<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Anu Tervemenoa odotuspuolelle! :LOL: Ja toivottovasti kaikki menee nyt hyvin :heart:

pesco Onnea :flower:

Ruttunaama
Voi sinua :hug: Tähän kiertoon nyt hirmu kovasti plussaista tuulta sinulle! Oliko teillä tutkimuksia milloin tiedossa? Muistelenko oikein että jossain vaiheessa niistä puhuit? Tsemppiä :)

Salliina
Voimarutistus sinulle :hug: Uuteen kiertoon joutuminen on aina niiiin syvältä :( Joskus minäkin mietin, että vähentäisikö palstailun lopettaminen stressiä, mutta tulin siihen tulokseen, että ennemminkin minä saan voimia. Toivottavasti olosi parantuessa sinäkin tunnet niin :hug: Tai jos et, niin sitten oikeasti kannattaa vähentää palstailua ( mutta sitä minä en toivo! On nimittäin ihanaa lukea kirjoituksiasi, ja sitä miten jaksat tsempata muita ja huomioida kaikki:heart:)

Nöhvi Sää kerkesit murulainen taas ennen minua päivittelemään, kun kävin illalla kurkkaamassa. Oot aarre :kiss: Voihan valeraskaus :LOL: Nyt olisi kyllä aika plussalle sinulla!

Omppuf Toivottavasti päänsärky tajuaa jättää sinut rauhaan, pois ihnottava hedari omppuffin luota hus hus :mad: :stick: Töihin on kyllä kiva päästä tuulettumaan kotiympyröistä, ainakin näin kotona pääasiassa olevalla se tuntuu ihanalta vaihtelulta. Ootko sinä kotona pääsääntöisesti?

Mitenkäs muilla, oletteko työelämässä vai kotona vai opiskelemassa?

Minä olen kotona hoitamassa esikoista, mutta käyn aina välillä tekemässä joitakin muiden lomapätkiä, etten ihan vieraannu työelämästä, ja ompahan vaihtelua itsellekkin :D

Entäs, mitä teette työksenne/opiskelette? Tai mitkä suunnitelmat kotona oloon?


Minä meinasin hoitaa esikoista syyskuuhun asti kotona ja sitten lähteä töihin. Oltiin kyllä suunniteltu että jäisin samalta istumalta kotiin, jos olisi raskautuminen onnistunut tähän kevääseen mennessä. Nyt on sitten suunnitelmista pitänyt luopua... Ai niin, ja hoitoalalla olen, sairaanhoitaja siis.

Siellä se mies on maailmalla työmatkalla ja minulla vasta rupeaa otesteissä viiva vahvistumaan. Eilen illalla oli jo vähän tummempi, muttei vielä plussa. Saa nähdä, joko tänään olisi +. Oi simppaset, kestäkää hengissä, mää pyyyydän :LOL:
 
Täälläkin hoidetaan kotona tänäviikonloppuna 1 vuotta täyttävää esikoista.

Opiskelut ja työt: olen opiskellut vaikka mitä, mutta aina jäänyt kesken, koska ei ole ko. ala kiinnostanut. Paitsi viimeksi mitä opiskelin, oli tuo puutarha-ala, se kiinnostaa edelleen. Sinne kouluun on vain edestakas suuntanen matka 120km :(.
Jäi siis 2010 syksyllä kesken.

Rouvaantuneita ollaan täälläkin, naimisiin mentiin heinäkuussa 2011. Seurusteltu ollaan periaatteessa 6 vuotta.. Hassua, kun ollaan vasta 20 vuotta molemmat puolison kanssa.

Mä tein aamuyöstä testiä pregcheckillä. Ilmeisesti sain roskishaamun. Nyt ei tarvi edes kamalasti tirkistellä, että näkee siinä sen viivan.
Kameralla en saanut kuvaa vielä kun kamerat ylivalottaa sen, pitäis tummentaa jollain muokkausohjelmalla että näkyis :/.
Puolisokin erotti sen viivan siitä kunnolla :). Toivottavasti en elättele toiveita ihan turhaan.

Johan mulla onkin ollu tänäaamuna oireet, väsyttää pirulauta ihan kauheesti ja olen juossut kakkosella vessassa 3 kertaa, kun maha ollut sekaisin. Nyt juilii alamahaa ja alaselkää aika kivasti. Tissitkin on kipeytyneet jonkun verran.

Mä odotan muutamia päiviä nyt ja testaan sitten tolla Apteekin Omalla testillä.

