<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Moikka kaikille,

vähän laiskasti olen keskusteluun osallistunut, mutta tunnollisesti käyny päivittäin jutut lukemassa =) Huomenna menen possupiikille ja toivottavasti oireita ei tulisi siitä?

Minä hullu ostin sellasen doppler laitteen ja nyt olen kokoajan aivan paniikissa kun en saa vauvan sykettä kuulumaan. Laite on aivan p'aska, erilainen kun esikosta...siinä on sellanen pehmeä sensori, graco merkkinen ja siis aivan p'erseestä koko vekotin. Hulluinta on se, että päivittäin olen lähes 100 varma, että tunnen vauvan hentoja liikkeitä (=muljahduksia lähinnä). Esikosta tunsin varmaan 18+ viikolla joten tuntuu pikkasen epärealistiselta tuntea vielä niitä, ja kohtukin kun on taaksepäin kallellaan. Ja siis en tiedä taas mitä aatella, sykettä en saa kuuluviin mut tunnen muka liikkeitä? Ihan p'erseestä.

Eka neuvolalääkäri ja seuraava nlakäynti vasta vkolla 47. Ja sydänääniä en aio mennä kuunteluttamaan ennen sitä koska ne pitää mua nyt jo ihan friikkinä kun soittelen milloin mistäkin murheesta. Pahoinvointi loppu ku seinään sen ultran jälkeen, väsymys helpottaa jo vähän, mut tissit on arat edelleen.

Jep, tällasta marmatusta tänne :D

TT & Pingviini 13+1

Meillä tyttö alkoi tänä aamuna oksentamaan, valitteli et on maha kipeä ja sit alkoi yrjö lentää :( höh ja pöh
Toivottavasti menee pian ohi! Meidän piti yhdelle kaverille mennä kylään tänään, mutta jäi kyllä se kyläreissu sitten tekemättä, kun ei viitsitä tartuttaa.
Mulla itselläni oli aamulla lämpöä 37,1 en mä tiiä, nyt on ollut jo tosi pitkään lämmöt just jotain tollasta, et nostaako raskaus ruumiinlämpöä? Kun normaalisti lämmöt on siinä 36,4-36,5

Täällä alkaa pikkuhiljaa pahin väsymys helpottamaan, joinain päivinä oon ihan puolikuollut, mut nyt on jo päiviä jolloin pärjää mainiosti ilman päikkäreitä :)

Mulla on välillä tosi epätodellinen olo, kun ei tosiaan oo ultrassa käyty, ei ole sydänääniä kuunneltu, mitään muuta todistetta ei koko raskaudesta ole kuin ne kaksi viivaa raskaustestissä muutaman viikon takaa, tiistaille kun vielä odottaa niin on neuvolalääkäri jos sillon vaikka sitten kuulisi kohdun kasvaneen ja vaikka ne sydänäänet.

Äitiyshousuja en oo vielä ees harkinnut, farkut menee hyvin päälle eivätkä kiristä lainkaan :) ihan jees, kun mä en mitään valtavaa mahaa haluakaan, mut toisaalta sellanen vauvamaha on niiiiin ihana :heart:

tatomira ja itu 10+4

tatomira: Raskaus tosiaankin nostaa ruumiinlämpö ja ainakin siks mä palelen koko aika kun muut hikoaa (esim. nyt sisällä lämmintä 25 astetta ja mulla pääli- ja alusvaatteiden lisäksi villakerrasto ja silti palelee).

joku kyseli hengästymisestä... Mä hengästyn nykyään tosi herkästi ja sit mulle on tullu ahistuskohtauksia, tuntuu että happi loppuu. Esikoista odottaessa oli sama, mutta nyt vasta uusi nlatäti ehdotti että ensiviikolla nlalääkäriltä pyydetään resepti avaavaan lääkkeeseen - siis ilmeisesti astmalääke? Samalla mietitään joko mun tarttis käydä tiputuksessa, mä oon ihan valkonen ja paino alkanut putoomaan vaikka maha kasvaakin, pyörryttää ja on vetämätön olo. Mikään ei pysy taas sisällä, eilen oli tosin parempi päivä enkä oksentanut kuin pari kertaa, tänään on tullu jokainen suupala taas ulos...

