<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

No eipä itelle ollu tullu mieleenkään mikään kiinnitymisvuoto. Oi, kun se oliskin ollu sitä! :) Toivottavasti en innostu nyt turhaan, kun ehin jo "masentuu" keskiviikkona. Mut toivoo nyt vielä vissiin sit on :) Tosiaan ei oo tullu sen ke-to yön jälkee ollenkaa..

Mut kyllä mäkin aattelin että jos täst kierrosta ei sit onnistakkaan niin tahtoisin testata noita ovistestejä. Ihan mielenkiinnostakin. Yritin esikoisen raskaudessa ettiä apteekista, mut en löytäny. Netistä kuitenki vissiin saa sit tilattua?

tiuhti83 :hug:

diiselikissa :( Mut onhan vielä toivoa? Jos menkat ei ala muutamankaan päivän päästä niin josko sit näkyis testissä?

Tää epätietosuus on tässä kaikkein kauheinta! Olis paljo kivempaa jos tietäis että tärppää vaikka kolmannesta kierrosta kun että joka kerta innokkaana testaamassa ja sit joutuukin pettymään. Tai onhan se toisaalta taas kivaa sit kun testaa ja onkin plussa, mut useemmin taitaa olla vaan se nega siellä :/
 
Hieno rivistö pillipöllö, onnittelut vielä!

Nellinu: Ovistestejä on apteekissa, mutta tuppaa olemaan siellä melkoisen kalliita. Netistä saa kätevästi ja kun on pienissä paketeissa, niin monesti tulee ihan postilaatikkoon saakka. Itse olen tykännyt käyttää Pregcheck-merkkisiä testejä, joita olen ostanut k-supermarketista ja citymarketista. On toiminut hyvin ja tulee selkeä plussa.

Nyt on ajatuksia siirretty tehokkaasti siivoamalla kaappeja ja vaihtamalla olohuoneen järjestystä! Tänään kävin siellä progesteronikokeessa ja sen tuloksia odotellaankin sitten ensi viikolla. Uskoisin, että keskiviikkona saattaisi kirje tipahtaa luukusta. Masussa on ollut jo menkkatuntemuksia samalla lailla kuin aikaisemmissakin kierroissa, joten eiköhän tästäkin tule yhtä ärsyttävän lyhyt kierto. Voi hyvin olla, että täti yllättää ennen kuin kokeen tulokset selviää.

No pientä toivoa on pakko pitää yllä, eihän tätä muuten jaksaisi. Niin kovasti toivoisin sitä plussaa, mutta sen olen päättänyt, etten ala kovin aikaisin testien kanssa pelaamaan. Yleensa kun sen negatestin olen tehnyt, niin menkat alkavat silmänräpäyksessa. Nyt on siis vasta dpo4, joten paljon on vielä jännitettävää (paitsi jos luteaaliaika jää taas siihen seitsemään).

Ihanasti tullut plussia syyskuulle, toivottelen niitä kaikille vielä paljon lisää! Ja ihanaa syksyistä viikonloppua!
 
Moikka!

Jospa minäkin tänne piiiitkästä aikaa itsestäni ilmoittelen :)

Työt alkanut 2 viikkoa sitten, samoin neidin päiväkoti ja muutenkin ollut muka niin hässeliä tässä että olen ihan unohtanut että täälläkin olen :D. Anteeksi, en jaksa nyt lukea 16 sivua tekstiä mutta lyhyesti. ONNEA :heart: kaikille plussanneille,:hug: niille joita ei ole vielä onnistanut tai on käynyt ikävät uutiset kylässä ja tervetuloa uusille :) <3

Niin, multa otettiin heinäkuun lopussa se hormoonikierrukka pois ja nyt tarvis hakea siittä sitten korvausta, puolet rahoistani saan takasin, kyllä kelpaa :D

