<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Nöhvi voihan paska. Tuli jotenkin deja vu siitä kun itellä alkoi viimeksi menkat. Munhan piti tehdä ke aamuna testi ja ma iltana menin nukkumaan niin että oli selkeet menkkatuntemukset mutta olin varma että ne oli vaan raskausmerkkejä - olin siis 100 varma että olin raskaana mutta panttasin testiä. No ei tarttenu testailla koska ti aamuna kun heräsin niin lorps - menkat alko. Oli kyllä kylmä herätys. Ja olinko vähän kiukkunen koko päivän.

Noh..kun pääsis kohta taas piinailemaan, mutta se piinailu vasta kypsää puuhaa onkin :stick: kyllä tää on kuivaa puhaa koko touhu!! :headwall:

TaCalle onnittelut...mä luulen että kyydissä pysyy!
 
Viimeksi muokattu:
TaCalle paljon onnea! :)

Nöhvi Voihan tylsyys. :( Sovitaan, että ensi kierrosta tärppää! Mäkin odottelen menkkojen alkua viimeistää huomenna. Sitten starttais virallisestikin yk1.

Ennen esikoisen syntymää mulla tuntui ovis vaan vasemmalla puolella ja sellaisena pistävänä kipuiluna, joka kesti ehkä max 12h. Nykyään oireita tuntuis olevan vaikka muille jakaa!

Kiirettä pukkaa, joten myöhemmin lisää!
 
Onnittelut TaCalle! :flower: Tarrasukkia pikkuselle!

Nöhvi :hug: Tädistä! Tylsää!

Tervetuloa muumimamma1983!

Tuihti83 toivotaan että se plussa sieltä vielä ilmaantuisi!

Tilke Toivottavasti sulla on oikea ovis, kun testit niin näyttää, menee muuten usko koko testeihin! Ja mä luulen että sulle käy kun mulle kun aloin poikaa oottaa, että kun on muuta jännättävää, siis toi verikoe, et tietää ovuloiko oikeesti, niin sitten sitä tuleekin raskaaksi! :whistle: Toivotaan että sullekkin käy niin! Ja ainakin että ovuloit!

nellinu mulla on ennen pojan syntymää aika pienet ovisoireet, ehkä just se valkkarin koostumus oli ainut minkä huomasin, ja rinnat olivat kipeet, mutta en ikinä oikein saanut selville et kipeytykö ne vasta oviksen jälkeen vai ennen. Mulla oli epäsäännöllinen kierto, et sekin vaikeutti asiaa. Siks käytin ovistestejä, mut luulen että ne näytti oviksen vähän liian myöhään, siis olivat sellasia halppis, pihi kun olen;) Voi olla että liian kriittisesti tarkastelin niitä, ku niis oli et testiviiva pitää olla samanvärinen kuin kontrolli, tai tummempi. Toi oli aika hankalaa musta erottaa, millon se oli oikeen värinen. oon yrittänyt kirjata oireita ylös, et voi sitten myöhemmin, siis nyt, katella niitä, ja koittaa miettii millon ovis ois aina ollut:whistle: Viimeks mulla oli selkeet ovisoireet, tosi vahva jomotus vasemmalla puolella ja se oli niin tärinäarkakin. Nyt ei oikeestaan juuri mitään oireita, nippailee välillä, joten luulen että en ovuloi tässä kierrossa. Itsestäni ainakin toi on vähän hankalaa pöuuhaa toi oviksen metsästys, varsinkin epäsäännöllisillä kierroilla. Kai se pitäs vaan jaksaa 2-3 päivän välein peittoja heilutella, nii ei tarviis stressaa koko ovulaatiosta! ;)

Meillä poika kipeenä:( musta on niin kurjaa aina kun lapsi sairastaa, se on nii ressu, vaikka yrittääkin olla pirtee.

).( ei mitään ihmeitä, en usko ovulaatioon tässä kierrossa, joten ei mitään odotuksia vauvaantumisen suhteen. Peittoja ollaan yllättävän usein heiluteltu, mikä on posittivista, ehkä meidän vähän horroksessa oleva seksielämä ois elpymässä:D

Syyspäivää ja plussatuulia kaikille!
 
*********Maanantai 19.9.2011************











Mukana:

Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp1/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp2/28..............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp5/30-31..........yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp5/29..............yk4
BiBa.....................................10/09........kp6/32..............yk3
Tyllerömamma......................4/10...........kp6/28-40.......yk6
samaria.................................2/10........kp7/28..............yk 5
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp7/28-32.........yk9
Bubba............................poika 06/09......kp 7/26-29........yk3
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 8/28-48........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp9/26-28.........yk9
ki7i........................................../11.......kp12/28..............yk2
funny87.........................poika 11/09.......kp12/35->48.....yk3
tiiru.............................poika 5/10..........kp13/32.............yk4
Myhmeliini.................... 10/09................kp13/26-28........yk6
torstai............................11/10.............kp14/42...............yk1
Eebowi.........................poika 10/08........kp17/33.............yk2
tilke..............................poika 7/10..... ..kp17/24-27.........yk4
Hipsu86........................poika11/10........kp18/28..............yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.........kp19/34...............yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 20/28?.............yk 1
Cristall...........................tyttö7/09........kp22/28...............yk1
diiselikissa.....................poika 1/10 ........kp24/33-35..........yk1
UusiVauva82..................02/08...............kp25/30-34.........yk1
pillipöllö........................poika-07............kp26/27-31.........yk2
TaCa............................poika 12/10..... .kp27/28..............yk1
Andreana......................tyttö 2/11.........kp28/24-30..........yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06......kp28/26-29.........yk2
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp29/ 28..............yk4
Villany...................................2/10........kp33/32..............yk2
Tiitulainen.....................tyttö 6/09..........kp50/24-28.........yk12
Murumii.........................tyttö 9/08...........kp71/24-28.........yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................





TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
_Lumi_



Plussanneet 2011:









Syyskuu2011
Rouva Möppiäinen(yk3)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
En sit pystyny pitää päätäni siinä aamupahoinvoinnin odottelussa... Kun ei menkat tänään alkanu niin piti se testi hakee. Ja positiivinen se oli... huh. Mies halas mua ja vietiin poika hetkeks isovanhemmille. Sit haettiin pitsaa ja nukuin päikkärit. Noin tiivistetysti... Oon aika hämmentyny....vähän ahdistunu, meen perhe muuttuu ihan kokonaan kun ei ole enää ainokaista.
Enkä kyllä tykkää yhtään raskausajan lääkärikäynneistä...nekin ahistaa. Kaipa tää tästä alkaa kivalta tuntua, sit ku jaksaa taas jotain :D
 
Suuren suuret Onnittelut TaCa ja Villany! Ihanaa kun tulee positiivisia uutisia :)..

Itsellä tänään jomotellut munasarjaa ja iltaa kohden koko alamaha käynyt tärinäherkäksi. Antaa toiveita oviksen tapahtumisesta. Tosin samanlaiset tunteet on ollut viimeisimmissä kolmessa kierrossa.. Jos se ovis kuitenkin tapahtuu, mutta lyhyt luteaaliaika sössii kaiken. Se jää taas nähtäväksi!
 
Onnea TaCa :heart: Tarrasukkia matkaan!

Nöhvi :hug:

Tervetuloa muumimamma1983!

Villany Onnittelut :heart:

Alkaahan niitä plussiakin tulemaan syyskuussakin!! IHANAA!!

