Mullakin muuten tuplien synnytyksissä alkoi selkäpuolen kivuilla ja siirtyi siitä aika nopeasti kuitenkin vatsan puolelle. Kuopuksen supistukset tuntui vain vatsassa. Ja nää menkkakivut on pitkän aikaa tosiaan tuntunut kans selässä, ei koskaa vatsapuolella. Viime raskaudessa muistelen että menkkojen aikaan tuntui juuri vatsapuolella jomotusta ja siitäkin jo heti epäilin että oon raskaana. Toinen on se nännien tummuminen, hassua.
Eikös tuolla aikaisemmin moni ollut kumman oireeton juuri ennen plussaa vai muistanko väärin.. No joka tapauksessa kovasti toivon kääkkis ihanaa lopputulosta tähän jännäriin :heart: Ja muille myös! Aika hiljaista täällä on, mitäs muille kuuluu?
Itse aloitan sen tikittelyn ensi maanantaina, One Step -testejä kaappi pullollaan.
Eikös tuolla aikaisemmin moni ollut kumman oireeton juuri ennen plussaa vai muistanko väärin.. No joka tapauksessa kovasti toivon kääkkis ihanaa lopputulosta tähän jännäriin :heart: Ja muille myös! Aika hiljaista täällä on, mitäs muille kuuluu?
Itse aloitan sen tikittelyn ensi maanantaina, One Step -testejä kaappi pullollaan.
Viimeksi muokattu: