<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

meinasin kysyy ihan samaa kun nöhvi! :)
tähtitaimi: Pahoittelut :hug:

Nyt tulin vaan omanapailemaan: Kukahan sano ettei aio enää mennä tekee ovistestejä (minä)..noh teimpäs kuitenkin (kohta niitä ei oo enää jäljellä) ja taas se helkkarin viiva möllöttää mua, melkein yhtä vahvana... en tiiä miten päin olis kun rupes niin paljon ärsyttämään.

tähtitaimi: :hug: Pahoittelut, olin niin varma sun plussasta! :'( *sanaton* Jaksamisia ja nauti elämästä! Tulehan kertomaan kuulumisia/palaa takaisin, kun jaksat.

).( Eilen illalla se sitten pompsahti ilman ennakkovarotuksia o-plussa tikkuun, 4-5pvää aiemmin kuin odottelin. Mun mielestä tää oli sitä, ku viiva tummempi ku mitä esim. viime kierrossa sain(yhtä tumma testiviivan kanssa) ja tänään jo haalistunut. Jätin tikun oleilemaan itsekseen, ku en odottanu plussaa vielä. Cb:n digillä toisesta pissasta ei naama kyllä hymyillyt, mut pakkohan toi oli plussa olla. Ja sen jälkeen alkuyöstä särkikin selkää ja alavatsaa aikalailla eli mulla taitaa tikut plussata hyvinkin lähellä itse ovulaatiota. Noh, odottelin miestä silmät ristissä treeneistä kotiin ja kun oltiin alkamassa hommeleihin, niin esikoinen alkoi oksentamaan ja sitä jatkuikin sitten hamaan aamuyöhön...Huoh! :stick: Nyt täällä on silmät ristissä kulkeva perhe ja itelläkin flunssanen olo(oliko joku muuten kyselly flunssasen olon perään ovulaation aikoihin??! Noh, täällä on nyt ainakin kans sama ja viimeksihän olin ihan kunnon räkätaudissa)
Ei auta ku toivoa, et viikolla suoritetut kenraaliharjotukset ei ois ollu turhasta tai sit täytyy taas vaihteeksi kääntää katseet seuraavaan kiertoon...Noh, tää on elämää. Eli kuka tikkuleikkeihin ryhtyy, se leikin kestäköön! :) Jos ois tikut kaupassa, niin tyytyis vaan siihen, et eipä tärpänny. Nytkun tikuilla varmistelee ovis ajankohtaa ja ei saada edes petihommeleita kohilleen, niin johan ottaa päähän.

Viimeksi muokattu:
tähtitaimi sanattomaksi vetää täälläkin:| tauko tekee varmaan ihan hyvää, tiedän tunteen kun elämä pyörii liikaa tämän ympärillä. tervetuloa takaisin, kun siltä tuntuu!

diiselikissa voi toi on niin ELÄMÄÄ! mutta täytyy kyllä sanoa, että eipä ainakaan pääse toiveet raskautumisesta nousemaan tässä kierrossa liian korkealle. jospa sieltä vaikka ylläri sitten tulisi:)

HEI, OLEN ANNIS JA OLEN TESTIRIIPPUVAINEN: /
kaikki puhdasta negaa tähän asti. toiveet korkealla, jälleen, vaan taidetaan taas vaan tippua korkealta. kun testillä oviksen varmistelee ja petipuuhat menee niin kuin pitääkin, on vaikeaa ymmärtää miksi en olisi taaskaan raskaana. ja vaikka moni varmasti nyt ajattelee, että ei kannata testata liian aikaisin ja että vielä voi plussaksi muuttua, niin tämä testaaminen on varmasti mulle sellainen suojakeino, että en pettyisi niiiin hirveästi. jos keräisin kaikki paineet sille yhdelle testauskerralle niin johan sitten vasta pettyisin. nyt ehdin kauan 'sopeutua' ajatukseen. vaikka sietämättömiähän nuo yksinäiset viivat siltikin on. noh, tuntemuksia on välillä alavatsalla ja oikealla puolella alavatsalla(??), palelee niin vietävästi (voipi kyllä ihan flunssakin olla tulossa..) pahoittelut omanapaisesta purkautumisesta:ashamed:

Täällä taas kiireisen viikon jälkeen.

Tapahtumia riitti taas luettavaksi.

Anu84, pidetään peukkuja, että ultrassa myös löytyy se syke, joka vilahti kotikoneella. Pitkä tosin vielä piina..

Katariinelle toivotaan myös piinailuun pitkää pinnaa.

Tähtitaimi:hug:

Niq kyseli menkoista synnytyksen jälkeen -mulla taisi edellisen kerran olla yhtä runsaat joskus teininä. Siis tosi runsas vuoto ekat 3 päivää..ja sama jatkuu edelleen.

Kiukuttelijalla on tilanne päällä...otellaan uutisia tulevalla viikolla.

