<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

buam, jaksamista väsymykseen. Ja noitahan päiviä tulee ja menee. Mulla on itsellänikin ollut tänään ihmeellinen itkupäivä. Ensin en tiennyt mikä mua itketti ja sitten ku aloin itkemään ja koitin selittää miehelle mikä on, niin mua vaivaskin kaikki ja stressiä vaikka muille jakaa. Huoh.. ehkä huomenna pirteemmin. :hug:

Johjo, Alisa84m, A-L-M, ehkä se niin on että koska mustelma ei tullut kivun kanssa, vaan ihan siitä, että nojailin tietokoneella "mutkalla"pidemmän aikaa ilmeisesti, ja vyö painoi tietämättäni mahaan, niin ei pidä ottaa stressiä. Kai sillä vauvalla on ollut sisäpuolelle joustovaraa =)

Masun taputtelusta: Ihan sama ajatus mulla siitä mm. A-L-M:n kanssa, eli en tykkäisi varmaankaan masun taputtelijoista. Ehkä kommentoida saisi mutta sekin varovasti. Itsellä on muutenkin turvonnut ja raskas olo niin en kaipaisi juuri vierailta mahakoskettelua. Lynxi: tiskin taakse tulevat masun taputtelijat menee mun ymmärryksen yli.. on meitä moneen junaan :) Itsellä ei tulisi mieleenkään edes kommentoida vieraille ihmisille mahaa saati sitten käydä koskemaan :) Mä olen kuullut niin monta kertaa kun tuttavat ovat kommentoineet "virheellisesti" raskautta vieraalle ihmiselle ja joutuneet noloon tilanteeseen tai sitten toisinpäin eli ystävä pahoittanut mielensä kun luultu raskaaksi. Itse en uskalla siksi arvioida toisten raskauksia ollenkaan ellen kuule henkilön suusta tiedon varmaksi :)

Tänään puristi taas housut niin, että piti avata nyt nappia jo paidan alla housusta. Ilta menikin sitten 1. äitiyshousuja lyhentäen sopivaksi :) Huomenna niillä liikkeelle.

IhanaOmena 15+0

Huomenta! :wave:

Manducasta joku kysyi- Mä ostin sen vasta kun poika oli joku 8-9kk, kun jouduin lentämään kahdestaan pojan kanssa. Ja tosi ahkeraan sitä sitten käytinkin sen pari kuukautta ennen kuin poika oppi kävelemään. Tulevan vauvan kanssa tulee varmasti käytettyä sitten enemmänkin.
Ostin huutiksesta pari kertaa kokeillun limited edition- mallin ja maksoin 90?. Aika kalliitahan noi on, mutta kyllä niistä saa melkein omansa takaisin kun taas myy eteenpäin.
Mun tietääkseni liinoissa ja kantorepuissa saa kyllä pitää vauvaa pidempiäkin aikoja. Jotkuthan kantaa vauvaa liinassa suunnilleen koko ajan. Rintareput, kuten babybjörn, on sitten ihan eri juttu.

Vatsallaan en oo pystynyt makaamaan enää pitkiin aikoihin. Tai voi olla että pystyisin, mutta joku vauvansuojeluvaisto ilmeisesti estää :D Ei vaan pysty.

Vatsan taputtelu ei oo vielä tähän mennessä haitannut. Toisaalta ei oo koskaan kukaan vieras yrittänytkään koskaan tulla koskettelemaan. Se voisi tosiaan olla vähän outo tilanne, enkä varmasti tykkäisi.