Viimeksikin tuli roskishaamu, kun esikoista odotin ja se lähti sitten loppuviikosta vahvistumaan ja loppuviikolla tulikin jo kunnon plussa testiin.

Onkos teillä minkälaisia kokemuksia roskishaamuista ?
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Omppuf: Ei sentäs, vaikkei kaukana siitä olekkaan ;) Yk:t oli vain jo maaliskuussa 22 ja nyt laskujeni mukaan on yk24, seukki kierrossa alkaa siis 25. Eihän täsä ite pysy ennää ees laskuisa mukana! :whistle:

Meliah: Tutkimuksiin hakeutuminen oli tarkotuksena nyt toukokuun aikana. Muttamutta.. Joku ihimeen perääntyminen on mulla nyt. Ja koitan ajatella, että no nyt saan painoakin hieman vielä pois, kun ei näytä tärppäävän |O Ja sitten on se, että tuntee ittensä niin huonoksi/vialliseksi, "kun ei ees sitä lasta saa aikaseksi omin avuin". Noin kärkkäästi sanottuna. Mutta nyt mä oottelen ens viikkoon, että tulleeko täti (ja kyllähän se sieltä tullee) ja sitten varaan ajan lääkärille. Mies asiaa jo kyseli eräällä lääkärikäynnillä ja se lääkäri oli sanonu, että naiselle ensin gynekologinen tutkimus ja siitä ne asiat sitten lähtee rullaan eteenpäin. Minä vain ku muistelen, että ensin olis se simppatutkimus.. :p Ja kun kerran aikaisemmin oon raskautunu, niin luulis vieläkin mahkuja olevan :) Noh, tutkimusjärjestelyt selvii, ku soittelen ite terveysasemalle tai yksityiselle puolelle. Mää oon tämmönen hiton jahkaaja ja pohtija.. :xmas:

Tämä kierto meni kyllä ihan puihin, joten toiveet ei oo korkialla! Suututtaa ja suututtaa sekin, kun nykyään lasken ja lasken, jos en muuta niin ihan huomaamattani tiedostan, millon ois o-aika jne. Mieheltä poistettiin viisaudenhammas justiin parhaimpaan aikaan ja se sitten tulehtu, oli hirveen kipee yms. Niin eihän siinä sitten käyny vauvantekohommat mielessäkään. Voihan se toki olla, että se yksi selviytyjä-simppa siellä säily muutaman päivän ja.. ;)

Onnea Anulle ja Tiudeliinille haamusen vahvistumista! :heart:

Noista työasioista: Alkuvuodesta työnkuvani vaihtui neuropsykiatristen nuorten kuntoutukseen. Aikaisemmin oon ollut mielenterveyskuntoutuksen puolella, lähihoitajan tittelillä. Oon kyllä tykännyt ihan hirveesti! :) Toki aina oma lukunsa perehtyä työhön ja "uuteen" asiakasryhmään, mutta oppia ikä kaikki ja vaihdos teki hyvää! :)
 
Mä vaihdoin vielä nimimerkkiä.. Eli Nea-Ilona80 on nyt Mineea.

Valitettavasti liityn joukkoonne, sillä mulla todettiin tänään kohdunulkoinen raskaus :( Siitä siis ne kaikki "valemenkat" ja vuodot ja raskausoireettomuus :/ Tänään tuli (ja yhä tulee) vähän enemmän ihan kirkasta verta ja pistelyä vasemmalla alavatsassa. Siirsin yksityisen gynen ajan huomiselta tähän päivään, ja totesi, että kohdun limakalvot ovat paksut, eli odottivat hedelmöittynyttä munasolua.. Mutta sepä jäi sitten ilmeisesti vasempaan munatorveen. Ensi viikolla seurantaan kunnalliselle, ja sitten nähdään, miten jatkuu.. Toivottavasti nyt tulisi itsestään pois, ja saisi kierron normaaliksi ja pääsisi yrittämään uudelleen, kunhan tästä toipuu..
Raskas päivä kyllä takana / menossa.. :'(
 
Kiitos :) En jotenkaan missään vaiheessa oikein uskonut olevani raskaana, kun olo oli niin outo, ja noita vuotojakin oli. Mutta ei tämä silti hyvältä tunnu :( Ja vielä pitää tosiaan jaksaa kaikki kontrollit ja vuodot ja ehkä lääkkeelliset/leikkauksella poistot.. *huokaus* :(
 