Enään viikko+päivä ultraan :heart:

Lynxi & Masukki 11+3

No eilen sit alko iltapäivällä käsi (pistetty käsi) kipeeks, olkavarren koko lihas oli kipeä. Käden nostaminenkin tuntu tosi ilkeeltä. Sit illalla kotona rupes päätä hieman särkemään ja kuume nousi hieman. Parasetamolilla hoituivat pois. Tänä aamuna käsi vaan enään hellä. No mutta tollaset oireethan siitä saattokin tulla. =) Eli en yhtään ole huolissani.

Mä kans hengästyn nykyään aika nopeasti, pidän lyhyistä kävelylenkeistä mut nyt jo tuntuu et liian kovaa vauhtia mennään kun alkaa hengästyttää (sairastan rasitusastmaa, joten siksi en yritäkkään kävellä maratoonia ;) ). Ennen ei tollanen pikkunen lenkki ole rasittanut. Ja samoin jos joudun keskustelemaan pitkän tovin jonkun kanssa, niin siinäkin hengästyy.

Ihanaa, eilen alko satamaan lunta! Ja vieläkin tulee ^^ Tänään on kyllä taas pakko pieni lenkki tehä, ihan vaan ihastelemaan lumisia maisemia :heart:

Sain eilen äippäpolilta ajan helmikuulle, mut siin ei oo et miks? Sisätautilääkärin vastaanotto, ja sit viikkoa aikasemmin pitää käydä verikokeessa. Onks tää se synnytystapa arviointi?
Ei ole kyllä muistikuvaa että sisko ois käyny sellases ... Hmmm... Saattaa olla kyl et muisti temppuilee..

Jees, mutta hyvää päivänjatkoa muille! Lähden ulos virkistymään!
Miikulainen ja rääpäle 12+2

emv
Hei naiset!

tatomira: täällä toinen vakuuttelu vielä siihen, et raskaus todellakin nostaa useimmilla ruumiinlämpöä ja monet palelee tosi rajusti.

Voi lynxi sun olotila kuulostaa tosi kurjalle. Avaava lääke on tosiaan astmalääke, jota käytetään yleensä tarvittaessa. Mulla on kans sitä ollu jo useamman vuoden ihan vaan flunssien takia. Mulla ei siis ole astmaa, mut keuhkoputket niin ahtaat ja kun flunssassa vielä turpoaa niin ei meinaa henki kulkea. Toivottavasti sä saat apua pian tohon olotilaan, ehkä tiputuksen jälkeen sulla ois ainaki enemmän voimia. Onko sulla ollut vatsan suojalääkettä tms käytössä? Mulle oli rajujen pahoinvoitejen aikaan siitä&levosta paljon apua. Sanoivat myös et jos raju oksentelu vaan jatkuu ja jatkuu niin lopulta vatsan limakalvot on niin huonos kunnos ettei se oksentelu siksi lopukkaan. Ja siksi siis ne suojalääkkeet.

Possurokote
: väliaikatietoja: eilen siis iltapäivällä otin piikin eikä vieläkään muita oireita kuin käden arkuus pistosalueen läheltä ja kun käden nostaa ylös ni sattuu.

Miikulainen: Täälläkin iloitaan lumen tulosta! Eilen oli illalla paljon valoisampaa ajaa töistä iltavuoron jälkeen kotio kun oli valkoista! Aaah, kyllä lumien tulo on ihanaa! Tekis mieli mennä telmimänä pihalle ja varmaan mennäänkin.

ON: Ihanaa enää yövuoro ja sit alkaa vapaat ja miehen kans yhteiset vapaapäivät! Huomen mennään kuuntelee roots reggaeta! Jipii!

Voikaa hyvin,
-emv ja james jessenpoika 12+5 :heart:

Alisa kyllä mulla tuntuu alavatsalla painetta ja sellonen pallero, vähänku olis kokoajan pissarakko ihan täys, sen takia useimmiten mahalaan makaaminen ahistaa jotenki.

