Kyllähän ne mullaki on liikkeitä, ne vaan tuntuu parhaiten ku istun tai seison, eikä esim. makuullaan kun yritän kuulostella, olisko istukat sillon tiellä tai jotain..
Mä kans yritän sillon tällön kirjotella siihen vau-kirjaan, en tosin yhtä ahkerasti kuin esikoisen tai kuopuksen odotuksessa :ashamed: Tuntuu ettei oo mitään asiaa
Varanikki:
KOS ja Kät kuulostaa kyllä kieltämättä samalta paikalta ja olishan se hyvä että olis samaan paikkaan sama lyhenne? KOS taitaa olla se virallinen mut ihan sama, en ollu huomannukaan siellä tollasta Kät-lyhennettä ku olin vaan KOS:t kattonu läpi
Mä siirsin kans oman ylimääräsen neuvola-ajan, piti olla ens ke mut mulle ei käykään ja sovin et tuun sillon ku oli aiemmin sovittu eli 18.12. Ei muakaan niin huvita sinne muuten vaan mennä, sovittiin et jos oireita tulee taas; päänsärkyä tms ni soitan ja meen aiemmin. Hyvä näin.
Tervetuloa IhanaOmena :flower:
Meillä esikoisella oli tutti, helppoa oli kun suuhun vaan lykkäs
Kiltti oli vauvana että olis varmaan ilmanki pärjätty.
Kuopuksella ei taasen ollut tuttia kun ei oppinut syömään, eikä hirveesti yritettykään. Helposti meni ja nukkumisen osalta olen todella tyytyväinen ettei ollut tuttia käytössä kun oppi nukahtamaan ilman mitään pakollista siihen liittyen. Mitenkään ei menoihin tai muuhun vaikuttanu tutti tai tutittomuus, kiltit lapset mulla :heart:
Kuopuksella ei ollut myöskään tuttipulloa, siirryttiin suoraan nokkamukiin ja tavalliseen mukiin, esikoinen taas joi vellit tuttipullosta.
Nyt varmaan yritän tutteja kun kaks vauvaa tulee :ashamed: Varmaan tuttipullojaki? Vai onkohan mahollista selvitä pelkällä imetyksellä kaksosten kanssa? Kumpikaan aiemmista ei ole maitoa pullosta saanut ja siihen olisi toki kiva nytkin pyrkiä mutta..
Onnea tyttöuutisista ce-bra :wave:
haavemamma75:n kertomus äidistä polvillaan tienposkessa sai kyllä mehut väärään kurkkuun
Lapsia on erilaisia, vaativampia ja sitten vähän vaatimattomampia. Meidän lapset onneksi ollut tätä vaatimattomampaa kastia eli koskaan ei ole tarvinnut alkaa imettämään kassajonossa tai muuallakaan yleisissä tiloissa. Pari kertaa taisin kesällä puistossa antaa mutta siellä ei ollut sillon muita. Kuulun niihin jotka ei halua nähdä imetystä ravintolassa tai keskellä Prisman lattiaa :ashamed:
Mutta tietty vanhempienki tavat vaikuttaa, jos aina heti vastaa lapsen tarpeisiin ja suuna päänä juoksee antamaan tuttia kun huudetaan niin tottuuhan siihen ja sittenhän sitä vaaditaanki kaikkea heti mulle nyt-periaatteella. Jaarin jaarin.
Esikoinen täyttää tänään 4-vuotta ja oltiin sen kunniaksi taas HopLopissa häärimässä, vielä ku pääsen mäkiä kiipeämään
Sain myös opettajalta hänen tilaamansa labratakin mulle, kokoa XXL :ashamed: Himmee kaapuhan se oli mun päällä mutta kaipa se loppuajasta on pakko siihen tyytyä kun kohta ei mee enää omassa napit kiinni :xmas:
Kohdun koosta en osaa sanoa, useampi sormenleveys navan yläpuolella.
BTL :heart: :heart: nytty + mytty 16+2