).( Mä oon täällä nyt ihan helisemässä...se siitä lunkista asenteesta!! Huomasin eilen, jollon olin viel ihan vakuuttunu siitä etten oo raskaana, et mua etos kokoajan. No niin etos viime kuussakin ja raskaana ei oltu, ni en reagoinu tilanteeseen sen enempää. Sit yöllä sängyssä mietin, et hetkinen mä en syöny ostamiani sipsejä juuri yhtään?! Mä oon siis sipsi hullu ja esikoista odottaessa yksi hyvin hämmentävä oire oli se ettei sipsit maistunu. Sillonki ostin sipsejä vaan tottumuksesta, mut en syöny niitä ku aina vaan muutaman pussista. No mietin, et ehkä tääki nyt oli vaan joku outo oikku, mut silti ajatuksia heräs! Aamulla sitte otin vessan jemmasta eilen (mieheltäni salaa) tekemäni testin ja olin viemässä sitä keittiön roskiin ja pitihän sitä kurkata ja siinä keittiössä huomasin siinä näkyvän haamulaisen :eek: Katoin sitä sit uudestaan vessassa ja vessan valossa ei erotu mitään eli nyt en tiiä onko roskis haamu vai "oikea" haamulainen?! En tiedä sitten onko mielikuvitusta vai mitä, mutta tänään etominen on vaan pahentunut!! Olen ihan hämilläni nyt, koska esikosta ei tällästä etomista ollu alussa, mutta tissit oli kipeät heti alussa?! Nyt on sit tätä etomista niin, että vaik oli kauhee nälkä ni ei pystyny syömään, ku ihan vähän, ku sit alko tuntuu et kaikki pakkautuu ruokatorveen ja tulee koht ylös!! Nyt on kyl toiveet tosi korkeella ja pelkään tätiä :stick: Aikasemmin olin ihan varma, ettei tässä kierrossa nyt viel oo voinu tärpätä!
Nyt ois kyl aika hassua, jos raskaana oisin ku mun mies otti perjantaina muutaman liikaa ja humala päissään alko selittää, et miten mä voin olla raskaana, ku hän ei varmaan voi saada ees lapsia! Mä siinä sit selitin, et no enhän mä ees oo raskaana ja se selviää sit aikanaan saatko lapsia vai et! Miehellä on jotenki paineet asiasta, ku haluis niin kovasti lapsia ja tietää et mä haluan!! Josko se sittenki tiesi, et oonki raskaana :LOL:
 
danuli79 mäkin epäilen että mulla ovistestiplussa näyttää että munis irtoaa samana päivänä koska mulla alkoi menkat 13,5 vrk siitä kun ovistesti näytti ekaa kertaa plussaa. Jotenkin luulin että se tarkoittaa että munasolu irtoaa aikasintaan 12-24 h päästä. Mutta ilmeisesti LH huippu on voinut tulla jo edellisenä iltana (testasin aina aamulla).

Menkat käytännössä loppu mutta jalkoja särkee ja alaselkää...mulla tuli villi ajatus että jos mä kuulunkin siihen prosenttiin jolla tulee menkat vaikka onkin raskaana:LOL: As if.

Ääh..ens viikolla pitäisi olla jo ovispäivät ohi..piinailemaan alan vasta kyllä viikon päästä oviksesta. Mutta oon nyt toooosi pessimistisellä asenteella koko touhussa. Jos ottaisi asenteen että aivan sama ja sit tärppäisi ;) tosi ristiriitaisia ajatuksia kyl..taas oli niin rankka päivä ton uhmiksen kanssa että mietin vaan että miten ihmeessä voi selvitä sit kahden kanssa...:O ja ollaanko tässä nyt ihan täysjärkisiä, kaikki vaiheet taas alusta...tississä roikkumiset, syömään opettelut, kävelemään opettelut, rytmien kanssa sompailu...just kun oon ainakin ite vähän palautunut tästä ekasta kahdesta rankasta vuodesta, niin ei kun uutta vaan kehiin?? No mut, kyllä se sitten ajan kanssa palkitsee. Niitä lapsia kun vaan rakastaa vaikka välillä vähän työlästä onkin :heart:
 
Hola! Ensiks pahoittelut niille jotka kokenu km ja tm :hug: varmaan tää yrittäminen aiheuttaa ristiriitasia tunteita ja erilaisia pelkoja. Jaksuja! Ja sitten onnittelen plussanneita! Hyvää odotusta!
Sit voiski hehkuttaa et oltiin miehen kans Edenis vloppu,oli niiiin mahtavaa! Ja oviskin tais ol ;)
 
Nöhvi
Onnea Taca ja Villany =) Teillä on ollut selkeästi parempi maanantai ku mulla ;) Ihanaa kun pinoon ropisee plussia!

Lumi: joo sovittu juttu, ens kierrosta tärppää =)

Tiuhti: kuulostaa lupaavalta :) Toivotaan parasta!

Tilke: minkä mittainen sulla on ollut se luteaalivaihe? Itse kun mietin nyt vähän samaa, että onkohan se nyt tarpeeksi pitkä... Tosiaankin voihan olla, että ovis oli samana päivänä kun sain testiin plussa... mutta silloinkin päivät jää yhteentoista.
 
Viimeksi muokattu:
Huonoimmassa kierrossa jäi seitsemään päivään luteaaliaika!! Eikä ole synnytyksen jälkeen kovin montaa päivää pidempi ollut. Ei edes yli kymmentä.. Joten eipä ole toiveet kovin korkealla raskautumisen suhteen. Pitään sen proge-kokeen jälkeen jutella taas gynen kanssa. Ovis on siirtynyt niin paljon myöhäisemmäksi verrattu entiseen elämään, kierto on suht samassa. Tällä kertaa tais olla taas kp18..
 
Huomenta! Täti pukkas kylään, joten mulle voiskin sitten päivittää _Lumi_ tyttö 07/10, kp1/28, yk1. :) On jännää!

Villany Paljon onnea plussasta! :flower:

Tiuhti83 Uutta testiä vaan kehiin! Nuo roskishaamut on kyllä piinaavia...

danulin pojalle pikaista paranemista! Meillä oli tyttö muutama viikko sitten flunssassa ja toivon kovasti, että pysyis nyt hetken terveenä.

Pikkuneidille pukkaa viimeistä poskihammasta ja meno on taas sen mukaista. :O Lisäksi saa hurmaavia itkupotkuraivareita, jos pienikään juttu ei mene hänen tahtonsa mukaan. Eilen tyttö esim koitti laittaa kahta Duplo hahmoa kiinni toisiinsa ja kun se ei ollut mahdollista, niin huusi täyttä kurkkua 15 min. :D Ja sama toistui ruualla kun en antanut kaataa maitoa nokkamukista lattialle. Antakee mulle lisää hermoja jostain! Huh. Mitähän se oikea uhma sitten aikanaa on, kun jo nyt on tälläistä? Maailman ihanin muksu se on kuitenkin. :heart:

Bubba Samaa juuri mietin, että jokin täytyy itsellä viirata päässä kun tähän univelkaan ja esiuhmaan haluaisi vielä toisenkin lapsen. ;)

Kauheet menkkakivut --> Buranaa.
 
Taca ja Villany ONNEA!! :heart: Ja Tiuhtille plussaonnea!

Täällä hiljaista kaiken suhteen...Eli menkkoja odottelen alkavaksi viikonloppuna, jos ne ovistuntemukset piti paikkaansa. Toisaalta tunsin 5pvää myöhemmin olevinaan toisen, eli katsellaan millon tulee. Raskautumiseen en tästä kierrosta usko, kun "hommat" meni niin pieleen omien ovistuntemusten kanssa. Ihmettelen kyllä, kun vieläkin paikkoja jomottelee satunnaisesti. Ja eilen jomotteli oikeaan munasarjaan seksin jälkeen ja tuli paha olo vähäksi aikaa.

Taistelen täällä itseni kanssa, et ostanko tukun ovistikkuja ens kiertoon vai vieläkö mennään tuntemuksien mukaan. Olihan mulla tässäkin kierossa yks "harjotuspaketti" :LOL: ja tein satunnaisesti ovisolojen kanssa testejä ja niihin en plussaa saanu. Mietin vaan sellasta, et jos testaan aina aamulla ja LH-huippu onkin vaikka illalla, niin näkyykö testeissä? Kuinka herkkiä ne on?
 
Bubba Samaa juuri mietin, että jokin täytyy itsellä viirata päässä kun tähän univelkaan ja esiuhmaan haluaisi vielä toisenkin lapsen. ;)


^^Samoja aatoksia täälläkin. Ja juuri tämä on luullakseni se suurin syy, miksi meillä mies on niin tjot-meiningillä ja itse ajattelen, et onhan ne muutkin jaksanu!!! :D


*muoks* En osaa näköjään edes lainata muilta oikein, mut eka lause on siis Lumilta lainattua... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Samoin kuin Diiselikissaa niin muakin kiinnostaisi mahdollista (toivottavasti ei-tulevaa) kiertoa ajatellen noi ovistestit. Voiko niitä tehdä mihin vuorokaudenaikaan vaan ja täytyykö pissan olla ollut rakossa tietyn aikaa?

Nyt kp 18, eilen oli vähän alavatsatuntemuksia, mutta saatoinpa taas vaan kuvitella kaiken :headwall:
 
Blaah..onpa paska olo. Siis mä oon jotenkin ihan tosi kiukkunen. En tiedä miks.

Ovistesteistä on kyselty - siis mulle iski kitsaus niiden suhteen, aattelin alkaa testaa vasta kp 9 vaikka ohjeessa sanotaan että 26 päivän kierrolla pitäisi alkaa testaa aikaisemmin. Viimeksi oli ovis kp 12 joten otetaan riski.

Mulla on davidin ovistestejä raskauskeijusta tilattuna. Oon dippailu aina aamulla - käyn pissalla kyllä yhden kerran aamuyöstä (5-6 maissa) ja sitten oon noin klo 8 tehnyt testin vessakäynnin yhteydessä. Mulla oli viimeksi niin että edellisenä aamuna oli ihan hailu vielä kun seuraavana aamuna oli tosi tumma viiva. Mulla toiminut siis noin. Joka tapauksessa me aloitetaan noi puuhastelut ennen ovista ja jatketaan sen jälkeen ainakin pari päivää joten oikeestaan toi ovisplussa on aika sama. Kuitenkin joka toinen päivä meiningillä mennään n. kp 9 - kp 15 (tai sitten kun ovisplussa tullut niin pari päivää sen jälkeen vielä). Tärkeetä kai että niitä siittiöitä olisi jo valmiina kun on ovis. No viimeksi kun tulin raskaaksi, niin peitto heilu maanantaina ja hedelmöitys oli sit perjantaina. Että aika kauan ne tuolla uiskenteli ;)

Taas tuli huudettua tuolle uhmikselle. Kaato vielä tahallaan maitolasin äsken niin pinna palo :ashamed: on tää vaikeeta. Mun mielestä yövalvomiset on ollut pientä tän uhman rinnalla. Nyt ehkä kyllä haastavin ikä tähän mennessä *huokaus* Ja tätä kestää kuulemma ainakin pari vuotta...:O

Mä niin toivon että pääsis piinailemaan jo, että vois skipata ton "työstämisvaiheen".

Onks muita joita ei yhtään huvita lapsenteko..että ei vaan kiinnosta yhtään kun seksi on "pakkopullaa"?

Villanylle myös onnittelut!

diiselikissa suosittelen noita ovistikkuja senkin takia että musta oli kiva huomata miten keho toimii ja miten esim. menkat alkaa (jos ne alkaa) suhteessa siihen milloin ovistesti näytti plussaa. Säännöllisessä kierrossa ne on muuten musta aika turhat.

Jaksuja kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
_Lumi_ Tiesitkö tämän buranasta ja vauva haaveesta? Harkintaa särkylääkkeiden käyttöön

Omaa napaa!
Olin kuitenkin illalla varma, et kyl ne menkat sieltä yöllä tulee, mut ei! Tää on nyt siis pisin kierto mitä on ollu vuosiin (aiemmin toi kp29 on tullu, et 28-29 yöllä alkanu)...johtuukohan vaan jännityksestä?! HUOH!! On tää piinailu tuskallista! On ihan sellaset menkka tuntemukset, mut ei vaan tätiä näy! Torstaina viimeistään on pakko testata, ku perjantaina pitäis mennä kuvauttaa hampaat ja sinne ei voi mennä, jos on salamatkustaja kyydissä! Tänään ei ainakaan viel oo ollu sellasta etomista, kun eilen! Ei hitsiläinen kai se on pakko testata jo huomenna!!

Tiuhti83 kp29/26-29 yk2
 
Bubba, eipä muakaan "lapsenteko" niin huvita, muutenkaan koskaan en ole ollut mikään äärettömän seksinhaluinen ihminen :p Mutta kyllä sen kestää kun tietää mikä on lopputulos sitten! Ja onneksi sentään miestä ei tarvii pakottaa, se on valmiina aina :LOL:

Noitten ovistestien kanssa kannattaakin varmaan tosiaan tehdä niin, että testaa sitten aina samaan aikaan päivästä. Saa nähdä nyt miten käy tässä kierrossa, mutta jos ei tärppää ja taas kierto venyy niin mistäs sitä tietää kuinka aikaisin pitää alkaa testailla. Vaikeaa :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti83 Juu, burana-asia on tuttua. Ovikseen on vielä muutama viikko aikaa, joten yksi burana ei varmaan tee hallaa vauvahaaveiden suhteen. Onneksi ei tarvitse syödä päivittäin tulehduskipulääkkeitä. Pidetään peukkuja, että sulla täti pysyy pois näkyvistä! :)
 
Onnittelut Villanylle plussasta! :flower: ja tarrasukkia pienelle! Ihanaa kun alkaa puskee plussai, tästä on hyvä jatkaa! :whistle:

Tiuhti83 jännätään seuraavaksi sun puolesta, toivottavasti se haamu vahvistus ja saatas yksi plussa lisää!

Lumi kiitti paranemistoivotuksista! Toivotaan että teidän pikkunen pysyis terveenä! Tää syksy on vaan niin tautista aikaa. Hauska sana "tautista":) Meillä kans jo jotain tahtomisjuttuja pienellä miehellä, saa nähdä mitä se uhma tulee olemaan. Kun syöminen ei enää nappaa, se rupee leikkii ruualle, kun keillän ja otan ruuan pois, se suuttuu ja huutaa, sama on nokkamukin kanssa! Et hermoja tässä kyl tarvitaan ja luulen et tästä viel pahenee noi kiukut...

Bubba noista ovistesteistä, itse rupesin sillo loppuajalla, siis ennen raskautumista, tekee niin että jos aamulla oli viivassa jonkinverran väriä, nii testasin uudestaan illalla, ja saatoin saada ovisplussa, joka sit oli viel näkyvissä seuraavana aamulla testatessa. Mutta teillä kyl on hyvä systeemi noitten peittojen heiluttelun suhteen, luulis että ois otollista tärpätä;)

Noista ovistesteista vielä, mulla oli sellasii liuskoja, en nyt muista merkkiä, muistaakseni prismasta tai cittarista ostettuja, sitten pihinä leikkasin ne puoliks, että pysty käyttää kahtena päivänä, ja siis sen toisen puolikkaan laitoin takas pakettiin ja paketin tiukasti kiinni teipillä. Mulla kun oli epäsäännöllinen kierto ja noita testejä kulu, niin näin säästi hiukan:whistle:

).( ei ihmeempiä. Oikeestaan ei oo ees mitään mitä odottaa, ku luulen et pahimmassa tapauksessa tätikään ei saavu paikalle ennen ku imetyksen kokonaan lopetan. Aattelin et ku poika täyttää perjantaina 11kk, niin vähennän syöttjä pikkuhiljaa 2 kertaan, aamulla ja illalla. Ku viimeks ilmeisesti kierto lähti käyntiin, ku yks päivä syötin noin, että oli tosi pitkä väli, siit 2 viikon päästä oli ovistuntemuksia ja 2 viikon päästä siitä kurvas täti. Toisaalta on niin ristiriitasta, ku tykkään imettää, mut ois tää vauvakuumekkin:whistle:
 

Yhteistyössä