Oma vointi on nuhaa lukuunottamatta varsin hyvä. Välillä ihan sellainen olo, että onkohan sitä edes raskaana ollenkaan, kun en vielä liikkeitäkään tunne. Muutaman kerran on vähän siltä tuntunut, mutta niin pientä vielä, etten uskalla varmaksi sanoa. Niin ja onhan tää maha aika pallo jo :)

zizilisko+nuppu 14+5

Huomenta

Ihana vapaa päivä!!!Eilen oli jo paljon parempi mieli. Ehkä tuo maanantainen johtu vaan ku oli maanantai ja jotenki totaalisen väsy viikonlopusta. En tiiä, mut toki seuraan tilannetta, että jos alkaa olemaan toistuvia, ni sit on kyse jostain muusta.
Ihanaa kun monella on ollu hyviä neuvolakuulumisia.

Täällä toisinaan voi nukkua mahallaan, viime yönäkin heräsin siihen, et olin kokonaan mahallaan, mut heräsin sit siihen, kun sattu. Vauva ainakin tuntuu olevan ok, kun jyllänny heti kun heränny olen.
Mutta nää mun yöt alkaa olemaan tosi katkonaisia, herään jatkuvasti lonkkakipuihin. Oli sit kyseessä vasen tai oikee lonkaan, ni särkee!!!
Se tuntuu siltä ku joku vääntäis sorkkaraudalla niitä irti lantiosta. Eli, nuku siinä sitten kun asento on selälleen nukkumista ja ei mee kauaa kun ei enää siinäkään asennossa voi nukkua. Pitäneeköhän mennä ostamaan nojatuoli jossa vois nukkua.... :p

Mut nyt lukemaan vielä juttuja ja sit aamupalalle!

buam ja myy POKS POKS POKS 19+0!!!!

Moiks :wave:

Nyt on yhistelmät ostettu, oli poistuva mallisto niin piti pitää kiirettä ettei ne mee ;) Tässä linkki kuvaan.. http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Bora_Br_Green_Stripe.jpg

Mahallaan nukkumisesta oli puhetta, enään ei kyllä pysty meneen. Aluks oli sitä tissien asettelua ettei koske (isot on nii aina ees :LOL: ) ja nyt pitäs mahakin asetella ja tuntuu painavan niin ei pysty.

Eilen oli masussa rauhallista, pari muljahusta vaan (liekkö voltteja heittää) muuten ei kuplia tuntunu.

Anopilla käytiin eilen ja heti huus et poika tulee, ei oltu viikkoon nähty.. Masu on kuulemma suippo kaiken massan keskellä :LOL: ja sanohan appiukkoki et maha on kasvanu jo =) Ihmeellistä kuinka innoisaan sitä on nyt ku joku sanoo et maha näkyy, ennen ois hermot menny ja laihis alkanu :LOL:

Ainii, tein vauvalle muutakin ostoksia, ostettiin lipasto makkariin johon saa vaatteita, no pitihän ne vaatteet sinne laattikkoihin jo leväyttää muuten ne ummehtus laatikoissa ja muovipusseissa ;)

olen ollut jotenkin niin väsynyt että en ole jaksanu kirjotella mut lukenu olen kyllä päivittäin... noh tänään on vapaapäivä niin jaksaa taas... mulla on kans välillä sellanen olo että onko sitä raskaana ollenkaan heh kun menee selälleen makaan niin ei ole kun hiukan maha koholla sit kun nousee ylös niin pömöttää vai kuvittelenko mie että pömpöttää mihin ihmeeseen se maha katoaa selällään maatessa.... tai sit se vaan on läskiä... mut paino ei ole noussu yhtään.....
meidän pitää kans ostaa lipasto kun vaatekaappiin ei mahdu mitään.... mulle vaunuissa on ehdoton kriteeri että kova koppa pitää olla mut se on jokaisen henk koht asia..... mutta yhdistelmät aijon ostaa.....
teillä oli joskus puhetta autoista me aijotaan pärjätä tolla nissan almeralla ja vain yhdellä autolla..... ihanaa kun sain tutulta vauvan vaatteita nyt sit pesin ne ja laitoin laatikkoon ja laitan sit vasta siihen lipastoon joskun huhtikuussa tai jotain vielä en uskalla

