<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Kyyneltenhymy Mulla ollut samanlaista oloa viimeisen kahden viikon aikana n. 4 kertaa; aina oltu jossai kylässä, ja jouduttu lähtee kotiin, kun alkaa mahassa velloa ja oksettaa. Ja samalla tullut myös supistuksia tasasesti. Kaikki sanoneet et enteilee synnytystä, mut ei mun kohdallani ainakaan.. :/ Jaksuja sinne! :)
 
Napsuneidin Koko perheelle onnea pienestä prinssistä :flower: :heart:

Alisa Onneks ei ollu mitään vakavaa. Mulla koskee välillä tonne oikealle puolelle kans ja on oikein pysähdyttävä,mut menee kyl aika nopeesti ohi.

Mulla nää kädet on ihan hanurista :kieh: iltaa kohden senkun kipu kovenee ja puutuu kauheammin :kieh: :kieh: :kieh: Vessassakin ku käy ni ei tunne et onks perse pyyhitty,mut ukko sanokin et tunnethan nyt siellä toisessa päässä.

Ens maanantaina on se ultra missä päättäävät sen leikkauspäivän ja siellä kyl sanon etten aio oottaa viikolle 39 vaan saavat leikata ennemmin.

Mä haluisin kans lakata varpaankynnet ja sormenkin kynnet mut mites lakkaat ku ei kädet tunne mitään :headwall:

Mut jos menis nyt kattoo telkkaa.

baby dream ja masuasukki 35+4
 
Huomenta! :)

Ja tsemppiä synnyttämään lähtijöille ;)

Meillä tasan viikon päästä se sektio. Hui kun alkaa jo nyt jännittää vaikka tuttua hommaahan se periaatteessa on :)
Viikon päästä tähän aikaan ajellaan sairaalaa kohti jo :)

Olotila itselläni hirmu vaihteleva.
Toisena päivänä tuntuu ettei jaksa kättään nostaa saati mitään tehdä. Toisinaan taas on energiaa ihan kivasti ja saa hommiakin hoideltua :)
Iltaisin olen kyllä ruvennut käymään nukkumaan vähän normaalia aiemmin.
Tuo pari vuotias on ollut vähän flunssainen muutaman päivän ja kun ei muutenkaan nuku vielä öitä kokonaan niin nyt heräilee vielä useammin. Huokaus.
Ja tuo pompottelu. GRRRRR. Koettaa saada porukan hyppimään pillinsä mukaan ja nyt kun on limaa liikkeellä niin oksentaa melkein heti kun alkaa karjua uhmaansa niin ei oikein viitsisi huuattaakaan :snotty: :/
Tänään typy päätti herätä jo puoli kuuden jälkeen katsomaan titi-nallea ja kohta sitten varmaan kaipaa jo päiväunille kun esikoinen vasta nousee yöunilta sitten. Mutta jotenkinhan tämäkin päivä tästä varmasti kuluu :) Tarkoitus oli käydä kaupassa ja leipoa lasten kanssa mokkapaloja ja jotain suolaista piirakkaa mutta jos on kovin kipeän oloinen tuo pienin niin eihän myö täältä mihinkään päästä.
Mutta joskos sitten pyykkäystä ja lakanoiden vaihtoa vaikka? :D

Tosin oma olo on niiiiiiin paksu ja pyöreä että mies antoi jo kiellon että esikoisen yläsänkyyn ei tarvi sit kiivetä lakanoita vaihtamaan :D Lapsilla siis kerrossänky.

Onko teillä muilla sellaista että vaikka väsyttäisi niin tuntuu niin ku pitäis järjestellä paikkoja ja on paljon tekemättä vaikka ei oikeasti ole? Siis tuntuu että joka paikka pitää pyyhkiä, pestä ja järjestää ettei jää mitään 'levälleen'?
Minusta tuntuu koko ajan siltä ettei vielä ole valmista vaikka oikeasti mitään olennaista ei puutu ja ihan siistiäkin on :kieh: :D
Jos en muuta 'järjesteltävää' keksi niin kirjoitan erilaisia listoja :D Mitä pitää ostaa ennen sairaalaan menoa, mitä pitää pakata omaan sairaalakassiin vielä mukaan ( suurin osa on jo pakattu mut esim. puhelimen laturi jne. puuttuu ), mitä vauvan kassiin ( sekin on pakattu ja tarkistettu jo moneen kertaan ;) ), Mitä vauva tarvitsee vielä kotiin ( ainakin toinen paketillinen vaippoja ja joku voide mutta nekin mies osaa kyllä ostaa sitten kun itse olen sairaalassa :) ) ...

