<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Heips!

Mulla oli tänää ultra ja siellähä se pötkötteli! :heart: :heart: :heart: :heart:
Ainoo vaan et mun antama työnimi näytti osuvan oikeeseen, kaveri oli niin mykkyrässä ettei pää-perämittaa saatu kunnolla, mutta suuntaa antava saatiin ja sen mukaan olisinkin vasta viikolla 9+ mikä tarkottaa että LA lupsahtaa kesäkuun puolelle, eli n. 8.6.10, toivoisin kuitenkin että voisin täällä teidän kanssa odotella kun on muutenkin tullu jo sellanen olo et tää on "mun" porukka. :D
Mutta sillei, olihan mahtava kokemus nähdä se ja pieni sydämmen syke, ollu koko illan ihan toisissa maailmoissa.. =) Kuviakin saatiin kaikki 4 kappaletta...

Mutta tää lähtee isännän kainaloon ja käy heittää heipat tonne kesäkuunkin pinoon.

Maira ja mytty 9+0 tai jotain... :heart: :D

Maira ihanaa että kaikki oli kunnossa. Kivaahan se ois jos täällä meidän kanssa höpisisit vielä jatkossakin.

Cristiinalla söpö masu.

Iltapäivällä oli siis se rokotus ja vointi edelleen ihan normaali. Rokotuskohta on oikeestaan vaan koskettaessa hieman arka ja pieni turvotus taitaa olla ja se osa on hiukan kuuma. Aika vähillä oireilla siis toistaiseksi ainakin.
Hb oli edelleen alhaalla ja rautaa pitäis ruetakkin popsimaan jatkossa. Huomenna siis tarkotus ois suunnata apteekkiin. Jos vaan se sit imeytyis kanssa, esikoisen kanssa ei imeytyny kunnolla.

Munsta tuntuu että mulla on tuo pahoinvointi lisääntynyt. Nykyään on aamusta iltaan öllötystä vaihtelevasti. Vielä ei oo onneks kuitenkaan tarvinnut oksentaa :x . Kaipa tää tästä muutaman viikon sisällä helpottais.

Selis ja "mötkäle" 10+0

BTL Täällä on kyllä ollu harkinnassa se 4D, mut taitaa nyt jäädä väliin, ku mun työtilanne on niin ailahteleva..

Ce-bra :hug: Voimia odotteluun! Ei täälläkään ole vielä mitään hankittu, ku en uskalla.. Np-ultraa odotellessa.. Itse kovasti mietin noita seuloja, kun tuntuu, että tulee niin paljon turhia hälytyksiä.. Voimia! :hug:

Vilhelmiinalle tupla poksuonnittelut! :heart: :heart:

BTL Täällä on kyllä ollu harkinnassa se 4D, mut taitaa nyt jäädä väliin, ku mun työtilanne on niin ailahteleva..

emv Täällä kans motivaatio hukassa nimenomaa töihin menoa ajatelllen. Jotenkin olis vaan ihana jäädä kotiin haaveilemaan ja oleilemaan :D

Riikka Tervetuloa mukaan ja mukava saada lisää loppukuun odottajia :wave: :)

Cristiina Mulla varmaan saman kokonen masu :heart:

Miikulainen Poksuonnittelut ja onnittelut ihanista uä kuulumisista'! :heart:

Misuli Sullakin ihania uä kuulumisia, onnittelut! :heart:

Tirpunen Tervetuloa turisemaan meidän kanssa :wave: Kiva saada oireeton odottaja, sillä itellä on ihan liian hyvä olo ollakseen raskaana :/

Nappula Onnittelut hyvistä uä kuulumisista! :heart:

Selis Poksuonnittelut! :heart:

Maira Ihania uä kuulumisia sullakin :heart: Ilman muuta pysyt meidän matkassa :D

Tää taitaa painua nyt nukkumaan, väsy ihan hirmunen.. Huomenna pitäs jaksaa hinautua taas töihin.. |O 2 yötä np-ultraan... :eek:

Huomenta!

Tänään taas poksutaan!

Hyviä uutisia saaneille paljon onnea kaikille tasapuolisesti!!!!