13+3

Tiitu-79: Joo, kaupungin asunnot on useimmat mitä ovat...
Huomenna mennään kyselemään, että koskas sitä pääsis kattelemaan.. Kovin halpa vuokra siinä kyllä vaan houkuttaa. Ei tää nykyinen asuntokaan tai muutamat edellisetkään oo ollu mistään hyvästä päästä.. Yhdessä oikein loistavassa asunnossa oon asunut, ja se olikin siks loistava kun oli ihan pränikkä uus, ja sain olla eka asukas ^^ Mutta kyllä vuokrakin oli sitä luokkaa että päätä ihan huimas..

Eilen tuli postissa vuokrankorotus lappu tähän nykyiseen asuntoon, eivät nosta sitä senttiäkään ja silti lapussa lukee "Vuokran korotuksen syynä ovat kohonneet kiinteistökustannukset".. Kyllä hippasen nauratti.. Ja uskon että jos nostavat tän vuokraa enään, niin voi olla vaikeampi saada tähän enään meiän jälkeen ketään, kun nyttenkään vuokra ei oo kohillaan asunnon kuntoon katsottuna.. Keväällä oli vaan pakko rako ottaa se mikä ensimmäiseks annettiin, kun muuten ois oltu katotta.. Ja nyt olikin tää raskaus hyvä syy hakea uutta asuntoa ;)

Talohan meillä oli tarkotus ostaa ens keväänä, mutta vauvauutiset sitten pääs yllättämään ja ootellaan sitä talon ostoa sitten vielä. Onneks kohde ei karkaa mihinkään, kun mummolta tarkotus ostaa omakotitalo :)

Tervetuloa uusille :flower:
Kyllä meitä toukokuisia on vaan niin ihanan paljon :)

Jaahas, ihana pikkupakkanen päässy yllättämään, auton skrapaaminen ja iltavuoroon.. :) Jahka sitä lunta saatais vielä maahan niin ois mahtavaa :)

Miikulainen ja rääpäle 16+1 :heart:

Heissan!

Oltiin pojan kanssa aamupäivä kerhossa.

Täällä on ihana ilma ku aurinko paistaa B)

Mulla on alaselkä kipee johtunee varmaan osaks siitäkin ku on notkoselkä :kieh:

Ku luvin tossa muiden tekstejä,ni tuli itellekkin mieleen et mihinhän mä laitan sit vauvan vaatteet :eek:
Kaikki vaatekapit on jo vallattu sekä vaatehuone :/ pitää varmaan ostaa jonkinlainen lipasto meidän makkariin.

Miikulainen Toivottavasti löydätte kivan asunnon.

Kaikille uusille tervetuloa matkaan mukaan.

Mulla on neuvola vasta joulun jälkeisellä viikolla :( Tuntuu niin pitkältä ajalta.
Lääkärineuvolaa ei ole vielä ollut.

Tää mamma täytti tänään 34v. vanha nainen :eek:

Huomenna kavereitten kanssa viettämään pikkujouluja :D

baby dream ja masuasukki 15+3

Muoks. Varanikki kiitos uudesta pinosta

Miut vois varmaan poistaa tuolta listoilta roikkumasta.

En vaan jaksa uskoa että meille mitään vauvaa annetaan, mies sanoo pessimistiksi mut itte sanon olevani realisti. Ja eikös sitä sanotakin että pessimisti ei pety...

Oon varmaan hulluksi tulossa näiden ajatusteni kanssa, en vaan jaksa enää juosta neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä harva se kerta...

Onnellisempaa odotusta toivottelen teille muille ja hyvää joulua! :wave:

Adelade 17+6

baby dream ONNEA ONNEA :flower:

Adelade älä karkaa mihinkään!!! Tottakait saat olla pessimisti, itse myös yritän pysyä jalat maassa ni ei tipahda korkealta ;) ....uskon kyllä kuitenkin että siullakin pienen pieni optimistisuus tai oikeastaan iso toive kytee, siitä et kaikki sujuu kuitenkin hyvin. Jos siulla on varaa ni hommaa ihmeessä se doppler kotiin, itse oon saanu monesti sillä syyn huokaista syvään helpotuksesta, varsinkin esikoisesta käytin sitä paljon ja tulen kyllä nytkin käyttämään. Ison iso :hug: .