Kuluukohan tämä viikko aivan liian hitaasti ;)

Ehkä sitä sitten tulee enemmän tännekin kirjoiteltua jos aika tuntuu pitkältä :)


Mutta, mukavaa perjantaiaamua ja alkavaa viikonloppua kaikille! :flower: :wave:

Ja onnea Napsuneidille ihanasta vauvasta :heart: :flower:

Muokkausta vielä...

ce-bra ja pikkuinen tyttö 38+0 :) :heart: :heart:
 
Tirpunen täältä myös d =) b

Alisa :hug:

ce-bra mulla oli tuo vaihe jo viikkoja sitten, nyt oon vaan totaalisen laiska :D

Mulla oli eilen vaihtelevasti pitkin päivää supistuksia ja aika kipeitäkin, ei oo ennen ollut tuon "tasoisia". Kummallinen olo koko päivän. Mutta eipä se tiennyt sen kummempia vaikka kuinka toivois. Kauheen kiva muuten, kun mies vaihtoi viikko sitten jo kesärenkaat autoon ja nythän on ihan räntä/lumikelejä luvattu tänne Keski-Suomeenkin. Mahtaa olla hauska lähteä sairaalaan jos on kova lumisade ja meiltä n. tunnin matka......

Oih, minäkin tahtoisin varpaan kynsiin lakkaa... Kynsien leikkaaminenkin on jo niin haasteellista ettei kyllä lakkaaminen onnistu, miten ihmeessä te pystytte :eek:

Mukavaa alkavaa viikonvaihdetta täältäkin suunnalta, supistus :whistle: kaikille niitä haluaville, sekä :hug: :hug: tarvitseville!

ALM 38+4
 
Huomenta!
Onnea heille, ketkä päässeet tositoimiin :heart:

Täällä vähän levollisempi mieli nimittäin soitin Kätilöopistolle ja tänään puolen päivän aikaan on sinne mentävä katsastamaan, että onko vauva vielä perätilassa. Kuulemma reissu on lyhyt jos todetaan, että vauva kääntynyt. Konsultoivat kuitenkin lääkäriä valmiiksi, sillä viikkoja on enään niin vähän. Jos vauva edelleen perätilassa niin sitten joudun jäämään pidemmäksi aikaa lisätutkimuksiin. Omien tuntemusten perusteella sanoisin, että vauva perätilassa vieläkin. Kyllä tämä olo on sen verran tukala ja pää tuntuu tuossa mahassa ylhäällä. Valmistaudun siis henkisesti, että lisätutkimuksiin jäädään :)

Hassu juttu muuten noista kynsien lakkauksista tuli mieleen. Kävin tämän viikon alussa jalkahoidossa kun sain lahjakortin synttärilahjaksi. Kosmetologi sanoi sitten siinä heti alkuun mulle, että ei varmaan sitten lakata kynsiä kun olet kohta menossa synnyttämään... ihmettelin, että miten niin ja hän sanoi, että aikoinaan kun hän odotti lastaan niin silloin oli ohjeistettu, ettei synnyttämään saa mennä kynsilakat varpaissa hygieniasyistä :eek: :eek:
Kosmetologi oli varmaan sen ikäinen, että joskus 80-luvun alkupuolella synnyttänyt... heh, eipä kait nykyään enään tuollaisia sääntöjä ole. Ainakin mulla on lakat varpaissa :D

Tsemppiä kaikille ja hyviä vointeja. Loppusuora tässä häämöttää lähes jokaisella!

Elwi ja Touko 38+5
 
Joo minäki tästä lähen kohta polille..Emppu on kääntyny perätilaan ja on pieni, persaus on syvällä lantiossa ja ärsyttää koko ajan kaulaa, joka oli sekin lyhentynyt taas, 2 senttiin..Istukka näytti hyvältä, kuten myös sykkeet, mut käyrille on lähettävä..Mä yritän saada oman sykkeen nyt tasattua et saan lähettyä ajelee Seinäjoen suuntaan..Alko ihan hintsusti kauhistuttaa..

Maira ja temppuemppu 33+3
 
Hymylle ja Tirpuselle tsemppiä!! :wave:

Tosta kynsienlakkaamisesta piti tulla varta vasten pölisemään, kun muistui mieleen et esikolta kun oli toi raskausmyrkytys, niin putsasivat sormista JA varpaista lakat siinä kun oli leikkuriuhka. Oliskohan siinä tullut sormeen sit joku juttu, jos oltais leikkuriin jouduttu, tai joku muu vastaava syy miks ei saanu olla lakkaa. Kaikki korviksetki joutu riisuu, vaikka oon viimeset 10v käyttäny vaan hopeisia pieniä renkaita.. En sit tiiä syitä.