Ihanaa kun alkaa porukalla olemaan noita ultria ja hyviä uutisia tulee.
Täällä menny ilta ja yö pyöriessä ton pistetyn käden kanssa. Sain kyllä nukuttua suht ok, mut heräilin vähän väliä kun liikautin kättä jotenki niin että sattu. Mut mitään muuta oiretta mulle ei kyllä oo tullu. Pojalla sen sijaan tais olla yöllä jossain vaiheessa kuumetta, kun oli ängenny mun ja miehen peittojen alle.
Et taitaa sekin jäädä kotiin tänään ainakin, en viitti tarhaan viedä, kun ei tiedä onko kuinka kipeä käsi silläkin. Ja samahan tuo on, kotonahan minä kuitenkin olen.
Ja mikä mahtavaa, eilen opettajalta tuli viestiä tästä mun sairaslomasta, kun mä olen työvoimapoliittisessa koulutuksessa ja kun nyt on näin pitkä sairasloma, niin joutuvat selvittämään mun kohtaloa tämän takia. Koska eri asia on se, et harjottelu jää tekemättä, mutta pakolliset opinnot pitäis suorittaa kuitenkin tässä nyt. No, vaikeepa niitä on täältä kotoa käsin suorittaa, joten saa nähdä mitä sieltä tulee. Sanoin opettajalle, että jos ne ei mitään ratkasua keksi, ni mä en ainakaan eroa, koska ei mulla ole varaa ottaa mitään karensseja tähän.
Ja periaatteessahan, eihän ne voi mua erottaa sairasloman vuoksi.
Raivostuttavaa! Ihan ku tietentahtoen jäisin sairaslomalle näin lähellä valmistumista!!
Mut ihan sama, vauva on nyt tärkein ja sitä en vaaranna yhdenkään koulun takia.

Mies lähti metälle toisen koiran kanssa ja tää toinen tossa nyt kitisee ja vinkuu...Pitänee käydä sen kanssa tekeen pitkä lenkkin jos äiti vaik kattois poikaa sen aikaa.
Nyt kuitenkin meen lukeen muut jutut ja sit kai pitäis alkaa jotain hommaileenki...

buam ja pikkumyy

Huomenta kaikille vatsankasvattajille :)

Tänään jo paljon parempi olo tuon rokotteen jälkimainingeissa kuin eilen :) Käsi edelleen vähän kipeä mutta en edes yöllä herännyt siihen kipuun joten voiton puolella ollaan :)
Ikävältä tuntuu se lapsille hakea kun itsekin sai niin kovat oireet mutta parempi kai se vuorokausi rokotteesta johtuvaa kipuilua kuin viikon kova kuume ja tuo tauti. Ja sen lisäksi voisi vielä tulla niitä jälkitautejakin.
Ei kiitos!

Alisa84 : Se on totta että vääriä hälytyksiä tulee paljon. Turhaa huolta ja stressiä. Ja toisaalta hyvät np-uutiset ja pienet turvotukset eivät nekään tarkoita että lapsi syntyessään olisi terve vaan esim. down-lapsia syntyy myös niistä sikiöistä joilla ei turvotusta liikaa ole ja muutenkin näyttävät terveiltä.
Itse olen tuon pahimman stressin ja shokin jo kärsinyt. Nyt vain odottelen sitä punktiota ja sitten tuloksia mutta muuten tuo ei enää koko ajan pyöri mielessä. En minä miettimällä asiaa pysty mihinkään suuntaan muuttamaan kuitenkaan.
Ja saadaanpahan sitten kromosomitutkimuksen jälkeen varmat tulokset yleisimmistä kromosomihäiriöistä ja päästään vielä Helsinkiin tarkkaan rakenneultraankin jotta nähdään onko sydämessä vikaa :) Eli onpa ainakin tarkkaan tutkittu sikiötä jo raskausaikana ja saadaan takuu varma tieto sukupuolestakin sitten :) :heart:

Tänään olisi edessä sitten isomman tytön harrastuksia ja omia harrastuksia iltasella :) Se 1½ tuntia omaa aikaa kerran viikossa on kyllä tosi tärkeää :)

Koiraan meinaa mennä hermot kun kävellä tassuttelee jaloissa koko ajan. GRRR!
Joskus vielä kompastun tuohon ryökäleeseen :D

Eilen vähän paketoin jo joululahjoja :) Ihanaa hommaa :heart: :xmas:
Isäntä sanoi että vauvallekin ostetaan lahja/lahjoja ennen joulua kyllä :heart:

Mutta niin. Sellaista meidän keskiviikko aamuun.
Nyt ruokkimaan koira ja valmistautumaan päivän touhuihin :wave:

Ce-bra ja pikkuinen rv. 13+5 :heart:

Nyt on tänä aamuna otettu possunuharokote! :) Kaikki hyvin toistaiseksi ainakin :D Olin varautunut pitkään jonotteluun, mutta se olikin vaan puol tuntia, kun olin niin aikasin siellä :) Puol tuntia myöhemmin jos oisin menny, oisin joutunu yli 2 tuntia jonottaa..

Hyvää päivänjatkoa kaikille. Ja onnittelut hyvistä uä-kuulumisista tasapuolisesti!

Miikulainen ja rääpäle 12+1

Huomenta vaan kaikille. Onko teille jotka ootte ottaut ton rokotteen niin tullu mitään sivuvaikutuksia? Kävin neuvolassa maanantaina ja siellä ne ehdotti että se kannattaa ottaa, mutta en tiedä uskaltaako on kuullu niin paljon negatiivistä mutta myös positiivista. =)

Tänään on ollut kyllä helpoin aamu, kun on pystynyt syömään ja pesemään hampaat (oksensin vielä eilenkin kun pesin hampaita).

Eilen mieheni alkoi jo vähän lauleskella ja jutella pikkuselle, aluksi tuntui tosi hassulta, että joku puhelee masulle joka ei vielä edes näy mihinkään. =)

Mutta kohta pienelle happihyppelylle ja sitten pakkaamaan, huomenna päästään kertomaan parhaille ystäville tuosta pikkuisesta. :)

Hyvät jatkot kaikille ja ihanaa odotusta! :heart:

Riikka ja pikkuinen rv 10+3

Huomenia :wave: .

Reilu tunti vasta oltu hereillä kun esikoinen lähti eilen mammalle ja pappalle yökylään. Luksus aamu kun sain nukkua ilman häiriötä näin pitkään. Koira tosin kitisee hiukan huomiota tössä ja tuo leluja mulle :D .
Eilinen rokotus ei oo tehnyt sen kummempaa kiusaa. Kuudelta aamusti kävin vessassa ja silloin oli hiukan lämpöä tullut. Käsi on lähinnä kosketusarka, aika vähällä siis toistaiseksi pääsin ja toivottavasti mitään pahempaa ei tuukkaan.

buam, kurjaa että tuo koulu tökki noin. Pitäis opeetajienkin tajuta että terveys ennenkaikkia ethän sä tahallaan oo sairaslomilla. Toivottavasti joku selvyys nyt tulis.

ce-bra, yhdyn tuohon että oat harrastukset tekee niin terää! Jaksaa taas perheen kanssa touhuta sen jälkeen paremmin.

Miikkulainen, toivottavasti et saakkaan sen kummempia oireita. Tässä kun oon kuulostellut niin hirmu erilailla siihen kaikki reagoi.

Selis ja "mötkäle" 10+1

"possu" täällä kanssa otetut nyt käteen. Vielä ei mitään ihmeempää, kyllä sen tossa olkavarressa tuntee, että jotain siihen on tehty, mutta ei se menoa haittaa.

Tunnin verran meni jonotellessa, mut neuvolassa oli hyvin hoidettu homma. Vettä oli tarjolla ja tuoleja oli hankittu iso määrä. Mikäs siinä odotellessa, kun oli pussillinen mandariineja mukana, jota tytön kanssa välillä naposteltiin ja lisäks hyvä kirja. Tunti meni tosi nopeesti =)

Tänään tulee vanhemmat parin viikon visiitille, mies on reissussa ja mulla on niin paljon iltavuoroja, että helpompi pyytää niitä tänne, kun lähteä rukkailemaan vuoroja. Saapahan vähän turista äitin kanssa =)

Meillä alko eilen sitten nämä syksyiset flunssailut, nuoremmalla on sellanen 38, räkänen, pieni köhä, mutta menoon se ei vaikuta ;) Onneks on tänään vapaapäivä ja tosiaan apujoukkoja tulossa, niin ei tarvitse työnantajalle ilmotella, etten pysty tuleen..kuiteskin ollut tässä jo aika paljon omalta osaltani pois...poden jo huonoa omaatuntoa, vaikka ei sitä tarvis :ashamed:

mä heräsin tänään mahaltaan ja olin aivan kummissaan, ei tuntunu miltään! :eek: huomenna meen käymään tk:ssa muissa asioissa niin kysyn samalla et kuunneltaisko pienen ääniä :heart: jotenki on nyt niin 'ei raskaana' oleva olo :ashamed: vaikka en mä kyl usko et mitään olis tapahtunukkaan..

