<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Nöhvi
Omppuf: IHAN MIELETÖNTÄ :heart::heart::heart: Olipa mukava tulla lukemaan näin mahtavia uutisia!! Siis ihan tosi tosi tosi paljon onnea ja tarrasukkia :) Ja testikuvia odotellessa :D

Oviksen tuntemisesta: Mulla vaihtelee kyllä tosi paljon. Tosi usein kyllä nyt esikoisen jälkeen on ovikset olleet superkivuliaita. Siis semmoisia että melkein joutuu särkylääkkeitä napsimaan. En muista että olisi ollut tällaisia ennen esikoista?

alley: tervemenoa piinailijoihin :) Toivottavasti pian perässä :)

Meaminnis: noo kuulostaa kyllä turhauttavalta :( Toivottavasti menkat ei nyt kuiteskaan alkaisi, vaan siellä olisi kyytiläinen matkassa!

Saliiina: tsemppiä piinailuun ja uniongelmiin! Meillä on vetänyt esikko ihan läskiksi nukkumaanmenon ja se meinaa jo haitata tätä "projektia".. ei hirveesti jaksais heilutella peittoja kun on 2,5h nukuttanut lasta ja kello on vaikka kuinka kun pääsisi asiaan..

Lilleri: pahoittelut :hug:

Tiudeliini: älähän vielä luovuta, testionnea :)

Tervetuloa Kiia81 :wave:

MyDream: Voihan nega :( Toivottavasti seuraava testi on jo positiivinen :)

Meliah: sielläkin päästiin jo kymppipäiville, ei kun ovista odottelemaan :D

Aura: koska plussasit esikoisesta? Aika isot dpot jo sulla :O Joillainhan nousee tosi hitaasti hcg, joten koskaan ei voi tietää mitä seuraava testi tuo tullessaan.

Elsiliini: Ei varmaan yhtään harmittaisi vesiselvä junhannus :D

on: onko joku nähnyt mun ovista kuleksimassa jossain? Jos on, niin lähettäkää pliide tähän suuntaan ;) Joo, hukun limaan mutta ovisplussaa ei vaan kuulu. No kaippa se sieltä taas..
 
Noniin nyt innostuin sitten... :popcorn: Tein uuden testin tuossa äsken, kolme tuskallista tuntia pidäteltyäni. Tässä kuva:
Aijaa.com - haamujako?
Aijaa.com - 10322123 testin herkkyys 25 mlU/ml

Salliina: Mulla juili alamahaa kanssa oviksen jälkeen jokusen päivän :)
Elsiini: Ovisaikana voi myöskin turvottaa (joillakin) :) Toivottavasti tärppää
Nöhvi: Lähetän O:n sinne jos nään! :)

Tästä kierrosta: Meillä oli käytössä clomit toista kiertoa annostuksella 2tbl kp3-7. Folliultrassa kp 11-12? näkyi kaksi folliikkelia (näin kait niistä sanotaan?) Molemmissa muniksissa yksi. Tämä oli ihan tavallinen stressailukierto, ilman greippiä, vitamiineja tai muuta ja jalatkin taisi olla melko pian seksin jälkeen maassa. Taisi olla semmonen oikee käänteispsykologia- kierto :D Tuuripeliä, ja arvatkaa tunnenko oloni onnekkaaksi? Kumpa saisi mahdollisimman monta teistä kanssa kiskottua plussajunaan :heart:
 
NiQ
Salliina Terolut on just se ihmeaine (eli keltarauhashormonivalmiste) , jolla pitäis saada tämmönen megakierto katkeamaan, ja sit jatkossa sitä vedetään mun tapauksessa kp15-24 ja aina vikan pillerin ottamisen jälkeen pitäis ne menkat alkaa pian (ellei oo raskautunu). Ja näitä määrättiin mulle kolme satsia, sitä pidempään ei vissiin suositella käytettäväksi peräkkäin jos on aikomus raskautua. Tolla keltarauhashormonilla olis niin ku tarkoitus huijata kroppa tekeen silla luomunakin lyhempiä kiertoja. Tosin kaikilla se ei onnistu ja sit alkaa taas kierrot venyyn kun on teroton kierto. Jollekin sitä määrätään myös liian lyhyisiin kiertoihin ja välitiputtelu-ongelmiin :)
 
Omppuf, kyl mun silmät näkee siel haamulaisen kurkkimassa :heart: Ja iltapissistä ja 3 tunnin pidätyksellä! Vaadimme uutta testiä :LOL: :popcorn:

Ja Tiudeliinillä kans! :heart:

Kesäkuusta tulee hyvä kuukausi arvon naiset :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Niin hienoo!! Täällä haamuillaan urakalla tai musta omppuf ja tiudeliini molemmilla oli jo kuvissakin selkeesti näkyvät selkeet viivat!! Sitte vaan viivojen vahvistumista ja helmikuisiin odottajien puolelle <3

Oon NIIN ilonen, että täältä tulis muitakin perässä odottajiin!!
 
Tiudeliini: Kyllä minäkin tuossa haamulaisen nään! Viivalle vahvistumista :)

Tänään aamulla testattu pikkusen vahvempi, mies oli varmaan yhtä epäuskonen kun minä. Kauan tuijotteli testiä ja kyseli "miten usein nämä näyttää väärin?". Onnellisia ollaan! Kyllä mut uskaltaa varmaan siirtää plussanneisiin
pääseehän sieltä takasin.. Ja suuri kiitos onniteluista :heart: Laskettu aika olis 17.2.2013 nyt menossa 3+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja Salliina85
Hellurei!

Tulin vaan kurkkaamaan pitkästä aikaa, jos enää muistatte mua.. :ashamed: Lueskelemassa oon käyny aina välillä. Täällähän on tullut plussia sitten ihan hurja määrä, ihanaa! :heart: Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille ja muille isot tsempitykset. Saa nähä millon meillä alkaa yritys. Minulla kuume senkun nousee. Nyt isäntäki on jo alkanu välillä miettimään ääneen, että milloin olis sen toisen aika, jes! Toisaalta jännittää ihan hurjasti. Olis se vaan niiiiiiiiiiiin ihanaa kun tuolla masussa olis pieni ihmisen alku... :) No, mutta hyvää kesän alkua kaikille, toivotaan että ilmat lämpenee pian. Katotaan jospa minäkin pääsisin pian listoille takasi.

Paljon plussatuulia puhaltelen!! :whistle:

-Pauki
 
siis mä tulin vaan onnittelemaan omppuf.ää:flower::flower::flower::hug: aivan mahtavan paljon onnea!! :)

(.) itellä tais käydä niin et ovuloinkin vasta eilen ja vikat talletuykset tehtiin lauantaina joten tää kierto tais mennä ohi. Se tosin ei haittaa nyt mitään sillä se tietää mahtavia juhannusbileitä :) jääkylmiä votka-sprite drinkkejä ja lämmintä grilliruokaa ihanilla salaateilla höystettynä:D oih! tulispas jo se juhannus!
 
Tiudeliinille onnittelut myös selvästä plussasta! :heart: Nyt sinulle ja Omppuf:lle paljon tarrasukkia että pienet pysyy matkassa. Toivottavasti päästään kaikki teidän perässä.

Omppuf Sulla on aika hyvä lasketun päivä. Yhdellä jos menee yli niin sais saman synttäripäivän kuin mulla :)
 
Tiudeliina Onnea!

Mä täällä jatkan ihmettelyä. Ei vieläkään menkkoja ja nyt ei edes yhtään rusehtavaa mukana :confused: Tissit turvoksissa ja alavatsan jomotteluja jo monta päivää. Mitä se vuoto sitten oli muutama päivää sitten?? Voi että kun rupesi mielikuvitus nyt laukkaa ja kohta taas sitten petytään :ashamed: Tänään siis 27/28.

Siis raskauden mahkut on kyllä niin olemattomat, en saanut kunnon viivaa ovistikkuun ja seksi ei edes harrastettu oletettuina ovispäivinä...

Pari viikkoa on ollut kyllä hirveä väsymys mutta oon laittanut sen vaan stressin piikkiin. Nyt mulle tuli paha olokin mutta taitaa vaan johtua nytä tästä jännityksestä :LOL:

Kai se on illalla testattava niin saa taas ajatukset muualle tästä hommasta :O
 
Aamulla tuli tällästä tikkuun. Viiva siis vahvistunut jonkun verran.



Voin kertoa oireista sen verran, että ei tisseihin satu yhtään. Alaselkä vähän kipeä ja jotenkin vähän kipeänheikko olo. Päänsärkyä oli aamulla hiukan, pissittää vähän väliä.
Eipä oikeastaan muita oireita.

On se vaan ihmeellistä, kai sitä voi olla sit raskaana ilman niitä klassisia oireitakin :D..

Toivottavasti pysyy matkassa.
 
Tiudeliini: Onnittelut! :):heart: Millon sulla olis LA? :) Varmaan aika lähellä mun?
MeaMinnis: Kuulostaa erittäin samanlaiselta mitä mulla oli! :) Kyllä sinä uskallat testin tehdä! <3
Taikamaailma: Pahoittelut mahdollisesta huonosta ajoituksesta :/ Ihmeellisen hyvin sinä sen otat :eek:
NiQ: Joko sinä kuurin söit? :) Onko tapahtunu mitn muutosta?

Yllättävän nopeastihan tämä tuli :eek: Ehkä oon vaan shokissa, en oo tajunnu tätä vielä ollenkaan. Mies otti heti tilaisuudesta vaarin ja lähti hakemaan meille farmari-autoa :D:D Se on sitä kinunnu vuosi tolkulla ja mä oon ollut vastaan, nyt siis huomasi keskittymiseni herpaantuvan ja käytti tilaisuuden hyväkseen. :D:D HUhhuh! Lääkäri soitti ja onnitteli positiivisesta verikoetestistä. Mua pelottaa niin että melkein paskon alleni (sori ikävä mielikuva).
 
Osaakohan joku auttaa? Mulla on nyt kolmena päivänä tullut pikkuisen rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa. Pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin eli sellaista tiputtelua. Sunnuntaina ja maanantaina oli kipuja oikealla puolen ja sellaista täälläkin kuvailtua limaa viikonloppuna ja kiertopäivienkin mukaan voisi olla ovulaatio. Eli voisiko tämä vuoto liittyä ovulaatioon? Epäilen, että Ennen ei oo ollut. Tosin muutkin "ovulaatiomerkit" oli nyt jotenkin selvempiä kuin koskaan mitä muistan. Onko muilla vuotoja ovulaatio-aikaan? Pelottaa, että hormonit jotenkin sekaisin, kun tällaista ei oo ennen ollut : /

Onnea plussanneille:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hjannah, toi tiputtelu oviksen aikaan taitaa olla melko tavallista. Itelläni ei muistaakseni koskaan oo sellasta ollut, mutta monilta oon kuullu että sitä esiintyy. Ja kipuilu selkeesti toisella puolella ja toi limailu viittais kans ovikseen. Eli oo ihan huoleti vaan! Toivottavasti ehditte hyödyntää oviksen! ;)
 
Onnittelut Tiudeliini ja Omppuf!!! :flower:
Ja kiitokset tervetulotoivotuksista! Tänään alkoi mulla kunnon vuoto eli kp 1/26-28, yk 2 Kiva että kierto pysyi ns. normaalina, ennen pillereitä oli samanpituinen. Nyt siis ekat menkat pillereiden jälkeen. Ei auta kun suunnata ajatukset uuteen yritykseen, onneksi tärppipäivät sattuvat olemaan ilmeisesti ennen juhannusta, ei ole varmaan mahdollisuutta reissun päällä kauheesti peittoja heilutella.. :) Nyt en ota vielä ovistikkuja mukaan peliin, ehkä ensi kiekalla sitten.
Muille kertomisesta.. Keskenmenoja kokeneena kynnys kertomiseen nousi taivaisiin, ei siis olla puhuttu tästä yrityksestä (josta voi tulla taas piiiiiiiiiiitkä..) Ja kun esikkoa odotin niin silloinkin jätin kertomisen kaikille mahdollisille, jotka eivät asiaa omin silmin huomanneet, vasta rakenneultran jälkeen. Töissä paita on sen verran väljä että pitkälle pötkin ennenkuin ensimmäiset tarkkasilmät asian ottivat esiin. Osa tajusi asian vasta kun aloin äitiyslomalle jäämisen vuoksi hommia eteenpäin delegoimaan. :D Aurinkoista päivän jatkoa kaikille, isot peukutukset jännäilijöille!!! :heart:
 
Omppuf, mulla olis laskettu aika vau:n raskauskalenterin mukaan ainakin 20.2 :) !

En mäkään kyllä voi uskoa tätä. Mä luulin, että tällä kertaa yrittämiseen menis ainakin muutamia kuukausia tai jopa vuosi. Pahimmassa tapauksessa luulee, ettei koskaan tuu raskaaks.

Huvittaa, kun ei mitään oireitakaan lähes oo. Ei oo tissitkään kipeet.
 
Tiudeliinille ja omppuf:lle tuhannesti onnea viivojen tummumisesta!!!! :D :flower: jotenkin sitä ei vaan jaksaisi/malttaisi odottaa, että pääsis itsekin kokemaan noita hämmentävän onnellisia olotiloja! =)

ON: tänään olisi vuorossa toinen kerta menkkojen jälkeen, eli jtp-taktiikalla yritetään jatkaa. ovis olis tod.näk. sitten tuossa alkuviikosta, että sinne asti nyt pitää jaksaa seksutella tiiviisti ja vähän ehkä ylikin, varmuuden vuoksi. ;) juhannuksen jälkeen pitäis sitten menkkojen taas alkaa...jos malttaa olla juhannuksen testaamatta. katotaan oviksen jälkeen mitkä fiilikset. viime kierrossa oli niin varma tunne, että ei tärpännyt. toivotaan, että pessimistisyys väistyy oviksen tullessa. :)

onpa ollut ihanaa ja motivoivaa kun on tullut plussauutisia! lisää lisää lisää!!! :D
mulla menee muuten kp:t ihan tän kuun päivien mukaan, eli tänään 7.6 on kp 7. pysyy ainakin hyvin kartalla. ;)
 
Kertomisesta vielä. Me ei olla kerrottu tästä yrityksestä kenellekkään. Ensimmäinen raskautemme päättyi keskenmenoon rv 18+:'( ja poikamme raskaudesta ei kerrottu oikeastaan missään vaiheessa kuin ihan lähimmille. Rakenneultran jälkeen en enää niin yrittänytkään peitellä, mutta hissukseen oltiin. Nyt kerrotaan vasta jos jotain kerrottavaa jossain vaiheessa toivottavasti on!

Voi kunpa tää nyt ois sitä ovulaatiovuotoa!! Vuotoa tulee oikeastaan vain aamulla ja silloinkin ihan vähäsen, niin tuskin tää nyt (toivottavasti) hirveän vakavaa on. Papakin on otettu tammikuussa ja oli puhdas.

Niin ja todennäköinen ovulaatio hyödynnetty ;)
 
Tiudeliinille ja omppuf:ille suuren suuret onnittelut!! :) Ihanaa,että pitkänmatkan kulkijoitakin on jo plussannut. Paljon tarrasukkia vauvoille <3 Muutkin plussatkaa pian,ja tehkää jonkin sortin plussaennätys ;) Tiuhti:llekin onnittelut <3
 
Viimeksi muokattu:
Tiudeliini ONNEA! :heart:

Ja Omppuf; ONNEAONNEA aivan miljoonasti. :heart: Ihan superihania uutisia löytyi, kun tulin kurkkimaan, olen valtavan onnellinen puolestasi.

Kovasti plussatuulia muillekin, tyhjäksi se lista sieltä! :whistle: :D

).( Mä menen maanantaina ultraan kurkkimaan masuun. Jännittää jo nyt niiiin paljon ,vaikka positiivisin mielin tätä raskautta elelen.

diiselikissa rv6+6:heart:
 
NiQ
Bambinalta pitää ihan uteliaisuuksissaan kysäistä että minkälainen tuo jtp-taktiikka on? Mulla on tainnut mennä ihan ohi...

omppuf Kiitos kysymästä, täällä ei sitten niin mitään ihmeitä. Eilen viimeinen teropäivä, nega varmuuden vuoksi tehtynä kun olisi lauantaina aikomus viihteelle :p Mahtava juttu nuo verikokeidenkin tulokset! Nyt sä voit olla niiiiiiiin raskaana! :)

Hjannahille pahoittelut koetusta keskenmenosta :hug: Noin suurilla viikoilla on varmasti huokaissut helpotuksesta kun on isommat keskenmenoriskiviikot jo ohi, vaikka totta kai keskenmeno tuntuu aina pahalta :( Äh, onpas kökösti selitetty, mutta varmasti sitä ottaa seuraavatkin raskaudet varauksella sinne puoliväliin saakka ja ylikin.
 

Yhteistyössä