Annis on päässyt eteenpäin ja tullut "kaapista ulos" tunnustuksineen :D täällä taitaa kyllä olla useampi jolla olisi sama asia tunnustettavana..

Diiselikissalle onnea plussan löytymisestä ja halit ja kärsivällisyyttä jos viel on perhettä/itse kipeenä. Nyt on ainakin "jännitysmomenttia" piinapäivissä.

Tänä aamuna tuli testattua nega.Jotain ihan onnettoman vaaleeta saattoi testissä olla lisäksi toisen viivan kohdilla, mutta mee ja tiiä..niin että päätin vaan ootella jos se täti tulee. Ja jos ei loppuviikosta oo vielä päräyttäny ovelle, niin siten teen toisen testin.

Nyt on pari päivää vähän rintoja aristanut, niin veikkaisin kyllä että sukuloimaan se tulee taas.

No harmittaa tietysti..ainahan se. Jos ees toi kierto olisi "vakio", niin lohduttaisi tieto milloin taas pääsee treenaamaan;)

Anu, mulla oli kovasti pahoinvointia ja väsymystä siinä alkuraskaudessa joka meni sitten kesken. Mutta sitten siinä raskaudessa jonka kanssa mentiin pidemmälle, niin alko oireet just vasta siinä 12 viikon tienoilla. :) Eli ei se mitään kerro vaikka ei oireita oliskaan, oo vaan onnellinen ja yritä nauttia olostasi. :)

Me ollaan täällä Wienissä. Torstaina tultiin ja huomenna lähdetään pois. pakko oli tulla vaan teijän kuulumisia lukemaan! :) meillä on ollu ihana loma. Ollaan saatu nautittua kahdestaan, syötyä hyvin ja shoppailtua jne. Mikä parasta, ei oo ehtiny ees ajatella vauvanteko juttuja, vaikka peitot onkin heilunu, mutta se on ollu ihan vaan oikeen kunnon rakastelua ;) Menkkojen pitäs alkaa näinä päivinä. Tiistaina teen ekan testin, jos ei ole alkanu. Voi kun ei alkais niin se olis paras päätös koko lomalle. :heart: Esikoista on ikävä, mutta pianhan me päästään taas sitä halimaan.

Tsemiä kaikille!

*******Tiistai 06.03.2012************

Mukana:

Aura08...................12/08...............kp4/31-33......yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp4/28-34......yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp6/25-26.......yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp6/31...........yk2
Mememe........................................kp7/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp9/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp13/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp14/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp15/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp16/38...........yk2
diiselikissa......................................kp17/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp17/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp20/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp20/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp21/30............yk3
pink..............................................kp23/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp25/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp25/28-30.......yk7
Meliah............................................kp25/25-29.......yk6
aliisa10.........poika 07/10...............kp25/30-36.......yk2
Inari-11........tyttö 03/11.................kp26/28............yk3
tiipula............tyttö 05/11................kp27/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp27/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp28/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp30/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp30/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp31/30-35.......yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp34/28-35......yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp36/32...........yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp51/??............yk1

TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:

Maaliskuu 2012
Haavemamma,

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein

Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussailijoille kovasti :flower:
Piinailijoille tsemppiä :)

omaa, hiljaiselo on tehnyt ihan hyvää, välillä on kovempikin vauvakuume ja sitten hälläväliä tuleeko enempää eli todella vaihtelevaa mieltä siis. :)
kierrosta on hajua jonkilasita mutta siitä ei ole mitään tietoa onko ovis mennyt vai tuloillaan kun en o-testejä ole käyttänyt pitkään aikaan.
mutta siis tosiaan enköhän mä vielä ensi vuosikymmenelläkin täälä vielä ole kuumeilemassa pikkukakkosta, mikäli sitä meille koskaan suodaan :/ :)
No eipä nyt ruveta masistelemaan. *hyi mua* :)

diiselikissa:Voi räkä! :headwall: Just silloinhan ne kaikki taudit just iskeekin. Kovasti jaksuja!
Emiliainen: Voi tota teidän lomaa, ihanaa! Mäkin haluun! :)
Icicle: Pahoittelut negasta! Toivottavasti se viiva vielä ilmestyy! :)
annis: Kovin tuttuja tunteita! Sain ihan hiljaittain ekan ovis-plussan ja se hyödynnettiin tehokkaasti. Leijuin kaksi päivää pää pilvissä, nyt sellainen tunne, että ei tärpännyt. Itsesuojelua sekin. Joku vaisto sanoo sen. Tai mun luonne on vaan niin pessimistinen, (pessimisti pettyy harvoin) mut kun esikossa ja km olen heti tiennyt että tärppäs..plaah.. En menetä toivoani, en!! Voimia annis piinailuun! Negoista tulee niin lannistunut olo, mut jospa se plussa tulisi parin päivän päästä! :)

Paluu tulevaisuuteen kahden viikon hiljaiselon jälkeen. Nyt tulee tositarina siitä, että elämää ei näköjään kannata suunnitella tai jotain...