14+2

marjutti:eek: onpas olo, toivottavasti vaan sun pää tekee temppuja sulle :hug:

Onneks eivät oo neuvolasta kutsuneet piikille, voin huoletta unohtaa koko jutun.. :whistle: B)

Eikä mulla taaskaan mitään asiita ole, kuhan käväsin
:kieh: :wave:

VN & Rääpylä 14+4 :heart:

Pitänee korkata itsekin uusi pino, kiitti Varanikki!
Miulla taitaa olla edellisenkin pinon lopusta jokunen sivu lukematta, ootte niin ihqun reippaita kirjoittelemaan :D. Meillä oli loppuviikosta ja viikonlopun vieraita ja nyt alkuviikosta oltiin neidin kanssa taas pari päivää sairaalassa, ku uusi flunssa iski viikonloppuna ja su-ma välisenä yönä oli hengitys tooooosi piukassa. Keuhkoputkentulehdushan se taas (kolmen viikon sisään kaks) ja lääkäri jopa jutteli infektioastmasta, huoh :/ . "Piiput" saatiin hengiteltäväksi nyt pidemmäksi aikaa. No onneks tytskä on jo paremmassa kunnossa ja virtaa riittää vaik toisille jakaa.

Uusille tulokkaille onnea ja tervetuloa :flower: !
Ja ultrakuulumisista onnea ja iloa :heart: !

Possupiikki tuli haettua viikko sit tiistaina. Miulla särki sen päivän käsi melkoisesti ja oli pari päivää sen jälkeen hellä. Lämpöjä tms. ei noussut, mut olin kyllä huomattavasti väsyneempi ja huonovointisempi seuraavan päivän.

marjutti :hug:

Täällä voidaan jo sen verran paksusti et kyselyitä on sadellut. Kyllä illalla on pötsi niiiiin turpea et vois luulla et pitkällä ollaan. Väsymys vaivaa edelleen mut pahoinvointi on ehkä jo hieman lieventynyt. Jotkut hajut kyl ällöttää, esim. kissanruoka :x .
Kuuntelin tänään dopplerilla sydänääniä ku sain sen takaisin lainasta, ni kyllähän sieltä pieni hento syke kuului ja sitäkin enemmän muljahtelua ku kaverit yritti alta pois. Välillä tuntui ihan ku ois itsekin tuntenut jotain pienen pientä liikettä :heart: :heart: ....pieru se vaan vissiin :D .

Mut mut yritän joku kerta ajan kanssa lueskella kuulumisia. Oikein hyviä vointeja kaikille! Ai ku tulis jo lunta, ni valostuis ja joulufiilikset vaan kasvais!!!

Pilkkuliini 13+6

niin toivottavasti..

mä tilasin tuossa vähän aikaa sitte mamalicious mamma farkut, tänään ne sit tuli, tilasin 2 kokoa kun mietin niitten väliltä 28 ja 29, molemmat on isot :eek: 29 aaivan liian isot, ja 28:kin lököttää vähän turhan paljon, semmosen hyvinistuvat haluan, et palautukseen menee..

pitää katella sit vielä, saatan tilata tuolta samasta paikkaa seuraavaks kokeiluun tuumaa 27 =) vaikka nää 28 olis tietenki siinä mielessä hyvät et näissä on kivasti kasvunvaraa, mahakin mahtus paisuman.. =)

Voi ei...Nyt on sit esikoisen päiväkodissa varmistunut ensimmänen sikatapaus :/
Meillä oli tytöllä eilen illalla vähän lämpöä ja oli tänään pois päiväkodista.
"Onneksi" olen itse sairaslomalla olkapään takia, joten tyttö saa olla pois hoidosta ainakin loppuviikon...
Täytyy nyt pitää peukkuja, et ainakin ens viikko säästyttäis taudilta, kun vasta maanantaina otin rokotuksen ja eikös siinä pari viikkoa ollut se ennen kun suojaa kunnolla??