Ja muuta ehkäsyä meillä ei ole kuin kondomi, mutta sen kierrukan jälkeen tuli tyhjennys vuoto ja nyt ei olekkaan menkkoja näkynyt sen jälkeen eli n. 2 kk kohta niin voitte kuvitella onko epäillykset nostaneet päätään, meinaan tässä nyt on reilu viikko jos jonkinmoista oiretta ollut: närästää aika paljon ja joka päivä ( ja mua ei närästä melkein ikinä, paitsi viini ja lonkku), rintoja "närästänyt", vatsa hieman pyöristynyt ja iltaisin on oikein turvonnut, mutta nätti vauvamasun näkönen maha o.o, alavatsa kipuilee( en tiiä msitä johtuu), satunnainen pahoinvointi, käyn usein vessassa.. niin ja menkkoja ei näy :D No oon nyt tähän asti viikon sisällä tehny 4 testiä, 3 selvää negaa mutta tänään aamulla CB:n normaalitesti sitten näytti siltä että se pystyviiva ois ollut ohuen ohuen ohuen ohuen vaaleansininen ja koitin monessa valossa katsoa että onko vaan viivan aikka mutta olen aika varma että siinä on vähän väriäkin.. Ajattelin sunnuntaina tehdä uuden, ja katsoa onko vahvistunut vai kuvittelenko nyt vaan.. Ellen sitten osta kun haen muksun päikystä niin suoraan sitä digitaalista jossa lukee selkeästi "Raskaana" tai "Ei raskaana" ni ei tarvitse arvuutella mikä on :D

Noiniin, siinä "lyhyesti" mitä mulle kuuluu, nyt vaan jännitellään.. Mieshän ei siis tosiaan toista halunnut mutta ehkäpä se sit leppyy jos tämä nyt on sitten totisinta totta :)
 
*********Maanantai 26.9.2011************



















Mukana:



Andreana......................tyttö 2/11.........kp7/24-30..........yk2
_Lumi_.....................tyttö 07/10...........kp 7/28..............yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp8/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp10/28...............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp12/30-31.......yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp12/29..............yk4
BiBa.....................................10/09........kp13/32..............yk3
Tyllerömamma......................4/10...........kp13/28-40.......yk6
samaria.................................2/10........kp14/28..............yk 5
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp14/28-32.........yk9
Bubba............................poika 06/09......kp 14/26-29........yk3
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 15/28-48........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp16/26-28.........yk9
ki7i........................................../11.......kp19/28..............yk2
funny87.........................poika 11/09.......kp19/35->48.....yk3
tiiru.............................poika 5/10..........kp20/32.............yk4
torstai............................11/10.............kp21/42...............yk1
Eebowi.........................poika 10/08........kp23/33.............yk2
tilke..............................poika 7/10..... ..kp24/24-27.........yk4
Hipsu86........................poika11/10........kp25/28..............yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.........kp26/34...............yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 27/28?.............yk 1
Cristall...........................tyttö 07/09........kp29/28............yk1
diiselikissa.....................poika 1/10 ........kp31/33-35..........yk1
UusiVauva82..................02/08...............kp32/30-34.........yk1
Tiitulainen.....................tyttö 6/09..........kp57/24-28.........yk12
Murumii.........................tyttö 9/08...........kp78/24-28.........yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................





TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Sannuli79


Plussanneet 2011:

















Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4)

Elokuu2011:

Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille tädin riivaamille!