Vau-paketti voi minäki ootan sitä jo, kaverilla oli se ja siinä oli kaikkia kivoja kirjoja =)

nuo neuvolasta saadut on jo luettu moneen kertaan.. :D

tatomira mulla myös lämmöt 37,1-37,2 ollu jo kauan, eli kyl se raskaus nostaa ruumiinlämpöä.

kohta possurokotetta hakemaan.. vielkin se vähän mietityttää mutta kun se on nyt sitte kuitenki aika vakava tauti mitä ilmeisemmin niin eipä sitä uskalla jättää ottamattakaan, meinasin samalla kysya et ehtiskö ne pikaseen kuunnella vauva sydänääniäkin! :heart: sais tää epäileväinen mamma taas muutamaks päivää varman olon :D

marjutti ja masuvauva 14+3 :heart: :heart:

Pakko kertoo oma toilailuni tosta vau-kirjakerhosta....en todellakaan tajunnut kun laput täytin ja postiin laitoin et sitouduin johonkin kirjakerhoon. Iso yllätys oli kun postilaatikossa oli paketti ja lasku plus maininta seuraavan erän kirjoista, jotka olisi pitänyt tajuta peruuttaa jo ennen tämän erän laskun tuloa (ihmeellistä toimintaa kun ei edes tiedä mitä on tulossa ni pitäis perua )...no kait ne olisi saanut palauttaakin. Peruin kyllä samantien sopimukseni koko kirjakerhoon. Se on kyllä tosiasia et sieltä tulevat kirjat yms tavara on oikean ikäisille suunnattuja, mut.....kannattaa tosiaan tutustua ehtoihin ennen ku liittyy mihinkään (huomautus lähinnä miulle itelleni ;) ).

Pilkkuliini 14+0

juu en ole ajatellut liittyä mihinkään kirjakerhoon ainakaan ennen kun lapsi on niin iso että ymmärtää mitä sille luen =) oli kyllä ihmeellistä toimintaa..... hei miten on kuinka moni ottaa äippäpaketin? mie ainakin aijon ottaa sen odotan innolla että koska sen sitten saa neuvolassa tilata... ilmeisesti ei vielä moneen kuukauteen saisinpa mallin 2010..... entä mitä mieltä olette noista muista hankinnoista aijotteko ostaa kaikki uutena? mie ajattelin että en osta hoitopöytää kun voin ostaa koneen päälle sen pehmusteen kuiten niin vähän aikaa sitä käytetään mitä olen muilta kuullut.... tieten kun on ensimmäinen tulossa niin sitä ajattelee olis ihana saada kaikki uutta mutta en usko että talous antaa myötä sellaseen....
kertokaa ihmeessä omia ajatuksia!
10+4

Mulla on tänään ollu kanssa tuo kauhea pahoinvointi rokotteesta. Onneksi nyt menossa ohi.... Ja sit tuli hirveä väsymys ja sitä kättä särki kyllä tosi kovaa. Siihen särkyyn jouduin särkylääkettä ottamaan. Mut kaipa nyt oireet alkaa helpottamaan :whistle:

Me otetaan äippäpaketti ja uskon että saadaan se 2009 mallin, esikoisella oli la. heinäkuussa 2008 ja saatiin vuoden 2007 paketti silloin. Ne vaan on aika reiluja ne vaatteet siinä että täytyy muutenkin panostaa, tyttö-vaatteita meillä kyllä löytyy pieniäkin vielä kun en pois ole heittänyt. esim. Äippäpaketin haalari vm-07 on kokoa 68 ja mahtuu nyt esikoiselle joka käyttää koon 80 vaatteita. Kaikki muutkin tarvittavat on melkein jo esikoiselta tallessa, täytyy nyt vain miettiä ostetaanko toinen pinnis vai siirretäänkö tyttö jo "isojen" sänkyyn... Sisarusrattaita oon harkinnu ja turvakaukaloa, kaukalon ainakin ostan uutena - siitä en tingi yhtään. Ja sähkökäyttöinen rintapumppu olisi kanssa listalla, esikoisen aikaan kun lypsin käsikäyttöisellä n.1l päivässä pakkaseen ekat 6kk niin kädet siinä väsyi ja jos nyt tarjontaa on samaan malliin niin kunnon sähkökäyttöinen on ihan pakko saada.

Vau-kerhosta Liityin siihen kun esikoinen oli vielä mahassa, en ikinä tullut saamaan aloituspakettia mutta reilu 6kk kyllä otin vastaan kirjapaketit ja olen ollu niihin todella tyytyväinen, tosin neiti lukee älyttömän mielellään niitä että pulassa oltais jos niitä ei tarpeeksi olisi...

Meillä tyttö alkoi nyt hylkimään rintaa (vai selitinkö mä jo tätä täällä?), tosin osasin sen arvatakkin kun usein raskaus muuttaa maidon makua ja vielä kun on tää pahoinvointi niin se alkaa vähenemäänkin tietysti kun ei ole mistä tuottaa. Onneksi luotan siihen että masukki saa tarvitsemansa, mä ite kärsin sit ravinnepuutoksesta - näin ne mulle esikoisen aikana selitti kun tipassa makasin...

IhaNainen
Tervehdys täältäkin!

Mulla oli eilen "eka" ultra, mies ei päässyt kun oli töissä, mutta on kyllä ollut kuvista tohkeissaan. Oli ihanaa nähdä pikkuinen vipeltämässä, ja kätilö oli tosi mukava. Kehui vauvaa kamalasti, eikä olis itsekään malttanut lopettaa sen seurailua. Massussani kasvaa kuulemma täysin oppikirjan mukainen, pitkäsäärinen ja sopusuhtainen vauva. Niskaturvotuksen tarkkaa määrää en muista, mutta oli kuulemma normaali. Samalla otettiin verikokeena se downin syndrooma-testi (en muista sen nimeä) ja saa nyt nähdä koska sen tulokset tulee. Kohtu on kuulemma hyvin edessä, ja se kuulemma selittää sen, et mun vatsa näyttää nyt jo melko isolta jasen et oon ihan alusta asti joutunu ramppaa kaiken aikaa pissalla.

Eipä tällä hetkellä oikein muita uutisia oo ollu, niskakivut on saatu hallintaan ku oon jumppaillu ja venytelly, mut pahoin pelkään et ne tulee viel palaamaan, kävin meinaan eilen ostamassa isommat rintsikat, kokoa 70G!! Saa nähdä kauanko niihin mahdan mahtua, tähän mennessä on joutunu ostaa 3vkon välein isommat liivit. Nyt lähden viemään meidän haukkuja ulos, toinen on aivan haltioissaan ku tui lunta, ja toinen on lähinnä sitä mieltä et hän vois alkaa sisäkoiraksi. :D

Mulle kans laitettiin eilen sikainfluenssarokote. Käsi tuli kipeäksi ja yöllä aina heräsin jos käännyin kipeän käden puolelle. Tänään oon ollu niiiiiiiiiiin väsynyt. Varmaan ens yönä samanlaista, kun kipeä on edelleen.
Aamulla oksensin aamupalan. Kai tämä johtui rokotteesta, kun en ole aiemmin aamulla oksentanut. Ja tänään lähdin töistä jo kahdelta, kun oli niin huono oli. Kävin sitten kotona nukkumassa päikkärit ennenkuin hain lapset hoidosta. Ja päiväkodilla on yhdestä ryhmästä 8 lasta pois.... Yhdellä varmistettu sikainfluenssa. :(

-lypy 11+5

Mulla tää nuorin täyttää 1v ja ollaan oltu aika kauan vau kirjan jäseniä, siitä kun ne odotusaikana laitoin postii ne näytepakkauksen paprut ja tyytyväinen olen ollu, kk hinta ei oo ees kovin paha ja poika tutkii kirjoi todella paljon.

Täällä väsymys menny totaalisesti yli... aamulla ei kyllä naurata kun töihin tarvis mennä. En kyllä silti muista koska viimeks oisin näin kauan jaksanu valvoo :) .

Hengästymisestä on ollu puhetta. Mä oon kanssa huomannu että selvästi hengästyn helpommin eikä tosiaan johdu mistään huonosta kunnosta kun kävin juoksees ennen tätä odotusta säännöllisesti. Jaksan yhtä hyvin kun ennen mutta rupeen helpommin puuskuttaa. Juosta en oo enään aikoihin pystyny kun tuntuu vaan kurjalta massussa.

Äitiyspakkaus otetaan kun se rahasumma vastaavasti on niin pieni. Ja se on niin ihanaa kun oottaa sitä pakkausta ja saa hipelöidä niitä uusia kamoja. Musta se vaan niin kuuluu siihen odotukseenkin :D . Mä oon jo laskeskellu koska tulee viikot täyteen et saa laput lähettää etiäpäin :saint: .

Hannah, mukavia ultrakuulumisia.

Rokotteesta oon kuulostellu miten erilailla kukin siihen reagoi. Toisilla tulee voimakkaat reaktiot ja toiset selvii tosi vähällä. Itellä kävi tuuri ja pääsin vähällä.
Ollaan jo miehen kanssa puhuttu että kun aika vaan koittaa niin esikoinenkin sais possupiikin. Meilläpäin ei onneks vielä mitään hirveetä epidemiaa oo. Toivonkin että ite kerkeis saamaan sen suojan ennen epidemian puhkeemista.

Nyt kuitenkin suunnistan nukkumaan kun huomenna raskas päivä tiedossa, öitä :wave: .

Selis ja "mötkäle" 10+2

Huomenta.. Täällä kanssa yksi väsynyt :( En oo tännekään jaksanut kommentoida, lukemassa oon käynyt kyllä päivittäin. Hemppa ei oo vissiin vielä kääntynyt nousuun kun on tää olo tämmönen, ei ihme vaikka olis tippunukkin. Juuri ja juuri jaksaa töissä käydä ja siinä se onkin, kohta alkaa jo ahdistamaan neljän seinän sisällä kökkiminen, mutta jospa sitä viikonlopun vapailla saisi jo voimia kerättyä, ei nää 7 päivän putket ole kyllä enää meikäläistä varten :kieh:

Mäkin hengästyn herkemmin. Ei mulla mikään huippukunto oo koskaan ollu, mutta aina siis esim kuljen rappuja enkä hissillä ja nyt kolmanteen kerrokseen kiipeäminen yksi päivä oli tosi hidasta.

Äitiyspakkaus otetaan, meillä kun ei ole mitään. Eilen kaupoilla miehen kanssa ensimmäistä kertaa käytiin ihailemassa vauvan vaatteita mutta vielä ei ostettu mitään, jos sitä rakenneultran jälkeen sit.. Mäkin toivon että sais isommat tavarat (esim pinnis, turvakaukalo tietenkin, vaunut ) hommattua uutena, jäisi sitten toivottavasti kohtuullisen hyväkuntosta tavaraa sisarusten käyttöön, sikälimikäli lapsia meille lisää suodaan.

(.) Painajaiset valvottavat täällä, kolmena yönä tällä viikolla olen nähnyt ihan kamalia keskenmenounia. Eikä asiaa auta se, että vatsanseutua on alkanut muutamana päivänä nippailla taas. Ei mitään särkyä, ja toden näköisesti onkin kohdun kasvusta kyse, mutta sairas mielikuvitukseni.. Vieläkään en halua "ulkopuolisille" raskaudesta huudella, monta kaveriakin on tietämättömiä. Töissäkään en saa aikaiseksi kertoa, vaikka meillä mainio porukka onkin. En vaan halua puhua tästä muuta kun harvojen ja valittujen kanssa :D Isänpäivänä kerrotaan mun isovanhemmille.

Ai niin, rokotteesta mulla ei tullut muita sivuoireita kuin se käsisärky n. 3vrk, mutta tiedän paljon jotka ovat olleet töistä pois kuumeen takia. Possunuha rantautui meillekin, vaikka vielä ei kuulemma epidemiasta voida puhua..

A-L-M 14+4 :heart:

Mä edelleenkin tiedän yhden kaverin kaverin jolla ollut sikaflunssa, vieläkään en osaa panikoida just sen takia kun ei lähipiirissä ole ollut. Vai olikohan sillä mun serkullaki se? No, joka tapauksessa, tosi vähän tartuntoja mun lähipiirissä.
Kaipa sitä rokotetta täytyy miettiä tolle vanhemmalle lapselleki, en tiiä :ashamed:

Tervetuloa Kleio :flower:

napsuneiti:
Täällä myös hengästytään jo :eek: Itseasiassa jo pidemmän aikaa olen huomannut että iltasadun lukeminen kyttyrässä tyttö sylissä niin on tosi raskasta :/ Vähän väliä joutuu vetää oikeen kunnolla pitkään henkeen.

Äitiyspakkauksesta:
Jostain kuulin että kaksosista saisi kolme pakkausta, jos näin on niin otetaan yks pakkaus ja loput rahana! Pakkauksesta haluan lähinnä peiton ja makuupussin.
Ja muuta hankittavaa tuli aika paljon lisää, vaikka kaikki vanhakin on vielä tallessa joten tuskin ostetaan uutena kaikkea :whistle:
Auto, turvakaukalo, sitteri, rintareppu, syöttötuoli, hassua kun kaikki on edellisiltäkin tallessa mutta silti joutuu ostamaan :)

Mulla on edelleen niitä alavatsakipuja joista valitin viimeksi. Ke soitin niistä neuvolaan ja eilen äitiyspolille, kukaan ei oikeen tiedä mistä johtuu mutta kaipa se rasituksesta on?
Soitan vielä kerran tänään neuvolaan ja kerron.
Pidin sen takia tänään vapaapäivänki kun eilen koski niin paljon. Kurjaa :(
Liikkeitä saattaa tuntua tökkäisy sillon tällön mutta kun iltaisin kuulostelen niin ehkä jotain pientä möyrintää tuntuu? Mutta en siis vielä oikeasti tunne liikkeitä, kaipa ne tässä kohta..
Maha on julmetun kokonen :ashamed:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 13+5

Tulin vaan piipahtamaan ja lukemaan uusimmat kirjotukset.
Sekä kertomaan, että veriseulannan tulokset tuli meille tänään, ja kaikki hyvin. Ei suurentunutta riskiä downin oireyhtymästä yms. Ihana piristys päivälle.

Äitiyspakkaus otetaan, paljon suurempi ilo siitä meille kuin siitä rahasummasta.

Nyt on siskontytön 2v synttäreille leivottu makea ja suolainen piiras. Nyt olis sit viel pyykkien nostoa ja vaatekaapin siivouksen viimeistelyä. Keräsin tänään "kesävaatteita" ja tiukkoja vaatteita pois kaapista, varastoon. Ja samalla tuli yks hylly tyhjäks, jos sinne keräis sitten vauvan vaatteita, kun niitä alkaa tulemaan kavereilta yms.. :)

Illanjatkoa! :)

Miikulainen ja rääpäle 12+3

Mä kävin neuvolassa tänään keskustelemassa vatsakivuista mutta enpä tullut yhtään sen viisaammaksi. Ilmeisesti alkaa vaan kroppa pragaa :whistle:
Pitäis alkaa hirveesti jumppaa ja anto mulle jonkun fysioterapeuttilapun, pakko jotain tehä muuten menetän selän :'(
Mut sydänäänet kuunneltiin samalla ja molemmat kuului hienosti ja vahvoina :heart: :heart:
Nytty oli alhaalla oikealla ja syke noin 150 ja mytty oli vasemmalla ylhäällä ja syke noin 140. Ihanaa!
Nyt täytyy vaan yrittää nauttia, niiltä osin kuin voi. Seuraava ultra 21.12. ja neuvola varattiin edelliselle viikolle, eli pitkä aika kun kukaan ei tarkistele ollenkaan. Mutta liikkeitä alan toivon mukaan tuntea ennen noita niin ei tarvitse hermoilla mitä nyt teen ihan luonnostaan :D
Hemo oli 124.

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 13+5

tsirppi Mukava kuulla, että olo alkaa olemaan parempaan päin. :)

kleio Tervetuloa mukaan :wave: Sullahan viikot hyppäs reippaasti eteenpäin :D

Napsuneiti Täällä yks, joka hengästyyy tooosi helposti :/

Lynxi sulla on kyllä hurjaa toi pahoinvointi :hug:

tyttö Mää ainaski aion ottaa äippäpaketin :) Hoitopöytää ei aiota ostaa, koska meillä on sellanen soppeli tila kylppärissä, mihin voi laittaa hoitoalustan. Kaverilla oli hoitoalusta pesukoneen päällä ja toimi tosi mukavasti.

Hannah sullahan on jo hyvän kokset liivit :D titaa mies tykätä :whistle: ;)

ALM Meilläkin olis tarkoitus kertoa isänpäivänä isovanhemmille :D

BTL Kurjia nuo vatsakivut :hug: Itellä melkein päivittäin menkkamaista juilintaa :/ Onnittelut ihanista sydänäänistä :heart: :heart:

talvicci kiitos!! :hug: Kiva, että joku on kiinnostunu munkin odotuksesta :heart: :heart:

(.) Eilen oli tosiaan se pitkään ja kauan pelätty np-ultra. Onneksi siellä oli kaikki hyvin, hippu vastas viikkoja (yhtä päivää enempi) eli mää poksun sitten aina tiistaisin vanhan keskiviikon sijaan :D (tarkkaa) La:ta ei luonnollisesti lähdetty muuttamaan. Nt oli 1mm enkä sitten mennyt veriseulaankaan. Meidän hippu oli ultran ajan sikeässä unessa eikä kiusaamisesta huolimatta meinannu herätä ollenkaan. Onneks sitten lopuksi nähtiin hieman liikehdintääkin. Saatiin 5 kuvaa mukaan :heart: Nyt voin huokaista ainakin hetkeksi helpotuksesta ;) :whistle:

Yhteistyössä