Miten muilla, onko sikaflunssaa lähistöllä??
Mä olen vissiin vähän hermoheikko, kun heti alan pelätä pahinta.. :(

buam poksuonnittelut :heart:

cebra Minkälainen koira teillä on? :)

Marjutti Mää ainakin pystyn nukkuun ihan hyvin mahalteen.. Pitäskö sen tuntua joltakin? :eek: Kävipäs kurjasti noiden housujen kanssa. Onneks ne saa vaihtaa :)

Pilkkuliini Mitä väliainetta käytät dopplerin kans? Ite huusin huutiksesta dopplerin ja toivon, et se olis huomenna tai viim. ylihuom. perillä :D

Huomenna np-ultra ja sekös jännittää ja pelottaa ihan hulluna. Tänään jo suunnittelin, että millon otan tyhjennys lääkkeet, jos siellä pikkuinen kuollut :'( :ashamed: Jotenkin en vaan osaa ajatella, että tällä kertaa kaikki menis hyvin.. :(

Alisa & Hippu 11+0 poks poks :D

trvetuloa uusille jos oli nyt tullu viimekertaisesta :) ja kellä oli poksahdellu niin myös onnea... täällä päivät kuluvat tasaseen tappavaan tahtiin.. tultiin kotiin kun miehellä alkoi muutama päivä vapaata ja miekin olen sielä sit mukana ollu ku mitäpä mie kotona yksin ku työt alkaa tossa kahden viikon päästä vasta.. olin kesän muissa töissä ja nyt palaan sinne vakkari paikkaan hiukan jännittää en vaan ole muistanu mainita että sitä ollaan raskaana hih noh pitää ensi viikolla kun on palaveri kun on uusia tullu niin siinä sit mainita asiasta..... olo on muuten nyt ollut hyvä mutta väsymys painaa onneksi voi nukkua milloin tahtooo :D
hui kun tosiaan pitää alkaa ostaan uudet työhousut ei oikein mahtunut noi entiset ja varmaan pitäisi ostaa uudet työkengät ku jalkojen päällä aina 8-10 tuntia enempi sit ku sesonki painaa... sikaflunssasta juu täällä lapissahan se on jyllänny kovasti en ole oikein viitsiny kylästellä missä on oltu kipeitä... rokote on kyllä otettu viime perjantaina ja johan alkoi kysely sit tutuilta että miten sie kuulut riskiryhmään uups noh siinä sitten hiukan hiljaiseksi veti :LOL: tulipas tarinaa.... ukolle nauroin et vielä tänä vuonna saa isäpäiväkorttia...

hiirenpoikanen appiukko sanoi kun näki kuvan hih 10+3

:wave:
Olen aivan ihmeissäni, olo on alkanut kohentumaan. Tänään jaksoin vielä käydä jopa lenkillä, vaikka kävelen päivittäin n. tunnin verran työmatkoja.

Otin tiistaina sikainfluenssarokotteen, pääsin ilman jonotusta piikille kun menin iltapäivällä kahden aikaan. Eikä tullu mitään muita oireita kuin pistokohdan kipeytyminen. En joutunu ottamaan lääkettä tms. Hieman höntti olo tuli, mutta enpä mä tässä viime aikoina ole mikään kadun kirkkain lamppu muutenkaan ollut.. ;)

Vatsat alkaa tosiaan jo muillaki kasvaa, kävin kokeilemassa hemarilla vakosamettihousuja, mutta en uskaltanu ostaa, ku ei tuntu 100% mukavilta. Nätin mustan mekon ostin ja hemoleggarit kokoa XL.

Ja mikä parasta: *poks* 14+0

Tsirppi

Uusi ilmoittautuu mukaan! Tänään oli ensimmäinen ultra ja kaikki oli hyvin. Kaveri olikin vain jo vanhempi kuin kuviteltiin. Aamulla olin siis vielä 11+5 ja nyt 14+3! Eli laskettu aika olisi 2.5.2010 ja paikka Kätilöopisto. Ensimmäistä odotellaan. Huomenna haen possupiikin ja viikonloppuna on iloisia isänpäiväuutisia tuleville isovanhemmille. :D

Kleio 14+3

Alisa, kun ostin laitteen -07 ni sain tai sit ostin samalla geeliä, joka on tarkoitettu tuohon kuunteluun. On varmaankin samankaltaista kuin mitä ultratessä käytetään. Kannattaa etsiä sivuja, joilla myydään näitä dopplereita, siellä kyllä kyseisiä aineitakin myydään ja mitenköhän apteekki. Neuvolastakin voi tietty hieman pyytää, vai? se on kyl tosi riittoisaa ainetta. Muiden aineiden käytöstä en osaa sanoa (esim. oma rasva tai öljy), kannattaa googlettaa hieman.

emv
Heippa!

