmärrä miks mä en pysty nukkumaan päivisin, vaikka väsyttäis miten |O

Äsken kuopuksen ollessa päiväunilla mäkin yritin nukkua, kun koko aamupäivä meni haukotellessa, mutta ei siitä tullut mitään. Sellaista levotonta koiran unta vaan, siis että pelkästään puoli unessa olin jonka johdosta väsyttää aina vaan enemmän.

Yleensä en saa nukuttua siksi, että kun esikoinen on kotona niin hänellä on vähän väliä jotain asiaa niin, että turha edes yrittään nukkua kuopuksen uniaikaan kun säpsähdän vähän väliä hereille esikoisen vuoksi, mutta nyt esikoinenkin oli kaverinsa luona leikkimässä eli tiesin saavani nukkua keskeytyksettä, mutta en vaan osaa siltikään päivällä nukkua.

Totta Mooses saan nukuttua, nyt onkin tullut tavaksi välillä heittää pitkälleen lastenohjelmien ajaksi. Mies on kotona ja lapset jo niin isoja, että minua ei tarvi joka asiasta vaivata. :p

Toisinaan kyllä, joskus en sitten millään vaikka kuinka yrittäisin.
Eilen nukahdin kun kuopus silitti minua selästä :heart: Oli sit poika itsekin nukahtanut mun viereen sohvalle.
Olen ihan tajuttoman väsynyt nykyään (rv9+2) joten päiväunet tekis terää vaan kun tuo kuopus ei yleensä enää nuku niin vähän on paha itsekään alkaa nukkumaan.

Yhteistyössä