Adelade et ole pessimisti vaan täysin realisti. Niin se vaan on, että pelko jäytää koko ajan, kun on takana keskenmeno tai muita vähemmän miellyttäviä kokemuksia... Eli kyllä, täälläkin näin on. Suorastaan kauhujen odotusta tämä on. En ole saanut aikaiseksi kirjoittaa edes tänne ( :( ). Mulla on onneksi ymmärtäväinen neuvolaterkkari. Olen käynyt parin viikon välein kuuntelemassa sydänääniä, tosin kaksi viikkoa on aivan liian pitkä aika - se tuo helpotusta ja varmuutta VAIN pariksi päiväksi. Mutta kuitenkin. Meillä raskaus on saatu alkuun hoidolla, niin se tuo oman epäuskonsa raskauden loppuun asti menemisestä. Varsinkin kun tämä oli meidän lääst tsääns. Ultra on ensi viikolla - mieluummin oltaisiin sinne menemättä, mutta toisaalta halu nähdä (JOS vaikka kaikki olisi kunnossa ja Kultamuru elossa) oma pieni ruudulla on sittenkin kovempi. Hei, päivä kerrallaan!

Enkelipoikien äiti voin kertoa, että meillä ainakin kaksosten syntymäpäivä oli raskas... Se suru tuli jotenkin kuitenkin puun takaa niinkin voimakkaana. Pari yötäkin meni niissä fiiliksissä aika pitkälti valvoessa. Kaikki muistot ja tunnelmat palautuivat voimakkaina mieliin. Melkein haiston sairaalan hajun ja kuulin öiset äänet käytävillä... Luulen kuitenkin, että ne pitääkin käydä läpi, uudelleen ja uudelleen ja joka vuosi ikävä sattuu varmaan vähemmän.

Olen seurannut ahkerasti kirjoitteluanne, vaikken olekaan osallistunut itse. Kiitos teille kaikille, olette pitäneet minut järjissäni! Minunkin pitäisi uskaltaa miettiä ensi kevättä, tähän asti on ollu ihanaa että teette sen puolestani! Enköhän aktivoidu tulevaisuudessa... =)

Auris ja Kultamuru 14+2

Baby Dream, onnea!! :flower:

Alisa sit pitää huolen siitä että toi etusivun lukema pysyy ajan tasalla :D :attn:

Adelade, elä nyt lähde minnekkään, soot mun tuleva huonetoveri keväällä :hug: Minäkin suosittelen kyllä sulle sitä Doppleria jos tuntuu että se auttais. Tuntuuko sulla liikkeitä? Mulla on itellä niin että joka aamu tulee kuulosteltua selällään liikkumiset ennenko jaksan ees punkasta nousta. Jos ei vielä tunnu niin kokeile vaikka ottaa sokeripala suuhun ja vasemmalle kyljelleen makailemaan täyteen hiljaisuuteen ja kuunnella tunnustella ja odotella :)

Auringonkukka, oleppa hyvä vaan :D :D :D

Keksin juuri yhden hankinnan vauvalle! UMPIKUMIRENKAAT menopeleihin |O Muistin just että meillä on noi Emman yhdistelmät jo vuodesta 2004 tehneet mulle tyhjää renkulaa toisensa perään jo kahden vauvelin ajan, joten :kieh: Metriäkään en kärrytä jos en umpikumisia noihin saa |O

Ja eikun keittiöön... :p

Adelade ei saa karata! :hug:

Baby dream hyvää synttäriä :flower:

Pojan kanssa kierrettiin tänään kaikki lähiseudun kirpparit ja jotainhan sieltä tarttu mukaankin, jopa vauvalle, vaikka olin aatellu että vasta sit tokan ultran jälkeen kun tietää sukupuolen. Mutta siis parit sellaset rukkaset ostin sille, kun halvalla sain. ;)

Vielä pitäis illan ratoksi ehkä imuroida. Eipä sen kummenmpia nyt tänne

:wave:

Täällä ei tunnu nyt elämä voittavan millään! :headwall:

Perjantaista asti olen ollut kipeänä, kuumetta ei ole ollut ollenkaan mutta kurkkukipu, nuha ja YSKÄ ovat vieneet täysin voimat ja loppua ei edelleenkään näy. Tänään oli neuvola ja sieltä jo passitettiin verikokeisiin ja nieluviljelyyn. Samalla kävin sairaanhoitajalla joka katsoi poskiontelot kun mulla aina räkätaudissa kehittää tuon poskiontelontulehduksen ja olihan se siellä taas. CRP oli 21 (oliko alle 10 normaali vai miten se meni?) ja kuulemma leukosyytit oli kunnolla koholla. Neukkutädin puheista ymmärsin että joku "isompikin" tulehdus voi olla mahdollinen kuin tuo poskiontelontulehdus, mutta nieluviljelyn tulokset saa vasta huomenna. Edelleen yskin keuhkot pihalle ja rintaa puristaa muutenkin, kaiken kaikkiaa ihan paska olo jos saa suoraan sanoa.

Laitan tähän nyt mitä muuta neuvolassa selvisi:

Paino: 84,4 kg :ashamed: eli 567g/viikko (ensi keskiviikkona on sokerirasitustesti, pyysin ite päästä)
Hemppa oli 116 ja rautaa hain apteekista
Verenpaine: 128/84
Vauvalla sykkeet 150 ja liikkeet ++
Eka painoarvio tehtiin tänään ja se oli 181g
Mulla kuunneltiin sydänäätet siis ja se joutui jonkinaikaa painamaan ja hakemaan mutta kun kohdalle tuli niin vauva monotti heti takaisin, ei tykännyt sitte yhtään kun tultiin kohdalle painelemaan. Ultralla katottiin kans ja kaamee ralli oli taas vatsassa, olihan se ihana nähdä kun lapsi oli jo niin "iso". Nyt ei tulostanut kuvia mukaan kun sanoi heti että tulee epätarkkoja kun on niin vanhat ultravehkeet. Rakenneultrasta saan kuulemma reilusti kuvia mukaan.

Nyt on massun kans rauha maassa ja luotto taas vähäksiaikaa, kun vain saisin itseni kuntoon... Palaan kommentoimaan huomenna, nyt väsyttää niin kovasti että pakko lähteä pesulle ja nukkumaan. :wave:

Haave & Helmi-Orvokki 17+4 :heart:

buam :hug: . Mullekin tulee välillä tippa linssiin juur sen takia kun ei vaan jaksa. Voimia sulle ja parempia vointeja. Ainahan voi soittaa neuvolaan ja puhu noista tunteista, rohkeesti vaan. Ja tänne on hyvä tulla kanssa purkamaan joskos se hiukan ees helpottais omaa vointia.

Uusille :wave: tervetuloa vaan mukaan jengiin.

baby dream synttäri onnittelut vaan :flower:

Adelade :hug: :hug: :hug: :hug: . Jaksamisia hirmuisesti! Älä nyt luovuta, sun kannattais yrittää päästä juttelemaan noista tuntemuksista jonnekkin jos hiukan helpottais.

Vatsalla nukutaan edelleen. Mä nukun aina masulla tai puolittain vähintäänkin... kauhulla taas ootan aikaa kun ei enään pysty sillain nukkuu, vaatii tovin totuttelua. Nyt nukun muutenkin taas paremmin kun ei oo tarvinnut öisn herätä vessaan enään, ei varmaan kohtu enään paina virtsarakkoa.