Pikaisesti vaan ON-juttua: Tänään sikaflurokote otettu, ei muita oireita kun psitokohdan ja välittömän läheisyyden kosketusarkuus ja semmonen juiliminen siitä kohdasta välillä. Käden kun nostaa ylös ni silloin tuntuu myös ikävälle. Toistaiseksi ei lämpöä tms. Viikonlopuks piti lähteä isän tykö pohjois-karjalaan, mut siellä on nyt alkanu ihmiset sairastuu paljon sikainfluenssaan ja esim. pikkuveljeni koulussa siihen on kuulemma sairastuneita. Saman isoveljen avopuolison koulussa. Ei uskalleta mennä. :'( Ikävä on heitä ja matka pitkä niin harvoin nähdään joka tapauksessa. Pikkuvelikin vasta 9v. Ehkä mennään sit käymään tossa lähempänä äidin ja isäpuolen luona...ja ois kyllä tuttavien tuparitkin. Pitkästä aikaa molemmilla vapaa viikonloppu.

Tänään tuli naistenklinikalta lappu siitä veriseulasta, joka otettiin np:n kans samana päivänä. Senkin mukaan kaikki ok.

Ihanaa kun huomenna käyn hoitaa yövuoron ni sit meen töihin vasta tiistaina! JIPII!!!

:D

Nyt goijaa...hoh hoijaa...väsy on.

-emv ja james 12+4

heissan!

Mun olis tarkoitus tänään käydä hakemassa se possurokote. saa nähdä tuleeko oireita ja toivon sydämestäni että on oikea ratkaisu. Olin jo kertaalleen päättänyt etten sitä ota, mutta lähipiirin kaksi syöpätapausta sai mut muuttamaan mieleni.

Vietän tänään kotipäivää. Oon ollut aivan älyttömän väsynyt alkuviikosta ja viime yön kutisi kurkku ja on nenä tukossa. kurkku on jo parempi, mut nenä edelleen tukossa. Jäin täksi päiväksi lepäilemään ja menen sitten taas huomenna. Loppupeleissä aika vähän oon töistä pois ollut yleensäkään.

Hengästyttääkö teitä muita helpommin? Mä huomaan hengästyväni jo ihan siitä että puhun pitkään esim. asiakkaan kanssa puhelimessa, tai muuten vaan selitän jotain vähänkin pidempään. Hormonitko tuonkin saa aikaan?

Napsuneiti ja pallero 14+2

Moi täältä sohvan uumenista..

Tosiaan maanantaina oli migreeni jonka jälkeen alko oksentelu, kesti seuraavalle päivällä et vasta tiistai illalla sain syötyä. No siit alko sit kurkkukipu joka on pahentunu koko ajan ja eilen alko lämpö oleen 37, se on mulle aivan liikaa jo. 36,8 alkaa tuntuun et kipeeks oon tulossa. 37yli ei oo viel noussu onneks, nii ja eilen oli ripulia. No mies eilen mittas lämmön oli 38,5 ja parin tunnin pääst oli 36,1. Outoa. Nii ja sunnuntaina oltiin veljen luona käymäs niin siel veljentyttö nyt oksentaa ja ripuloi.. Mikä lie tauti menos ny :headwall: Työterveys ei vastaa, jos ei vastaa ennen kolmea soitan osastonhoitajalle et antaa päivän saikun ja katon huomen uudestaan tilanteen :headwall: Tämmöstä tänne.. Ainii, viel se.. Maha ollu tosi kipee nyt ja viiltoja ollu alamahas ja mikään asento ei oo hyväks, mikä lie. Kuulostelen ja soitan neuvolaan sit et onko normaalia jos jatkuu..

marjutti sanoit et on epätodellinen olo, tiedän tunteen. Mul oli kans ennen 12viikon ultraa sama tunne vaikka olin nähny muutama viikko sit et siel oli elämää ja sydän sykki. Nyt on taas olo et onko siel mitään kun ei tunnu potkuja eikä mitään niin mist tiän et siel on jotain?

ai, sain vau kirjalta alotuspaketin, ihana kirja tulis jossa saa kertoa vauvan alkuvaiheista. =)

Nyt takaisin tajuttomuus ja elokuva, kuutamolla mietin jos kahtois. Ainii, eilen katoin grayn anatomian ja itkin koko ajan. Voi kauhia mikä jakso, mies tuumas et se on vaan sarja ei se oikeesti kuollu. Ja pahensi vaan tilannetta kun mies tuli ja yritti lohduttaa, siin vasta hanat aukes :D

KyyneltenHymy ja PikkuPomo 14+5

Yhteistyössä