Täällä siis kp 26/28 ja malttamattomana menin ja testasin eilen, sekä tänään JO :/ Ja negathan ne tuli. Testeinä käytin Predictor herkkää raskaustestiä, joka lupaa näyttää plussan jo 4 päivää ennen kuukautisia sekä tänään testasin Clearblue viikkonäyttöisellä, joka sekin lupaisi näyttää mahdollista plussaa jo 4 päivää ennen menkkoja. No, negathan sieltä rapsahti molempina päivinä! Huomasin vasta jälkeenpäin, että ainakin tuossa Clearblue testissä sanotaan, että jos aikoo testata ennen kuukautisten alkamispäivää, tulisi testi tehdä aamuvirtsasta. No, minähän tein tänään testin kahden maissa ja virtsa oli ehtinyt olla rakossa muutaman tunnin ehkä. En sitten tiedä, vähän tuli kuitenkin sellainen fiilis että raskaana en ole. Tuosta Predictorista en tiedä, oliko siinäkin joku aamuvirtsa suositus, mutta sen tein taas illalla aika myöhään kun en ollut pitkään aikaan käynyt vessassa.
Tissit on kyllä himputin turvonneet ja kipeät, vaikka niinhän ne kipuilee aina ennen kuukautisia. Mulla on ollut muutamana yönä aivan hillitöntä "menkka särkyä", viime yönäkin heräsin siihen että luulin menkkojen alkavan etuajassa kun särki niin kovin... Hmm..

Mutta kaksi herkäksi luvattua testiä tehnyt ja näyttää kovasti siltä että ootellaa niitä menkkoja vaan sitten.. Huooh...

Paljon plussa onnea kaikille! :)
 
Nöhvi
Paljon onnea caisachulle ja pillipöllölle :) Loistavaa - plussia ropisee!

Ja pahoittelut niille, jotka ovat joutuneet pettymään :hug:

Täti alkaa pikkuhiljaa kurvailemaan poispäin :) Jes, heti valoisampi mieli! Vielä viikko pitäisi odotella otollista hetkeä ja sitten "pääsee" piinailemaan. Onpas tämä nyt odottamista.

Ovistesteistä: Minä olen oikea suurkuluttaja. En välttämättä tarvisi niitä, mutta jotenkin haluan ottaa varman päälle! Useampia merkkejäkin on tullut kokeiltua... Esikoista odottaessa kokeilin CB:n digitestejä - tosi hyviä, mutta ihan järkyttävän hintaisia! Mutta siis mulla on ihan positiivisia kokemuksia noista tikuista. Esikoista odottaessa ainakin tuli yllätyksenä kuinka myöhään se ovulaatio sitten olikin.
 
Davidin ovistestejä saa raskauskeijusta tosi halvalla - olisko jotain 11 kpl 10 eurolla. Liuskoja ja mulla toimii.

Tummanpunainen ovisplussa pärähti aamulla kp 12/26-24. Eli kierto taitaa olla taas 26 pvä :) Tuomionpäivä koittaa siis la 8.10.

muoks* Eritt eli 14 testiä 9,80 eur ja 21 testiä 15,40 eur.
 
Viimeksi muokattu:
No tuskimpa on enää mitää kiinnitymisvuotoo :( Alko eilen taas tiputtelee ja tänään on tullu ihan pönttöönkin verta. Mistähän päivästä lasken nyt kierron alkaneen? Keskiviikosta kun tiputeli ekan kerran ja sit oli muutaman päivän tauko?! Vai kentis nyt tänäsestä vai eilisestä? :eek: Alkaa menee vähän hankalaks. Eniten täs ärsyttää tää ku oon nyt ihan pallo hukassa.. Miten pystyy ens kiertoo laskee oviksen jos ei tiiä ees milloin on alkan menkat? Ehkä pitää sit heilutella peittoja aina seuraaviin menkkoihin asti? :D

Myhmeliini ehkä on parempikin et pystyy tekemään taukoja yrittämisen kanssa. Silloinhan yleensä sit tärppääki kun ei oo liikaa stressiä siinä. Ja tosi hyvä et pääsette tutkimuksiin, niinkun sanoit ei siitä haittaakaan ole! :)

Nöhvi, Bubba ja Tilke Kiitos kun autatte tietämättömiä noiden ovistestejen kanssa! :) Nyt tietää edes vähän, mikä on paljon parempi kun ei mitään ;)

Cristall No voi harmi :( Kerrohan jos tilanteeseen tulee muutoksia? :)

Nyt taas pitää mennä nukkumaan, että aamulla jaksaa herätä peuhaamaan tytön kanssa! Hyvää yötä vaan kaikille :wave: :)
 
Heips! Onnittelut plussan saaneille!! Hienoa!! :)

Täällä kp13 ja alkaa olla "se aika kuukaudesta" eli peitot heilumaan! Vaikka vannoin, etten tikuttele ovista niin tulipahan tilattua netistä 7kpl ovistikkuja ja yksi raskaustesti ;) Eihän se ota jos ei annakkaan..kuhan kokeilen :) Viime kierrossa ovis taisi olla aika myöhään joten ei tässä vielä ole kovin kiire testailemaan. Eihän muuten terolutit vaikuta ovistesteihin mitenkään?? tietääkö kukaan?? Terolutit pitäis aloittaa kp15..

Noh, mutta tää lähtee iltavuoroon pakertamaan..Menis vaan äkkiä nämä viikot ja pääsis toivottavasti jännäilemään. Tahon sen plussan testiin!!!
 
nellinu: Tuliko kunnon menkat, vai jatkoko taas vaan tiputtelulinjalla? Ei oo helppoo...ymmärtäiskin aina oman kropan temput. :hug: Mies varmaan ainakin tykkäis tiheestä peitonheiluttelusta! :D

Täällä kp31 ja ei menkkoja, vaikka ovistuntemuksien perusteella pitäis jo tulla. No oottelen sen itselleni tyypillisimmän eli kp35, ni eiköhän se vuoto jo ala. Pe tuli siis nega testattua. Oireita olis vaikka muille jakaa, tietty :stick: Menkkamaiset juilimiset ollu koko vkl, "et kohta varmaan alkaa", mut ei. Tänään on kuvottanu koko aamupäivän, närästäny ja röyhtäillykin olen, mut menee varmaan toiveiden ja vilkkaan mielikuvituksen piikkiin. Viime viikolla toista rintaa/nänniä kipristeli, toinen ei tienny maailman menosta mitään! :LOL: No, aina on toivoa kunnes täti tulee.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja plussatuulia!
 
kuvittelenko vain mutta ihan kuin tissit olisi vähän kipeät - vähän saman tuntuiset kun olisi tehnyt rintalihasliikkeita liikaa, siis "tisslihakset" on kipeenä :p Tänään siis todennäköisesti dpo 1 (kp 14/26)

Viime kierrossa ei ollut mitään tissituntemuksia. Et jos tää nyt merkkaisi jotain, et ainaksi ovulaatio on tapahtunut...
 
Murgu testasitko uudestaan? Oliko tullut lisää väriä?

Cristall pahoittelut negasta! Toivotaan että vielä muuttus siitä!

Myhmeliini toivotaan että yrittämättömyys kannattaa! Taivutetaankohan se sana ees noin?;)

nellinu:hug: kurja juttu! En kyllä osaa sanoa et mistä kp:t laskettaisiin, valitettavasti :|Mutta jos peittoja jaksatte ahkeraan heilutella, niin ei kai niillä kp:illä oo ees niin väliä :p nii ja tietty ovistesteillä vois saada oviksen selville, alottasit vaan hyvissä ajoin testaa, vaikka niin että aloitat kp:t ekasta pikkuvuotopäivästä, niin et ainakaan missaa ovulaatiota, jatkat vaan tikutteluu plussaan asti :)

diiselikissa harmittelut negasta, jospa se vielä muuttuu plussaksi! Itsellä kävi vähän samalla lailla, lauantaina testasin huvikseen negan, oli jääny pari tikkuu käyttämättä, nii päätin kokeilla, vaikka toiveet eivät olleet korkealla, niin onhan se nega aina pettymys. Tylsää ku ei voi tietää onko ees oikeeta kiertoo menossa, vai pitääkö imetys koko homman poissa! Yks testi tuol kaapissa vielä on, ehkä sen vois huvikseen viikon päästä testata, jos mitään muutosta ei oo siihen mennessä tapahtunut:)