Liikkeitä tunnen kyllä jo selkeesti. Tänään illalla makasin vasemmalla kyljellä sohvalla ja tuntui muljahduksia ja ihan selkeitä potkuja. Aika hentoja ne vielä on, mutta nyt oon jo tuntenut päivittäin useampana päivänä. Uskottavahan se siis on.

Selis ja "mötkäle" 13+5

Huomenta!

Täällä jo paaaljon pirteempi mieli, varmaan johtuu jo tuosta että on ollut vain niin väsynyt. Pitää nyt kattoa että jos alkaa toistumaan kovin, ni sit mä jään suosiolla pois tuolta harjottelusta. Vaikka viihdynkin siellä kyllä, mutta en mä jaksa sitä, että se vastaa kotielämään ja pojan kanssa olemiseen.
Haave kyseli tuolla CRP:n tuloksesta, eli alle kymmenen on tosiaan normaali serppi, joten selkeästi sulla joku tulehdus on siellä. Mutta pianhan se helpottaa kun saa lääkekuurin sit siihen.

Ja erityiskiitos kaikille haleja ja voimia lähettäneille, se tuli tarpeen.

Uusille tervetuloa!

Mitähän vielä...
Eilen tunsin massun päältä liikkeet, siinä kun sänkyyn menin köllöttään ja nukkumapuuhiin, ni masussa alko kunnon jumpat ja pidin sitten kättä masun päällä ja siellähä sitten muksittiin niin että masun päältäkin tuntu. Harmi kun mies ei vaan ollu kotona.
Mut alkaa selkeästi potkut ja liikkeet voimistumaan. Nyt tuntee jo mahan etuosassakin liikkeet, vaikka istukka on etuseinämässä.
JA enää vajaa viikko, ni onkin jo puoliväli... =)

Nyt pakko laittaa aamupalaa pojalle ja lähtee viemään se päiväkotiin.

buam ja myy 19+1

Tervehdys kaikille :)

varanikki ihanaa, mä en oo ainoa umpikumirenkaiden puolestapuhuja!! :D kun aikanaan vaunuja esikoiselle ostin jokapaikassa hehkutettiin noiden ilmakumirenkaiden perään ja mä ihmettelin jo silloin, että MIKSI, en lähtenyt tuohon mukaan ja ostin vaunut umpikumirenkailla ja hienosti kulki, enkä koskaan niitä paikannut, kaveri taas... noh, kerran-pari kuukaudessa paikkaili vaunujensa renkaita. Mitään hyvää niissä renkaissa ei ollut verrattuna umpikumisiin.
Nyt siis kun vaunuja etsitään ehdoton vaatimus on umpikumipyörät.

Huoh, mä en jotenkin osaa ajatella olevani raskaana ja se on oikeesti tosi hyvä juttu :) yhden sukulaisen kanssa tossa puhuttiin ja se sanoi, että eräs sukulainen joka myös on raskaana tekee jo vauvalle tilaa ja laittaa sitä varten paikkoja kuntoon (hänelläkin siis la toukokuun lopulla ) totesin siihen, että mä en jaksa suoda ajatustanikaan koko asialle! Ehkä se on se, että meillä on kaikenlaista remonttia tässä, et haluaa ensin ne pois jaloista ja ajatukset on siinä tai sit mä vaan osaan ottaa rennosti :D
Neuvola-aikaakin tosiaan siirsin eteenpäin, kun mulla ei oo mitään mielihalua siellä edes käydä! Nyt otin ton tän vuoden puolelle puhtaasti siitä syystä, että saan rakenneultra-ajan varattua, mut aion neuvolatädille sanoa, et seuraavan ajan tahdon vasta jonnekin helmikuulle.

