Onnea vauvautuneille!! :flower:
Ja tsemppiä koitokseen lähteville!!
Vauvan kiinnittymisestä sen verran, että mulle esikoisesta terkkari sanoi päivällä neuvolassa, ettei vauva ole vielä kiinnittynyt (rv tais olla 40+1), että menee varmasti vielä ennen ku kiinnittyy..
Samana iltana meni sitten vedet ja tyttöhän syntyi sit seuraavana aamuna..
Samaten luulen et nyt tällä kerralla kävi samoin, että kun samalla kun kiinnittyi niin meni vedet..en tiedä meneekö niin..
Joku oli tosiaan tota asiaa pohtinut jossain kohtaa, mut enpä taaskaan muista et kukas se oli..
A-L-M
Mulle sanottiin neuvolassa, et aloittaa ulkoilut puolen tunnin pätkissä ja pidentään pikkuhiljaa..mut monesta paikkaa olen lueskellu, et kevätvauvan kanssa vois aloittaa ulkoilut/unet heti..
Me ollaan kans vasta pari kertaa käyty haisetelemassa ulkoilmaa..mä en uskalla hirveesti jättää ulos yksin nukkumaan, kun nurkissa pyörii paljon kissoja eikä mulla ole vielä sitä kissaverkkoa vaunuihin..
Täällä on kans parina päivänä ollu tissittelyn kanssa ongelmia, tai lähinnä just öisin
Pikku-ukko huutaa nälkäänsä vaikka tissi on suussa, imasee pari kertaa ja alkaa taas huutamaan...ihan sama missä asennossa koitan syöttää..Ja sitten ku huutaa samalla, kun syö niin sit puklataan hetken päästä niin et tuntuu et pieni tukehtuu
En tiedä onko vika tarjonnassa vai pikku-miehen imuotteessa..Viime yönä sitten oli taas pakko käydä purkkimaidolla..ja taas mulla on kamala morkkis siitä, etten pysty imettää niinku haluaisin..
Mun mies on koittanu mua psyykata, ettei se lisämaidon antaminen pullosta tee musta yhtään sen huonompaa äitiä, mutku mutku...oma pää väitää niin :kieh:
Toi A-L-M:n mainitsema
yövalo on muuten hyvä hommata!!
Itse koitin pari ekaa yötä kännyn valon kanssa säätää, mut eihän siitä mitään tullut..Nyt on sitten hommattu yövalo himmentimellä, helpottaa öitä kummasti ku näkee mitä tekee
Mut nyt mä alan herättelee tota pikku-ukkoa, kun neuvola oli yhdeltä ja pitäis vissiin koittaa ennen vähän syödä, ettei tarvi huutaa nälkäänsä neuvolassa..
Tirpunen ja pikku-ukko 18pv