Kun mulla meni kesken maaliskuussa 2012 niin se olo oli sanoinkuvaamaton... Jotenkaa en ollut kertaakaan "iloinen"raskaudesta ja muistan kun kaverillekkin sanoin että tuntuu kokoajan että kaikki ei oo hyvin, ja siellä ultrassa kun kävin ja sydän löi, niin siltikään en uskonut että kaikki on hyvin ja silloin yöllähän se sitten meni kesken!! Nyt tämä raskaus mistä olen saanut iloita vasta muutaman päivän niin tuntuu täysin erilaiselta, sellaiselta kun pojan heinäkuussa sain niin todella aidolta ja oon iloinnut tästä ja oikeasti tuntuu että joku masussa kasvaa!! Eikä pelota läheskään niin paljoa kun siinä joka kesken meni kun olin koko ajan varma että ei tuu menemään hyvin!!!
 
Nöhvi
**********keskiviikko 16.5.2012*********






Mukana:


Omppuf............tyttö 11/10.............kp4/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp5/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp8/30.................yk6
bambina........................................kp9/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp10/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp10/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp12/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp14/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp15/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp15/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp17/24.................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp19/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp21/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp21/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp22/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp22/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp27/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp29/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp29/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp29/50-75...........yk?
Icicle ....................06/11...............kp32/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp34/26-28.............yk1
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp36/29.................yk2
Aura08...................12/08...............kp42/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp42/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp42/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10..................kp?...................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ, pahoittelut negasta! Mutta tsemppiä jatkoon :)

Nöhvi, kiitos! Tuli tosiaan vähän avauduttua viimeksi, mutta kyllä se helpotti oloa. Toivotaan, että sulle on lugeista apua :)

Omppuf, kiitos! Hienoa, että sait vähän muuta ajateltavaa töitten muodossa :)

anu84, mulla oli kanssa sillon esikon kanssa toi tunne, joka kertoi, että oon raskaana. Luulisin, että siihen voi luottaa :) Ja ihanaa, että uskaltauduit plussanneiden listalle, sieltä se sun viiva vaan vahvistuu :heart:

Elsiliini, toivottavasti tajuaa menkat kestää poissa! Ihanaa, jos sulla oli hauska viikonloppu! Sing Star on tosi kiva peli :) Meinasitko malttaa sunnuntaihin? Itelläkin olis se kp33, mietin kans, et jos sillon testailis, jos se vuoto ei nyt ala. Sais alkaa jo. Kauankohan mä oon sitäkin oottanut??

Emma82, tuu sitten laittaa, mitä testi näyttää - innolla odotellaan :popcorn:

meliah, iso kiitos näteistä sanoista :heart: Se taitaa olla vähän meidän opettajien ammattitauti, että haluaa ottaa kaikki huomioon ;)

Tiudeliini, mullakin tuli esikosta haamu, joka sitten vahvistui roskiksessa :D Siis testasin tosi aikasilla päivillä, en vaan muista sitten millon. Kuitenkin siitä se sitten vahvistui ja kp24/24 oli selvä plussa. Toivotaan sulle viivan vahvistumista ja innolla odottelen uutisia ;) :popcorn:

Ruttunaama, :hug: Mulla on vähän kans tota vaivaa, että laskeskelen silti, vaikka päätän etten laskis...

Mineea, :hug: Hurjasti voimia sulle <3

ON: Ensin nuo työ- ja kotikuviot :D Siis olen yläasteen opettaja, mulla on virka, mutta tällä hetkellä olen kotona äitiyslomalla ja aion jäädä hoitovapaalle reiluksi puoleksi vuodeksi. Eihän sitä tiedä, jos siitä sitten jatkaisi suoraan vielä seuraavalle äitiyslomalle (toivottavasti!) ;) Mutta siis jos lasta ei kuulu, niin tarkoitus olisi palata helmikuun alussa työelämään nelosjakson alkuun.

Tänään on jo paljon kirkkaampi päivä. Käytiin vauvan kanssa nauttimassa ihanasta ulkoilusäästä ja mä ostin kesän ensimmäisen irtojätskin :heart: Lisäksi istuttiin pitkään joen rannassa kattelemassa, oli niin ihanaa ja rentouttavaa. Siellä mulle tuli sellanen olo, että kyllä kaikki selviää ja menee niin ku pitääkin. Että pitää vaan malttaa :)

Mulla tuli tänään sellasia tosi kipeitä viiltomaisia pistoksia kohtuun : / Enteilisköhän ne sitä vuotoa?? Siis toinen tuli joskus päivällä ja kesti aika pitkään. Toinen tuli iltapäivällä ja kesti vähemmän aikaa. Ainakin pääasia, että siellä jotain tapahtuu. Onko kellään ollu tollasia? Eikä ollu siis munasarjassa, vaan kohdussa, hieman siellä oikealla puolella mun mielestä. Vaikka vaikeahan se on sanoa, kun kohtu on niin pieni pussukka tällä hetkellä :saint: Mutta siis - kokemuksia? :eek:

Muoks. Ja hei ihanaiset, kattokaa nyt tuota toukokuun plussanneiden listaa, hienoa, hienoa!! Lisää vaan :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Anu: ensinnäkin suurenmoiset onnittelut plussan vahvistumisesta!!!! :heart: :D ja sitten perään pahoittelut, että olet moista (km) joutunut käymään läpi, mutta onneksi se on "taaksejäänyttä" ja uusi lapsonen on jo tuloillaan! =)

muillekin plussanneille tasapuoliset onnittelut!! :flower: olen äärimmäisen onnellinen puolestanne, mutta kieltämättä kaihertaa ajatus mielessä, että saako itse enää kokea sitä plussan riemua... mutta teidän onni ei ole minulta pois!!! :D

Mineea: :hug: :hug: pahoittelut!!! onneksi selvisi kuitenkin ajoissa. olen nimittäin kuullut, että kohdunulkoisissa voi käydä tosi huonosti, jos niitä ei havaita ajoissa... taitaa silti olla pieni lohtu... :'(

Ruttunaama: :hug: paljon voimia ja tsemppiä!!!!! tuo on oikea asenne: ehkä siellä se yksi saattaa olla ja... ;)

Tiudeliini: ei kyllä ole kokemusta roskishaamuista, se on aina ollu puhdas nega tai sitten selkee plussa esikon kohdalla...

meliah: luin jostain, että ihan parhaimmissa olosuhteissa simpat saattaa elää jopa 10 pvää!!!!!! :O niin, ja työelämässä ollaan. keväällä palasin töihin sosiaalialalle.

Elsiliini: hyvä jos oli hauska ilta!!! :D niin sitä pitää ;) greippimehusta..oon juonu nyt menkkojen alusta, mutta koska oviksen pitäis olla vasta vkl:na, niin en ole mitään erityistä huomannut vielä ainakaan limoissa. esikon kohdalla join kanssa mehua, mutta en kyllä yhtään muista, oliko hyötyä vai ei, tai siis enhän voi tietääkään...kun ei ole muusta kokemusta. katotaan, mitä tää kierto tuo tullessaan. ;)

salliina: voi sua... :hug: tiedän kyllä tuon tunteen, kun kaikki ottaa päähän ja vituttaa. sen takia sanoinkin, että varmaan yritän vähän hillitä tätä palstailua, ja se on onnistunutkin. tosin vaan sen takia, että on ollut niin kiire töiden ym. suhteen, mutta se on tehnyt pääkopalle tosi hyvää. käyn usein lueskelemassa täällä kyllä, mutta muuhun aika ei riitä ja se on toisaalta ihan hyväkin. tuo oviskin taas jo kolkuttelee ovella, ja aika menkkojen alusta on mennyt siivillä. tosin oviksen jälkeen se aika taas varmaan matelee, ja mä roikun täällä taas. :) mutta tuo on inhottava vaihe, kun toisaalta siellä pienessä mielessään elättelee vielä jotain toivonjyvästä, ja sit taas toisaalta odottaa, et ne menkat alkaa, jotta tietää, että se kroppa toimii edes jotenkin ja uusi yritys voi alkaa. mutta sulla on vasta niin vähän aikaa edellisestä, joten voi olla, että elimistö vie nyt vähän aikaa tässä alussa, mutta eiköhän sekin kohta asetu uomiinsa! mä yritän ite vaan ajatella koko ajan, että kiire ei ole, koska just se stressi oli niin uuvuttavaa tossa viime kierrossa, että en jaksa sitä uudestaan, ja luulen että sellasella vauhkoomisella ei tuu lasta eikä paskaa, kirjaimellisesti! :LOL: vasta synnytyksen jälkeen muuten tajusin tuon sanonnan merkityksen!!! :LOL: tähdätään nyt niihin kevät vauvoihin, ja näin ajatellen meillä on vielä monta kuukautta "armon aikaa". ;) :hug:

ON: ovis lähenee limoista päätellen. raskauskeijulta tilattu ovistestejä... :ashamed: ekaa kertaa käytin tätä puljua, mutta kai ne aika samanlaisia on kaikissa...? jotenkin päällimäisenä ajatuksena on tällä hetkellä, että tuo plussa on meille jotenkin hyvin kaukainen haave...en tiedä mistä moinen on tullut mieleen, mutta noita plussatestien kuvia kun katselee, niin tuntuu jotenkin pahalta...kaukaiselta...mahdottomalta...hmph.
 
bambina, :hug: Ei se kaukainen haave ole sulle, eikös me sovittu, että plussataan yhdessä ;) Luota vaan, käytätte oviksen mahdollisimman hyvin hyväksi ja loppu ei sitten enää olekaan mein käsissä. Toisaalta se on aika lohduttavaa. Ja kiitos sulle sanoista :hug: Pitää tosiaan antaa omalle kropalleen aikaa. Ja hienon työn se on tehnykin, kun noin upean pojan on saanu kasvatettua sisällään, synnytettyä ja ruokittua :heart: Sitäkään kun ei aina muista ajatella! En mä siihen testiin rupea vielä, kun ei tunnu siltä. Pari päivää varmaan menee niin, että ajattelee, ettei siellä ole ketään kuitenkaan ja sitten jossain vaiheessa iskee epätoivo, että miksi vuoto ei ala, niin sitten tekee testin :D On mulla kyllä pari liuskatestiä vielä tuolla kaapissa, että pitää nyt kattoa, mihin saakka maltan :) Ei kuitenkaan tunnu raskautuneelta, ei vieläkään ;)
 
Nöhvi
Anu: tervemenoa odotuspuolelle :D Mutta käy välillä kertomassa miten masunkasvatus sujuu, eikös :) Paitsi että mehän tultiin perässä odottajiin kohta :D

Omppuf: joo siis ihan samanlainen nipo oli meidän terkka. Mulla tuli kymmenen kiloa ja kuitenkin olin suht hoikka (tai no kaikki on suhteellista :LOL:) ennen raskautta, joten ei sen siitäkään pitänyt olla kiinni. Ihme nipottajia! Jei, ihanaa odotella ja suunnitella reissua! Saa ajatukset muihinkin juttuihin välillä.

Elsiliini: Asiaa, kunnon juhlimista! Vielä kun pystyy :) Ja tänne vaan lisää kivoja linkkejä, piti toki käydä kokeilemassa laskuria omilla luvuilla.

Meliah: hei hani, mun täytyy nyt skarpata koska viikon päästä painun palmujen alle laiskottelemaan ja vetämään sangriaa :D Tai no mielellään kiemurtelisin raskauspahoinvoinnissa vesilinjalla, mutta onpahan ainakan varasuunnitelma mietittynä :D Eli joo, yritän nyt tulevan viikon päivitellä ahkerammin koska mulla taitaa olla nettipimentoa sitten... Ja samaa mieltä, tää olis just niin hyvä aika plussalle - kannatetaan! Tämä on meitin molempien plussakierto, that's the plan!

Työasioista yms: olen ollut työelämässä reilu kymmenen vuotta (eka tosin opiskelujen lomassa). Palasin äitiyslomalta töihin kun tyttö oli vuoden ikäinen ja isi jäi kotiin vuorostaan ja on edelleen :) Ammatiltani olen "konsultinretku" ja koulutukselta KTM... Hih, ei voi kertoa liikaa ettei kaikki tutut tunnista :LOL: No joo, teen aivan liikaa töitä.. onneksi isi on kotona pitämässä huolta meidän rakkauden hedelmästä :)

Mineea: Voi ei, pahoittelut :hug:

ON: luget on alkaneet nipistelemään masussa, vielä ei oikein muuta. Dpo taitaa olla 5, joten eipä sitä oikein oikeita oireita voisikaan olla.
 
Nöhvi Kyllä tuun varmasti kertomaan ja tuuttehan nyt toki pian perässä!!! :)

Mua vaan niin huolettaa kun ylläri ylläri googletellu.. Poikahan syntyi 10kktta sitten sektiolla... Että on jotenkin isompi km riski sen sektion takia..... Mutta yritän nyt olla ajattelematta!
 