mahallaan nukkumisesta: mä nukun vielä osittain mahallani, joinakin päivinä se menee ihan ok, joinakin iltoina tuntuu et maha laittaa enemmän vastaan. Mutta kyllä tuo maha on jo selkeästi kasvanut, aamullakin on jo ihan selkeä pömppö. Sais vaan pikkukaveri liikkua enemmän, kun ne liikkeet on niin kivan tuntuisia :D nyt en oo pariin päivään mitään tuntenut, mutta en oo antanut senkään häiritä kun ei näitä viikkoja vielä mitenkään hirveästi ole.

tatomira ja itu 14+5

Baby dreamille onnea täältäkin :flower:

Adelade :hug: Minä myös toivoisin että pysyisit listoilla, mutta tietysti ymmärrän kyllä jos on helpompi pysyä poissa.

Haave Pikaista paranemista sinne :hug: Olipas kiva kun olit päässyt kurkkaamaan vauvaa, mä oon kyllä niin kade teille joilla on useita ultramahdollisuuksia...

Mahallaan en oo nukkunu varmaan pariin kuukauteen, on kiristänyt sen verran. Nyt yritin lukea sängyssä mahallaan, eikä tuntunut sekään mukavalle. Oon huomannu että jos kurkottaa, esim ylähyllyltä jotain, niin sillonkin ilkee kiristys tuntuu vattassa.

).) rauhallista tänne, ihanan hyvä olla :D Rasittavaa ainoastaan tuo tissikipu, tai tarkalleen ottaen nännikipu. Ajoittain siis tulee semmosia "kohtauksia" ihan kuin niitä poltettais. Kotona ei niin haittaa kun saa paidan ja liivit pois kiristämästä, mutta ruokakaupassa ei ollut kiva olla kun teki mieli huutaa ääneen... Mulla on koko ajan "pitkät päällä" ja varmaan olis aika uusia tota liivivarastoa, tietäs vaan mihin mittakaavaan tässä ollaan menossa... Josko sitä sporttiliivit kävis ostamassa, niissä vois olla vähän kasvunvaraakin kaarituellisiin verrattuna.

Pakkaspäiviä kaikille, ihana kun aurinko paistaa!

A-L-M 18+3 :heart:

Kyynelten hymy minkälaisen lipaston ostitte? Onko montaki laatikkoa? Mahtuuko kaikki vaatteet sinne? Ite tässä arvon, että ostaako lipasto vaatteille vai kunnon vaatekaappi..

Miikulainen Meilläkin ihana pakkanen, lumi vain puuttuu :)

baby dream synttärionnittelut!! :flower:

Adelade Tuttu tunne :hug: Täällä kans pessimistiset ajatukset valtaa välillä pään.. :ashamed:

Auris Eiköhän kaikki mee hyvin :hug:

Varanikki Kröhön, kröhön :D No voin yrittää luvata, etät pidän luvut ajan tasalla :wave: Mut sen kyllä lupaan, että en joka viikko ;)

Haave Voimia ja paranemisia sairasteluun! Joo alle 10 pitäs olla. Hyviä neukkukuulumisia, ihan katellinen oon, ku oot päässy ultralla kurkkaan :D

Täällä kans tod.näkösesti liikkeitä alkanu tuntuun :heart: Pari päivää on tuntunu muutama sellanen kuplinta ja sit ne on hävinny, ku oikein on yrittäny "kuulostella" :D Tänään aamullakin tuntu tuolla oikeella n. 5 kuplintaa ja uskon,että ne vois olla liikkeitä. =) Katsotaan alkaako ne voimistua tässä viikkojen mennessä eteenpäin.

Mulla olis ihan hirvee hinku ostella vauvalle kaikkea, mut maltan vielä joulun yli :D

moi..