Pari viikkoa taaksepäin ilmottelin siis, että me jättäydytään nyt toistaiseks tästä lisääntymisprojektista ja katsellaan uudestaan minun valmistumisen jälkeen. Toisin kuitenkin kävi. Vaikka miten ei muka seksiä harrastettu ovulaation lähelläkään, niin silti menkat anto vaan odottaa itseään ja eilen sitten lopulta päätin testata ja vaikka miten räpsyttelin silmiä epäuskoisena, niin ihan selvä plussa sieltä piirty ikkunaan samantien. Kp oli eilen 38(29/30) eli viikkoja onkin tänään "jo" 5+2.

Olo on ihan hämmentynyt, koska esikoista oikein tekemällä tehtiin kuukausikaupalla ja lähemmäs vuoden yrityksen jälkeen vasta nappasi, niin mitenkä ihmeessä tämä "vahinko" nyt sitten näin vain onnistui? Toki mistään oikeasta vahingosta nyt ei ole kyse, vaan ihan äärettömän toivotusta pienestä, joka otetaan ilolla vastaan, mutta hassustihan tämä silti meni :).

Tämän omanapaisuuden jälkeen toivotan kaikille muillekin yhtä ihanaa plussaista kevättalvea ja toivotan tervetulleiksi perässäni tuonne marrasmasuihin!

Seurasta kiittäen,

Haavemamma

diiselikissa: Jeee onnea O+:sta!! :):) Toivotaan että olis käynytkin hyvin ja epäilyistäs huolimatta "kaverukset kohdanneet". Paljon sisua paranemiseen, tuntuu että flunssaa sairastaa enemmän porukkaa kun ikinä!
annis: HEI ANNIS! (eikös ne niin tuppaa siellä kerhotiloissa sanoa) Me ollaan varmaan suurin osa niitä testailija-harrastelijoita :D Pahoittelut negoista :(! Niin se on kumma vaikka kaikkien "olosuhteiden" pitäisi olla kohdallaan niin silti ei näy eikä kuulu..
Icicle:Pahoittelut myös sinne negasta :( Toki toivo elää niin kauan kun vuotoa ei näy!
emiliainen: Ihania viimeisiä lomapäiviä sinne! Tuli varmaan irtiotto tarpeeseen :)
NeitiNäpsänÄiti:Ymmärrän turhautumisesi, toivotaan kuitenkin ettei nyt ihan ensi vuosikymmenelle mene! :eek: Eikös teillä ollutkin jo reilusti yli vuosi yritystä takana? :/
Haavemamma: ONNEA! Maaliskuun ensimmäinen plussa :):) Kait tuo maaliskuulle lasketaan vaikka testailitkin "myöhemmin" ;D Paljon ihmisliimaa pienelle!

Omaa: Ei mitään tuntemuksia :D Pitäiskö olla kun on kuitenki jo dpo6? Alotin nyt kuitenkin eilisen vitutuksessa taas uuden terolut kuurin, en tiiä olisko pää kestäny sellasta +40 päivän kiertoa.. :/

Heips, mahtuuko mukaan vielä yksi kuumeilija? Olen 3/11 syntyneen tytön äiti, joka on toisesta lapsesta haaveillut heti ensimmäisen synnyttyä, mutta kierto on ollut sitä ja tätä, mutta nyt on viimeiset kierrot olleet säännöllisesti 28 pv. Eli kp25/28 yk3, ois menossa. Tuntuu vahvasti nega kierrolta, menkka jomotuksista ja pms -oireista päätelleen. Harmittaa jo valmiiksi.

Haavemammalle Isot onnittelut plussasta.

Tervetuloa uudet! Toivotaan pikavisiittiä!

HaaveMammalle onnittelut! Ihana yllätys :heart:

NiQ mulla oli päinvastoin ekat menkat tosi niukat verrattuna entiseen. Saapa nähdä, miten jatkossa... Vaikka tietty toivon, ettei jatkossa tulis ihan hetkeen menkkoja ollenkaan.

ON: Negan testasin aamulla, 26/ehkä29. Harmitti ja olin jo valmiiks tosi väsynyt, puhumattakaan siitä että mieskin on vielä kipeänä kotona. Hypin tasajalkaa kiukusta jostain ihan olemattomista syistä (ku pitäs leipoa ja siivota synttäreitä varten eikä saanut unta ku vaan mietti niitä). Siis ihan oikeasti hypin. Auttoi. Töistäkin soitettiin ja pyydettiin toukokuuksi sinne. Menenkin, saa mies laatuaikaa lapsen kanssa. :) Kummasti se olo koheni, kun sain kaupasta raahattua kauhean kasan leivontatarvikkeita. Nyt siis hommiin!

emiliainen teidän loma kuulostaa niiin ihanalta, juuri sellaiselta kuin loman kuuluu ollakin:)

Haavemamma onnea!!:heart:

Inari tervetuloa:wave:

OLENHAN MUISTANUT SANOA, ETTÄ OLETTE SITTEN MAHTAVIA JA VERTAISTUKI ON MAINIOTA:)

tänään siis dpo 9. negaa edelleen, mutta oireita on ja toiveet yhäkin liian korkealla(en tiedä minkälainen naama tähän sopisi. oireet on tosi jees, turhat toiveet tosi not jees) vatsa on kipeä, menkkamaista juilintaa ym. outoja tuntemusia. pari kolme päivää viluttanut kovasti. todistettavasti sisälämpötila kuitenkin ok. lämpöjä oon satunnaisesti mittaillut, 36,9 on aika pop luku täällä nyt. vatsa on nyt turvonnut ja rinnat arat. lisäksi kun tissejä koskee, niin saa se aikaiseksi tämän maidon nousu tuntemuksen. testi negaa:'( voi kun, voi kun, voi kun..

onnea Haavemamma :flower:
omppuf meillä taitaa olla menossa yk 15 jos oikein muistan, että kyllä tässä välillä epätoivo iskee, raskautumiseen olen itse yrittänyt vaikuttaa monella tapaa, syön foolia, juon mehua, pudotan painoa ylipainoa on ja paljon mutta kaikki on kunnossa niin ei siltä osin pitäisi olla raskautumiseen esteitä, kierto säännöllinen 32 päivää, viime syyskuussa km että on sitä jotain kumminkin jossain vaiheessa tapahtunut tuolls sisällä, muutama kemiallinenkin on kuulunut joukkoon. 3-vai 4 viimevuonna, siihen se on sitten jäänyt.
paino tosiaan tippuu tasaseen tahtiin kun suurta painonpudotusta ei suoda suurelle bmi:n omaaville, kilppari arvot hyvät sun muut veriarvot ja paikat kunnossa muuten.
Mutta eiköhän se toinenkin toivon mukaan meillekkin suoda sitten jossain vaiheessa vaikka välillä siltä ei tunnukkaan. :)

Nöhvi
diiselikissa: onnea ovisplussasta :) Harmi että se viimeinen silaus jäi tekemättä, mutta kyllähän ne simpat saattaa olla aika sitkeitäkin sissejä :D Monta päivää saattavat siellä venailla, joten toivoa on! Mutta ymmärrän kyllä harmistuksen määrän!

Annis: mites meinasit jatkaa testailua? Ja voisin kanssa tehdä saman tunnustuksen, olen varsinainen testiholisti, niin raskaus- kuin ovistestikin :whistle:

icicle: puuuuu, puhaltelen plussia siihen suuntaan :)

emiliainen: kuulostaa onnistuneelta lomalta! Toivotaan vielä sitä loppuhuipennusta :)

NNÄ: eeeei, et sä täällä enää ensi vuosituhannella pyöri!! Toivon sydämestäni että se plussa tulee ja pian! Onneksi sun viestissä oli muutama hymiö, eli hyvää mieltä löytyy :) Tsemppiä tuhannesti!

Haavemamma: oho :O Sepä oli ihana yllätys :heart: ONNEA!

Omppuf: dpo6, hmmm jännitys tiivityy :D Vielä ei tarvii hötkyillä jos ei ole oireita, eikös se kiinnittyminen tapahtu suunnilleen dpo5-8 (en jaksa googlettaa ja tsekata). Elikkä muutaman päivän päästä alkaa sitten oireiden ryöppy! Jaksamista piinapäiviin :)

Tervetuloa Inari :wave:

Tiipula: Voihan nega :( Mutta ihana tapa sulla on kyllä purkaa pettymystä :D Täytyypä kokeilla!

on: alkukierto eikä mitään raportoitavaa. Mä olen käyttänyt ovistestejä ihan joka kierrossa ja luulen että en voi jättää niitä enää poiskaan - sitten stressaisin sitä, että ajoitus menee varmasti pieleen! Kierto on alkanut säännöllistymään, mutta pari kertaa esim. flunssa on siirtänyt ovista. Ekalla kerralla kolme viikkoa (silloin tosin taisi kierto vielä heittää muutenkin) ja nyt tokalla viikon. Olisin ihan vainis oviksenbongailussa, limat yms. kun alkaa tosi hyvissä ajoin... eikä sitä jokatoinen päivä pupuilua jaksa enää tässä iässä kovin kauaa :LOL:

Haavemamma :flower: joskus näinkin, ihana ylläri!

Inari-11, tervetuloa mukaan!

Emiliainen..kuulostaa loma niin ihkulta, rentouttavalta. Saa virtaa arkeen ihan taatusti!

Annis, eihän toivoa vielä oo menetetty alkuunkaan! Vielä voi plussaksi kääntyä!

Tiipulalle pahoittelut.

Huomasin, että mun kp päivät on listalla vähän edellä...nyt on kp 30 ja taulukossa lukeepi 34. (vaikka oiskin kiva että ois jo ko. päivä menossa ilman tätyliä niin nopeemmin pääsis uudelleen testaamaan)

Mitä näistä tuntemuksista..rinnat arat, masu pinkee..eiköhän se täti siis tuu. Mut vielä mul se testattu tikku kummittelee mieles..kun ei koskaan ennen oo tuollaista "jälkeä" siihen jäänyt ja samoja halppistikkuja oon käyttänyt vuositolkulla (esikoista yritettiin pidempään kuin laki sallii) eli siis pieni pää tahtois niiiiiiin nähdä sen toisen viivulin siinä testis, et kaikkea onki alettava analysoimaan, huoh!
Eikä siinä mitään, jos se antais toivoa, että ois ollut vaikka jonkin sortin kiinnittymisyritys.

ON:Huokaus nega testattu tänä aamuna dpo9. Juu eihän se vielä ehkä nyt pitäs näkyäkkään mutta kyllä nyt tuntuu että toivo on mennyt :(. Tää on niin masentavaa kuitenkin ja tuntuu että kaikki muut ympärillä raskautuu.. Onko muilla ollu samanlaisia tuntemuksia, että kun muut ympärillä niin miks me ei?

Vauvauutisista: Me saatiin eilen kuulla että miehen toinenkin sisko odottaa.. mies myös kysyi että tärppäsikö heti ja sisko sanoi että ei "ensin yritettiin kuukausi eikä tärpänny, sitten seuraavassa kuussa tein positiivisen". Mä en ymmärrä miten se voi olla niin helppoo. Sitten oli myös ikävää kun ollaan kerrottu näille lähipiirille meidän yrityksestä (myös aiemmasta) niin sitten tuommosia uutisia sanotaan päin naamaa. Haluaisin että asiasta ilmotettais vaikka sähköpostilla eka niin sais itekseen sulatella. Oli ihan tosi lähellä etten ruvennu paikan päällä itkemään. Itkinkin sitten koko 30 kilsaa kotiin autossa. Ainiin heillä kyseessä kolmas..
aliisa: Pahoittelut negasta! Vaikka tosi aikasessa olitkin :eek:
Icicle: Jännää :) Nyt vaan uutta testiä tänään tai huomenna ;)
Nöhvi: En minä usko että on mitään jännäiltävää, en ainakaan itse jaksa innostua. Alkukierron päivät on kyllä niiin!!! :/
NNÄ: Muistelen jonkun tälläistä lyhennystä käyttäneen. Niin mä muistelinkin että siellä ollaan melkein kahdella alkavassa luvussa jo :( Toivoisin niin teille tärppiä! Älä ihan kaikkea toivoa menetä! Saako kysyä menettekö ihan luomuna vai oletko myöskin hormoneilla varustettuna? Minä en kanssa voi ymmärtää että kerta tekee kaiken saadakseen lapsen niin sitä ei vaan kuulu. Ja sitten jotkut vaan saa montakin heti ensimmäisillä yrittämillä.. :/ Eiköhän sen tuulen ole joskus pakko kääntyä! :)
annis: Pahoittelut negasta! Eihän dpo9 usein näykkään vielä testeissä.. :eek:
Tiipula: Ihania leipomishetkiä :) Pahoittelut negasta..
Inari: Tervetuloa!

Omaa: Tosiaan eilen oli kurjempi ilta osaks sen vauvautumisuutisen takia. Mutta mies yllätti ja vei minut romanttisesti leffaan katsomaan.... HÄRMÄ... eiiih. Ei ollu ihan mun mieleinen kun en tuosta puukolla hakkaamisesta tykkää, olin ehkä puolet leffasta silmät kiinni. Mutta kaunis ajatus oli <3

Haavemamma: ONNEA! Ihana yllätys :heart:

Inari: Tervetuloa! :wave:

Icicle: Aikas jännää! Eikös se jotenkin niin mene, että ilman tätiä on toivoa.

NNÄ: Kiva kuulla sinusta! Kovasti teille jo sitä plussaa toivoisin(kuten niin monelle muullekin täällä). Ei voi välillä kuin ihmetellä kuinka tässäkin maassa mitkä lie narkkarit ym. sikiää vahingossa, ja sit ketkä sitä lasta oikeasti haluavat niin joutuu kokemaan ihan liian kovia. :hug: Ihanan positiivisella mielellä olet kuitenkin :)

aliisa :hug: uutta testiä vaan kehiin, jos ei täti tule vierailulle, aikaisessa testailit jo.

Omppuf:hug: Toisten vauvauutisten kuuntelu on kyllä myrkkyä, vaikka kuinka loppupeleissä yrittäis olla iloinenkin. Musta tuntuu kanssa, että vauvauutisia tunkee ovista ja ikkunoista, joka ikinen serkun kummin kaima ja tutun tuttu tuntuu odottavan lasta.

).( Ihan vuosisadan flunssahan tänne pesiytyi, korkean kuumeen kera, vaikka just ehin kaverillekin sanomaan, et en aikuisena oo enää kuumeita saanu. : / Esikoinen on kamalan itkuinen ja vetämätön kanssa, vaikkei ainakaan toistaiseksi kovin flunssainen ole. "Leppoisia" päiviä täällä siis vietellään...Kumma homma, miten just kahessa peräkkäisessä ovulaatiossa on tullu tärkeinä päivinä kamala flunssa ja oon kyllä ollu niin kipeä etten oo pystyny ajattelemaankaan peittojen heilutusta edes hyvän tarkoituksen takia. Joku kohtalon sormi ilmeisesti vastustelee mun raskautumista/yrittämistä tai jotain...
Mä nyt aika todistetusti ovuloin, joten YRITÄN jättää ens kierrossa ovistikut kaappiin. Jotenkin tuntuu siltä, et jos se luonto yllättäis positiivisesti. Mä saan niin kauheen stressin, jos tikut kirkuu punasta ja ei päästä hommiin. Siinä viime kierrossa sain jopa riidan aikaiseksi, kun ois pitäny hommailla, mut itellä tosiaan huono olo sen flunssan takia ja oliko isännälläkin jtn menoa. Typerä riidanaihe ja ei varmasti tee tästä vauvahaaveesta yhtään hedelmällisempää.

diiselikissa Pikaista paranemista teidän suunnalle! Eihän sitä tiedä, ihan
hyvin voi olla aiemmat talletukset juuri sopivasti odottelemassa :) Ps. Tiedän tuon tunteen, kun on ne päivät, ja jos sekstailu ei silloin jostain syystä
onnistuisikaan, on maailmansota valmis alkamaan :kieh:

annis_ Minä niiin repeilin tuolle "hei, olen annis, olen testiriippuvainen". :LOL: Näen jotenkin sieluni silmin,miten me kaikki istutaan ringissä ovis-&raskaustestipaketit sylissä ja yhteen ääneen vastataan "hei annis". Mutta
ihan oikeasti, sitähän tämä kirjoittelu on, vertaistukea parhaimmillaan :heart: Hirmuisesti toivon, että nega vielä muuttua pärähtää plussaksi.

Icicle Sinullakin jännäilypäivät, samaa toivottelen kuin anniksellekkin. Minä en ole ikinä saanut minkäänlaista haamua tai viivanpaikkaa, joten
tulkitsisin tuon lupaavaksi jutuksi :popcorn:

emilialainen Oi voi, te ootte olleet rakkauslomalla, mahtavaa. Toivotaan parasta mahdollista lomanloppua sitten ;)

Neiti Näpsän äiti
Suurensuuri :hug: Me kaikki kyllä toivotaan hirmu kovasti sitä tärppiä juuri sinulle. Tsemppiä! Minä ajattelin, että voisin autella tuossa
päivittämishommassa. Ihan joka päivä en kyllä kerkeä kirjoitella, mutta voisin käydä kurkkimassa, ja päivittää listaa jos sinä et ole käynyt.

katariine
Peukutuksia sinne :)

HaaveMamma
Onnea :heart:

Inari-11
Tervetuloa :wave:

Tiipula :hug:

Nöhvi Minulla on sama, nyt kun olen oppinut tuohon oviksen tikutteluun, en osaa ajatella nyt olevani ilman niitä. Ja tikkujen mukaan en kyllä ihan niin hyvin ole tunnistanut ovista, kuin mitä olen luullut, edellisessä kierrossa o tuli yllättävän
aikaisin, tässä kierrossa taas yllättävän myöhään.

aliisa10 Tuttu tunne tuo että kaikki muut, mutta ei me. Ja kaikki minun ympärillä tuntuu vielä onnistuvan ensimmäisistä yrityksistä. Ja sitten ne neuvovat minua, että kyllä se siitä, kun lopetat stressaamisen |O :kieh: Toivotaan että testit plussaksi muuttuvat, sehän on vielä ihan mahdollista :popcorn:

Omppuf Voi että sentään :hug: Tuo on niin kurjaa, kun joutuu kasaamaan itseään ja koettaa siinä sitten pitää naamaa peruslukemilla ja onnitella jne. Kun saisikin jonkun etukäteisvaroituksen, niin saisi hetken tosiaan sitten sulatella uutista itsekseen, sitten se onnittelu ja muu sujuisi kivemmin. Minulla aina
noita uutisia kuullessa nousee pala kurkkuun ja tunnen oikein, miten naama on sellaista typerää väkinäistä väpättävää hymyä. Muutaman päivän päästä osaan jo olla ihan aidostikkin innoissani, mutta ne ekat tunteet.. Hyi minua.

Minulla menkkatuntemukset voimistuu, dpo on nyt 9. Katsotaan miten onneton minun luteaalivaihe on tällä kertaa. Tein kalenterimerkinnöistäni pientä laskeskelmaa, ja 8-13 päivän väliin ne ovat sattuneet.

Täällä paistaa aurinko, ja minä olen ihan täpinöissäni, nyt se kevät tulee :heart: Ja olen muuten keksinyt hyvän puolustusmekanismi-keinon pariin seuraavaan kiertoon vähentämään pettymyksiäni; ei nyt minun kannatakkaan plussata, loppuvuoden vauva tulisi muuten. (ei tää toimi ehkä kuitenkaan, olisi ihan aikuisten oikeasti ihanaa saada jouluvauva )

Aurinkoisia päiviä toivottelen ja oikein plussaisia kevättuulia ihanaisille puhaltelen näääin :whistle: :whistle:

Viimeksi muokattu:
aliisa mehän mennään melkein sanoilla dpo:lla sitten:) täällä siis tänään dpo 10. peukut pystyyn ja uutta testiä kehiin!!

Icicle milloin aatteli testata uudelleen? :popcorn: jospa se täti ei sieltä tuliskaan:heart:

diiselikissa paranemisia!!

Omppuf vauvauutiset on tosiaan myrkkyä. sitten kun saa hetken sulatella ja kyräillä asiaa, pystyy olla jopa onnellinen toisten puolesta. ensi alkuun se vain on kuin puukolla iskettäisiin. monet itkut on siitäkin väännetty..

Nöhvi testiholistina meinasin jatkaa testailu entiseen malliin, koska en nää enää tässä kierrossa syytä tehdä parannusta:LOL: ensi kierrossa lupaan ja vannon, että yritän olla maltillisempi!

meliah :LOL:
jospa sielläkin se täti tajuais pysyä poissa!!!

tiedättehän nyt siis kaikki tämän riippuvuuteni testeihin, eli tietysti tein myös tänään sen halppisliuskan:D juu, enkä odota, että näin aikaisin tai varsinkaan tätä aiemmin testiin välttämättä mitään ilmestyy. mutta aina on se mahdollisuus!! no jotain kuitenkin olen tuossa testissä näkeväni. ei sitä haamuksi voi kutsua, ehkä se on se sen varjo. tai väriaineet jotenkin huonosti levinneet. käännellen (ja tottakai katselen tikkua kaikista eri kulmista:LOL:) se näyttää välillä 'selkeältä' haamuviivalta, välillä joltain epämääräiseltä sutulta. mene ja tiedä. no toivon kipinä kuitenkin syttyi:heart:

piti vielä kirjoitellla työasioista.. onko muilla haasteita työasioitten ja raskautumisyrityksen suhteen?? olen menossa torstaina työhaastatteluun ja ilman tätä yritystä vaihtaisin ilman muuta, jos paikan saisin. nyt kuitenkin tuntuu, että onko siinä enää mitään järkeä, kohtahan saatan jo olla raskaana. vanhassa työpaikassa olisi kuitenkin täydet lomat ym. tää on niin tätä elämää 28 päivää kerrallaan..

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia tervetuloa toivotuksista :)

Mun tarvii varmaan selailla ketju läpi, jotta oppisin paremmin tuntemaan teitä.
Pahoittelut kaikille negan testanneille.

aliisa10Eipä heitetä kirvestä kaivoon vielä tässä kierrossa, vielä ehtii tapahtua vaikka ja mitä. Tsemppiä.

omppuf On kyllä ikävä tilanne, kun täytyy murtosekunneissa kasata ja koota itsensä, yrittää iloita toisten onnesta.

Neiti Näpsän äiti Ikävä, että olette joutuneet pitkään pientä yrittämään. Ei ole helppoa kun joutu pettymään kerta toisensa jälkeen. Mulla on kans painon pudotus projekti menossa, viikon lopun jäljiltä en tosin puntarille tohdi mennä lainkaan :ashamed: Minäkin sinulle kovasti pysyvää plussaa toivon, kuten myös muille palstalaisille, luonnollisesti.

diiselikissalle pikaisia paranemisia.

Icicle toivotaan, että täti jättää sinut tyystin rauhaan ja testiin pärähtää kaksi viivasta, tsemppiä piinailuun.

meliah ihana puolustus mekanismi sinulla :D

Eilen illalla tuli järkyttävät menkkakivut ja olin jo ihan varma, että täti pyyhältää kyläileen, mutta eipä ole vielä tullutkaan. Tekisi jo mieli testata (onneksi ei ole testejä), mutta en halua pettyä, vaikka olo onkin antiraskaana niin silti pienen pieni toivonkipinä välillä pilkahtelee. Tosin dpo päivistä ei ole mittään haisua, en ole koskaan saanut positiivistä ovistestiä, vaikka kahdesti olen onnistunut raskautumaan.
Tyttöä tehtiin pitkään ja matkalle mahtui monet kyyneleet, pettymykset ja ilot, joten nyt olisi tarkoitus ottaa hiukan rennommin, katsotaan nyt miten se sitten käytännössä onnistuupi :)

Plussa tuulia palstalle puhkun :whistle:

Teillähän on monella jännät ajat kierrosta menossa ;) Paljon plussia tähänkin kuuhun kiitos!

Jep tilanne oli nätisti sanottuna mielenkiintoinen, taisin jopa unohtaa onnitella. Rupesin vaan äkkiä miettimään minkävärinen talviturkki oravilla on etten olis itkemään ruvennu. Mies sitten herkkänä tunneihmisenä laukaisi vieressä "miten voi olla joillakin noin helppoo?" Karmean tuijotuksen kera. Yritä siinä nyt sitten olla pokkana.
Olisin vaan tämän yrityksen alussa toivonut että tällä kertaa pysytään prosenttejen "paremmalla" puolella. Tätä menoa musta on tulossa hyvin katkera :D

Jospa tämänpäivänen eläinlääkäri piristäis, ja onneksi lähipiiristä löytyy myös yksi aivan ihana vertaistuki-ihminen <3 Ja tietty te täällä virtuaalimaailmassa myös <3

NiQ: En muista juuri raskauden jälkeisiä ekoja menkkoja, mutta yleensä ottaen on raskauden jälkeen menkat muuttuneet paljon! Kierto on lyhentynyt viikolla ja kunnon vuoto kestää enää n. 3 päivää, ennen tiputteli viikon verran.

tähtitaimi: Voi, mä olen niin pahoillani :( Korkealta putoamista ei toivo kyllä kellekään. Koita saada ajatuksia muualle, toivon teille kaikkea hyvää :)

Nöhvi: Tsemppiä sullekin alkukiertoon! Kohta päästään ovista ootteleen ja ehkä testaileenkin. Pitäisiköhän minunkin tikutella tässä kuussa?? Mitä tikkuja suosittelette te jotka niitä olette käyttäneet? Vai lisääkö se sitte vaan tätä ressiä, ku pitäis olla ajattelematta koko vauva-asiaa.

diiselikissa: Onnea ovisplussasta! Mutta voehan, tottakai ne taudit tulee just oviksen aikaan :kieh: Ollaankohan me kaikki täällä jotain Aku Ankkoja?! Ainakin yhtä huono tuuri tuntuu monella olevan. Paranemisia kuitenkin sinne!

Icicle: Kyllä se täti sais nyt pysyä loitolla! Jospa se kummitusviiva siitä vahvistuisi, toivotaan!

emiliainen: Voi ihanaa, toivottavasti teillä on ollut mahtava (ja antoisa & hedelmällinen kirjaimellisesti) loma!

Neiti Näpsän äiti: Tsemppiä teille sinne kovasti. Pitkään yrittämistä, sitä erittäin läheisen ihmisen viereltä seuranneena, en toivo yhtään kenellekään.

katariine: Oviksen aikaan on kyllä pää pilvissä, se on tuttu tunne!

HaaveMamma: Aivan mahtavaa! ONNEA! :flower: Tässä hyvä muistutus meille kaikille, että pitäisi unohtaa koko vauvaprojekti ajatuksista vaikka käytännössä toimittaisiinkin, helppoahan se toki on, joo-o! :D

Inari-11: Tervetuloa! Toivokaamme sinulle lyhyttä visiittiä! :)

Tiipula: Pahoittelut negasta :( Mutta jospas se siitä plussaksi vielä kääntyy!

annis_: Voe voe, kunpa se sieltä tulisi se PLUSSA! Aika lupaavia oireita sulla :) Plussauutisia odotellaan täällä sulle!

aliisa10: Pahoittelut negasta sullekin :( Joo raskaana olevia tuntuu pyörivän ympärillä ja paljon. Varsinkin kuukautisten aikaan niitä jostain kumman syystä putkahtelee joka nurkan takaa!

Omppuf: Jos meillä tärppi kävisi ekasta tai "JOPA VASTA" tokasta kierrosta niin en sitä kehtaisi kyllä ääneen "mainostaa"!! Mua sitten niin ottaa kaaliin ne ihmiset, jotka oikein kehuskelee että ekasta tai jopa yhestä kerrasta onnistui, tai puhuvat lapsen tekemisestä. Lapsia saadaan, ei tehdä, voi * että voikin ottaa aivoon! En tiedä oliko näissä teidän tuttavien kertomassa kyse edes nopean tärpin leuhkimisesta, mutta tuli vaan mieleen :D Mutta siis joo, täytyy muistaa vastaisuudessa myös tuo "minkävärinen turkki oravilla on talvella"-juttu... :)

meliah: Hyvä puolustautumiskeino :D Mutta toivotaan, että täti pysyy jo tässä kuussa loitolla!

Täällä kp 4 ja pikkuhiljaa toivutaan menkkojen aiheuttamasta ketutuksesta :) Ovistikkuja harkitsen tähän kiertoon, mutta mietin lisääkö se vaan turhaa ressiä?!

Yhteistyössä