Bubba erittäin lupaavalta kuulostaa, ehkä tää on se tje kierto, mistä plussa pärähtää, hyvä alku sillä ainakin on! ;)

).( tänne ei siis mitään ihmeitä, oikeestaan ei oo mitään tuntemuksia, eli eiköhän toi imetys pidä kaiken hormonitoiminnan jäissä. Nyt oon vähentänyt sitä 2 kertaa, poitsu saa enää aamulla ja illalla maitoo, ehkä pikkuhiljaa niistäkin sit vois luopua, kunhan raaskii :) se vaa ottaa hampaillaan kiinni, tuntuu aika kivalta:stick:
 
Heipä hei!

Minäkin ilmoittaudun tänne vaikka meillä nyt ei oikeastaan edes yritys ole vielä alkanut. Meille siis syntyi tyttö heinäkuussa tänä vuonna ja toinen saisi tulla heti kun mahdollista. Kuukautiset ei ole vielä alkaneet joten ei voi vielä sanoa edes kiertopäiviä. Imetys ei mulla koskaan lähtenyt kunnolla sujumaan enkä ole öisin imettänyt kuin muutaman viikon ja ihmettelenkin miks ei kuukautisia tule vaikka imetän enää aamuin illoin ja tuntuu ettei silloinkaan maitoa edes tule. Kuitenkin on suuret toiveet että se toinen raskaus alkaisi mahdollisimman pian vaikken ole edes varma voidaanko saada toista lasta luomusti kun ensimmäisen kohdallakin oltiin jo menossa hoitoihin kun yllätykseksi tulikin luomuplussa.

Sannuli
 
Nöhvi
Tervetuloa Sannuli :)

Täällä taitaa monella olla jännät paikat, ehkäpä kohta ropisee taas plussia =) Täällä ei ihmeitä.... ovista odotellessa, jospa se loppuviikosta saapuisi.

Miten tää vauvakuume onkin päässyt näin pahaksi??? Tarkoitus oli odotella ensi vuoden puolelle ennen kuin edes aletaan yrittää. Sitten piti mennä tjot-meiningillä... eikös mitä nyt on kaapit täynnä ovis- ja raskaustestejä, foolihappoa popsitaan tottakai ja nyt hairahduin ostamaan vielä greippimehua. Että tosi rennosti taas mennään. Ajatukset eksyy jatkuvasti tähän "projektiin" :D
 
  • Tykkää
Reactions: diiselikissa
*********Torstai 29.9.2011************








Mukana:


nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 5/26-28.............yk 2
UusiVauva82..................02/08...............kp3/30-34.........yk2
Andreana......................tyttö 2/11.........kp10/24-30..........yk2
_Lumi_.....................tyttö 07/10...........kp 10/28..............yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp11/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp13/28...............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp15/30-31.......yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp15/29..............yk4
BiBa.....................................10/09........kp16/32..............yk3
Tyllerömamma......................4/10...........kp16/28-40.......yk6
samaria.................................2/10........kp17/28..............yk 5
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp17/28-32.........yk9
Bubba............................poika 06/09......kp 17/26-29........yk3
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 18/28-48........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp19/26-28.........yk9
ki7i........................................../11.......kp22/28..............yk2
funny87.........................poika 11/09.......kp22/35->48.....yk3
tiiru.............................poika 5/10..........kp23/32.............yk4
torstai............................11/10.............kp24/42...............yk1
tilke..............................poika 7/10..... ..kp27/24-27.........yk4
satuliina........................poika...............kp27/27-29........yk2
Hipsu86........................poika11/10........kp28/28..............yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.........kp29/34...............yk2
Cristall...........................tyttö07/09........kp32/28............yk1


TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Sannuli79
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka

Plussanneet 2011:












Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)



Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
heipparallaa pitkästä aikaa! pidin tossa parin viikon palstailu tauon, ja tuli todistettua kuukauden mittaisellaovistestauksella etten mä sitten oikeestikkaan ovuile imetysaikana..eli ihan turha yrittää mitään ennenkun tissittely loppuu kokonaan. imetysvälit on ollu pitkiä n.6 tunstisia ja välillä pelkät aamu ja iltasyötöt, mutta näin se luontoäiti näköjään haluaa, että pidetään esikko tarpeeks pitkään pienenä:)) kuukaus sittenhän mulla oli ne oudot parin tipan menkat jotka tuli kesken edellisen kierron, mut mitään muuta ei oo näkyny eikä kuulunu.

sitten iisot onnittelut plussaajille! erityisesti Tacalle-mahtavaa, että natsas heti ekasta!
 
Kaino tervehdys tämän pinon naisille.

Olen jo pitkään lueskellut ketjuanne, koska itse myös pikkukakkosta kuumeilen ja yrityskin on käynnissä.... toistaiseksi tuloksetta :/ Olen vaan sen verran "taikauskoinen", että olen ihan varma, että jos alan tänne kirjottelemaan, niin sitten ei ainakaan tärppää. Joo tiedän kuinka sekopäistä ajattelua, mutta.....

Oli kuitenkin pakko kysellä teiltä muilta, jotka jo lapsen saaneet, että onko normaalia, että rinnoista voi alkaa yhtäkkiä tulemaan maitoa (puristettaessa tosin) vaikka siis imetyksen lopettamisesta on jo lähes 4kk ja maidontulo tyrehtynyt aikoja sitten?

Itse tuollaisen huomasin jokusen päivää sitten ja alkuun tietty elättelin toiveita raskaudesta, mutta nyt sitten jo pari päivää ollu sellaiset menkkasäryt selässä ja mahassa, että raskauden suhteen toivo jo täysin mennyt. Mutta siis nyt aloinkin ihmettelemään tuota maitoasiaa, että onkohan tuo normaalia jo kerran imettäneellä?:eek:

Kiitos jo valmiiksi kaikille ja katsotaanpa maltanko olla kuitenkaan liittymättä joukkoonne pian :)
 
Cocos mulla tulee vieläkin maitoa puristettaessa ja imetyksen oon lopettanu n. 5 kk sitte, että kai se on normaalia? :D Tai sit me ollaan epänormaaleja :D
Mulla oli esikoisesta vähän samallaiset tuntemukset. Ja edelleen mietin asiat niin että jos en kerro kellekkään niin sit onnistuu nopeemmin, mut teitähän en tunne niin periaatteessa en oo kertonu kellekkään? Vai? :D Mut vähän sama homma mulla on se, et siinä vaiheessa kun oon ollu raskaana ni en oo halunnu kertoa sitä ennen kun on menty rakenneultran ohi. Mut ekassa kun ootin kaksosia,( jotka meni kuitenkin kesken) mun oli pakko kertoa aikasemmin kun maha oli jo niin iso. En olis pystyny salaamaa edes np-ultraan asti. Käytiin siis kaksosista varhaisultrassa yksityisellä tiesin siis että mahassa on elämää. Mutta se on tullu nyt huomattua että ei toi taikausko taida mitään hyödyttävän :D Ei sitä kyllä osaa olla sivuuttamattakaan, mut turhaa se kyllä on! :D Mutta siis ei sun ajattelu sekopäistä ole, tai jos on niin on aika monen muunkin :) ...kun vaan osais olla uskomatta kaikkea hölynpölyä ;)
...niin ja tervetuloa jos uskallaudut kirjottamaan! :)

Meillä tyttö kuumeessa ja ripulissa, ensimmäistä kertaa :( Oon itekki ihan surkeena kun en saa nukuttua ja säälittää toinen niin paljon. Kun vaan saisin tytön juomaan... Ruoka ei oikein maistu, mut menee sitäkin vähäsen...
 

Yhteistyössä