Alisa ostettiin prismasta semmonen mis on 5laatikkoa, se on jotain 70x108, kyl sinne mahtu vaatteet ainakin täl hetkel ja meil tulee oleen muutama laatikko hoitopöydässäkin nii saapi riittää. Mut tosi tilava on lipasto ja tyytyväinen oon ostokseen. Mehän mietittiin kans kaappia mut makkari on liian pieni, mut ahaa elämys oli kans ku sotkas myydään mappikaappeja eli kapea vaatekaappi tavallaan et oltas se ostettu jos hinta ei ois voittanu. =)

Tääl joulukuun jälkeen saajaan tietää et jatkuuko mul soppari maaliskuuhun asti. Jatkuis vaan ei tarvis työttömänä maata. Osastonhoitaja kyseli vointia mut eipäs tuos oo mitään samanlainen ku ennenkin (ainakin viel). Nii ja työt EI jatku jos oon tammikuun lopus saikulla kun sopimus loppuu. Pitää olla pirteä kun peippo :whistle:

Mut nyt ruokaa tekeen miehen kanssa (se tekee jo) ja sit jos sais aikaseks olohuoneen ikkunat jyllättyä.

Iltoja !

Tänään sitten käytiin tuolla asuntotoimistolla, saatiin tarjouspaperit mukaan.. No lähin sitten soittelemaan tossa tunti sitten sille nykyiselle asukkaalle, että koska ois mahdollista päästä asuntoa katsomaan, no sieltä vastas sitten englantia puhuva ukko, joka kertoi että on 4 vuotta sitten muuttanut sieltä jo pois.. Ja tietty kello jo niin paljon et en enää ehtiny sinne toimistolle, ja puhelin aika päättynyt jo ajat sitten.. No aamua joutuu nyt sitten odottamaan, ja heti klo8 alan soittelemaan, että mitä ihmettä ovat siellä sotkeneet..
Kyllä meinas jo raivari tulla, kun alkaa kuun puoliväli häämöttää, jolloin pitäs tää nykyinen asunto irtisanoa jos meinaa viel päästä tammikuus tästä eroon...
Äääh, tänään taas ollu hieman itkunsekainen päivä..

Lipastoista puhuttiin, me kanssa meinataan vauvalle ostaa lipasto, ikeasta sellanen 3 laatikkoinen Malm-lipasto. Itselläkin sellainen makkarissa ja kätevä on.

Baby dream: Onnittelut! :flower:

Jaahas, jos sitä käpertys viltin alle sohvalle ja kattelis nauhalta hömppäsarjoja, ties vaikka pienet iltapäikkärit helpottas tähän olotilaan..

Miikulainen ja rääpäle 16+2

Moikka moi!
Tulinpa korkkaamaan uuden pinon :) Tänään POKS POKS RV16!!
Huomasinpa että uudenvuoden raketit poksuu raskauteni puolivälin kunniaksi :D rv 20 tulee täyteen just sopivasti uudenvuoden aattona!

Ihana taas huomata että muillakin on samanlaisia fiiliksiä ku mullakin; joskus vaan oon niin rikkipoikkiväsynyt ja kyllästynyt että itkettää! Ja kun mies kysyy että mikä itkettää niin ei oikein osaa sanoa... Mutta välillä on taas paljon parempia päiviä.. ehkä mulla tämä työttömyyskin rassaa hermoja.. jatkuva taloudellinen huoli..

Omaan napaan ei ihmeitä.. kovin on rauhallista masun kasvattelua. Paitsi ummetus vaivaa jo tässä vaiheessa ja se ei oo kivaa! Vielä en oo Levolacia tai vastaavaa hakenut, koittanut vaan juoda, syödä kuituja ja luumusosetta... Hiukan ärsyttävää!! Mur!

Tilattiin veronpalautusten kunniaksi sellanen kotidobbler!! :) Taitaa tulla vasta ens viikon puolella, can't wait!!

Nyt kömmin poitsun viereen sohvalle, mieskin lähti töihin ni ollaan ihan kahdestaan taas pari päivää..

Hyviä vointeja kaikille mammoille ja joulun odotusta!!! :xmas:

Yhteistyössä