<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

ihanaa pöhköfantti!!! onnea!!! :hug:

ite en testaile mitään, en ovista enkä raskautta. tais jäädä koulusta testikammo! :kieh: mut täytyy myöntää et nyt kun tää raskaus ei tullukkaa niin nopeesti ku olin kuvitellu, käy välillä mielessä et pitäisköhän sitä testata joku kerta...

on: eilen oli hurjat limat ja nippaili oikeelta puolelta ja olin jo varma oviksesta, mutta tänään aamulämmöt edelleenkin alhaalla eli odottelua vielä... nyt en pääse edes tarkistamaan limoja vielä kun eilisistä talletuksista on vielä varmaan jäänteet. hyvin on peittoja heiluteltu tällä viikolla miehen niska- ja hartiasärystä huolimatta, mut nyt vaan puuttuis se ovis! no, jospa ne limat tänä iltana olis jo kuivanu ja lämmöt huomisaamuun mennessä noussu et vois alottaa sen - ah, niin ihanan - päivien laskemisen ja oireiden kyttäämisen.

ens viikolla mennään anoppilaan kylän fiestoille, joten varmaan on sen verran toimintaa et tuskin ehtii niiiiin ajatella edes koko asiaa. ja sit jos taas alkaa ruskeet vuodot n. viikko oviksen jälkeen, ni on kyl ihan kiva et on sen verran hyörintää ettei ehi ottaa niin hirveetä pakkomiellettä asiasta kun viimeeks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Näpsän äiti;24544100:
Pöhköfantille onnittelut!


täällä odotetaan menkkoja alkavaksi parin päivän sisällä, kun juilimisetkin ovat sitä luokkaa :/
Sama juttu, tosin viimeksi kun olinkin raskaana, tuntui siltä kuin menkat olisi alkamassa, mutta se kesti pidempää, että toivo elää, tuskin. :D
Toivottavasti sulla käykin näin. ;)

Pöhköfantille onnittelut! :)

Mulla muuten kp30 jos väliä, olen varmaan itse sanonut väärin tai päivitetty. :)
 
Mulle voisi päivittää, että esikoinen on tyttö ja synt. 02/11. Niin ja kierroksi vaikka 24-30 kun kaikkea sitä se on nyt synnytyksen jälkeen ollut.

Tänään kp 10/24-30. Oon jokaisella kauppareissulla koittanut ostaa ovulaatiotestiä (pregcheck), mutta ei, missään marketissa ei oo ollut niitä :kieh: Mistä marketeista ootte löytäneet niitä? Apteekissa kävin pikaisesti tänään, mutta unohdinpa sielä sitten ostaa..damn. No, testaillaan sitten ens kierrosssa ovista, jos ei nyt nappaa. Toivottavasti ei tarvitsisi!

Esikoinen on ollut flunssassa ja yöt olleet katkonaisia joten tämä äippä on ollut hyvin väsynyt..Eilen piti vähän itkeä tirauttaakin. Nyt parempi mieli kun tyttö paranemaan päin ja viikonloppu edessä, jee. Mies pistetään hommiin tänä viikonloppuna :D Sellaiset tuntemukset on, että ovis vois olla nyt lähipäivinä.
 
Ollut niin paljon kaikkee nyt, kun työt alko, et unohtanut tänne päivittää.
Koopeet tänään lauantaina 10/27-31. Eli kesäkuun alkupäivien vauva ois tulossa, jos tässä kierrossa tärppäis :)
Onnea plussanneille ja muille tsemppiä!
 
!. Voiku pian pääsis taas koko menkoista eroon! ARGH! Tässä muuten vinkki Nokian puhelimen omistajille! Nokian ovikaupasta saa sellasen sovelluksen kun menstruation and fertility. Ihan mahtava ohjelma, kun siihen saa laitettua oman kierron, ja sitten se laskee ovulaatiopvän ja hedelmällisenviikon..myös näkee minä pvinä kannattas hömpötellä jos toivoo tyttöä ja minä päivinä poikaa! Heheh. Ihan ehdoton mulle! :D
 
Kiitos kauheesti onnitteluista! Ollaan onnesta sekaisin, ja mies haluis kertoo jo kaikille! :D Pitää vähän toppuutella! Mä siirryn tästä varovasti tonne odottajien puolelle, mut pidän kaikille hirmusti peukkuja!!!! :)

Tulkaa perästä! Ja toivon et tää syyskuu on suotuisa plussien puolesta :heart:
 
Heipodei taas. Ensimmäisenä huikeat ONNITTELUT pöhköfantille!! mäkin haluun plussan!

