<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Rouva Möppiäinen Toivotaan etteivät menkat ala, ja pääset plussan testaamaan! Toi on niin rasittavaa piinaa, ja vessassa joutuu ravaamaan asiaa tarkistamassa. Toivottavasti saat pian vastauksen, ja plussan sellaisen! :whistle:

Oviksesta vielä...Rouva Möppiäinen kuvailit hyvin mun viime ovis tuntemuksen noilla pari päivää kestävät tärinäkivuilla. Mulla niiden lisäksi oli kauhee turvotus, niiku ois yhtäkkiä tullu pari kiloo massaa lisää. Ei todellakaan ollut mikään ihanneolo petipuuhii:p oltiin siis kyläreissulla, ettei ees päästy ovista hyödyntää..

).( saa nähdä tuleeko ovista vai ei, nyt kp12, ja ehkä jotain orastavia oireita, tai sitten kuvittelua:p tulispa ovis vasta viikonloppuna, sillon varmemmin sais simpat talletettuu;) Täällä vauvakuume taas nostaa hyvin päätää, kun juteltiin asiasta miehen kaa ja sovittiin et saa tulla jos on tullakseen, ja mähän tietysti haluisin varmistaa että voi tulla jos tärppää;) Mutta taustailisin edelleen, kun mitään varsinaista yritystä ei olla aloitettu.

Tyllerömamma ärsyttävää tollanen kierron venyminen! Mun yhdellä tutulla oli kerran ovis jollain yli 30 kp päivillä, ja siitä kierrosta sit raskautu, et kaikki on mahdollista!

Aurinkoista päivää kaikille!
 
neitinäpsän äiti mulle voi päivittää sit kp4/? yk3 koska nää parin viikonkin päästä tapahtuvat tiputtelut on kai luokiteltava menkoiks. Tällämenollahan vuodessaki tulis 24 yk xD ei helvata tätä hulluutta!
 
Miten neitinäpsällä? Tuntemuksia? :)

Rouva möppiäisen kanssa sitten testailen samoihin aikoihin, nyt vasta päivän myöhässä joten en vielä oikein usko, toivon toki. ;)
Mistä tilasit?

Muita testaamassa nyt lähipäivinä? :D Testausrinki. ;)
 
Pakko tulla kommentoimaan... Nyt olen kätevästi vähän lueskellut täällä internetin ihmeellisessä maailmassa noita ovistestihommia, ja jotkut kertovat, että heillä ovulaatiotesti on näyttänyt raskauden paria / muutamaa päivää ennen kuin raskaustesti... Ja arvatkaahan vaan, että nouseeko toiveet taas pilviin! Aiemminhan olen saanut ovisplussan kahdessa kierrossa (en tosin näin vahvaa viivaa ikinä, kuin nyt) kp 20 + , joten jos tässä kierrossa olisinkin ovuloinut noina päivinä (en päässyt testaamaan, kun testit olivat loppu lähikaupasta, sain tosin melkein kontrolliviivan vahvuisen viivan muistaakseni kp 18 tai 19), ei se välttämättä vielä näkyisikään raskaustestissä. Kyllä sitä onkin tyhmä - nostaa taas omia toiveita sinne jonnekin pilviin, joista sit romahdetaan vauhdilla. Raskausoireitahan ei juurikaan ole, menkkoja odotin alkavaksi aikaisintaan viime perjantaina ja menkkamaisia kipuiluja jonkin verran.
 
Epätoivon Elli taas äänessä... Pakko oli heti testata... Ovistesti näyttää vielä aamuistakin vahvempaa plussaa - aiemmissa kierroissa plussa on heti vuorokauden sisään haalistunut haamulaiseksi. Raskaustestiin taas tulee iltapissoista (ei ole tosiaankaan ollut sitä suositeltua 4 h rakossa) mielestäni jonkinnäköinen viivanpaikka, ei punaista väriä ollenkaan, vaan vaalea ja vähän muuta taustaa erinäköinen juova testiviivan paikalle, joka näkyy tietyssä valossa. En ainakaan muista saaneeni Pregcheckin testiin aiemmin minkäänlaista muutosta, vaikka olen aina tiiraillut testejä jos mistäkin kulmasta vaikka mistä valosta. Onko teillä kokemusta näistä Pregcheckin liuskoista? Pitää tehdä toinen (tai, noh, olisikohan jo kaikenkaikkiaan viides) r-testi aamulla, sillä olen huomenna aamulla menossa viisaudenhampaan poistoon. Piru vie, mitä epätoivoa, ja järkikin jo sanoo, että nyt mennään toiveissa liian pitkälle, mutta SILTI sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja, ja, ja...
 
************Keskiviikko 7.9.2011************


Mukana:

tiiru.............................poika 5/10........kp1/32..........yk4
Myhmeliini.................... 10/09..............kp 1 /26-28....yk6
torstai............................11/10.............kp2/42...........yk1
Eebowi.........................poika 10/08......kp5/33...........yk2
tilke..............................poika 7/10..... kp6/24-27........ yk4
Hipsu86........................poika11/10......kp6/28..........yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp7/34..........yk2
Cristall...........................tyttö 7/09.......kp 10/28........yk1
diiselikissa.....................poika 1/10 ......kp kp12/?
pillipöllö........................poika-07.........kp14/27-31.........yk 2
TaCa............................poika 12/10..... kp15/28........ yk1
Andreana......................tyttö 2/11.....kp15/24-30...........yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06....kp16/26-29....yk2
mihu.................................................kp16/27.............yk3
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp18/ 28........yk4
Villany...................................2/10........kp21/32........yk2
samaria.................................2/10........kp21/28.........yk 4
santsu_82......................poika7/10.......kp23/25..........yk3
_TiNy_...........................poika1/05.......kp24/26-28.....yk8
ki7i........................................../11........kp27/28.........yk1
BiBa.......................................10/09.........kp28/32......yk2
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp32/28-32.....yk8
Tyllerömamma......................4/10......kp34/28-31......yk5
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp38/24-28....yk12
Princessa......................poika 7/08........kp44/28-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp47/34..........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp59/24-28......yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
UusiVauva82


Plussanneet 2011:

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Rouva Möppiäinen(yk3)


Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä piinailijoille :)

täällä edelleen juilimiset jatkuu :/
valillä taas tuntuu että nyt alkaa mutta kumminkaan ei mitään.
tissit kipristelee silloin tällöin ja kylmä ilma tekee pahaa rinnoille, eilen juuri testasin viimeksi ja omasta mielestä kyllä oli nega mutta silti siinä olisi joku viivanpaikka tai jokin :stick: tiedä sitä ei kyllä ede ole niin vahva että saisi sitä kameralle kuvaa otettua, mutta torstaina on aikas viimeinen deadline kun menkat alkaa niin pysytään normi kierrossa. Mutta katsellaan katsellaan :)
 
Tyllerömamma toivotaan parasta! Oon kans lukenu tuosta ovistestistä, että voisi näyttää alkaneen raskauden. Jospa sinulle kävisi niin =)

Meitähän on monta jännäilijää tällä hetkellä piinapäivillä. Täällä on valkkari hieman lisääntynyt, mutta aika kuivaa on ollut koko ajan. Ehkä täti on tulossa tai sitten ei, nyt on dpo14/15. Odottelen niitä testejä, että tulisivat tänään postissa iltapäivällä :popcorn: jos eivät tule niin sitten pitää vaan ootella huomiseen. ööök, yhtä odottamista tämä vauvantekeminen kyllä on!
 
Tänne ei mitään uutta, paitsi että toivo alkaa taas hiipua. Aamun r-testi negatiivinen, joskin olen vieläkin näkevinäni siinä jotain viivanpaikan tapaista, jota mies ei tosin nää. Taitaa mennä mielikuvituksen piikkiin. Jospa noihin vaan tulee se kastumisesta, ei mistään muusta. O-testi taas iltaiseen malliin vahva positiivinen. Milloinkahan pitäisi näkyä viimeistään raskaustestissä, jos on näkyäkseen? Hammaskin nyt poistettu. Jospa tämä tästä iloksi muuttuu sitten viimeistään kahden viikon kuluttua, sikäli mikäli kyseessä on perinteinen ovisplussa, eikä raskaus.
 
Anteeksi naiset, että tälleen tuppaudun teidän keskusteluihin, mutta oli pakko tulla Tyllerömammalle kommentoimaan, että mulla esikoista (4/10) odottaessa kävi niin, että ensin sain ovistestiin vahvan plussan ja r-testi nega. Olin aivan ihmeissäni ja luulin kierron menneen täysin sekaisin, mutta kyllä se vaan raskautta mun kohdalla ennusti :) Eli mä uskon vahvasti sunkin kohdalla, että kyllä sä sen plussan vielä saat :) Toivotaan ainakin. Toivottavasti en nyt saa sua vielä enemmän "tulisille hiilille". Tsemppiä.
 
Viimeksi muokattu:
Eivät saapuneet testit tänään.. Onpas turhauttavaa! Lenkillä alavatsassa tuntui painetta ja nivusiin pistää aina välillä. Kp30 ja menkoista ei vielä tietoa, eikä tietoa onko ne myöhässä edes, kun on toinen kierto synnytyksen jälkeen.

funny87 toivottavasti saat selvyyden tuohon tilanteeseen. Täti tai plussa niin tietäisit ainakin missä olet menossa :) Plussaa tietenkin toivotaan peukut pystyssä!! :cool:
 
Tyllerömamma melkein jo tekis mieli onnitella :) voihan se olla oviskin, mutta plussa tuulia nyt vaan kovasti joka tapauksessa.

Tänään vihdoin vuoto alko nyt siis kp1/42. aikas piiitkä kierto tuli, mutta tässä kuussa päästään nyt sit virallisesti yritys hommiin, kun viimeks siis sain miehen suostumuksen vauvan tekoon vasta kun luulin oviksen jo menneen ja peitto heilu aikas harvakseltaan sitten loppukuun. Eli yk1 lähtee tästä. jännää:D

funny87 kuulin tänään että ihminen voi jonkun teorian mukaan saada itselleen vaikka kuumeen jos oikeen kovasti luulee olevansa kipeä tai pitkään toivoo :D ja kyllä itsekkin olin kauhean väsynyt yms. raskausoireita ilmaantui kun ei menkat meinannu millään alkaa, mutta ehkä tää onkin vaan mun joka syksynen syysväsymys.. oireet ei siis kadonnu vaikka menkat alko, mutta ne ei vaan liittyny mitenkään raskauteen. Mutta pidetään viimeseen asti peukut pystyssä, että se plussa sulle sieltä nyt tulis! Kauanko se terkka sun käski vielä odotteleen?
 
Tyllerömamma mulla ei oo itellä kyl kokemusta ovistesteistä raskauden näyttäjänä, mutta luulis et ei ovistestiin plussaa pärhtäs loppukierrosta, jos jotain hormonimuutosta ei olisi. Peukut pystyssä että r-testitkin rupeis näyttää plussaa!

Torstai :hug: tädistä! Hyvä että oot itse positiivisella asenteella, tässä kierrossa vaan peitot ahkerasti heilumaan!

Rouva Möppiäinen harmi etteivät testit saapuneet! Ois kiva kuulla testailun tuloksia! No jospa ne huomenna ilmestyisivät!

funny87 odottelu on nii piinaavaa! Toivottavasti pian jotain selviisi, ne terkkarit ei ymmärrä et vauvakuumeilijalle odottaminen on tuskaa;)

Kävin tänään yhden mammakaverin luona, jolla on kans 10/10 syntynyt lapsi. Hän kerto oottavansa toista, ei sit yhtään lisää mun kuumeilua, eipä:p

).( viel sen verran et ovis kai tosiaan lähenee, tänään nippaili aamulla vähän, ja limaa tulee jonkinverran, sori ku aina valitan meidän petipuuhista, mut nyt on ongelmana, etten tiedä mikä päivä miestä yrittäsin kellistää, on tää kurjaa ku se ei oo aina se joka sitä peittojen heilutteluu vinkuu:) Viimeks mulla oli ovisoireita ainakin 4 päivää, joista vikana tuntu oikein tosi kova painekipu hetken, ja sit helpotti. Ku en haluis liian aikasin heilutella peittoja, kun luulen etten ennen viikonloppua saa miestä montaa kertaa vällyjen alle houkuteltua.

Toivottavasti kaikki epätietoiset piinailijat saisivat pian vastauksia! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Möppiäinen;24571153:
Eivät saapuneet testit tänään.. Onpas turhauttavaa! Lenkillä alavatsassa tuntui painetta ja nivusiin pistää aina välillä. Kp30 ja menkoista ei vielä tietoa, eikä tietoa onko ne myöhässä edes, kun on toinen kierto synnytyksen jälkeen.

funny87 toivottavasti saat selvyyden tuohon tilanteeseen. Täti tai plussa niin tietäisit ainakin missä olet menossa :) Plussaa tietenkin toivotaan peukut pystyssä!! :cool:
No mutta sitten olet testauskaverina huomenna minulle! ;)

Tyllerömamma: Mulla oli myös nega sillon kun olin raskaana, tein uuden seuraavana päivänä ja ihan selvä plussa, joten toivotaan sulle samaa!! ;)
 
Mahtuukos vielä mukaan kuumeilemaan? Meillä poika syntynyt 7/10 ja ihan hirmuinen halu olisi raskautua pian! Mulla taustalla yksi keskenmeno ennen ihanaa poitsuamme ja olen raskautunutkin aina nopeasti. Km-raskaus lähti ekalla yrittämällä ja toinen neljännestä kierrosta. Menkat alkoivat yöimetyksen loppuessa maaliskuussa ja kokonaan imettämisen lopetin kk tämän jälkeen. Eikä ole uutta plussaa kuulunut.

Kierrot täällä on ihan herttisen sekaisin.. Nyt on viimeiset ollut 24-27 päivää ja ovis-plussan olen saanut vasta kp17 tai 18! Eli luteaaliaika taitaa olla liian lyhyt ajatellen koko raskautumista. Jos siellä joku hedelmöittynyt munasolu onkin, niin ei se edes ehdi kiinnittyä kun limakalvo haluaa jo ulos. Anteeksi vuodatus, mutta on vaan niin pirun turhauttavaa.

Ens viikolla gynelle kattelemaan, että onkos kaikki kunnossa ja vyöhyketerapiaankin olen varannut ajan (raskauduin viimeksi siitä kierrosta kun olin käynyt ensimmäisen kerran). Vehnänalkioöljynkin aloitin, kun silloin plussatessa tuli sitäkin syötyä. Kaikki keinot sallittuja, eikös niin?

Mulle voi päivittää poika 7/10 kp5/24-27 yk4.
 
taidetaan saada tällä viikolla ekat syyskuun plussat!! innolla odottelen teiän testituloksia tyttöset!! :popcorn:

ovisoireista sen verran et ennen ekaa raskautta olin käyttäny hormooniehkäsyä yli 10 vuotta, joten en tiedä onko nää nykyiset niin ilmiselvät ovisoireet synnytyksestä johtuvia vai olisko ne ollu ilman hormooneja jo aikasemmin kehissä. mut siis selvästi nippailee toiselta puolelta munasarjoista, hurjat limat ja halut petipuuhiin ja tässäkuussa tuli ekaa kertaa ihan veritippaki kerran pyyhittäessä.

).( dpo4 eikä oireen oiretta. todella omituista!! :confused: kyllä mie yleensä olen saanu tähän mennessä vaikka minkälaista oiretta aikaseks ja nyt ei vielä mitään. ta noh, vähän alavatsaa nippailee, mut ei todellakaan viime kk:n kipuilujen luokkaa, joten nyt hyvä että edes huomaan sitä enkä todellakaan laske sitä mikskään oireeks. tosin alkaa jo vähän jännittää alkaako parin päivän päästä taas jo vuotaa niinku viimekuussa. hope not!
 
Täällä on nyt kp 4 ja yk 2 siis käynnissä. Yllättävän pitkä (33 pvää) oli edellinen kierto, ei ole koskaan tainnut noin pitkäksi mennä :O Viikonloppuna voisi alkaa taas talletuksia tekemään, nyt voisi olla jo toivoa tärpistä :D
 
terkkari käski venata kolme viikkoa. meen varmaankin heti kun kerkeen kiireiltäni sinne yksityiselle. sekoon sukkiin. pistää nivusta koko ajan ja joudun ramppaa vessassakin. mä en ymmärrä mikä voi olla jos en raskaana oo. aamuyölläkin huonoa oloa hieman enkä pystynyt nukkumaan.
 
funny87 Kuulostaa pitkältä ajalta odotella, tietenkin näin vauvakuumeisen näkökulmasta, kun muutama päiväkin tuntuu jo lähes mahdottomalta. Vaikka kolmen viikon kuluttua tilanne toisaalta varmastikin on jo ratkennut suuntaan tai toiseen. Oman mielenrauhan takia itsekin kyllä yksityiselle suunnistaisin, voit ainakin otattaa siellä verikokeen ilman lähetettä, josta näkee sen hcg-arvon tarkasti..

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille!

).( täällä on on menossa kp31, välissä muniksia pistelee kummaltakin puolelta, mutta valkovuoto on melko niukkaa. Ei ole yhtään kiukkuinen olokaan. Sen verran yllättäen on kyllä menkat edellisillä kerroilla alkaneet, etten osaa nyt sanoa mitään. Jospa ne testit tulisivat tuosta iltapäivästä niin pääsisin dippailemaan! Nyt on menossa dpo15/16.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä