<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Tiuhti WAU!!! Niin suuret onnittelut täältä :heart::heart: Sä annata toivoa meille pidempää tahkoaville!! Onnea odotukseen ja tuu nyt välillä moikkaa meitä täällä :wave:

Omppuf Jos säkin olet nyt raskaana niin herranjestas! Peukut pystyssä ollaan :popcorn:

Mä täällä olen hiljaiseloa vietellyt vaan. Ei ole jaksannut kirjoitella. Tää kierto on ollut vähän hiljaista tuon yrityksen kanssa, ja vaikka tikuttelin ovistakin pitkästä aikaa, niin ihan tasavahvaa viivaa en mielestäni saanut (melkein samanvahvuinen kyllä). Että mistä tuonkin nyt sitten tietää.. mulla jotenkin olo että ovista ei valttämättä edes tapahtunut ja sen puolesta puhuu että tänään kp25/28 ja tänään tuli punaista paperiin : / Eli aika lyhyt kierto siis.

Sain lääkäriltä kesän ajaksi nyt clomitkin käyttöön ja loppukiertoon taas ne primot. Että kai se olis lähetävä resepti kourassa apteekkiin. Arvon vaan vielä että aloitanko clomit vielä tästä kierrosta vai seuraavasta. Onko teillä tullut millaisia oireita noista clomeista? En ole ennen käyttänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kaikille mukanaelämisestä!:heart: Ootte ollut ihan korvaamattomia tämän puoli vuotta minkä oon täällä palstaillu :)

Tiuhti: Ihanaa ja onnellista odotusta sinne :)
bambina: Eiks se niin mee että kaikkea pitää koittaa ainakin kerran? :) Toivottavasti teidän jktp jutskailu toimii!
Salliina: Onnittelut oviksesta! :)Laita tiedot niin pääset jännäilijöiden listalle ;)
Nöhvi: Hienohan siitä tuli! :) Joko O+:s tuli?? :) Pääset seuraks mulle tuonne piinailijoihin!
NiQ: Ne on kyllä kummallisia pillereitä, aiheuttaa ties mitä oireita! Ei sulla vielä päänsärkyä ole? Ovistesteistä.. mulla näkyy aina jonkunlainen viiva, sitten ovista kohden vahvistuu. Nyt tässä kierrossa käytin digejä.
Taikamaailma: Ihan berseestä tuo sun lääkärikäynti! :mad: Toivotaan tosiaan että nuo sun kierrot nyt rupeis sitten itsekseen pelaamaan, vaikka ei tuo tosiaan ole normaalia että on noin lyhyet/pitkät kierrot. Joo mullakin katsottiin yritys alkaneeksi imettämisen jälkeisistä menkoista. Olisko siellä toista lääkäriä joka olisi yhteistyöhaluisempi? :O Ja jee tuu vaan seuraks piinailijoihin ;)
meliah:Uuteen nousuun!? :) ainahan tuommosia salaliittoteorioita miettii jos sattuu tulemaan oireita! Älä hätäile et oo sekoomassa xD
MeaMinnis: Pahoittelut punaisesta paholaisesta :( Clomioireita.. kuumat aallot, viis päivää päänsärkyä, huono olo alkukierrosta, oviskivut oli järkyttävät. Millä annoksella alotat? syötkä kp 3-7 vai 5-9?

(.) Terveiset täältä valeraskausmaailmasta! :D Hulluks tulleena, oireita olis mahan nippailu, nenän tukkoisuus, aamulämmöt koholla ja tissiosasto on omituisen oloinen. Perjantaina/lauantaina uskaltaudun testata, vaikka nega-pelko on melkoinen.. :eek: Tässä kierrossa oon soveltanu (huomaamattani) käänteispsykologiaa: Maksoin tänään jalkapallo-lisenssin ja kausimaksut, värjäsin hiukset mustaks, oon juonu kerran alkoholia ja PALJON kahvia, ostin maksipaketin terveyssiteitä ja perhepakkaukset digitaalisia ovistestejä ja liuska raskaustestejä. Kahvakuulakin tuli haettua! Pitäiskö vielä käydä apteekissa ostamassa uusi melkein 70e maksava clomifen paketti? niin homma olis melkein selvä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tiuhti ONNEA!!!!!!!!! :heart:
Omppuf Täällä niiiiiin peukut pystyssä!!! :)

Minä kävin ultrassa kun sain käydä sen kolarin vuoksi ja pieni sydän siellä sykki ja vastas viikkoja!! Tänään 7+0 eli 8 raskausviikko lähti! :)
 
Tiuhti Samoten minä tein että hommien jälkeen heti jalat kohti kattoa ja vaikka vielä tyynyä pepun alle että on vielä oikein ylöspäin, mulle ainakin se ultraava lääkäri sanoi että on kohtu taakseppäin niin silloinhan tuo ainakin edesauttaa!! :) Ei muuta naiset nyt kun kintut vaan jokaane taivasta kohti! :D
 
Täälläkin jännitetään Omppuf puolesta ja pidetään peukkuja plussasta.

Taikamaailma: Inhottava lääkäri! Kyllähän se tietty niin on että niiden pitää järkeä päähän puhua näissä, mutta voihan sen tehdä ihan asiallisestikin. Mäkään en tollaselle menis uudestaan. Lekureissa on niin hirveet erot kyllä, meilläki työterveydessä 3:sta on 1 fiksu joka oikeesti kuuntelee ja tutkii eikä vaan lykkää saikkulappua. Plussatuulia nyt kuitenkin jos se ovis siellä oli/on nyt lähiaikoina! :whistle:

ON: Mulla oli ehkä eilen ovis, kun vatsan seutu oli arka tuolta ihan alhaalta, täysin eri kohdasta kuin jos ois jotain suolistoperäistä. Keliakia takia kun on tottunut noihin vatsavaivoihin. En oo koskaan kiinnittänyt huomiota tai tuntenut ovista, että oisko se greippimehu nyt auttanut, tiedä häntä. Eilen oltiin molemmat niinväsyneitä etytä nyt jäi tämän viikonlopun tallettelut perjantaille. Täytyy tänään vielä koittaa, jos sais miehen innostumaan. Eikö se kuitenkin onnistuis tärppäämään vielä jos eilen ollut ovis? Mielenkiintosta nähdä nyt sitten että kuinka pitkäksi kierto menee. Toivon ja jännäilen kuitenki jos niitä menkkoja ei tulis ollenkaan :)
 
Omppuf Tsemppiä! Toivottavasti oireet on ihan oikeita raskausoireita! :)

Ovistesteistä Mulla oli parissa kierrossa ovistestit käytössä. Aina tuli jonkinnäköinen viiva (ihan selkeä viiva, muttei yhtä tumma kuin testiviiva) ja hieman ennen ovista se lähti tummenemaan. Yhdessä kierrossa kokeilin kierron loppuvaiheessa ja silloin tuli enää todella hailakat viivat.

Taikamaailma Olipas tympeä lääkäri!
 
bambina, juu juu samaan odottajien pinoon ollaan menossa!! :)

Nöhvi, kiitos! Onnea o-plussan metsästykseen!!

NiQ, oli erittäin onnistunut reissu kyllä. Nähtiin sukulaisia pitkästä aikaa ja ehdittiin vähän juhlia sekä tehdä hommia, niin kuin pitikin :) Noista ovistesteistä. Itse en ole niitä tehnyt muuten kuin viime kierrossa koittelin ja joka testauksella tuli jonkunlainen viiva, oli ovis tulossa tai ei. Yhden kerran oli sitten lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva, mutta se ei ollut vielä ovis... Ja ovista en sitten onnistunutkaan tikuttamaan :p

Taikamaailma, ihan kauhea lääkärikäynti :mad: Itse vaihtaisin lääkäriä alta aikayksikön.

meliah, kiitos tsempityksistä :kiss: Hyvä, kannattaakin harjoitella etukäteen! :LOL:

MeaMinnis, :hug:

Omppuf, ihanan hyvältä kuulostaa sun oireet! Jospa käänteispsykologia toimisi ;) En oikein pääse jännäilijöiden listalle, kun en mä tiedä millon mulla oli ovis :LOL:

anu84, ihanaa, ihanaa, sydänääniä :heart:

Carriina, mulla synnytyksestä 7,5kk ja kahdet menkat ollu. En tiedä voiko raskautua, mutta yritys on kova :LOL: Imetän edelleen 4-5krt/pvä, mutta mulla alko menkat kuukausi siitä kun siirryin täysimetyksestä osittaisimetykseen.

alley, hepeneitä päälle vain, kyllä se mies siitä innostuu ;) tsemppiä talletteluihin!

Joelle, mullakin tuli muuten ovistestiin loppukierrosta edelleen se hailakka viiva...

ON: Tarkistin listasta, että kp16 menossa ja uskon että ovis oli ja meni. Eilen vielä saatiin tehtyä varmuustalletukset. Tosin mies eilen naureskeli illalla, kun yritin vaivihkaa häntä lähestyä, että siemeniäkö oot vailla :LOL: Vastasin suoraan, että joo ja siitäkös mies alkoi nauraa kahta kauheammin. Sanoi vielä, että ei ne hänen haluja ainakaan lisää, jos kokee olevansa joku siitosori, mutta en usko että mun röyhkeä asenne ainakaan huononsi eilisiltaista sessiota :LOL: Jälkikäteen mies sitten vielä silitteli mun tukkaa ja sanoi, että sä taidat oikeesti haluta sen vauvan... Sanoin vain hiljaa että joo, kovasti haluaisin :heart:
 
Jaaha, nyt on vähän ulalla taas kun ei jaksanut lukea päivityksiä. Omaa napaa hipoen: dpo 7-8 menossa, nippailuja tuntuu välillä ja pientä jomotusta. Tiedä sitten onko oireita nuo... Viimeksi pregcheck antoi väärää plussaa.
Nyt on myös väsymystä, kauhea nälkä kokoajan ja jano.

Ootteko muuten kokeillu tuota kohdunnapukkamenetelmää ? Mä oon miettiny sitä, että pitääkö se paikkaansa, jos on raskaana niin kohdunsuu tuntuu menevän kiinni ja taakse.

Oon testaillu nyt, mutta eipä näy mitään.

Varmaan jatkettava tuossa loppuviikolla.
 
Omaa napaa taas... Taidan liittyä kohta sinne valeraskaus tiimiin, on niin omituiset oireet. Toisaalta jos päivien mukaan pitäisi vasta olla ovis niin voiko olla pelkkiä ovis oireita. On siis lauantaista asti ollu ajoittain paha olo ja eilen ja tänään vatsa arka/nippaillut. Tänään tuli iso valkovuotoklöntti vessassa käydessä ja alapäätä pakottaa/kihelmöi...

Kävin hakemassa marketista pregcheckin ovis ja raskaustestit. Kummankohan tekis eka? Toi raskaustesti sen takia, että viime raskaus oli käynnistynyt vahingossa jo ennen yrityksen aloitusta, vaikka silloin kun tein testin niin en ollut enää pillereillä. Aloin jo tuota epäilemään, kun turvottaa ja on nuo vatsaoireet ja paha olo. Ei kai yksi greippimehu voi vahvistaa ovista niin paljon että tulee tällaiset oireet kun on aiemmin ollut oireeton?
 
Salliina85: No osittaisimetyksellä täälläkin mennään, mutta paljon useammin kuin sie :) Nautin tuosta imettämisestä sen verran, etten sitä ala tämän vuoksi karsimaan, mutta vaikka en enää täysimetä niin eipä täällä menkkoja kuulu eikä näy :x Toisaalta mä niitä kaipaakaan, mutta ehkä raskautumisen kannalta tekisi tavallaan konkreettisemmaksi. Vaan noh, juuri luin että yöimetykset kun jättää pois, niin sitten on paljon suurempi mahdollisuus tulla raskaaksi. Vaan tsemppiä meille, josko se tästä tärppäisi imettäessäkin! ;) Kiitos vastauksesta.

Hauska lueskella kun on muitakin pahasti vauvakuumeisia :) Meille lääkäri sanoi, että vähintään vuosi pitäisi odotella että parantuu kohtu kunnolla jne. mutta päätettiin miehen kanssa, että koska todennäköisyys on suhteellisen pieni paljon imettäessä (paitti jollain onnellisilla) niin nyt voidaan silloin tällöin kokeilla, josko tärppäis. Saas nähdä.
 
NiQ
Salliina: Silloin kun sait sen melkein o-plussan niin oliko se kuitenkin lähellä oikeesti ovista? (noin niin kun jos sitten jälkeenpäin kun menkat alkoi niin laskit sen noin pari viikkoa takasin päin). Ajattelin kun mulla ainakin esikoisen aikaan meni se lh-huippu niin nopesti ohi, että jos en olisi tehty sekä aamulla että illalla o-testiä niin olis jääny huomaamatta koko ovis :) Toisilla vissiin menee se lh-huippu niin nopeesti ohi, ja todistetusta se ainakin mulla auttoi ;) Ihana keskustelu sulla miehen kanssa :) Toivottavasti tallettelut tuottaa toivottua tulosta! :hug:

meliah toi kuulostaa hyvinkin normaalilta pöljäilyltä, ja hei älä huoli, meitä on täällä monta ihan yhtä höppänää mammaa :heart:

Omppuf Mä pidän sulle hurjasti peukkuja loppuviikon testailuun :) Mä en varmaan sinuna noin kalliita pillereitä vielä hakisi, ainakaan ennen testaamista. Toivotaan parasta :hug:

Olipas Taikamaailmalla ollut tosi tympeä lääkäri :( Pahoittelut siitä! Mutta toivotaan että ovis muuttuisi parin viikon päästä kahdeksi komeaksi viivaseksi :) Ja tervetuloa takaisin jännäilemään!

Tänne ei omaan napaan sitten yhtään mitään. Edelleen väsyttää niin sairaasti että nukkua voisin vaikka kuinka paljon. Ja tissit yhä kipeämmät. Ei mulla muuta. Kaksi teropäivää vielä. Toivottavasti nämä oireilut olisi ainoastaan tero-kuurin aikana eikä välipäivinäkin...
 
Tulin huutelemaan perässä tulijoita...joko joko joko olisi joku tulossa?!

Mä muuten kanssa oon koko ton yritys ajan eläny niin, että siteitä en oo ostanu ennakkoon/varastoon, jos kuitenkin on raskaana. Alkoholia en oo ottanu, jos kuitenki on raskaana jne. No nyt sitten torstaina ostin oikein useamman paketin siteitä ja perjantaina join puolikkaan siiderin...lauantaina sitten tulikin se plussa!! Sanoin miehellekkin, että juuri näin tämä elämä menee...ota sateenvarjo, ni ei varmaan sada, mutta kun jätät sen kotiin, ni taatusti sataa :LOL:

Mä pääsen näkemään masuun varmaan parin viikon päästä, ku varasin neuvolan ja ihmettelin tätille edellisten menkkojen lyhyttä kiertoa ja niukkuutta, ni lupasi halutessani laittaa minut lasketunajan määrittämiseen. Maksaa joku 35€, mut melko halpa hinta mielenrauhasta!

Käyn täällä kurkkimassa mitä tänne kuuluu kyllä jatkossakin! Odotan PALJON seuraajia...joten ++++:whistle:
 
Kiitos kaikille peukuista! Laitetaan talteen :)
Tänään on tämmönen pessimisti-päivä. Aamulömmät tosin oli 36,96 (normi 36,30). Muuten alkaa jo usko loppua, inhottavat mielialavaihtelut. Mut oon mä tunnetusti ihan tuuliviiri muutenkin. Lauantaina kait pitäis uskaltautua testiä. Hirveä yhden viivan kammo, vaikka esikoinenkin on jo. (en kyllä sillonkaan uskonut olevani raskaana) Sitten kun se plussa tuli reilun kahden vuoden jälkeen istuin pöntöllä muistaakseni pitkään ihan hiljaa ja tuijotin vaan. :D Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
 
**********Tiistai 5.6.2012*********






Mukana:


Joelle..............tyttö 10/10...............kp3/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp4/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp5/24-27...............yk2
bambina.........................................kp5/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp9/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp9/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp10/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp12/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp13/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp13/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp14/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp16/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp16/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp17/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp17/32...................yk2
taikamaailma...................................kp17/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp18/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp20/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp20/26-28..............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp20/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp23/29..................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp24/28-36..............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp25/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp28/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp30/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp34/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp34/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp39/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp61/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Omppuf dpo10, Taikamaailma dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Hellou kaikki!
Omaa napaa niin lahjakkaasti nyt: Mulla on piinapäivät käsillä... Olen vielä vähän epäileväinen tuon viime maanantain oviksen kanssa mutta kun en ole enää saanut läheskään niin tummaa viivaa tikkuun sen jälkeen niin luulen ja toivon että se olisi ovis sillon sitten ollut. Limat ja kivut olivat sillon sunnuntaina sen mukaiset. Ja viime ke oli mukamas menkkamaista juilintaa alavatsalla. Lauantaina sain flunssan ja oli jopa vähän kuumettakin. Nenä tukossa koko ajan edelleen.
Eilen sitten iltapäivällä kun käväsin vessassa ja pyyhkiessä paperiin tuli vaaleanpunaista limaa ja nyt tulee ainoastaan pyyhkiessä rusehtavaa tuhrua. Yleensä se enteilee mulla menkkoja mut nyt on vasta kp 20? Toisaalta mun kierrot on vielä aika epäsäännölliset ollut. Eilen suihkussa ollessa huomasin että nännit olivat normaalia aremmat ja sitten näin tietty unta et ne (nännit) olivat paisuneet ja että olin raskaana... :whistle:
Viimeksi kun näin raskausunia, olin oikeasti raskaana... EN kyllä oikeasti usko että olis tästä ekasta clomi-kierrosta ois tärpännyt mutta kyllä sitä voi aina toivoa =)
Nämäkin "oireet" on niin vähäisiä että en ymmärrä miten tuosta voi edes toivo herätä.

Anteeksi omanapaisuus taasen, pakko saada ajatukset selväksi näin kirjottamalla tänne missä mua ymmärretään :heart:
 
Tiudeliini, en oo tollaisesta menetelmästä kuullukaan :confused:

alley, en osaa sanoa kumpia oireita on... Onneks noi PregCheckit on sen verta halpoja, että voi tehdä vaikka molemmat testit jos niikseen tulee :)

Carriina, meillä väheni nuo imetyskerrat periaatteessa kuin itsestään, kun ruokailuvälit piti refluksivaivojen takia venyttää kolmeen tuntiin. Kaipa mäkin muuten imettäisin useammin :D Ei poika muuta maitoa kyllä saa ollenkaan, vettä sitten lisäksi.

NiQ, no se "o-plussa" tuli kp11, että ovis olis voinu olla kp12 ja laskennallisesti oli kuitenkin sitten kp18, että onhan tuossa aika pitkä väli?

Tiuhti83, mäkin maksaisin 35e mielenrauhasta ;)

Omppuf, kyllä se plussa sulle kuuluisi jo! Pää pystyyn :hug:

Lilleri82, toivottavasti oireet ovat sitä itteään :heart:

ON: Mulla kp17, näitä aikoja oli ovis viime kierrossa (laskennallisesti kp18). Uskon silti, että nyt on ollut jo aiemmin, koska ei mitään ovisoireita ole, ne olivat viikonloppuna. Eilenkin saatiin tehtyä varatalletukset, miehen aloitteesta :) Kaipa hääkin on vähän vauvakuumeinen tai sitten mä oon vaan niin vetävä kulahtaneessa t-paidassa ja vanhoissa verkkareissa :LOL:
 
Hei! Olen käyny lukemas teidän kirjotuksia välillä mutten ole ehtinyt kirjotella mitään. Nyt menossa kp 28/29 ja pitää kyllä sanoa että ainakin ollaan oltu aktiivisia tässä kierrossa, mutta saa nähdä tuottaako se tulosta. Epäilen että ei, vaikka niin toivotaan että tärppäis. Ei ole mitään oireita, ja olo muutenkin ihan normaali.

Kai se täti sieltä saapuu.... argh... onnea kaikille meneillä olevaan kiertoon!
 
Tein sitten ne molemmat testit eilen. Raskaustesti oli nega ja ovistestissä kaks kirkasta viivaa. Tuolla pregcheckin sivuilla oli että 24-48h päästä vahvoista viivoista ois ovis. Mies ei eilen innostunut mihinkään mun kanssa, vaikka kuinka oli hepeneitä päällä. Kuulemma oli niin väsynyt. En sitten viitsinyt painostaa enempää, kun tuntui jo kauhealta vonkaamiselta. Mutta siis tuon pregcheckin mukaan kai tänään ja huomenna ois parhaimmat päivät.

Mun niin piti stressittömästi aloittaa tää kakkosen "teko", mutta kyllä se vaan pettymys on kun toinen ei oo aina samalla aaltopituudella omien halujen/tarpeiden kanssa :) Yritin lohduttautua sillä että tahtoisin oikeesti kyllä Touko-vauvan. Tai oon jotenki nähny tai unelmoinu että toukokuussa syntyvä kakkonen ois kiva.

Lillerillä kyllä todella piinapäivät :) Toivottavasti unet käy toteen! Mulla on joskus enne unia mutta ei oo kyllä ollu koskaan raskautumisesta/vauvoista.
 
heipsan!

Tiuhti: on munkin mielestä halpa tuo 35e!!! saapahan tosiaan sen mielenrauhan, mistä maksaisin vaikka vähän enemmänkin.

Tiudeliini: oon kuullu joo, ja esikoisen kohdalla taisin yrittää tunnustellakin, mutta en kyllä oo varma olinko siellä päinkään!! :LOL:

omppuf: hus pois pessimistisyys!!!! :kieh: nyt positiivisin ajatuksin eteenpäin...piinavat päivät ennen lauantaita! hattua nostan, jos pystyt olla sinne asti testaamatta! :D

Lilleri: kuulostaa tosi lupaavalta! :D toivotaan parasta!

NiQ: :hug:

Salliina: kyllä nyt teillä pitäis olla varmuustalletuksien varmuustalletukset tehtynä! ;) :D toivottavasti se tuo onnellisen lopputuloksen! :heart: ja josko tuo sun kiertos alkaiskin lyhenemään nyt?

ON: menkat loppusuoralla/loppuneet, ja tänään pitäis startata jtp-taktiikka...saas nähdä kuin käy. :p en tiedä, miksi en pääse tästä pessimisti-asenteesta eroon. muut täällä ovat innoissaan ja varmoja, että "se on sitä itteensä", ja niin pitää ollakin!!! eikä aina vaan miettiä että kun ei se kuitenkaan tärppää... :( kuinka kääntäisin nää ajatukset toisinpäin??!! aaarrgghh. :kieh: vai onko se vaan tätä alkukierron masentelua.......
 
Täällä kierrosta ovis bongattu ja nyt menossa dbo 5
Kauhee väsy ollut eilen ja tänään :( ja tänään vielä todella kuvottava olo kokoajan. Niin ja kauhee vilu, olisiko flunssa iskemässä :(

Ihan hirveitä nämä odotus päivät, kumpa voisi jo testata. Kokoajan tulee uusia raskaus uutisia ystäviltä ja ne jotka eivät ole raskaana utelevat meidän juhannus suunnitelmia, plaah kun en jaksa edes miettiä koko juhannusta.

Kenelle kaikille olette muuten kertoneet raskaustoiveistanne? Meillä tietää vain siskoni ja parasystäväni. Minusta tuntuisi kauhealta jos kaikki tietäisivät toiveistamme ja yritys kestäisi kauan, kuten kävi yhdelle ystävälleni he yrittivät ensin puolivuotta ja se raskaus päättyi keskenmenoon ja sitten km jälkeen yrittivät vuoden ja nyt heillä on ihana pieni nyytti. Ystäväni perusteli päätöstään kertoa raskaustoiveesta sillä että saa vertaistukea, itse kokeisin siinä vaiheessa tuen sääliksi, olenko itsekäs? No me haluamme pitää asian meidän välisenä ja minä voin sitten rypeä itsesäälissä kun kuukautiset taas alkavat :D
 
Tiudeliini On se normaalia, mulla tulee ovistestiin aina viiva (ihan sama missä vaiheessa kiertoa testaa). Mutta tasavahvat viivat tulee vain oviksen aikaan.

Mä olen kertonut yrittämisestä vain yhdelle ystävälle. Toisaalta tekis mieli kailottaa kaikille jotka pikkukakkosesta kyselee. On raskasta valehdella "ei nyt vielä" kun oikeasti yritystä on takana jo 8kk. Mutta toisaalta olisi raskasta myös aina kertoa kun ei taaskaan onnistanut.
 
Nöhvi
**********Keskiviikko 6.6.2012*********






Mukana:


Joelle..............tyttö 10/10...............kp4/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp5/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp6/24-27...............yk2
bambina.........................................kp6/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp10/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp10/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp11/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp13/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp14/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp14/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp15/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp17/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp17/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp18/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp18/32...................yk2
taikamaailma...................................kp18/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp19/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp21/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp21/26-28..............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp21/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp24/29..................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp25/28-36..............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp26/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp29/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp31/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp35/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp35/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp40/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp62/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Omppuf dpo11, Taikamaailma dpo4, Nopsu dpo6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nopponen
Moikka taas pitkästä aikaa... Oon kyl lukenu ja ollu hengessä mukana mut jotenki kirjoittelu jääny vähemmälle... Täällä aloitettu "harjoittelu" ja kylläpäs tämän talon emännällä onkin ollut eri fiilikset ku pari viimeistä "siitos-seksi" kiertoa! :) Yritän nyt kesä ajan olla ihan rennosti ja hiukkasen toki tehostaa harjoituksia tuossa kierron puolivälissä (tosin mun ovikset voi olla milloin vaan ku on niin epäsäännölliset kierrot) Mut parhaamme taas yritetään... :) Mulla vasta kp10 ja limaa erittyy ihan oudon paljo. kaiken lisäksi tänään tuntui rinnat oudoilta ja nippailuja mahassa mut tuskinpa nyt viel voi ovis kolkutella ku viime kiertoki 38???? Outoa. Menkatki oli oudon niukat mut en oikeesti usko mihinkään valemenkkoihin sillä siinä tapauksessa oireita kyl pitäs olla rutkasti enemmän mut ihan ovis oireilulta vaikuttaa tai sit tällä emännällä on vaan kesän tuoma kiima-aika. :LOL: Mutta nautitaanpa sitten tästä kun kerrankin "kiinnostus on aitoa" :) heh

Tiuhtille
super hyper onnittelut! Ihanaa!!!! :)

Omppuf: Pidän niin peukkuja sulle! :heart:

Kaikille teille kohtalontovereille hirmu isot tsempitykset ja nyt kesä nautitaan ilmoista ja etenkin seksistä, eikös niin tytöt? (Oikeesti mulla varmaan on joku kiima-aika ku tuollaista kirjoittelen??? :ashamed: )
 

Yhteistyössä