Huomenna kp40. Ei oo kyllä koskaan ennen ollu 32 päivää pisempää kiertoo, mutta ajattelen nyt että jos tää imetys vaikka vaikuttaa tai ehkä se on normaalia että ne on näin alkuun epäsäännölliset, kun tosiaan nyt on vasta ne yhet menkat tullu synnytyksen jälkeen. Toivoisin vaan niin kauheesti kesävauvaa.... Alkaa vaan vähän usko meneen. Ja haluisin lapsille ikäeroks alle 2 vuotta, nyt vaan kova yritys päälle!

Tyllerömamma määkin toivon aina niin sitä plussaa vaikka koitan sanoo ittelleni että se ei kuitenkaan oo niin hyvä ettei itku tuu sen nega tuloksen jälkeen. Mietin aina ennen testaamista jo tyyliin että jos nyt tulee positiivinen niin eka ultra on sit tona päivänä jne. Ihan tyhmää, mutta en voi sille mitään.
 
Onnittelut Pöhköfantille! :flower: Lisää plussia kehiin, toivottavasti syyskuu ois hyvä kuu! :whistle:

Tervetuloa Myhmeliini! Tosta greippimehusta, itse join esikkoa yrittäessä
Lidlen greippimehua, oli sen verran tujun kirpeetä, että eiköhän oo yhtä tehokas kun valion :D en tosin tiedä onko sitä enää myynnissä, en oo katellut, mut toivottavasti ois...Itse mietin et oisko punaherukat auttaneet, kun oli niin selkee ovis, siis eka laatuaan synnytyksen jälkeen. Syön aamusin puuroa, johon laitan pakkasesta punaherukoita. No tiedä häntä et auttaavatko, mut hyviä ovat ja niiden syöntiä kyllä jatkan:)

).( sen verran että saa nähdä millaseksi nää kierrot menee, kun imetän n. 4kertaa vuorokaudessa, katotaan vaikuttaako se jotenkin kiertoihin. Nyt ois kp11, kun poitsua yritettiin oli ovis yleensä kp16-18, että matkaa viel ois:whistle: Miehen kanssa eilen juteltiin ja hän haluis olla kovasti yrittämättä, ainakin näin aluksi, jatkan siis taustailua. Meillä on vaa vähän toi peittojen heiluttelu painottunut viikonloppuihin, mitenhän sitä sais miehen kellistettyä viikolla, kun tuskin ovis aina osuu viikonlopun lähelle, no täytyy yrittää olla ovela;)

Torstai juu tosiaan itsekkin mietin tuota imetyksen vaikutusta kiertoihin, ois se paljon helpompaa jos ois säännöllinen kierto! Mulla kyllä tosin oli jo ennen raskautta epäsäännöllinen kierto, käytin ovistestejä, mut näin jälkikäteen luulen että ne näyttivät oviksen vähän myöhässä, olivat jotain cittarin halppistestejä, kun en raaskinut kalliimpia ostaa;) Nyt aattelin ensin koittaa olla tikuttamatta ovista, ja jos yhtä selkeet oireet on ku viimeks oli, niin ei voi olla sitä huomaamatta ;) Mä kyllä toivon että sulle pärhtäs vielä myöhänen plussa! Pidetään peukkuja! Juu kesävauva ois kiva, kun sit näit on kaks, ja talvella pitäs pukee kauheesti päälle vaatetta;)

Onko teillä muuten ovisoireet muuttuneet synnytyksen jälkeen? Mulla oli ennen aina rinnat arat oviksen aikoihin, nyt ei ainakaan viimeks olleet. Nyt nippaili enemmän ja oli mielestäni enemmän limoja, kuin ennen. Rintakivusta mä ennen yleensä oviksen tunnistin parhaiten.

Mukavaa sunnuntaita, tää mamma lähtee nyt silittämään vaatteita kun poitsu nukkuu:whistle:
 
Hei. Olen uusi täällä. Pikkukakkonen ois toiveissa, yritystä ei tosin ole vielä aloitettu. Mielessä on miehellä ja mulla, että pian vois alotella. Ainut asia melkein mikä on vähän lyönyt jarrua rattaisiin, on se, kun itselläni on leikattu sappirakko kolme vuotta sitten, mutta edelleen sappikohtauksia tulee muutaman kuukauden välein ja niihin ei auta kuin Litalgin lääke. Ja olenkin yrittänyt selvitellä, pystyykö tuota lääkettä syödä raskaana ollessaan silloin tällöin. Toisille on lääkäri sanonut että voi syödä ja toisille taas ettei voi syödä. Siksipä nyt pähkäilen, että uskaltaako sitä edes yrittää raskautua, jos kohtauskipuihin ei saa mitään apua raskausaikana. Ilman lääkettä en kohtauksia kyllä kestä, sen tiedän. Onko teillä kokemusta asiasta tai tietoa?
Perheeseemme kuuluu siis minä, mieheni ja kolme ja puoli vuotias poika, sekä koiruus :) Ja nyt sitten ois se pikkukakkonen tervetullut :)
 
Tervehdys uudet! :wave:

Huoh, täällä menossa kp28/dpo12-13. Aamusella kävelyllä alavatsassa oli melkoinen paineentunne ja muutenkin on olo kuin menkat olisivat päällä, mitään vain ei vielä näy :) Odottelen vielä pari päivää alkavatko ennenkuin testaan. Varma tapahan on se, että kirjoittaa ettei mitään kuulu niin samassa menkat jo alkavatkin :stick: Edellinen kierto oli 30, että sitä ennen en testiä tee ja sitten ostan digin. Tuntuu vaan, että koska tahansa alkaa punasta näkymään. Alavatsassa on niin menkkaolo :| Raskausoireita en löydä, ellei vajaata viikkoa vaivannutta unettomuutta lasketa.. On muuten todella ärsyttävää! :kieh: Onkohan se edes oire?

danuli79 kyselit ovisoireiden muutoksesta. Mulla ei ennen synnytystä tuntunut kuin terävä poltto tai pistos jommankumman muniksen kohdalla. Nykyään on pari päivää kestävät tärinäkivut, ei oikein innosta petipuuhiin! :whistle:
 
Tervehdys taasen! oon ollu viikon poissa koneen palstalta ja voi pe.....tätä imetystä taas :/ mulla alko perjantaina tiputtelu vuoto :( kp 18/28 siis mitäh?!! uskomattoman sekasin koko nainen! viime kierrossa tuli menkat kp31 että tämmöstä tänne. nyt siis tiputellu pe,la ja tänään eli su. pelkällä pikkuhousun suojalla oon pärjänny et tulee siis vaan muutama tippa mut miiks?!! ei tästä taida tulla mitään ennen ku toi esikko lopettaa ton imuttelun. ei voi mitään ovistakaan ootella ku hullunkurinen koko kierto. Ja mitkä ihmeen menkat on tälläset tipat ku viimeks tuli ku saavista..

No on tässä elämässä jotain iloakin :)) meiän esikko rupes käveleen viikko sit 9kk ikäsenä:heart: se on niiiin Söpö!! :))

ja onneva plussanneelle pöhköfantille!!! :))
 
Tervetuloa uusille :wave:

Ja olenkin yrittänyt selvitellä, pystyykö tuota lääkettä syödä raskaana ollessaan silloin tällöin. Toisille on lääkäri sanonut että voi syödä ja toisille taas ettei voi syödä. Siksipä nyt pähkäilen, että uskaltaako sitä edes yrittää raskautua, jos kohtauskipuihin ei saa mitään apua raskausaikana. Ilman lääkettä en kohtauksia kyllä kestä, sen tiedän. Onko teillä kokemusta asiasta tai tietoa?
Mä sain esikoista odottaessani litalgin lääkettä mun kipuihin. Ja sillon synnärin lääkäri varmisti vielä kahdelta muulta lääkäriltä että saako lääkettä ottaa. Mä jouduin syömään lääkettä puolesta välistä raskautta loppuun asti aina kipujen yllättäessä. Eli mä uskaltaisin ottaa kyllä sitä silloin tällöin tarvittaessa raskauden aikanakin :)



Onnea plussanneille! Ja plussapuhureita puhaltelen kaikille muille!
 
************Maanantai 5.9.2011************


Mukana:

Meriheponen.................Poika 6/10.......kp5/34..........yk2
Cristall...........................tyttö 7/09.......kp 8/28........yk1
pillipöllö........................poika-07.........kp12/27-31.........yk 2
TaCa............................poika 12/10..... kp13/28........ yk1
Andreana......................tyttö 2/11.....kp13/24-30...........yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06....kp14/26-29....yk2

mihu.................................................kp14/27.............yk3
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp16/ 28........yk4
Villany...................................2/10........kp19/32........yk2
samaria.................................2/10........kp19/28.........yk 4
Hipsu86........................poika11/10......kp21/28..........yk2
santsu_82......................poika7/10.......kp21/25..........yk3
_TiNy_...........................poika1/05.......kp22/26-28.....yk8
Myhmeliini.................... 10/09..............kp 23 /26-28....yk5
ki7i........................................../11........kp25/28.........yk1
BiBa.......................................10/09.........k26/32......yk2
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp29/?............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp30/28-32.....yk8
Tyllerömamma......................4/10......kp32/28-31......yk5
tiiru.............................poika 5/10........kp33/32..........yk3
Eebowi.........................poika 10/08......kp36/?...........yk1
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp36/24-28....yk12
torstai............................11/10.............kp41/?...........yk0
Princessa......................poika 7/08........kp42/28-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp45/34..........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp57/24-28......yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
UusiVauva82


Plussanneet 2011:

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti päivitykset ovat ajan tasalla, on meinaan ihan hanurista tämä uusi kirjoitus osio, kun listaa muuttaessa pomppii tai poistaa tietoja JOTEN TARKISTAKAA ETTÄ KAIKKI ON OIKEIN, KIITOS

:)

muoks* tätäkin viestiä kiroittaessa heitti mut kolmesti jo ulos :kieh::stick:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä jännäillään kp29, oireita ei oikeastaan ole mutta menkkoja odottelen tässä muutaman päivän sisään. Olin jo päättänyt, etten testaa ennen kp31, joten yritän sinnitellä ainakin siihen asti. Nyt on alkanut jännittämään koko testaaminen, nega on pettymys mutta entä jos tuleekin plussa? :eek: Tuntuu jo etten halua ajatella koko asiaa, pelottaa ja samalla kuitenkin toivon niin kovasti! En kohta uskalla käydä edes testiä ostamassa :x siksi ehkä odottelen menkkoja, ei tarvitse katsoa negaa ja olla niin pettynyt.
 
Kiitos paljon vastauksesta, tuo oli helpottava kuulla :D


Alkuperäinen kirjoittaja pillipöllö;24559517:
Tervetuloa uusille :wave:



Mä sain esikoista odottaessani litalgin lääkettä mun kipuihin. Ja sillon synnärin lääkäri varmisti vielä kahdelta muulta lääkäriltä että saako lääkettä ottaa. Mä jouduin syömään lääkettä puolesta välistä raskautta loppuun asti aina kipujen yllättäessä. Eli mä uskaltaisin ottaa kyllä sitä silloin tällöin tarvittaessa raskauden aikanakin :)



Onnea plussanneille! Ja plussapuhureita puhaltelen kaikille muille!
 
Pöhköfantti: Onnea tuhannesti plussasta.Hienoa..Toivottavasti muutkin täällä saadaan plussia!

Millaisia ovisoireita muilla? itse aivan pihalla näistä,kun en ensimmäisen kuumeilun aikana sellaisia pahemmin tarkkaillut,Kun tulin samantien raskaaksi :) toista nyt sitten ;)

Itselläni oli eilen ihan mieletön paineen tunne / kipu liikkuessa ja levossa alamahassa..Mitä olikaan, tiedä sitä !
Syksyistä ja aurinkoista viikkoa kaikille kuumeilijoille! +Tuulahduksii kaikille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti omaa napaa...

Viikonloppu mennyt kuukautisia odotellessa ja vauvahaaveillessa, untakin olen nähnyt positiivisesta raskaustestistä ja tyttövauvan saamisesta. Viimeksi eilen kp 31 tein negatiivisen raskaustestin, mieli niin maassa ja ärsyttää. Sitten testasin huvikseni ovistestillä ja kappas, kappas, selvä plussahan siitä tuli! Aamulla taas kontrolliviivaa selvästi vahvempi (pregcheckin), joten taitaa pikkaisen tämä kierto venähtää... Minkäs sille voi, ei kun yritystä vaan kehiin. Muuttui fiiliksetkin vähän raskausuutisen/kuukautisten odottelussa toisenlaisiin. Pöh.
 
Tyllerömamma nyt sitten peitot heilumaan. Vaikka ärsyttäähän se, kun kierto alkaa venymään.

Nyt lähti täällä testitilaus menemään! Saas nähdä kauan kestää toimituksessa. Viikkonäytöllisen digin teen aamulla, mutta mukaan tarttui muutama liuska, jotka teen heti kun paketin hyppysiini saan. Tietenkin ne menkat tänään tai huomena alkavat :kieh: Pitääkin laukkoa vähän väliä vessassa tarkistamassa tilannetta.
 

Yhteistyössä