Joo, eilinen supisteluhan taas laantu yötä vasten ja nyt ei oo ko hintsun kipee selekä. Pitänee rääkätä itteesä siivoamalla, ei tässä kumminkaan enää kauaa ole aikaa tätä ihanaaki ihanampaa massua hiplata :heart:

Baby dream, hitto että eilen illalla sain hepulit tosta siun persiinpyyhintäjutusta, nauroin niin että tyrät rytky :D

Maira d=)b ja :hug:

Hei elekääs kaikki PKKS-läiset vielä synytelkö, mää haluun huonetoverin :D Pannaan vaikka neilikka kaulukseen et tunnistaa ;) :LOL:

VN & pissirakkoa tökkivä Norsuvauva 38+6 :heart:
 
Tääl Tirpunen ootetaan kuulumisia =)

ce-bra mulla on just tuot tavaroitten järjestelyä vaikka ei jaksais mutta nään silmissäni vaan pölyä ja pölyä.. Nyt on ollu kyl aika rauhallinen viikko, paikat on siis kun kaaos mutta oon vaan nauttinu täst et oon "saanu/pystyny" huilata välillä pölytollukoista :D Mut välist tuntuu et se on pakkomielle..

Joo no tääl loppu supistukset ja kaikki muu yöllä :| aamulla heräsin menin vessaan ja varmaa teelusikallinen limaa jossa oli hieman punertavaa ja kellertävää seassa tuli paperiin. Siit sitten miehelle vinkkaan makkarin puolelle et tekis meikäläisellä mieli :whistle: Liman eritys vaan jatkuu solkena, tunnen oikee ku pitäs punnata et se kaikki tulis ulos (ja tää ei voi olla miehen limaa :D). Ja teit taas kiinostaa mun alapää :LOL:

Pitääkös muuten kaula olla täysin poissa ennenku voi synnytys käynistyä vai voiko sitä olla jäljel viel?

Mairalle onnea reissuun :hug:
 

neuvolassa käyty tänään ja kaikki muut iha normaalisti mutta painoa taas viikossa tullu se 1,5kg viikossa :eek: eli nyt on yhteensä koko aikana tullut se 18kg, ja turvotusta ei näy missään ihan puhata läskiä on! että ottaa päähän. Kaikki maholliset laihdutus jutut katottu valmiiks heti kun tää yks pirulainen suostuu tulemaan ulos mahasta :kieh: jotenkin tulee vaan syötyä ihan koko ajan, yhessä vaiheessa söin masennukseen ja muuten olenkin sitten koittanut korvata tupakan jollain muulla(eli syömisellä).Koiran kanssa olen edelleen yrittänyt tehdä sen vähintään puolen tunnin lenkin joka päivä(plus lyhyet 10 min aamu ja ilta lenkit).

Kättärillä oli aika keskiviikkona ja paino arvia on 3200 ja viikkoja on nyt 37+4.. Oli sormelle auki ja lyhentynyt, en oikeen ymmärrä mitä se tarkoittaa? mutta sano että voi syntyä koska vaan, pää on jo niin alhaalla lähtökuopissa.. Joutais tullakkin jo pois. :whistle:
jos vaikka tuo täys kuu juttu pitäisi paikkaansa. Eli sitä odotellessa :D
 
hei semmonen neuvo unohtu sanoa kun puhutte et sormet on jäykät ym. Mulla on aamusin tosi turpeessa sormet ja koko käsi, mutta mies tekee aamulla heti käsihieronnan niin se laskee turvotusta ja saan taas koukistettua sormiani =) Eilen tosin jouduin luopumaan kihlasormuksesta, mutta oon mä kyllä mässännytki taas :ashamed:
 
Äh, pitkä teksti katos.. no katotaan jos muistan jotain mitä olin sanomassa.

Maira ja Elwi: Tsemppiä molemmille. Pääasia että pääsee heti sinne tsekkaamaan tilanteen, toivotaan että kääntö onnistuu jos perätilassa todella ovat.. :hug:

Finu: Tiedän tunteen, kun haluaisi vaan raskaan olon pois - siihen ei mene enää kauaa että vauva ei ole enää mahanpuolella painamassa ja saa oikeasti alkaa vähän tiputtamaan painoakin.

Ce-bra puhui haluavansa järjestellä kokoajan vaikkei olis ehkä niin tarvettakaan. Mulla on ihan päinvastoin. Mistä saisin energiaa ostaa vauvalle vielä puuttuvia juttuja kuten esim. telakan turvaistuimelle, ammeen, vaippoja, harsoja jne. Jotenkin en saa irti itsestäni muuta kuin pyykinpesua. Onneksi olen jo paremman puolella vauvan vaatteiden pesussa ja vauvanhuoneen lipasto alkaa olla jo hyvin organisoitu.

Kynsien lakkausjuttu: Olipa aivan uutta mulle! Mutta tosin en pysty edes leikkaamaan varpaankynsiä niin lakkaakaan en olis niihin laittanut (miehestä ei oo tuossa apua :) mutta jätän laittamatta sitten käsiinkään kun tällaisen kuulin..

Itsellä aika yksinäinen olo kaikenpäivää kotosalla. Miehellä tuntuu olevan kauheasti menoja ja 2 erillistä yhden yön reissuakin ois vielä ennen. Jännittää kuinkahan nukun ilman miestä ja varmasti alkaa juuri silloin supistaa.

IhanaOmena 35+2
 
Kiitos kaikille myötätunnosta! :hug: Ootte ihania! :heart: Eilisen illan jälkeen kivut hävisivät eivätkä oo palanneet, ainakaan vielä. Toivon todella, että pysyvätkin poissa!

ihanaomena Todella toivon etät kipua ei tarvi sietää koko loppuraskaus, onneks tänään sitä ei ole ollut. Toivottavasti sulle löytyy joku selitys sf-mitan hurjalle kasvulle :hug:

lypy tääki kaipais v-loppu reissua! :saint:

sanzkulilla kaunis massu! :heart:

AnnaBanana Joku amerikkalaisessa synnytystohjelmassakin sanotiin, että täysikuu täyttää synnyrin :D Jännityksellä jään odottamaan miten moni meistä hakeutuu synnärille juuri silloin ;)

Kyyneltenhymy Jospa se enteilis lähtöä :hug:

baby dream voin vain kuvitella kuinka kurja vaiva tuo käsien puutuminen on :( Voimia! :hug:

tirpunen iiiikkkkssss!! jännäää!! :D Onnea ja kovasti voimia matkaan! :heart:

Elwi hyvä juttu, että pääset käymään näytillä. tuuhan kertoon sitte mitä siellä on tehty :hug:

Maira Tsemppiä! :hug:

Varanikki neilikka :LOL: Kyllä olisitte näky :D

Täällä aamulla koiran kans lenkillä saatu pari supistusta seuraks. oikeestaan loppumatka meni ihan menkkojen alkamis-fiiliksissä. Nää menkkatuntemukset säteili oikeelle sisäreidellekin. Osko nyt ollu vähän tujumpia supistuksia? Tarviiko mahan mennä aina kovaks supistuksen aikana?
Täällä edelleen nokka tukossa ja ääni käheenä, hulluks meinaan tulla :snotty: :headwall:
 
:hug: kaikille sitä tervitseville ja :hug: :heart: kaikille jotka ovat jo pikku "nyyttinsä" saaneet.
tällä alkaa voimat ja kärsivällisyys loppua keskken. viime yön tosin nukiun ihan ok, mutta eipä se oikestaan tunnu missään kun on kuitenkin 2kk:n univelat. sais jo oikeesti tämä pikkuinen tulla jo. mutta ei ole mitään merkkejä että olisi lähtö lähenemässä. toivon vaan että aika menisi nopeasti ja että olisi jo 16.5, silloin meillä se +2viikkoa, jotenka käynnistävät viimeistään silloin.

kamalaa tämä valittaminen, mutta tämä viikko ollu tosi rankka, pienikin asia niin alkaa itkettää. sitä se väsymys kai teettää.
voimia kaikille, ja tsemppiä niille jotka "pääsevät " synnyttämään.

alfonsiina ja "tyytyväinen vuokralainen" 38+5
 
Nyt vähä ottaa aivoon tää touhu... :kieh: omassa neuvolassa lääkäri pelottelee minkä ehtii, kuinka hupenee kohdunkaulat jne...Hitto mä ajoin sydän kurkussa polille, puoltoista tuntia käyrällä, kuulemma priima käyrät siltä ajalta, noh, taas ronkitaan, joo ei täällä mitää hätää ole, sulla on kaulaakin yli 5cm!!!!???Whooooot?!?!Ja oma lekuri sano tänä aamuna et 2..joopa joo... :eek:
Noh, painoarvio oli alakanttiin, ei ollu kun parisen kiloa ja perätilassa se on, 2.5 viikon päästä uudestaan painoarvioon ja tarkistaa että onko kaveri kääntyny vai ei..

Siis mulla on itelläni tosi hyvä mieli nyt kun tiedän että kaikki on ok, eikä MITÄÄN pelkoa ennenaikaisesta synnytyksestä ole, mutta voi hitto et alko sylettää tää oma lääkäri, sekin on kuitenkin "eläkkeellä oleva kätilö", joten ihme arvuutteluja heittää..No tietääpähän nytten ettei sen puhumisia kannata ihan niin justiinsa ottaa... :attn:
 
Maira: Katsoiko ultralla että on 5cm kaulaa? Ultralla meinaan näkee tarkemmin ku käsin kopeloimalla.

Eile mies sano et huh mahas on kyllä valahtanu alas päivässä.. Kyllä sen tunteekin ku tuossa roikkuu. Yöt on vaikeita, kylkee kääntäminen sattuu masussa ja pissattaa sekä nenä tukossa. Nyt viel enempi ku on räkätautiki viel päällä :(

Eiliseltä kuvaa

 
Onpas kulunut pitkä tovi kirjoittelematta, pari vauvaakin saatu täällä aikaiseksi sillä välin, onnea !!
Täällä poksuu tänään 36+0, keskiviikkona oli neuvolalääkäri, ja aiemmin poikittain majaillut vauva oli ilmeisesti ymmärtänyt kääntyä oikein päin. Ihan varmaksi lääkäri ei sitä sanonut (meillä kun neuvolassa ei ultraa) mutta käsikopelolla vaikutti näin olevan. Huh, helpottavaa. Toivottavasi Maira ja Elwi teidänkin vaavit kääntyisi vielä nokka menosuuntaan. Muuten meillä ei mitään erityistä, SF-mitta kasvanut 2 viikossa vain sentin, joka hieman kummastutti (edelliseen 2 viikkoon kasvua ei siis ollu yhtään...) mutta vieläkään ei laitettu lähetettä äitipolille tarkempiin tutkimuksiin. Täällä tuntuu neuvolassa asenne olevan jatkuvasti vaan "seuraillaan...", joka tietysti näin esikoisen odottajaa erityisesti ärsyttää (!) kun tulee tunne ettei siellä nyt niin kiinnostuneita olla...
:kieh: Ja toisaalta ei sitten itse viitsi kaikista asioista sanoa, pitävät varmaan muutenkin helposti ylihysteerisenä...
No, mukavaa viikonloppua joka tapauksessa, saapi nähdä tuleeko uusia vauvauutisia ;)
 
Just.. mulle kerrottiin tänään sairaalasta, että en pääsekkään siinä lähetteen ajassa sinne tutkimuksiin vaan laittavat mut joitakin päiviä myöhemmin, niin että viikot on 36+6. Oiskohan taka-ajatuksena sellainen että sitä ennen eivät käynnistä ellei ole hengenvaaraa ja tässä tapauksessa saattavat käynnistää? vaikea tietää.. No mutta kai tämä nyt tarkoittaa sitä ettei olla vauvan kanssa kuolemanvaarassa, en minä muutenkaan osaa tätä tulkita?
 
Taitaa noita perätila vauvoja olla sitten enemmänkin, täällä kans! Kovasti oon toivonu että pikkuinen tajuais kääntyä oikein päin, mutta siitä on vissiin kivempaa potkia äitiä rakkoon ja tunkee päätä tohon tissien alle. :D Hengittäminen on tosi vaikeeta nyt, eilen en melkein uskaltanu nukahtaa kun tuntu että tukehtuu.
Neuvola nyt tulevana maanantaina ja siitä viikon päästä sitten synnytys tapa ultra, ihanaa oon oottanu sitä niin kauan. Toivotaan, että vauveli käännähtäis tai jos ei niin kääntäminen onnistuis jos siihen on tarvetta.
Onko muuten olemassa mitään kotikonsteja esim asentoja yms joilla vois vaikuttaa siihen että vauva kääntyis?

Tänään irtos sitten vähän limatulppaa kun kävin vessassa, ei ollu verta eikä muuta sellasta pelkkää paksua limaa vähäsen. Sanoin miehelle siitä ja se oli heti, että nytkö pitää lähtee sitte. :) :heart: Ei onneks nyt vielä. Ihanaa kun toinen niin huolehtii. :heart:

Juu, mutta meen kattoo tartu mikkiin ohjelmaa. :)

Jaksamiset kaikille!

Riikka ja pikkuinen 34+5 :heart:
 
Kolme tuntia vietetty tänään Kättärillä. Yrittivät kääntää vauvaa, mutta eipä se kääntäminen onnistunut. Olo oli kuin hakatulla sen toimenpiteen jälkeen eli aika ikävän tuntuinen kokemus... maanantaina pitää heti aamusta varata aika magneettikuvaukseen, jotta tiedetään olisiko lantioni sopivan kokoinen perätila synnytystä ajatellen. Torstaina lääkäri soittelee magneetikuvauksen tuloksista ja sitten arvioidaan, että sovitaanko sektio aika vai synnytänkö perätilavauvan. Vauva oli ultran mukaan tällä hetkellä 3,1kg.
Vielä voi olla mahdollista, että vauva kääntyy itsekseen. Sektio aikaa voidaan kuulemma ajatella sitten kun vkoja päälle 41.
Äh, kärvistelyksihän tämä loppuaika sitten menee. Tosi tukala olo kun vauva perätilassa, toivon todella, että vaavi kääntyis itsekseen.
No, jos ajatellaan positiivisesti niin eiköhän tässä jo kolmen viikon päästä ole vaavi sylissä :heart:
Jaksamista ja tsemppiä meille kaikille :heart:

Elwi ja Touko 38+5
 
Neuvolalääkärillä käyty tänään. Kaikki ihan ok. Alakerrassa ei yhtään mitään mitään muutoksia. Kaulaa 2-3cm ja ehkä aavistuksen pehmentynyt. Oli sitä mieltä, että vauva olisi pää alaspäin, mutta laittoi kuitenkin lähetteen kättärille, että ultralla tarkistavat. Ite luulen myös, että pää on alempana kuin takapuoli, mutta vielä aika usein tuntuisi viihtyvän myös poikittain. Mutta kiva että katsovat ja jos vaikka saisi jotain kokoarviotakin :)

Mullekin voisi iskeä tuollainen ce-bran järjestelyvimma :D Olen ollut viime aikoina ihan uskomattoman väsynyt. Yöt nukun kuin tukki ja päivisinkin väsyttää, niin että hyvä kun jaksaa pakolliset pyykit ja ruuanlaiton. Ja tekemistä olis vaikka kuinka. Lastenhuoneen sisustus pitäisi saada viimeisteltyä ja mun maalausprojektikin on melkein valmis, kun enää tv-taso pitäisi saada maalattua, muutama ylimääräinen huonekalu pitäisi laittaa huutikseen myyntiin jne... Mutta mistä saisi energiaa kaikkeen?

väsynyt zizilisko+ nuppunen 35+0 Hui, enää 5 viikkoa
 
Iltaa,

huono pvä täällä Oli aamulla nla lekuri ( 35+5 ) , kaikki oikein mallillaan mutta iltapäivästä tähän saakka on ilmeisesti sitten supistellut ??? koska polttaa ylävatsasta, tissien alapuolelta. En keksi muutakaan kun renniekään ei auta. Aikamoista että odotan toista näin pitkällä, enkä vieläkään ole varma millaista on kun supistaa :eek:

tirpuselle zempit :hug:

Toivotaan myös että perätilassa olijat heittää kuperkeikan vielä :heart:

ce-bra Jaksuja sinne 2v uhoojan kanssa :hug:

Itse just hokasin olleeni jo viikon äitiyslomalla ( hoitovapaan sijaan) ja vaan raskaammaksi käy oleminen kun täällä kans mahan lisäksi esikoinen1v2kk tekee hampaita niin että kiukkuaa ja kuolaa, oli tossa kuumettakin yks ilta. Ukolle just totesin että esikkoa odotellessa oli niinkus ikäänkuin päässyt lepäilemään äippikselle, nyt on toisin...
Tai no olihan meillä silloin se muutto 2 pvä lasketun ajan jälkeen, että ei sitä nyt ihan lepoa ollut, mutta erilaista kuitenkin.

Kädet puutui
mulla esikosta vielä 2 kk synnytyksen jälkeenkin. Ikävä vaiva, jaksuja sen kanssa :hug: saas nähdä tuleeko sekin vielä..

Hyvää yötä ja -viikonloppua!

HM 35+5
 

Yhteistyössä