Nöhvi Oii, ihan unohdin, että teikäläinen pääsee palmun alle, ihanaa! Minulle tuli jo huono omatunto kun minä en oo mitään tehnyt päivityksien eteen. Mutta josko nyt höllään pipoa ja keräilen ensi viikkoon voimia päivitysruljanssiin sitten :LOL: En oo ilkee vaikka toivon sinulle ihanuus oikein vesilinjaista ja himppusen pahoinvoivaa lomaa jo etukäteen ;) :LOL:

bambina Tiedän niin, mitä tarkoitat, kun sanoit että plussa tuntuu kaukaiselta haaveelta. Ihan sama fiilis täällä. Sitä haaveilee ja toivoo, muttei ehkä täysillä edes usko plussaan. Mutta luulen että se kuuluu asiaan, tähän kuumeiluun siis. Ja sitten elämä ehkä yllättääkin, ennemmin tai myöhemmin, usko pois! :heart: (tietysti toivotaan että mielummin ennemmin :LOL:)

Salliina salliina is back, jeee :heart: Minä en kyllä osaa sanoa, mitä tuo kipu kohdun seudulla voisi olla. Jotenkin ekana tietysti tuli mieleen kohdun kasvu ja raskaus ;) Minäkin kehoittaisin uudestaan testailemaan, jos ei menkkoja rupea kuulumaan tällä viikolla. Olet varmaan kertonut aiemmin jo(mutta minulta tietty hujahtanut ohi), minkä pituinen kiertosi oli ennen raskautta?

Mineea :hug:

Tiudeliini Roskishaamuista ei ole kokemusta, eikä edes haamuista. Se on mun kohdalla ollut joko tai, plussa(kerran elämässä tämä ihme tapahtunut) tai nega. Joten tältä pohjalta, näin mututuntumalla kaikenlainen reakointi testissä aina olisi merkki että jotain tapahtuu/on tapahtunut.

Eilen iltapäivällä ja illalla o-testeissä + Jeee! Jännä miten oireita ei enää eilen ollut. Eli ilman testejä olisin luullut oviksen tapahtuneen jo aiemmin. Voiko otestissä näkyä + virheellisen myöhään? Vai onkohan kohdallani niin, että tuntemani oireet ovat ennakoivia, ja niiden loppumisen jälkeen vasta tapahtuu ovulaatio? Eilen ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia, mitä nyt vielä kolmatta päivää runsaampi vuoto. Nyt hieman nippailee mahaan, muttei läheskään niin paljon kuin toissapäivänä tai sitä edellisenä päivänä. Ja ilmeisesti tänään sitten tapahtuu ovulaatio tai tapahtui yöllä. Ainakin jos testeissä olevaa tekstiä uskoo, eli että ovulaatio tapahtuu 12-24h päästä plussasta. Teen vielä aamupäivällä otestin, ja jos se on jo himmentynyt, niin tänään on sitten dpo0, jippijai :popcorn:
 
anu84 Jos sulla on kiertopäivät vasta noin niin ihan hyvä viivahan siinä on:) Onnea kovasti:flower:

Meliah Mulla kanssa ovulaatio on vasta niin, että kun kivut ja tuntemukset rupee vähenemään, silloin vasta itse ovis on tai tikkuun tulee plussa.

bambina Tuntemukset tuttuja täälläkin mutta onneksi ne ei kerro tulevasta mitään ;). tsemppiä sinnekin!

Salliina85 mä luulen että sä oot raskaana :).

Mineea Voimia kovasti :hug:. toivottavasti "prosessi" menee nopeasti itsekseen ohi ja pääset uuden haaveilun alkuun

Tiudeliina Onnea kovasti!!

Täällä aloiteltu greippimehin litkimistä. Ainut mikä mua kummastuttaa niin menkat oli aika lyhyet ja niukahkot ja sitten juilinnat mitkä on yleensä tässä vaiheessa ohi, alavatsakivut ja selkäsäryt jatkavat kuitenkin olemassa oloaan. Sitten mulla on särkenyt päätä, väsyttänyt ja palellut. Siis taas näitä oireita :headwall: !!
Tein eilen sitten testinkin (jollain ihme merkilllä mitä Prismassa myytiin) No, ekaksi ei näkynyt mitään, sitten kun valossa käänteli niin näkyi jotain, viivanpaikka? :confused: Oli kuitenkin jotenkin punertava..
Tänään kun kattelin niin, ei kai siinä mitään ollut... ai että mä vihaan tämmöistä:mad:. Kai mun muutaman päivän päästä tehdä vielä varmistustesti jollain luotettavalla testillä..:ashamed:.
 
MeaMinnis: Ai että toi on niin ärsyttävää, kun muka näkee jotain ja sitten joutuu arpomaan.. :( Mikä kiertopäivä menossa?

Anu: Kiertopäivien lisääntymisen myötä se plussanenkin sieltä vahvistuu! :) Ihanaa :heart:

Voi että minnuukin on nyt kolmena iltana palellu ihan hirveesti! Joutunu villasukkia ja villatakkia pistään päälle :D Joko flunssan jälkimaininkeja tai sitten..? ;) Olo on kyllä muutoin tosi energinen, ihan ku uudesti syntyneellä. Mutta malttamaton -taas kerran.. :p Vielä pitäis muutama pitkä päivä jaksaa oottaa. Huominenki menee kyllä töissä, että tekemistä onneksi päivisin riittää, muttaku se tuo pääkoppa tahtoo pukata niitä vauva-ajatuksia joka suunnasta mieleen. Taitas ihan oikeesti seota, jos sen plussan (joskus) sais testiin, luulisin kyllä vialliseksi testiksi! :whistle: Toivoo, odottaa, uskoo ja luottaa, mutta olo on kuitenkin niin epätoivonen ja ei millään usko, että se + joskus ilimestys.
 
Nöhvi, malttia odotteluun :hug:

anu84, siitä se viiva kuule lähtee vahvistumaan! :) Ottaen huomioon, että alkiohan voi kiinnittyä vasta dpo12 jopa miu käsittääkseni??

meliah, onnea ovisplussasta! Toivotaan sulle sitkeitä sissejä ;) Joo, siis mulla on eka kierto synnytyksen/imetyksen jäljiltä nyt (edelleen imetän osittain), joten edellinen kierto on ollut ennen esikoista 24 päivää ja näitä kiertoja ehti olla se yksi ennen raskautumista. Sitä ennen yhdistelmillä pakotettu kierto 28 vuosia. Mutta ihan "luomukierto" ollut joskus, öö, kauan sitten, muistaakseni jopa yli 30 päivää? Näistä mitään enää tiedä :)

MeaMinnis, pitänee tehdä testiä, jos ei vuotoo ala kuulua viikonloppuun mennessä. En silti usko. Ei oo yhtään sellanen olo.

Ruttunaama, sullekin hurjasti plussatuulia :whistle:

Niin sitä mun piti kysyä, että onko kellään oikeesti myöhemmillä dpo muuttunut selvä nega plussaksi? Tai kenenkään tutulla? Kun mä oon kuullut vain noita, että aina on ollut jo joku haamu alusta asti...

Ja päivittäjille, kattokaa onnistuinko mä sotkeen tuota listaa ;) Jos en, niin voin joskus päivitellä kans :D
 
Viimeksi muokattu:
**********Torstai 17.5.2012*********






Mukana:


Omppuf............tyttö 11/10.............kp5/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp6/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp9/30.................yk6
bambina........................................kp10/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp11/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp11/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp13/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp15/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp16/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp16/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp18/24.................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp20/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp22/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp22/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp23/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp23/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp28/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp30/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp30/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp30/50-75...........yk?
Icicle ....................06/11...............kp33/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp35/26-28.............yk1
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp37/29.................yk2
Aura08...................12/08...............kp43/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp43/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp43/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10..................kp?...................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Anulle onnittelut :heart:
Elsiini: Sun bileilta kuulosti oikein hauskalle :D Mulla on kans semmonen paha tapa että jos lähen viihteelle niin sitä juomista kuluu ihan kiitettävästi :D Mikähän siinä on että se ei kuitenkaan ikinä nouse hattuun niinkun ennenvanhaan? :eek:
meliah: Juu kotona ollaan, melkein kaikki intiaanit kanootissa :) Mä käyn kuussa 2-10 päivää töissä kun on miehen vahtivuoro ;) Tuo sun manaus on muuten tähän asti toiminu (nyt kun sanon niin huomenna alkaa koskea). Onnittelut O plussasesta!
Tiudeliini: Hirveesti tsemppiä jänniin päiviin! :)
Ruttunaama: Kuulostaa ihan järkyttävän pitkältä yritysajalta :eek: toivotaan että pian pääset plussaamaan :)
Mineaa: Voimia surun keskelle :hug:
Salliina:Sinä viilipytty :eek: Etkö oo testaillu nyt? :O En voi kun ihailla tuommosta kärsivällisyyttä!! :D Hei tuosta testikysymyksestä. Mulla oli esikoisesta negoja liuskatestit dpo10-11? (jos en ihan väärin muista). Sitten dpo 14 positiivinen digi.
bambina: Kuulostat vähän masentuneelta :/ Jaksamisia! Kyllä sen auringon on pakko joskus paistaa kaikkiin risukasoihin :)
Nöhvi: Joo! Tuli ihan mieleen semmonen pekka ja pätkä-sarjan justiina. :D:D Juu ei ollut mullakaan ylipainoa, mutta varmaan näky helpommin kun oon lyhyt (158) :) Jeee piinaviikot on siellä jo hyvällä mallilla! Mihin päin mualimaa te suuntaatte?
Mea-Minnis: Ääh harmittelut epämääräisistä testituloksista:hug:! Ja hyhhyyh greippiä :S

Opiskelu ja työt Täällä yksi merkonomi, töissä kerkesin olla muutaman vuoden. Vieläkin käyn sillontällön tuurailemassa. Haaveilen opiskelemisesta.. täältä maalta käsin ei voi mitään ammattikorkeakoulua käydä. Ensin olemme siis ajatelleet muuttaa jonnekkin muualle (joskusehkälähitulevaisuudessa) :D.

On: Minä kiikun tuolla listan huonommassa päässä melkein ylhäässä yksinäisyydessäni :/. Toki toivon, että muut pysyvät siellä "paremmalla puolella" ;). Toinen pilleripäivä, ja alkaa tulla tutinoita ja kuuuumia aaltoja. Ihan seniorifiilis. :D:D Vielä naurattaa mutta ei varmasti enää parin päivän päästä. Maha on turvonnut sellaiseksi alkuraskausmahaksi (mikä ei ole mukavaa). Täytynee töissä perjantaina vetää koko ajan napaa selkärankaan, ettei tarvii selitellä mistään hormoonihoidoista :(

Loppuun sydämmiä kaikille :heart::heart::heart::heart::heart:
 
Heippa!

Hiukan olen juttujanne täällä käynyt lukemassamutta nyt rohkaistuin ja kirjoitan tänne itsekin :)

Kakkosesta on haaveiltu jo jonkin aikaa mutta nyt vasta alettu yrittämään. Meillä on poika 02/09

yk1 siis menossa ja nyt kp 30/28 mutta r testi 28/28 nega ja 30/28 nega
Vielä herättelen toiveita että se plussa silti vielä tulisi mutta kuitenkin vahvasti odotan jo kuukautisia alkavaksi. Tai siis saisi alkaa jo jos ovat alkamassa! ärsyttävää!

Kaikenmaailman oireita kyllä löytyisi :D vaikka ne taitavat olla oman mielikuvituksen tuotetta. Toivoisin vaan raskautuvani nopeasti ettei ikäero enää kosti kasvaisi kun nyt jo tulisi olemaan aika tasan 4 vuotta.

Nyt ajattelin odottaa lauantaihin ennen kuin testaan ellei täti kyläile ennen. Toisaalta kyllä ihmetyttää miksi juuri nyt olisi pitempi kierto kuin yleensä on tuo 28 päivää tai jopa alle. Mutta kaipa mun kroppa on jonkin näköisessä valeraskaus tilassa kun sitä raskautta toivon niin kovasti :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kaikille myötätunnosta!
Täällä on tänään, eilisen pelkän itkuntihrustamisen ja panikoinnin jälkeen, eletty ihan normipäivää puistoineen, legoineen kaikkineen.. Mutta toki kaikki mietiskely ja huoli on tehnyt sen, että aika puhki sitä on. No mies sitten otti asiakseen olla ensin pitkän päivän töissä ja sitten tulla kiukuttelemaan ja paiskomaan tiskikoneen ovea niin, että laseja meni rikki, kun hän on niin väsynyt, ettei jaksa laittaa tyttöä nukkumaan yms. Uskon kyllä että on väsynyt, kun on saanut niin lyhyet unet jo muutamana yönä, mutta just tänään en ois kaivannut kyllä tuollaista kohtelua vaan päinvastoin kainaloa/olkapäätä tueksi.. En tiedä, eikö mies oikeesti tajua, että tää huoli ja paha mieli ei ole ihan vähäistä, vai onko se vaan tuollainen, koska se itsekin jotenkin säikähti? Jotenkin tuntuu, että sen mielestä kaikki on nyt ok. Mutta kun ei ole - se ku raskaus jatkuu vielä! Voi tätä.. Ei tän näin pitänyt mennä.. :( Anteeksi avautuminen, mutta ei ole oikein muuta paikkaa purkaa tuntojaan. Toivottavasti tää on pian ohi!
 

Yhteistyössä